Vrijdagavond en Karvan Cévitam
+5
Sarah1985
sonly
Rush
Raindrop
Bliss
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vrijdagavond en Karvan Cévitam
Jaja, ik zit hier lekker aan een glaasje aanmaaklimonade Zit hier op de bank met een gigantisch snothoofd én m'n voet in het verband, dus ik heb me wel eens beter gevoeld. En shit, ik wilde The Voice (en alle talentenjachten op SYTYCD na) nu echt boycotten, maar ben toch blijven hangen! Wat doen jullie op deze vrijdagavond?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Vrijdagavond en Karvan Cévitam
Hahaha ik dacht al, die drank (alcohol) ken ik niet
Wat is er met je voet gebeurd? Verkouden is ook minder zeg, ik had er van de week ook last van.
Ik ga zo heerlijk in bad en daarna wat (opgenomen) programma's kijken: GTST, Belgian's Got Talent en Familie
Oh en ik moet nog een was ophangen.
Wat is er met je voet gebeurd? Verkouden is ook minder zeg, ik had er van de week ook last van.
Ik ga zo heerlijk in bad en daarna wat (opgenomen) programma's kijken: GTST, Belgian's Got Talent en Familie
Oh en ik moet nog een was ophangen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kijk het voetbal en vraag me af waarom Stekelenburg niet op doel staat en daarna hoopte ik dat z`n vrouw aan het bevallen is.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hier staat een overheerlijk chocolade toetje in de oven! Mijn vriend komt zo van hardlopen terug, dus die krijgt een verrassing Daarna lekker bankhangen met hem samen Ik heb gewerkt, het huis schoongemaakt & gekookt, dus ik vind het wel best voor vandaag! Morgen moet ik weer om half 8 op, want ik moet werken, helaas..
Wat heb je gedaan Bliss? Ik zag de foto op FB al langskomen!
Raindrop, ik wil ook in bad!!
Wat heb je gedaan Bliss? Ik zag de foto op FB al langskomen!
Raindrop, ik wil ook in bad!!
Laatst aangepast door Pippa op vr 7 sep 2012 - 8:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik drink ook een aardbeien Karvan Cevitammetje! Ik was net TVOH aan het kijken maar m'n vriend komt net thuis en nu staatvie op voetbal Ik kijk zo even mee en over een uurtje wil ik in bed liggen
Beterschap Bliss!
Beterschap Bliss!
Gast- Gast
.Ahh beterschap!
Ik zit in tokkie outfit op de bank the voice te kijken en een beetje met een jongen te whatsappen. (Hij wil wel wat meer dan alleen whatsappen, ik niet, maar dat heb ik hem ook wel gezegd)
Normaal werk ik vaak op vrijdagavond/nacht, dus eigenlijk voelt op de bank hangen nu meer als verveling. Maar het is nu zo rustig op het werk, dat het daar ook niet veel aan is.
Ik zit in tokkie outfit op de bank the voice te kijken en een beetje met een jongen te whatsappen. (Hij wil wel wat meer dan alleen whatsappen, ik niet, maar dat heb ik hem ook wel gezegd)
Normaal werk ik vaak op vrijdagavond/nacht, dus eigenlijk voelt op de bank hangen nu meer als verveling. Maar het is nu zo rustig op het werk, dat het daar ook niet veel aan is.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Ik zit ook in mijn aso-outfit op de bank. Voel me de hele dag al niet lekker en heb hierdoor ook niet kunnen hardlopen waardoor ik me nog veel vetter voel.
En daarbij vandaag een gi-gan-tische teleurstelling te verwerken gekregen. Bluh.
En daarbij vandaag een gi-gan-tische teleurstelling te verwerken gekregen. Bluh.
Gast- Gast
Ik heb frambozensmaak, mijn favoriet! Drink dat spul echt veel, je doet ook zo lekker lang met zo'n fles
Vanmiddag was ik met een collega dansjes aan t verzinnen voor een schoolfeest dat we volgende week hebben. We waren een beetje melig en echt dom door mn lokaal aan t dansen, toen ik ineens op de grond lag. Gestruikeld over een bureaustoelpoot Deed echt zeer, maar toch moest ik keihard lachen. Even een icepack tegenaan gehouden en verbandje er omheen laten doen door een collega. Loop nu een beetje mank, hopelijk gaat t snel beter (heb een paar jaar geleden mn enkelbanden afgescheurd, dus dit is al mn zwakke enkel).
Volgens mij ben ik motorisch niet helemaal in orde ofzo, afgelopen zondag ook mn vriend keihard een kopstoot gegeven, waar ik nu nog last van heb
Vanmiddag was ik met een collega dansjes aan t verzinnen voor een schoolfeest dat we volgende week hebben. We waren een beetje melig en echt dom door mn lokaal aan t dansen, toen ik ineens op de grond lag. Gestruikeld over een bureaustoelpoot Deed echt zeer, maar toch moest ik keihard lachen. Even een icepack tegenaan gehouden en verbandje er omheen laten doen door een collega. Loop nu een beetje mank, hopelijk gaat t snel beter (heb een paar jaar geleden mn enkelbanden afgescheurd, dus dit is al mn zwakke enkel).
Volgens mij ben ik motorisch niet helemaal in orde ofzo, afgelopen zondag ook mn vriend keihard een kopstoot gegeven, waar ik nu nog last van heb
Bliss- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik kijk het voetbal en vraag me af waarom Stekelenburg niet op doel staat en daarna hoopte ik dat z`n vrouw aan het bevallen is.
die vrouw is allang bevallen meende zoontje naud 10 augustus geboren volgens mij
Ik kijk ook voetbal met spa blauw
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Waarom heb ik dat gemist en waarom heeft dat niet op Telegraaf gestaan? Die hebben toch altijd dat onzinnige nieuws!Sarah1985 schreef:Rush schreef:Ik kijk het voetbal en vraag me af waarom Stekelenburg niet op doel staat en daarna hoopte ik dat z`n vrouw aan het bevallen is.
die vrouw is allang bevallen meende zoontje naud 10 augustus geboren volgens mij
Rush- Lady Post-a-lot
Arme Bliss! Hopelijk wordt het snel beter...
Ik was net aan het opruimen en liet de helft van de rijst uit de pan vallen. Doe ik de rest in de vuilniszak, die vol was. Ik haal dus de vuilniszak uit de prullenbak, scheurt die, waardoor de rest van de rijst OOK op de grond ligt. AAAAH. Hoe lomp En mijn vriend maar lachen. Uit straf heeft hij mogen stofzuigen!
Ik was net aan het opruimen en liet de helft van de rijst uit de pan vallen. Doe ik de rest in de vuilniszak, die vol was. Ik haal dus de vuilniszak uit de prullenbak, scheurt die, waardoor de rest van de rijst OOK op de grond ligt. AAAAH. Hoe lomp En mijn vriend maar lachen. Uit straf heeft hij mogen stofzuigen!
Gast- Gast
Rush schreef:Waarom heb ik dat gemist en waarom heeft dat niet op Telegraaf gestaan? Die hebben toch altijd dat onzinnige nieuws!Sarah1985 schreef:Rush schreef:Ik kijk het voetbal en vraag me af waarom Stekelenburg niet op doel staat en daarna hoopte ik dat z`n vrouw aan het bevallen is.
volgens mij was het ook pas bekent geworden bij boulevard dacht ik. Zal es zoeken . Of heb ik nou gedroomd
Sarah1985- Ratel
Ik moet heeeeel goed Googlen om op een namenforum iets over het bericht te vinden idd Sarah, maar kan nergens iets 'echts' vinden haha!
Rush- Lady Post-a-lot
ja gek he. Was toen echt op de tv maar kan het bij boulevard ook niet terug vinden
Sarah1985- Ratel
Ahw had ik maar ranja in huis!
Ik heb na wéér een dag vol met wetenschappelijke artikelen net drie uur bikkelhard getraind, wat is dat lekker zeg! Nu total loss, dus lekker even voetbal kijken en wat zal ik dan lekker slapen!
Ik heb na wéér een dag vol met wetenschappelijke artikelen net drie uur bikkelhard getraind, wat is dat lekker zeg! Nu total loss, dus lekker even voetbal kijken en wat zal ik dan lekker slapen!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik doe mee met een glaasje carvan cevitam sinasappel
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik heb een kan aanmaak-limonade voor me staan en zap tussen the Voice en voetbal. Cranberry! Yum! Maar ik denk dat ik straks toch overstap op het laatste restje wijn.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Beterschap Bliss!
Verkouden zijn is echt rot. Dat was ik vorige week, ben blij dat het voorbij is. Volgens mij gaat het ook echt rond nu.
Sinds een lange tijd zit ik eens niet aan de roosvice
Begonnen met een glaasje wodka, maar poeh nog maar een paar slokjes gehad en voel het meteen, al omdat het zo lang geleden is
Ga zo nog even een drankje doen in de stad.
Verkouden zijn is echt rot. Dat was ik vorige week, ben blij dat het voorbij is. Volgens mij gaat het ook echt rond nu.
Sinds een lange tijd zit ik eens niet aan de roosvice
Begonnen met een glaasje wodka, maar poeh nog maar een paar slokjes gehad en voel het meteen, al omdat het zo lang geleden is
Ga zo nog even een drankje doen in de stad.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ja blehh het is vermoeiend ook! En laat dat nou ook net de oorzaak zijn; door mijn chronische vermoeidheid ben ik vanaf nu waarschijnlijk weer elke paar weken de pineut Als ik een paar dagen te druk ben geweest en oververmoeid raak, zoals nu t geval is, zetten mn klieren op, krijg ik keelpijn en word ik verkouden. Dit komt heel snel op en gaat ook redelijk snel over, maar helaas heb ik dit wel heel vaak.
Bliss- Lady Post-a-lot
Balen zeg!
Ik was vroeger ook elke paar weken aan de beurt. Dat kwam verder niet door chronisch vermoeid zijn. Sinds ik dagelijks een vitamine 100 tablet slik ben ik echt een heel stuk minder vaak verkouden. Misschien ook een idee voor jou? Het kan iig geen kwaad (het teveel plas je uit).
Ik was vroeger ook elke paar weken aan de beurt. Dat kwam verder niet door chronisch vermoeid zijn. Sinds ik dagelijks een vitamine 100 tablet slik ben ik echt een heel stuk minder vaak verkouden. Misschien ook een idee voor jou? Het kan iig geen kwaad (het teveel plas je uit).
Caresses- Kletskop
Kan ik altijd proberen idd, waar koop je die?
Bliss- Lady Post-a-lot
Etos en kruidvat. Gewoon de tabletten (er zijn ook bruistabletten maar die zijn vies!)
Caresses- Kletskop
Haha bruistabletten heb ik altijd wel in huis, die heb ik gisteren nog gehad (niet dat ze zo lekker zijn idd)
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Haha bruistabletten heb ik altijd wel in huis, die heb ik gisteren nog gehad (niet dat ze zo lekker zijn idd)
Haha dat is ook niet echt het doel van een bruistablet geloof ik
Beterschap!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: