Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+32
Smaragdje
sanne-84
Jade
Mom-Of-3
mezzoforte
Mysterious
Vancity_girl
blondje1313
Caroow
Limburg85
Jasmine
Parel
slaatje
red rose
Jelin
Linda
Burn
Jazzlyn
Toedels
joyce0606
rapa nui
Lejow
Paper Crown
Highway
Arwyn
MAS
Julia
Lumen
nillis
Pussycat
Snoes
Katjing
36 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 39 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Vancity_girl ma 3 dec 2012 - 21:32

Jade schreef:Volgens mij voelde ik net een plopje in mijn buik! I love you

Ik ben benieuwd of dit ons kindje is,of dat het gewoon darmen zijn. Maar het voelde wel apart! Kan dat eigenlijk al wel? Ik heb een voorliggende placenta.

Ja hoor dat kan best, mijn placenta ligt ook voor en ik voelde deze baby rond de 15 weken voor het eerst. Tweede voel je wel vaak eerder natuurlijk. Het bleven hier wel heel erg lang zachte plopjes. Sinds een week voel ik echt flinke schoppen haha.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Smaragdje ma 3 dec 2012 - 21:45

@ Vancity, je kunt het bij de vk aangeven, maar denk dat er weinig mee gedaan wordt. Hier is zo'n korte afspraak normaal. Moet wel zeggen, dat het deze zwangerschap wel wat persoonlijker is. Ze vragen naar J enz. Dat komt natuurlijk, omdat ik daar toen ook geweest ben en een aantal hem ook als baby gezien hebben.
Kun je niet bij je man aangeven, dat je het fijn zou vinden als hij uit zichzelf meer overneemt?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Jelin ma 3 dec 2012 - 21:52

@ Vancity girl.. Ja dar is hier normaal en ik moet zeggen dat als je zelf niets aankaart zullen ze ook niets zeggen. En hier is het ook de tweede maar vragen ze nooit naar mijn dochter.

@ Jade.. Je kan idd je kindje gevoeld hebben. Ik heb ook een voorliggende placenta en voelde deze baby met 19 weken echt goed en met 21 weken al aan de buitenkant. Bij mijn dochter voelde ik haar pas met 21 weken voor het eerst.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Vancity_girl ma 3 dec 2012 - 21:55

Smaragdje schreef:@ Vancity, je kunt het bij de vk aangeven, maar denk dat er weinig mee gedaan wordt. Hier is zo'n korte afspraak normaal. Moet wel zeggen, dat het deze zwangerschap wel wat persoonlijker is. Ze vragen naar J enz. Dat komt natuurlijk, omdat ik daar toen ook geweest ben en een aantal hem ook als baby gezien hebben.
Kun je niet bij je man aangeven, dat je het fijn zou vinden als hij uit zichzelf meer overneemt?

Ja ik denk idd ook dat er weinig mee gedaan zal worden, hoor van vriendinnen hier ook al dat het bij hun zo kort duurt. Wel jammer zeg.
Ja ik kan dat wel aangeven en dan doet hij dat 1 dag en dan is hij het weer vergeten. Het is niet dat hij niet wil helpen ofzo, maar hij heeft het altijd zo druk met werk en is daar ook altijd in zijn hoofd veel mee bezig. Dan hebben we bijv samen gegeten en dan gaat hij meteen na het eten weer naar zijn kantoor om verder te werken aan iets waar hij dan tijdens het eten aan heeft zitten denken. En als ik dan vraag of hij wil helpen met de tafel opruimen enz, doet hij dat wel ( om 22u ofzo haha) maar hij is op zo'n moment gewoon alleen aan zijn werk aan het denken. Hij vergeet dan ook echt de tijd. Als we bijv afspreken dat hij D naar bed brengt moet ik echt om 19u gaan zeggen dat het tijd is anders werkt hij rustig verder. Naja meestal kan ik er goed mee omgaan en vind ik het allemaal niet zo erg maar nu even wel.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Bericht  Smaragdje ma 3 dec 2012 - 22:43

Ah vansaar, ervelend Vancity. Binnenkort kreeg hij het toch een periode rustiger?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  mezzoforte ma 3 dec 2012 - 23:41

Sanne, leuk he hoe blij ook anderen kunnen zijn? Oma van mijn man was ook door het dolle heen toen ze het hoorde en was zo enthousiast meteen. Laat je weten hoe het ging bij VK vandaag?

Shisha, iedereen blijft ook maar aan mij vragen wat ik denk dat het wordt. Ik heb echt geen voorgevoel ofzo. Maar donderdag weet ik meer smile

Pompoen, fijn dat met je kindje alles goed gaat. Hoe laat heb je de echo vandaag?

Pussycat, zeker leuk om te krijgen Wink Wil zelf nog even inventariseren hoeveel wij zelf gaan kopen, want ik denk dat familie ook met veel pakjes e.d. gaat aankomen straks.

Balloon, fijn dat je het hartje gehoord hebt, ik word er zelf altijd weer even blij van omdat te horen, weet je toch dat dat goed gaat smile

Slaatje, ga lekker genieten van je bruiloft en alles er omheen, en kom er maar lekker over vertellen hier als je daar van bijgekomen bent Wink Hopelijk gaat het snel beter met je surrogaatvader.

Jelin, wat vervelend de houding van je man. Waarom neemt hij je niet serieus? Jij weet toch zelf wel beter hoe je je voelt.

Caroow, mijn man en ik plannen de afspraken bij de VK ook zo dat hij altijd mee kan gaan. Vind het toch fijner met z'n tweeën ook smile

Vancity girl, ik ervaar het anders. Misschien ook omdat het voor mij de 1e is, en ik vind alleen het hartje horen elke keer al erg leuk. VK is redelijk dichtbij ons huis, ook makkelijk te bereiken met auto.

All, gisteren lekker 2 uurtjes eerder naar huis gegaan vanaf werk. Is iets rustiger deze werk dus mooi even 2 overuren opgenomen.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Caroow di 4 dec 2012 - 0:16

Even klagen hoor..
Ik lig al de hele dag in bed omdat ik zoveel pijn heb in mijn bil. De vk zei gister dat het zwangerschapsischias is, en dat ik moet proberen wat minder te bukken sowieso.
Nu moest ik gister op het werk iets doen waarbij je de hele tijd moet bukken, ik heb wel gezegd dat ik het niet wilde doen maar degene die het eigenlijk moest doen had op haar manier rugpijn dus moest ik het wel doen.
Ik baal er echt van want het doet echt pijn en ik heb nog niet eerder op het werk iets niet gedaan, ik til gewoon alles nog. En nu kan ik 1 keer iets niet doen en is het gelijk zeuren.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Shisha di 4 dec 2012 - 0:19

Wat vervelend Caroow! Ik zou toch gewoon op mijn strepen gaan staan en dat soort dingen dus niet meer doen. Dan zoeken ze nog maar iemand anders die het dan wel kan doen. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 39 699888
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Jade di 4 dec 2012 - 0:22

wat vervelend Carooow, ik heb ook zwangerschapsischias gehad! Gewoon paracetamol nemen hoor! Als je spier ontspant (doordat je even geen pijn hebt) kan het sneller herstellen!

Bij mij duurde het 4 weken, maar jij bent natuurlijk al een stukje verder zwanger!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Jelin di 4 dec 2012 - 0:54

@ Caroow.. Vervelend. Nu wel rust houden!!

De fysio gebeld en wordt teruggebeld voor een afspraak.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caroow di 4 dec 2012 - 2:55

Jade schreef:wat vervelend Carooow, ik heb ook zwangerschapsischias gehad! Gewoon paracetamol nemen hoor! Als je spier ontspant (doordat je even geen pijn hebt) kan het sneller herstellen!

Bij mij duurde het 4 weken, maar jij bent natuurlijk al een stukje verder zwanger!

4 weken? Pff ik heb er al een stuk langer last van. Normaal gaat het wel, maar bij veel bukken krijg ik echt zo veel last. Ik hang nu nog steeds als een vaatdoek op de bank. En ik ben er super chagrijnig door, want het had helemaal niet gehoeven. Alleen omdat de manager geen zin had in gezeur omdat ik de tweede was die het niet wilde doen moest ik het toch doen. En vanavond moet ik weer werken, helemaal geen zin in zo.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jelin di 4 dec 2012 - 3:04

Caroow schreef:
Jade schreef:wat vervelend Carooow, ik heb ook zwangerschapsischias gehad! Gewoon paracetamol nemen hoor! Als je spier ontspant (doordat je even geen pijn hebt) kan het sneller herstellen!

4 weken? Pff ik heb er al een stuk langer last van. Normaal gaat het wel, maar bij veel bukken krijg ik echt zo veel last. Ik hang nu nog steeds als een vaatdoek op de bank. En ik ben er super chagrijnig door, want het had helemaal niet gehoeven. Alleen omdat de manager geen zin had in gezeur omdat ik de tweede was die het niet wilde doen moest ik het toch doen. En vanavond moet ik weer werken, helemaal geen zin in zo.

Dat is ook slecht. Dacht dat ze bij mij al slecht waren, maar bij jouw is het niet veel beter. Ik zou me ziek hebben gemeldt met die mededeling.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caroow di 4 dec 2012 - 3:11

Jelin schreef:
Caroow schreef:

Dat is ook slecht. Dacht dat ze bij mij al slecht waren, maar bij jouw is het niet veel beter. Ik zou me ziek hebben gemeldt met die mededeling.

Ik heb geen zin om een wachtdag in te leveren, en ziek melden vanwege de zwangerschap doen ze niet aan. Sowieso is ziekmelden niet makkelijk, toen ik een paar jaar terug belde om te zeggen dat ik niet kon komen omdat ik in het ziekenhuis lag met een blindedarmontsteking zeiden ze dat ik te laat was met afmelden dus dat ik moest komen anders zaten er consenquenties aan :nopompom:
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow di 4 dec 2012 - 3:21

Caroow, ik zou kijken of je een arbo arts kunt contacten, of kijken wat er in je CAO staat er over.
Hij kan wel zeggen dat ze niet aan 'ziek zijn door de zwangerschap' doen, maar zo werkt het niet.
Hij krijgt er gewoon geld voor als jij ziek bent door je zwangerschap.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Vancity_girl di 4 dec 2012 - 3:28

Nou idd Caroow wat Lejow zegt. Wat een rare manager heb jij zeg! Wat wil hij/zij dan dat je over een paar weken helemaal niks meer kan en al vroeg moet stoppen met werken?
Klinkt niet echt als een fijne werkgever die grote gele M, als ik dat ook lees van Jelin.

@Smaragdje: ja binnenkort heeft hij het wel weer minder druk. Gaat altijd op en af, paar weken heel druk paar weken wat minder. Met kerst hebben we samen lekker 1,5 week vrij dus daar kijken we wel naar uit.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Bericht  Lejow di 4 dec 2012 - 3:29

Juist, want als je zo door gaat lig je er straks helemaal uit.
Of heb je straks complicaties bij de geboorte.. dat wil je al helemaal niet.
Echt aan jezelf denken meis, en voor jezelf én je kindje opkomen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caroow di 4 dec 2012 - 4:04

Die manager heeft niks met ziekmeldingen te maken hoor, dat is iemand anders. En diegene heeft zich geen dag minder lekker gevoeld toen ze zwanger was en heeft tot 3 weken voor de geboorte doorgewerkt (4 weken voor de uitgerekende datum wel hoor). Ze heeft natuurlijk ook een heel ander taakpakket wat niet te vergelijken is. Maar zei ziet het zo dat je als je zwanger bent alles nog kan en anders probeer je het maar.

Ik hoef me ook niet ziek te melden, normaal heb ik geen extreme last bij het werk, alleen nu dus. En, dat ik pijn heb in mijn bil zal de baby toch niet kwaad doen?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow di 4 dec 2012 - 4:27

Caroow schreef:Die manager heeft niks met ziekmeldingen te maken hoor, dat is iemand anders. En diegene heeft zich geen dag minder lekker gevoeld toen ze zwanger was en heeft tot 3 weken voor de geboorte doorgewerkt (4 weken voor de uitgerekende datum wel hoor). Ze heeft natuurlijk ook een heel ander taakpakket wat niet te vergelijken is. Maar zei ziet het zo dat je als je zwanger bent alles nog kan en anders probeer je het maar.

Ik hoef me ook niet ziek te melden, normaal heb ik geen extreme last bij het werk, alleen nu dus. En, dat ik pijn heb in mijn bil zal de baby toch niet kwaad doen?

Schat, de baby niet, maar jouw lichaam wel.
En daar moet je nog een héle hoop jaar mee doen!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caroow di 4 dec 2012 - 4:32

Maar de vk zei dat het sowieso na de bevalling over zou zijn..
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  blondje1313 di 4 dec 2012 - 4:34

Dat vind ik een erg gewaagde uitspraak van de vk!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Lejow di 4 dec 2012 - 4:49

blondje1313 schreef:Dat vind ik een erg gewaagde uitspraak van de vk!

ehm.. beetje heel erg +1!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caroow di 4 dec 2012 - 5:00

Lejow schreef:

Want? Dat is niet zo? Of niet altijd zo?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow di 4 dec 2012 - 5:02

Caroow schreef:
Lejow schreef:

Niet altijd zo...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Smaragdje di 4 dec 2012 - 5:04

@ Vc, lekker 1,5 dag vrij dan. Mijn man moet heel de kerst werken. Vorig jaar ook al Sad

@ Caroow, wat raar van je werk!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow di 4 dec 2012 - 5:06

Lejow schreef:
Caroow schreef:
Lejow schreef:

Niet altijd zo...

Maar, ik heb nu last als ik iets doe wat ik niet kan. Dit doe ik vrijwel nooit, behalve gister dus. Dan blijft het toch niet na de bevalling? Ik heb volgens mij echt niet snel last, ik werk de hele dag staand, doe veel in huis en fiets veel en krijg dus pas last als ik gebukt werk moet doen (gebukt werk Laughing).
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud