Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen!!

+5
VanillaRose
Oasis
ExpressoB
Ibbeltje
Snoes
9 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen!! Empty Goedemorgen!!

Bericht  Snoes do 6 sep 2012 - 17:48

Goedemorgen!

Lekker geslapen? Leuke plannen vandaag?
Ik heb niet zo goed geslapen, werd vannacht een paar keer wakker met flinke keelpijn. Het is er helaas niet beter op geworden, maar hoop toch dat het niet doorzet. Vandaag werk ik van 6u30 tot normaal 10u30, maar dat zel wellicht wel 12u ofzo worden.

Daarna de benedenverdieping poetsen thuis, een lekker bad nemen, even naar de markt en vanavond hebben we weer een echo bij de gynaecoloog Goedemorgen!! 281626781

Fijne dag allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen!! Empty Re: Goedemorgen!!

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 18:01

Goedemorgen!

Het is bijna weekend. Ik ben er echt aan toe. Eind van de middag mijn hondje bij mijn ouders ophalen, want daar moeten we dit weekend op passen. Vanavond doe ik lekker rustig aan.

Een fijne vrijdag!

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje do 6 sep 2012 - 18:11

Goedemorgen,

Hier redelijk geslapen. Zo weer dag werken. Daarna even wat ophalen bij mijn ouders, en dan wil ik nog hardlopen.

Snoes> beterschap met je keel Goedemorgen!! 699888

Fijne dag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 18:17

Goedemorgen smile

Ik moet tot 16.45 uur werken, en dan heb ik 2 weken vakantie! Vanavond gooien we een pizza in de oven en dan moet mijn man naar de kapper. Vanavond komen er denk ik vrienden. Morgen hebben we familiedag en dan dus samen twee weken vakantie. We zouden naar Luxemburg gaan, maar omdat mijn man zijn oog ontstoken heeft en zijn lenzen daarom niet in mag voor een maand, hebben we dit helaas moeten annuleren :'(. Ach wek maken er wel wat leuks van smile

Snoes beterschap met je keel.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje do 6 sep 2012 - 18:18

Poison> heeft ie geen bril dan?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast do 6 sep 2012 - 18:26

Goedemorgen! *Gaaaap* Ik heb vannacht ontzettend raar gedroomd, dus werd helemaal overstuur wakker vannacht. Ben niet echt op mijn best dus vandaag Laughing Zo naar werk, waar het chaos is vandaag! Als het goed is heb ik gesprek met de regio manager over mijn salaris, wellicht andere doorgroeimogelijkheden, omdat mijn contract over 4 weken verlengd wordt naar onbepaalde tijd... En ik hoop om uiterlijk half 4 weg te zijn! Vanavond lekker relaxen met mijn vriend samen smile

Fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB do 6 sep 2012 - 18:31

Geen goedemorgen. Chagoo vriend, dat het al zolaat was (uh ja je wekker is al tig keer gegaan). Ik ben blijven liggen, had hij niet verwacht. Hij zei; "nou lekker dan, nu heb ik niks te eten!!" (meestal als hij haast heeft smeer ik brood).
Toen hij de deur uitstapte zei hij "slaap lekker". Dat meende hij natuurlijk niet.

Hond ligt op mn voeten. Ik blijf nog maar ff in bed. Rond half10 moet ik weg, vanavond pas weer terug.

Wens iedereen een goede dag.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Oasis do 6 sep 2012 - 19:31

Goedemorgen,

Ik heb goed geslapen, maar ben wel nog moe. Vandaag werken van 12.00 tot 17.00 uur, daarna ergens eten in de stad met mijn vriend. Voor vanavond een avondje tv gepland, heerlijk! En vroeg naar bed, ben super moe haha.

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  VanillaRose do 6 sep 2012 - 19:36

Goedemorgen, hier redelijk geslapen heb overal stijve spieren in mijn rug en schouders. Dus niet zo lekker. Vandaag een drukke dag, we gaan laminaat leggen in mijn vriend zijn nieuwe huis. Pff, hoop dat het goed komt haha. Zal wel een lange dag worden. vanavond eten we makkelijk en ploffen we op de bank voor een avondje tv kijken. fijne dag iedereen!

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622

Bericht  slaatje do 6 sep 2012 - 19:39

Veel pleizier vanavond Snoes.

Ik ga me rustig houden vandaag. Ik moet om 16.15 naar de fysio voor mijn rug. Daarna gaan we uit eten bij de Griek. Dit om ons ondertrouw van gister te vieren. Hoewel het een vreemde dag is omdat de oom van mijn aanstaande gisteravond overleden is. Ik denk dat we toch gaan proberen dat momentje even voor onszelf te pakken.

Fijne dag allemaal.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Joli86 do 6 sep 2012 - 19:55

Ik ga zo met mijn lieve nichtje naar de babydag bij PSV, ben benieuwd... Wink
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  claudiaveronique do 6 sep 2012 - 19:59

Ik heb vanmiddag 'kabouter feest' op mijn werk Laughing
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986

Bericht  Chocoholic do 6 sep 2012 - 20:26

x-justme-x schreef:Ik ga zo met mijn lieve nichtje naar de babydag bij PSV, ben benieuwd... Wink

Haha, wat cool! Wat houdt dat precies in? (Mijn vriend is PSV fan, dus wie weet zal ik daar later ook heengaan laughcry )

Goedemorgen y'all! :cheering:

Ik moest eigenlijk al om 08.45 in de les zitten, maar ik kwam vannacht maar niet in slaap, dus vanochtend toen de wekker ging om 7 uur, besloten om 'm nog even 2 uurtjes later te zetten. Scheelt nogal qua uitgerust zijn, haha. nerd Ik ga zo dus richting school, heb dan nog 2 lessen tot 3 uur. Daarna even iets terugbrengen bij de Sting, en vanavond nog even werken aan school en ik denk tv kijken.

Fijne dag!
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud