Pfff, ik ben op dag twee alweer bijzonder..
+9
Benthe
Highway
Janelie
Red Velvet
Pompoen
Lejow
Gympie
Roza
Antibes
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Pfff, ik ben op dag twee alweer bijzonder..
Antibes schreef:Maura schreef:Waarom doe je mee met de test? Vanuit jouw studie? Of om andere redenen?
Wel fijn dat je niet de enige was. Het blijft rot. Maar hopen op het goede!
Ja, die moet gewoon voor alle geneeskundestudenten. Denk ivm de verpleeghulpstage straks.
Dat kan ik snappen inderdaad. Maar vroeg me het gisteren al af. En dacht, nu moet ik het toch even vragen.
Gast- Gast
Ik heb ook zo'n test laten doen toen ik stage ging lopen. Bij mij was het niet echt duidelijk of er een bult tevoorschijn kwam of niet, beetje in-between vervolgens stonden er 6 werknemers van de GGD om mij heen omdat ik zo'n 'geval' was waarbij je het niet duidelijk kon zien. Ja, dan voel je je ook een beetje ongemakkelijk!
Uiteindelijk was er niets aan de hand
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
SnowWhite schreef:Ik heb ook zo'n test laten doen toen ik stage ging lopen. Bij mij was het niet echt duidelijk of er een bult tevoorschijn kwam of niet, beetje in-between vervolgens stonden er 6 werknemers van de GGD om mij heen omdat ik zo'n 'geval' was waarbij je het niet duidelijk kon zien. Ja, dan voel je je ook een beetje ongemakkelijk!
Haha, suf he! Toen ik stond te wachten op een labformulier kwamen er twee andere dames van de ARBO.. "Ja, jij had een heel erg positieve he, mogen we van dit moment even gebruik maken om ook te kijken". En dan: ja kijk hier, hier is het rood, en hier begint de verdikking, ja voel je dat? ja daar ja, dus als we dan de schuifmaat pakken..
En ondertussen de rest van mijn groepje maar staan wachten, kom je? Ben je klaar? Kom je?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Wel jammer weer...Haha. Maar gelukkig was je niet de enige met een rode plek, dat valt alweer mee. Wanneer krijg je eigenlijk de uitslag? Of heb ik daar overheen gelezen?
Edit: overheen gelezen dus...
Maar ze waren dus niet bang dat je open TBC had? ;-)
Edit: overheen gelezen dus...
Maar ze waren dus niet bang dat je open TBC had? ;-)
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Blijkbaar niet, maar dat kan ook eigenlijk bijna niet.. En ik heb nu een loodzwaar, superdik pathologie boek vol vieze plaatjes om alles over TBC eens in op te zoeken..
Antibes- Ratel
Yes!! Staan er erg ranzige dingen in? Kun je jezelf vast lekker maken ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Yes!! Staan er erg ranzige dingen in? Kun je jezelf vast lekker maken ;-).
Haha, ja! En ik ben ontzettend onschuldig natuurlijk, want bij biomedisch hadden we altijd mooie tekeningetjes van al die eiwitten en hoe die met elkaar reageerden..
Dit soort mooie, schone, heldere dingetjes..
Antibes- Ratel
Hahaha, ja dat is wel wat anders inderdaad, zo'n fijne schematische tekening zodat je het precies snapt. Heel wat anders dan het echte werk natuurlijk!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Yup, net al computerpracticum histologie gehad en dan de verschillende type weefsels in zo'n coupe herkennen, uhhhhhh right, waar kijk ik naar? Ik denk dat dat dat is en dat dat dan dit moet zijn..
Antibes- Ratel
Oefff, ben toch wel een beetje opgelucht haha.. Mijn bult is nu nog STEEDS niet weg en was wel echt mega positief... Maar net mijn bloeduitslagen binnen en ik ben negatief voor TBC. Waarschijnlijk heb ik net een infectie gehad met een vergelijkbare bacterie ofzo..
Ik krijg in ieder geval mijn TBC-vrij verklaring, hoef geen foto's te maken (al helemaal geen antibiotica) en ik mag gewoon de poli op in november.. Oefff!
Ik krijg in ieder geval mijn TBC-vrij verklaring, hoef geen foto's te maken (al helemaal geen antibiotica) en ik mag gewoon de poli op in november.. Oefff!
Antibes- Ratel
Gelukkig! Nu kun je weer opgaan in de massa dus
Gast- Gast
Haha, inderdaad!
Antibes- Ratel
Da's toch wel een opluchting ja, met name gewoon voor je eigen gezondheid.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Da's toch wel een opluchting ja, met name gewoon voor je eigen gezondheid.
Ja, daar maakte ik me eerst niet echt zorgen over. Omdat ik sowieso een beetje hyperreactief ben en omdat ik hem als enige paar maanden geleden ook nog gehad had, dus was vast gewoon beetje reactie daardoor..
Maar toen bleek ik niet gewoon reactie te hebben (vanaf 10 mm), maar echt behoorlijk reactie (26 mm ofzo). Dat trok vervolgens echt gewoon NIET weg (ik heb nu nog steeds een vlek en een beetje verdikking). Een vriendin die hem ook een paar maanden geleden gehad heeft, kreeg er nog een en daar was niets te zien..
Ik begon echt steeds meer te twijfelen van oh shit, zou ik het toch in Kaapstad opgepikt hebben.. En dan mag ik niet de poli op.. En dan moet ik foto's maken... En als ik het in Kaapstad opgepikt heb, heeft het een paar maanden incubatietijd, dus dan zou ik in november "ziek moeten gaan worden".. Naja, toen begon ik me wel een beetje zorgen te maken (dus zeg maar sinds vrijdag).. Maaar, nu kan ik gewoon weer rustig slapen..
Antibes- Ratel
Pfff, gelukkig! Ik kan me voorstellen dat het al met al toch wel spanning oplevert als het zo overduidelijk positief is en je bovendien ook net een reisje naar het buitenland hebt gemaakt waar je met ik weet niet wat allemaal in aanraking kan zijn geweest. Maar gelukkig niet!
Kun je weer rustig verder zwijmelen bij je boek ;-).
Kun je weer rustig verder zwijmelen bij je boek ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Bijzonder hoe dat in zijn werk gaat..
» Hoe bijzonder is dit....
» Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?
» Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam
» om even stil te staan hoe bijzonder het is...
» Hoe bijzonder is dit....
» Wat gaat jouw weekend bijzonder maken?
» Bijzonder/hip restaurant in Amsterdam
» om even stil te staan hoe bijzonder het is...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: