gillend gek!
+3
eigenwijs
PapillonRose
Dora
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
gillend gek!
weg
Laatst aangepast door Zomersproetjes op di 9 okt 2012 - 9:37; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: gillend gek!
Dat is gewoon een fase volgens mij....
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
onze dochter is nu ook veel aan het gillen. Zodra zij het op een gillen zet, is het hier direct: 'gillen doe je op de ...' en dan vervolgt zij fluisterend met 'gang' of 'see' (wc, geen idee hoe ze daar bij komt). Ze ziet het nog als een leuk spelletje en gaat dan inderdaad op de gang staan gillen met de deur dicht
Gast- Gast
Het zou ook een fase kunnen zijn. Hebben we hier in elk geval wel gehad, al doet ze het nu ook soms nog weleens. Maar het is dus echt een tijdje een soort hype geweest, het gillen. En nu doet ze het echt zelden nog. Dus ik hoop voor jullie dat het gewoon een fase is!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Op het kdv waar ik werk heb ik momenteel drie die ook in deze fase zitten..
GEK wordt je ervan!!!Maar het hoort gewoon bij hun stem(banden)ontdekken en laten
we hopen dat het vanzelf over gaat!!Maar snap wel dat het lastig is maar soms helpt het idd als
je zelf even gaat fluisteren of ze even laten uitgillen;)
GEK wordt je ervan!!!Maar het hoort gewoon bij hun stem(banden)ontdekken en laten
we hopen dat het vanzelf over gaat!!Maar snap wel dat het lastig is maar soms helpt het idd als
je zelf even gaat fluisteren of ze even laten uitgillen;)
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Voor een paar maanden geleden praatte Laurens ook vrij hard, toen ben ik even naar de huisarts gegaan om te kijken of hij wel goed kan horen.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Teigertje schreef:Dat is gewoon een fase volgens mij....
Ja, die fase is hier ook...pffff het is verschrikkelijk..en het doet echt pijn aan de oren, om idd knettergek van te worden.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Hier was dat ook een fase. Hoewel ze nu wéér in die fase zit.
Ik dacht ook serieus dat we er een zoontje bij hadden gekregen bijna 9 maanden terug maar ik begin nu sterk te twijfelen...
Ik dacht ook serieus dat we er een zoontje bij hadden gekregen bijna 9 maanden terug maar ik begin nu sterk te twijfelen...
Gast- Gast
`Ik geloof dat ik die ga onthouden voor later Gillen? Prima, maar dan op de gang. Als je klaar bent mag je weer terugkomen.Rejoy. schreef:onze dochter is nu ook veel aan het gillen. Zodra zij het op een gillen zet, is het hier direct: 'gillen doe je op de ...' en dan vervolgt zij fluisterend met 'gang' of 'see' (wc, geen idee hoe ze daar bij komt). Ze ziet het nog als een leuk spelletje en gaat dan inderdaad op de gang staan gillen met de deur dicht
Gast- Gast
Hier is het gillen ook heel favoriet, vanavond heeft ze maar liefst 3x over met haar stokke stoel op de ging zitten gillen.
Gast- Gast
Ik vind het ook een goeie! Iedereen z'n zin lijkt me. En als je dan in de supermarkt bent, eh dan is het iets als 'wachten tot we thuis zijn dan mag je gillen in de gang!' ?Maple schreef:`Ik geloof dat ik die ga onthouden voor later Gillen? Prima, maar dan op de gang. Als je klaar bent mag je weer terugkomen.Rejoy. schreef:onze dochter is nu ook veel aan het gillen. Zodra zij het op een gillen zet, is het hier direct: 'gillen doe je op de ...' en dan vervolgt zij fluisterend met 'gang' of 'see' (wc, geen idee hoe ze daar bij komt). Ze ziet het nog als een leuk spelletje en gaat dan inderdaad op de gang staan gillen met de deur dicht
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Mijn dochtertje van 7 maanden heeft ook het (voor haar doen hard! ) gillen ontdekt. Maarja, dat zal wel een ander soort gillen zijn en bij haar vinden mensen het nog heel leuk en schattig , haha. En ik ook trouwens .
Wel heel vervelend en af en toe dus genant.
Het zal vast een fase zijn, waar je doorheen moet en dus geen gedragsprobleem, als ik de rest van je verhaal hoor, is het verder een lief mannetje. Doet hij het trouwens vaak?
Sorry verder dus geen tips, maar wel veel succes.
Wel heel vervelend en af en toe dus genant.
Het zal vast een fase zijn, waar je doorheen moet en dus geen gedragsprobleem, als ik de rest van je verhaal hoor, is het verder een lief mannetje. Doet hij het trouwens vaak?
Sorry verder dus geen tips, maar wel veel succes.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: