Trouwfeest en kind
+6
rapa nui
Puggle
Purpleflower
Floor
Lejow
Star007
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Trouwfeest en kind
In december gaan wij trouwen. We wilde het in eerste instantie gewoon thuis vieren met een feestje, maar zitten nu te denken aan een zaaltje huren. Ik kan alleen niet tot een oplossing komen wat betreft onze dochter. Wie moeten we vragen op te passen ? Alle mensen die we normaal als oppas vragen, zijn dan op ons feest natuurlijk. Er is wel 1 persoon die we kunnen vragen, namelijk de buurbrouw van mijn moeder ( feestzaal is ook dichtbij mijn moeders huis ) , dat we haar dan voor het feest op bed leggen bij mijn moeder, en dan bij de buurvrouw de babyfoon neerzetten. Of is dat raar...... hmm weet het anders ook niet eigenlijk. Iemand een geweldig idee?
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Re: Trouwfeest en kind
Ik lees mee!!
Ook al ben ik nog niet eens ten huwelijk gevraagd dat zijn dingen waar ik wel al over nadenk haha!
Ook al ben ik nog niet eens ten huwelijk gevraagd dat zijn dingen waar ik wel al over nadenk haha!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Ik lees mee!!
Haha, ik ben ook niet ten huwlijk gevraagd , we hebben het gewoon heel romantisch samen besloten
Star007- Kletskop
Of je vraagt 1 van ons als oppas
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
onze dochter was 7 maanden toen wij trouwde
Toen we trouwde was ze bij de gastouder. Daarna hebben wij eropgehaald om in onze tuin nog een paar foto's te maken met haar erbij.
Het feestje was op een andere dag,van 16:30 tot 21:00 uur
Wij hebben haar mee genomen en in box neer gelegd. Mijn ouders hielden haar in de gaten.
om 19:00uur heeft toen onze gastouder(onze buurvrouw) haar mee naar huis genomen en hebben wij haar daar om 22 uur opgehaald
Toen we trouwde was ze bij de gastouder. Daarna hebben wij eropgehaald om in onze tuin nog een paar foto's te maken met haar erbij.
Het feestje was op een andere dag,van 16:30 tot 21:00 uur
Wij hebben haar mee genomen en in box neer gelegd. Mijn ouders hielden haar in de gaten.
om 19:00uur heeft toen onze gastouder(onze buurvrouw) haar mee naar huis genomen en hebben wij haar daar om 22 uur opgehaald
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Als je idd niemand hebt, dan zou ik het toch wel thuis vieren. Of je moet het ergens vieren waar er bijv een ruimt is waar je een campingbedje neer zou kunnen zetten. Verder lastig.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik vind het idee van de buurvrouw van je moeder niet eens zo gek. Lijkt me best wel een goede oplossing en ook wel erg gemakkelijk.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
binnenkort hebben wij ook een bruiloft en hun hebben een zoontje van 1 jaar. Ik weet niet hoe ze dit 's middags doen maar het feest is van 17u tot 23u. Ook vieren ze het in een zaaltje wat op loopafstand is.
Gast- Gast
rapa nui schreef:Ik vind het idee van de buurvrouw van je moeder niet eens zo gek. Lijkt me best wel een goede oplossing en ook wel erg gemakkelijk.
Ja moet alleen nog informeren of ze het uberhaupt wil. Zou wel ideaal zijn, want dan kan D. bij opa en oma blijven slapen en hebben wij een fijne huwelijksnacht hahaha
Star007- Kletskop
Lily schreef:binnenkort hebben wij ook een bruiloft en hun hebben een zoontje van 1 jaar. Ik weet niet hoe ze dit 's middags doen maar het feest is van 17u tot 23u. Ook vieren ze het in een zaaltje wat op loopafstand is.
nou met dit antwoord kun je wat!
Gast- Gast
Charlie schreef:Lily schreef:binnenkort hebben wij ook een bruiloft en hun hebben een zoontje van 1 jaar. Ik weet niet hoe ze dit 's middags doen maar het feest is van 17u tot 23u. Ook vieren ze het in een zaaltje wat op loopafstand is.
nou met dit antwoord kun je wat!
Star007- Kletskop
wilde er eigenlijk meer mee zeggen dat hun het feest eerder laten beginnen + eindigen vanwege de kleine. En omdat het zaaltje zo dichtbij is zijn ze zo thuis.
Gast- Gast
Wij hebben volgend jaar hetzelfde probleem en ook ik heb geen oplossing. Al onze vrienden zijn er dan en we hebben dus geen oppas. Zelfs onze buren komen, dus dat wordt ook geen optie.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Lily schreef:wilde er eigenlijk meer mee zeggen dat hun het feest eerder laten beginnen + eindigen vanwege de kleine. En omdat het zaaltje zo dichtbij is zijn ze zo thuis.
Dat is voor ons geen optie. Ik vind een feest tot 23.00 geen feest . Klinkt misschien heel stom hoor, maargoed dat vind ik.
Ik ga binnenkort eens bij die zaal kijken, want als het goed is zijn er nog kleinere bijzaaltjes. Daar kan misschien een campingbedje staan ofzo. Over het geluid van de muziek maak ik me niet druk, ze slaapt zelfs beter met muziek haha. Mocht ze daar echt niet willen slapen ofzo, kan ik nog altijd mijn zusje van 14 vragen met haar naar mijn moeders huis te gaan ( 5 min lopen). Desnoods kan mijn moeder dan even mee gaan om haar in bed te leggen.
Star007- Kletskop
Ik vind dat van de buurvrouw van je moeder vragen eigenlijk wel een heel goed idee.
Wij hebben een GP en gaan niet op korte termijn trouwen, maar als ik trouw, zou ik heel graag een tuinfeest geven. Dat lijkt me echt geweldig, een beetje mooi aankleden en de kids kunnen zo naar bed.
Maar goed, je trouwt in december, dus dan zou ik een zaaltje toch beter vinden.
En de buurvrouw van je moeder op laten passen.
Wij hebben een GP en gaan niet op korte termijn trouwen, maar als ik trouw, zou ik heel graag een tuinfeest geven. Dat lijkt me echt geweldig, een beetje mooi aankleden en de kids kunnen zo naar bed.
Maar goed, je trouwt in december, dus dan zou ik een zaaltje toch beter vinden.
En de buurvrouw van je moeder op laten passen.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Hier heb ik ook over na zitten denken en ik denk dat je het beste een ruimte kunt huren waar nog een kamertje is om je om te kleden en dus idd een bedje neerzet en de babyfoon aan iemand geeft? En anders idd de buurvrouw.
Wij trouwen o.a. om die reden pas in 2014, dan is ie al wat ouder en kan ie dus wat langer opblijven.
Lastig he?! Succes ermee!
Wij trouwen o.a. om die reden pas in 2014, dan is ie al wat ouder en kan ie dus wat langer opblijven.
Lastig he?! Succes ermee!
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Wij hadden dat probleem inderdaad ook. Ik bedacht me uiteindelijk om de moeder van een vriendin te vragen die we redelijk kennen en waarvan we weten dat ze dol is op kinderen. Nu was Joris ook totaal niet eenkennig, want hij had haar pas 1 of 2 keer eerder gezien op een verjaardag. Is super goed gegaan.
Wij hadden dan s avonds geen feest maar een avondvullend diner tot 24.00. En die moeder is 's middags met de bruiloft en de bruidstaart al gekomen. Dan kon ze als hij te moe werd ook gaan met hem. Joris heeft het toen tot 16.30 volgehouden. Toen zijn ze gegaan, moesten 45 min. rijden en kon hij daar eten en slapen. Volgende ochtend heeft ze hem weer terug gebracht. Ik vond het ideaal zo.
Wij hadden dan s avonds geen feest maar een avondvullend diner tot 24.00. En die moeder is 's middags met de bruiloft en de bruidstaart al gekomen. Dan kon ze als hij te moe werd ook gaan met hem. Joris heeft het toen tot 16.30 volgehouden. Toen zijn ze gegaan, moesten 45 min. rijden en kon hij daar eten en slapen. Volgende ochtend heeft ze hem weer terug gebracht. Ik vond het ideaal zo.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben D.ylan ook mee gehad tijdens de bruiloft, echter was hij tijdens het eten al zo moe (was pas een half jaar) dat we hebben gebeld of ze hem eerder kwam ophalen.
De beste vriendin van mijn zus paste op en nam D.ylan mee naar ons huis waar wij om 04.00 weer terug kwamen. Ze wilde niet blijven slapen dus is gewoon weer naar huis gegaan en wij waren lekker brak de volgende morgen omdat meneer niet uitsliep maar mocht de pret niet drukken!
Zou wel proberen oppas te regelen want dan ben je veel vrijer in het vieren van je eigen feest in plaats van luisteren of je kind wel slaapt ect.
De beste vriendin van mijn zus paste op en nam D.ylan mee naar ons huis waar wij om 04.00 weer terug kwamen. Ze wilde niet blijven slapen dus is gewoon weer naar huis gegaan en wij waren lekker brak de volgende morgen omdat meneer niet uitsliep maar mocht de pret niet drukken!
Zou wel proberen oppas te regelen want dan ben je veel vrijer in het vieren van je eigen feest in plaats van luisteren of je kind wel slaapt ect.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Ene kind wel een 2e naam, andere kind niet...
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» "Ik wil een kind met jou"
» Arm kind
» Hoe reageert het eerste kind op het tweede kind?
» Mag jullie kind met elk kind spelen?
» "Ik wil een kind met jou"
» Arm kind
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: