Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

gillend gek!

+3
eigenwijs
PapillonRose
Dora
7 plaatsers

Ga naar beneden

gillend gek! Empty gillend gek!

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 4:58

weg

Laatst aangepast door Zomersproetjes op di 9 okt 2012 - 9:37; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

gillend gek! Empty Re: gillend gek!

Bericht  Dora vr 31 aug 2012 - 5:08

Dat is gewoon een fase volgens mij....
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 5:10

onze dochter is nu ook veel aan het gillen. Zodra zij het op een gillen zet, is het hier direct: 'gillen doe je op de ...' en dan vervolgt zij fluisterend met 'gang' of 'see' (wc, geen idee hoe ze daar bij komt). Ze ziet het nog als een leuk spelletje en gaat dan inderdaad op de gang staan gillen met de deur dicht Laughing

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose vr 31 aug 2012 - 6:11

Het zou ook een fase kunnen zijn. Hebben we hier in elk geval wel gehad, al doet ze het nu ook soms nog weleens. Maar het is dus echt een tijdje een soort hype geweest, het gillen. En nu doet ze het echt zelden nog. Dus ik hoop voor jullie dat het gewoon een fase is!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  eigenwijs vr 31 aug 2012 - 6:21

Op het kdv waar ik werk heb ik momenteel drie die ook in deze fase zitten..

GEK wordt je ervan!!!Maar het hoort gewoon bij hun stem(banden)ontdekken en laten

we hopen dat het vanzelf over gaat!!Maar snap wel dat het lastig is maar soms helpt het idd als

je zelf even gaat fluisteren of ze even laten uitgillen;)
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Darius vr 31 aug 2012 - 7:21

Voor een paar maanden geleden praatte Laurens ook vrij hard, toen ben ik even naar de huisarts gegaan om te kijken of hij wel goed kan horen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Annemie vr 31 aug 2012 - 7:24

Teigertje schreef:Dat is gewoon een fase volgens mij....

Ja, die fase is hier ook...pffff het is verschrikkelijk..en het doet echt pijn aan de oren, om idd knettergek van te worden.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 10:43

Hier was dat ook een fase. Hoewel ze nu wéér in die fase zit.
Ik dacht ook serieus dat we er een zoontje bij hadden gekregen bijna 9 maanden terug maar ik begin nu sterk te twijfelen... gillend gek! 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 31 aug 2012 - 11:27

Rejoy. schreef:onze dochter is nu ook veel aan het gillen. Zodra zij het op een gillen zet, is het hier direct: 'gillen doe je op de ...' en dan vervolgt zij fluisterend met 'gang' of 'see' (wc, geen idee hoe ze daar bij komt). Ze ziet het nog als een leuk spelletje en gaat dan inderdaad op de gang staan gillen met de deur dicht Laughing
`Ik geloof dat ik die ga onthouden voor later Laughing Gillen? Prima, maar dan op de gang. Als je klaar bent mag je weer terugkomen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 6:27

Hier is het gillen ook heel favoriet, vanavond heeft ze maar liefst 3x over met haar stokke stoel op de ging zitten gillen. :shock:

Gast
Gast

Bericht  Urban Naked za 1 sep 2012 - 7:25

Maple schreef:
Rejoy. schreef:onze dochter is nu ook veel aan het gillen. Zodra zij het op een gillen zet, is het hier direct: 'gillen doe je op de ...' en dan vervolgt zij fluisterend met 'gang' of 'see' (wc, geen idee hoe ze daar bij komt). Ze ziet het nog als een leuk spelletje en gaat dan inderdaad op de gang staan gillen met de deur dicht Laughing
`Ik geloof dat ik die ga onthouden voor later Laughing Gillen? Prima, maar dan op de gang. Als je klaar bent mag je weer terugkomen.
Ik vind het ook een goeie! Iedereen z'n zin lijkt me. En als je dan in de supermarkt bent, eh dan is het iets als 'wachten tot we thuis zijn dan mag je gillen in de gang!' ?
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  _Lana_ za 1 sep 2012 - 11:16

Mijn dochtertje van 7 maanden heeft ook het (voor haar doen hard! ) gillen ontdekt. Maarja, dat zal wel een ander soort gillen zijn en bij haar vinden mensen het nog heel leuk en schattig Wink, haha. En ik ook trouwens Very Happy .

Wel heel vervelend en af en toe dus genant.
Het zal vast een fase zijn, waar je doorheen moet en dus geen gedragsprobleem, als ik de rest van je verhaal hoor, is het verder een lief mannetje. Doet hij het trouwens vaak?

Sorry verder dus geen tips, maar wel veel succes.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud