Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jas voor afspraakje!

+5
Shisha
claudiaveronique
Bliss
Caroow
Rush
9 plaatsers

Ga naar beneden

Jas voor afspraakje! Empty Jas voor afspraakje!

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 19:37

Gisteravond was ik bij mijn ouders thuis samen met een collega. We zaten samen op internet naar winterjassen te kijken. Toen kreeg mijn collega een idee en ging weg. Even later kwam ze terug met een mooie grasgroene winterjas. Een andere collega die ook aanwezig was, vond de jas mooi staan. Ik dacht: dat komt goed uit want daarna had ik een date met Barack Obama en kon ik 'm mooi aan! Toen ik onderweg was naar mijn date schoot me nog te binnen dat ik mijn collega nog moest vragen hoe duur de jas was en nam me voor het geld over te maken. Jas voor afspraakje! 394967 Jas voor afspraakje! 394967

En toen werd ik wakker....

Jullie nog maf gedroomd?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Jas voor afspraakje! Empty Re: Jas voor afspraakje!

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 19:50

Ik dacht echt, wtf? Nog een keer lezen en toen zag ik je laatste zin Jas voor afspraakje! 394967

Gast
Gast

Bericht  Rush di 4 sep 2012 - 19:54

Hahahah. Ik had wel willen weten hoe het is om met Obama te daten. Jas voor afspraakje! 281626781
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 20:29

Me too!! Eigenlijk wel jammer dat ik toen wakker werd haha Jas voor afspraakje! 1578173417

Gast
Gast

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 20:49

Haha ik snapte er echt niets van... tot de laatste zin.
Ik droom steeds vaker dat mijn tanden uitvallen. Schijnt niet zo'n beste betekenis te hebben. Jas voor afspraakje! 1270000679

Gast
Gast

Bericht  Caroow di 4 sep 2012 - 21:49

Ik was op een camping en er kwamen mensen om te lunchen, maar ik had alleen roze of blauwe muisjes op brood. Toen was het opeens koud! Er was 11stedentocht en die ging ik kijken bij Burn in het dorp (ze woont in Drenthe..) samen met mijn baby. Mijn kinderwagen kon heel goed over het ijs rijden maar niet door het zand. Daarna gingen we met de hele familie naar enofander gebouw, daar ging ik op de springkussen met mijn nichtje en kreeg je gratis chanel parfum. De wc's waren gescheiden met douchegordijnen. Toen was ik weer op de camping en wilde net een hapje van mijn broodje kaas nemen en toen werd ik wakker.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 4 sep 2012 - 22:28

Ik heb vannacht gedroomd dat mijn vriend en ik een baby kregen en we haar Ella noemden hahaha. Ik weet ook hoe het komt want gisteravond hadden mijn zus, mijn vriend en ik het over bevallen en wie we daar bij wilden hebben en heb ik mijn accountmanager gesproken en die heet Ella hahaha.

Ik werd serieus teleurgesteld wakker toen bleek dat ik helemaal geen baby had.

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 4 sep 2012 - 23:56

Powerbabe schreef:Ik heb vannacht gedroomd dat mijn vriend en ik een baby kregen en we haar Ella noemden hahaha. Ik weet ook hoe het komt want gisteravond hadden mijn zus, mijn vriend en ik het over bevallen en wie we daar bij wilden hebben en heb ik mijn accountmanager gesproken en die heet Ella hahaha.

Dit heb ik ook al een paar keer gehad, echt zo raar. Ik droom altijd heel levendig en moet dan soms echt ff verwerken dat het maar een droom was (terwijl ik nog helemaal niet zo'n sterke kinderwens heb!).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 0:11

Haha!

Ik kan ook altijd heel raar dromen. Vannacht heb ik gedroomd dat ik op Aruba zat (waar ik nu ook zit) en dat ik ergens wat ging eten met mijn familie, maar er was geen wc daar. En ik moest wel nodig. Toen ging ik eerst op facebook kijken en dat was meer een soort levende beelden site en daar zag ik 3 vrienden van de middelbare school zitten in het restaurant waar ik naar het toilet wilde (waaronder mijn twee exen). Die zaten van dienbladen met wijnglazen erop geplakt te drinken (dus als ze wilden drinken dan moesten ze dat hele dienblad oppakken) en ze zaten erg gezellig te kletsen en te lachen. Dat gaf me een beetje een naar gevoel.

Ik weet niet meer of ik nou uiteindelijk naar het toilet ben geweest smile

Gast
Gast

Bericht  claudiaveronique wo 5 sep 2012 - 0:42

Bliss schreef:
Powerbabe schreef:Ik heb vannacht gedroomd dat mijn vriend en ik een baby kregen en we haar Ella noemden hahaha. Ik weet ook hoe het komt want gisteravond hadden mijn zus, mijn vriend en ik het over bevallen en wie we daar bij wilden hebben en heb ik mijn accountmanager gesproken en die heet Ella hahaha.

Dit heb ik ook al een paar keer gehad, echt zo raar. Ik droom altijd heel levendig en moet dan soms echt ff verwerken dat het maar een droom was (terwijl ik nog helemaal niet zo'n sterke kinderwens heb!).

Heel herkenbaar, maar ik heb wel een sterke kinderwens! Ik heb dat ook dat ik het echt even moet verwerken dat het niet echt is Yes hahahaha en stiekem baal ik dan een beetje! :cheering:
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 0:45

Ik ging naar een pretpark met een groepje vrienden en Ruben Nicolai. Ruben probeerde me de hele tijd te versieren en toen we in de achtbaan gingen, wilde hij naast me zitten. De achtbaan ging heel langzaam en toen zoende hij me. Toen zei een vriendin die achter me zat, dat vindt je ex niet leuk. Ik keek achterom en daar stond mijn ex heel boos te kijken. Daarna gingen we winkelen en toen was ik mijn bh kwijt. Ik ging samen met een vriendin zoeken en uiteindelijk vond ik de bh terug in een pashokje, maar toen was ik Ruben kwijt en moesten we die weer gaan zoeken.

Moraal van het verhaal: Of Ruben en geen bh, of geen Ruben en wel een bh. Ruben Nicolai en bh's gaan niet samen.

Gast
Gast

Bericht  Shisha wo 5 sep 2012 - 0:54

lol!

Ik heb een keer gedroomd dat ik met een vriendin op vakantie ging. Toen we in het vliegtuig zaten kreeg ik zin in een sigaret dus ging even naar buiten om te roken. Toen we op de staart zaten zag ik dat het vliegtuig heel laag vloog en iedere keer met de staart op de grond kwam. Dat vonden we toch wel een beetje raar dus toen hebben we onze koffers gehaald en zijn uitgestapt. Jas voor afspraakje! 394967
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  yellow wo 5 sep 2012 - 1:03

Shisha schreef:lol!

. Dat vonden we toch wel een beetje raar dus toen hebben we onze koffers gehaald en zijn uitgestapt. Jas voor afspraakje! 394967

Haha gelukkig is in een droom alles mogelijk. Very Happy
yellow
yellow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 76
Punten : 101
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  nijntje4 wo 5 sep 2012 - 1:52

Ik heb van de week gedroomd dat ik zwanger was, dat schijnt te betekenen dat er een nieuwe periode in je leven aankomt en dat zou best kunnen haha.

Ik heb ook gedroomd dat ik met Do (die zangeres) op stap was, dat vond ik ook raar :p
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 2:16

lol! Hilarisch, al die maffe dromen..

En het is toch ook dolkomisch dat ik nu dingen lees waarbij ik denk: hoe kom je er op! Terwijl het in je droom zo logisch is..

Gast
Gast

Bericht  Toet wo 5 sep 2012 - 7:30

Hahaha ik dacht echt, wat lult ZIJ nou weer Laughing

Ik was pas met een vriendin in de supermarkt en ik zat in zo'n lage koeling waar wel eens groente of aanbiedingen in liggen. Ik zat daar heel relaxed in kleermakerszit met mijn vriendin te kletsen en kwam op het idee om een -jaja- prei te jatten. Dus zo gezegd zo gedaan, vriendin probeert die prei in haar tas te proppen, waar overigens ook al een zak rucola in zat. Precies op dat moment komt er een verkoopster aan. Die heeft de politie gebeld en toen werd ik gearresteert, mijn vriendin niet eens, omdat ik een prei wou stelen, terwijl hij in haar tas zat! Daarna lag ik eenzaam in een hele donkere gevangenis, compleet met zwart/wit gestreept boevenpak aan en toen werd ik wakker.

Ik heb me serieus 3 dagen afgevraagd wáárom ik in hemelsnaam een prei wou jatten en waarom ik zoiets doms droom Jas voor afspraakje! 2474380249
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 18:54

Vannacht heb ik ook nogal vreemd gedroomd. Ik was piraat (jaja), in deze tijd, maar wel met oude kleren en zwaarden. Toen werd ik zwanger, maar was lastig. Ik was namelijk nog maar net begonnen, dus ik kreeg geen zwangerschapverlof. Daarna volgde een heel spektakel van het verborgen houden. laughcry

Gast
Gast

Bericht  sonly di 11 sep 2012 - 20:17

Vannacht: Ik was met heel veel mensen, waarvan ik de meeste kende op op een weggetje dat in rondjes kronkelde. Van iemand (ik weet ondertussen niet meer wie) kreeg ik een baby. Deze was echt mini, (iets groter dan mn hand) maar wel al een maandje of 2 oud. Ze kon niet voor hem zorgen en vond mij de meest verantwoordelijke persoon om te bedenken wat ik dan met het babytje moest. Ik vond het een heel lief babytje, maar omdat ik nog anderhalf jaar naar school moet, vond ik dat ik het maar aan iemand anders moest geven, want ik had toch geen tijd genoeg voor de baby. Dus ik gaf de baby aan een collega, waarvan ik dacht dat ze altijd wel oppas had, want dat had ze voor haar eigen kind ook. Zij was helemaal blij, maar ik baalde, want ik betwijfelde of ik haar wel zo geschikt vond omdat de baby zo klein was(? wat een beredenering ook!)
Toen gingen we met nog een collega weer het weggetje terug lopen, alleen nu was het een schelpenweg. Ik hield de baby nog maar even vast, want mijn collega vond dat toch beter. En toen werd ik wakker.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: