strippen
+39
SarahKey
Floor
Slakje
Jelin
Makamba
Creabea_28
_Lana_
Nijntje
PapillonRose
Weegschaal
Clapperdie
PiP
*Lookie*
Happy
CCC
MADDIE
LDJ
Parel
Jasmine
Jade
yes1984
sabje
moepie
Aimee
Aggi
Puggle
Filoria
smooch
vlinder-19
kwak
Steep
Pussycat
Flip Fluitketel
Lejow
koNijntje
Muppetje
Snoes
M@niek
Amber-
43 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
strippen
Ik had vanochtend controle bij de verloskundige. Het is al een aantal dagen bij mij aan het rommelen met wat pijnlijke harde buiken etc. Ze heeft dan ook gekeken of dit al wat gedaan had.
Het kindje is ingedaald echter leek van buiten het hoofdje al heel diep te zitten, maar het hoofdje zit toch nog wat hoger dan ze dachten.
De baarmoedermond was al zacht en gedeeltelijk verstreken, ook blijk ik al 1-2 cm ontsluiting te hebben. Ze heeft me dan ook gestript om te kijken wat dit gaat doen. Ook heeft ze geprobeerd het kindje wat naar beneden te duwen. Aangezien als het hoofdje druk zet op je baarmoedermond de bevalling sneller begint.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ik kan verwachten. Had het strippen bij jullie effect?
Het kindje is ingedaald echter leek van buiten het hoofdje al heel diep te zitten, maar het hoofdje zit toch nog wat hoger dan ze dachten.
De baarmoedermond was al zacht en gedeeltelijk verstreken, ook blijk ik al 1-2 cm ontsluiting te hebben. Ze heeft me dan ook gestript om te kijken wat dit gaat doen. Ook heeft ze geprobeerd het kindje wat naar beneden te duwen. Aangezien als het hoofdje druk zet op je baarmoedermond de bevalling sneller begint.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ik kan verwachten. Had het strippen bij jullie effect?
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Re: strippen
Ik ben twee keer gestript. Eerst op maandag, dat heeft geresulteerd in gerommel de volgende ochtend. Die middag heeft ze me opnieuw gestript en de volgende dag is 's avonds mijn ventje geboren.
Spannend hoor meid!!!
Spannend hoor meid!!!
Gast- Gast
Ik ben 2x gestript en bij de 2e keer heeft het effect gehad (dinsdag gestript en vrijdag bevallen).
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ken er niets van, maar vind het wel heel erg spannend voor je Amber!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ook hier, spannend meis, ik heb natuurlijk nog geen ervaring, dus wat dat betreft geen verhalen voor je
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
spannend, hoor! ik denk toch dat het nog 5 dagen duurt..
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Laat het maar doorzetten vandaag, en dan een beetje tempo graag
Ik wil wel een baby voor mijn verjaardag!
Ik wil wel een baby voor mijn verjaardag!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dankjewel meiden!
@ konijntje, haha ja mijn ticker blijft raar doen
@ Lejow, ga mijn best doen.
@ konijntje, haha ja mijn ticker blijft raar doen
@ Lejow, ga mijn best doen.
Amber-- Ratel
Ik ben 3x gestript. 1e keer op een donderdag toen had ik ook al 1cm ontsluiting. Dit zorgde voor heel veel gerommel(voorween 10-15min) en slijmprop verloren. Daarna op zaterdag 2x gestript zorgde ook nog steeds voor veel gerommel (weeen om de 8-10mn), maar ontsluiting bleef hangen op 2-3 cm naar zkh en uiteindelijk zondagochtend bevallen.
ZiWat zijn de vervolgafspraken nu na het strippen? Want volgens mij moet je na 24u merken of er iets in gang is. Is mij gezegd toendertijd.
ZiWat zijn de vervolgafspraken nu na het strippen? Want volgens mij moet je na 24u merken of er iets in gang is. Is mij gezegd toendertijd.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Flip Fluitketel schreef:Ik ben 3x gestript. 1e keer op een donderdag toen had ik ook al 1cm ontsluiting. Dit zorgde voor heel veel gerommel(voorween 10-15min) en slijmprop verloren. Daarna op zaterdag 2x gestript zorgde ook nog steeds voor veel gerommel (weeen om de 8-10mn), maar ontsluiting bleef hangen op 2-3 cm naar zkh en uiteindelijk zondagochtend bevallen.
Er zijn geen vervolgafspraken gemakt. Moet bellen als ik het gevoel heb als er wat gebeurd. Het is nu nog wel rustig. Wel harde buiken, maar die heb ik al zo lang. En heb een pijnlijke rug.
Amber-- Ratel
Flip fluitketel volgens mij ook ja... Als er binnen 24 uur niks gebeurd dan heeft het niet gewerkt. Ik ben ook 3 keer gestript en het heeft alle keren niks gedaan. Toen zou ik het in het weekend aankijken en als er geen baby zou komen dan zou ik maandag om 11 uur in het ziekenhuis moeten zijn.
Laat onze dochter nou gekomen zijn iets voor 11 uur uit het niets dus want dat strippen heeft geen effect gehad. Maar ja wie weet was ik zonder strippen wel nog later bevallen.
Laat onze dochter nou gekomen zijn iets voor 11 uur uit het niets dus want dat strippen heeft geen effect gehad. Maar ja wie weet was ik zonder strippen wel nog later bevallen.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik ben ook gestript toen ik 1 a 2 centimeter ontsluiting had. Het was de hele dag al een beetje aan het rommelen en had krampen (hele hele lichte weeën), maar die kwamen niet regelmatig. De vk stripte me en in de auto naar huis merkte ik al het verschil, 3 uur later lag ik heftige weeën weg te puffen..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
ik ben op dinsdag ochtend gestript en midden in de nacht om 1 uur begonnen de weeen en om kwart voor 5 was D. er al!
Wel heb ik de hele dag last gehad van mijn buik, beetje zeurderig gevoel.
Wel heb ik de hele dag last gehad van mijn buik, beetje zeurderig gevoel.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik ben twee keer gestript zonder effect helaas.
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb er geen ervaring mee, maar wel spannend nu dan. Hopelijk zet het gauw door en hoef je niet al te lang meer te wachten.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ook geen ervaring mee, maar ik vind het wel heel spannend voor je Zet 'm op Amber!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik weet niet of dit onder strippen valt, maar ik had controle en werd naar de verloskamer gestuurd om een afspraak te maken voor in te leiden. Toen heeft ze gevoeld van binnen en had ik al 3 cm. Door dat ze dat heeft gedaan kreeg ik langzaam aan hele lichte weeën. Ik ben gebleven toen. 's avonds was ze er.
Veel succes! Spannend
Veel succes! Spannend
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Dankje meiden.
Verlies nu ook wat bloed met slijm.
Heb zo om 13.00 nog een afspraak bij de lactatiedeskundige, heb ik mooi wat afleiding haha!
Verlies nu ook wat bloed met slijm.
Heb zo om 13.00 nog een afspraak bij de lactatiedeskundige, heb ik mooi wat afleiding haha!
Amber-- Ratel
Oehhh daar gaat een baby komen
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik ben destijds 2 x gestript maar bij mij heeft het niet geholpen... maar ik lees dat je al 1 a 2 cm ontsluiting hebt en dat de baby goed is ingedaald. Dus denk in jou geval dat het wel snel kan gaan, spannend hoor. Veel succes !!
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben gestript toen ik al weeën had en 3 cm ontsluiting, maar dit vorderde niet. Het strippen deed ook vrij weinig helaas...
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben ook gestript. Had toen al 3 cm (al 2 dagen flinke voorweeen gehad). Ik ben rond 13.00 gestript en M.ax is om 21.02 geboren.
Spannend hoor! Veel succes
Spannend hoor! Veel succes
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Ik ben 5 keer gestript. Helaas zonder resultaat. Ben daardoor wel de slijmprop verloren. Ik wens je heel veel succes!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Spannend Amber! Ik hoop dat je jullie kindje snel mag vasthouden!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: