*Voorjaar 2013 mama's*
+32
Smaragdje
sanne-84
Jade
Mom-Of-3
mezzoforte
Mysterious
Vancity_girl
blondje1313
Caroow
Limburg85
Jasmine
Parel
slaatje
red rose
Jelin
Linda
Burn
Jazzlyn
Toedels
joyce0606
rapa nui
Lejow
Paper Crown
Highway
Arwyn
MAS
Julia
Lumen
nillis
Pussycat
Snoes
Katjing
36 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Jelin, ja klopt. Zit jij daar ook? Ik krijg nu 49 uur en kan dus nu al 59 uur krijgen. Ook ff kijken hoelang en wanneer me vriend thuis is. En me ouders zijn er waarschijnlijk ook dus dan zou het niet nodig zijn
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Mom.. Ja ik ook.. Misschien kom je uit dezelfde streek? Vorige keer ook thebe gehad en goed bevallen.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Al weer een beetje uitgerust Sanne? Heb je het weekend vrij?
Veel plezier vandaag Pussycat! Ga je het hier vertellen?
Doe maar lekker rustig aan Pompoen. Ik kan mij voorstellen dat je helemaal uitgeput bent.
Ik heb er nu weer 2 vroege diensten opzitten. Donderdag baalde ik behoorlijk want ik zou eigenlijk maar een paar uurtjes komen (omdat ik dus net 2 dagen ervoor uit de nacht was gekomen) en dan de medicatiedienst hebben zodat ik wat rustiger aan kon doen en niet in de zorg hoefde. Maar er waren dus zieken dus ik moest de zorg in.
Ik heb wel de wat lichtere mensen gedaan maar ik had tegen 11.00u echt zo'n rugpijn, pijn in de heupen, bandenpijn en ik voelde mij echt zwaar vermoeid. Ik ben toen toch maar om 12.00u naar huis gegaan en gelijk naar bed gegaan.
Gister heb ik wel de medicatiedienst gehad en dat was echt een wereld van verschil. Bijna geen pijn en ik heb het gewoon de hele dag volgehouden. Ik was wel erg moe toen ik thuis kwam maar verder voelde ik mij prima.
En hebben jullie ook soms het idee dat collega's de klachten niet helemaal serieus nemen? Toen ik donderdag aangaf dat ik dan wel de lichte mensen wou doen begon ze gelijk van: Je bent nog helemaal niet zo lang zwanger. Straks wordt je buik pas echt groot en gaat het echt in de weg zitten dus het valt nu allemaal nog wel mee. Ik heb nog wel even duidelijk gemaakt dat het niet om mijn buik gaat maar dat ik veel last van mijn rug heb en als ik erg moe ben maar toch dingen ga doen mijn lichaam dan in opstand komt.
Toen was ze wel even stil.
En al 2 collega's die hebben gezegt: zwangerschap is geen ziekte. Nee dat zeg ik ook niet. Maar neem aan dat ik toch wel naar mijn lichaan moet luisteren. Als ik van bepaalde handelingen rugpijn krijg dan lijkt mij dat niet echt goed. Maar soms krijg ik dan echt het idee dat ik mij gigantisch aanstel ofzo.
Veel plezier vandaag Pussycat! Ga je het hier vertellen?
Doe maar lekker rustig aan Pompoen. Ik kan mij voorstellen dat je helemaal uitgeput bent.
Ik heb er nu weer 2 vroege diensten opzitten. Donderdag baalde ik behoorlijk want ik zou eigenlijk maar een paar uurtjes komen (omdat ik dus net 2 dagen ervoor uit de nacht was gekomen) en dan de medicatiedienst hebben zodat ik wat rustiger aan kon doen en niet in de zorg hoefde. Maar er waren dus zieken dus ik moest de zorg in.
Ik heb wel de wat lichtere mensen gedaan maar ik had tegen 11.00u echt zo'n rugpijn, pijn in de heupen, bandenpijn en ik voelde mij echt zwaar vermoeid. Ik ben toen toch maar om 12.00u naar huis gegaan en gelijk naar bed gegaan.
Gister heb ik wel de medicatiedienst gehad en dat was echt een wereld van verschil. Bijna geen pijn en ik heb het gewoon de hele dag volgehouden. Ik was wel erg moe toen ik thuis kwam maar verder voelde ik mij prima.
En hebben jullie ook soms het idee dat collega's de klachten niet helemaal serieus nemen? Toen ik donderdag aangaf dat ik dan wel de lichte mensen wou doen begon ze gelijk van: Je bent nog helemaal niet zo lang zwanger. Straks wordt je buik pas echt groot en gaat het echt in de weg zitten dus het valt nu allemaal nog wel mee. Ik heb nog wel even duidelijk gemaakt dat het niet om mijn buik gaat maar dat ik veel last van mijn rug heb en als ik erg moe ben maar toch dingen ga doen mijn lichaam dan in opstand komt.
Toen was ze wel even stil.
En al 2 collega's die hebben gezegt: zwangerschap is geen ziekte. Nee dat zeg ik ook niet. Maar neem aan dat ik toch wel naar mijn lichaan moet luisteren. Als ik van bepaalde handelingen rugpijn krijg dan lijkt mij dat niet echt goed. Maar soms krijg ik dan echt het idee dat ik mij gigantisch aanstel ofzo.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha, ik ben alweer wat uitgerust. Net toch maar wezen sporten.. Dalik poetsen en dan straks 2 feestjes.. Maar morgen ook nog vrij.
Qua werk; valt hier eigenlijk wel mee. Begin van mn zwangershap had ik natuurlijk niet veel kwaaltjes. Nu ben ik wat verder en nemen de meeste me wel serieus (en zijn er zelfs sommíge die voor mij zorgen ipv dat ik iets moet aangeven). Ik merk wel dathet bij mij niet uitmaakt wat ik doe, dat het em vooral zit in het bezigzijn en bewegen, en niet alleen het zwaardere werk. Daarom is aangeven soms wel moeilijk.
Qua werk; valt hier eigenlijk wel mee. Begin van mn zwangershap had ik natuurlijk niet veel kwaaltjes. Nu ben ik wat verder en nemen de meeste me wel serieus (en zijn er zelfs sommíge die voor mij zorgen ipv dat ik iets moet aangeven). Ik merk wel dathet bij mij niet uitmaakt wat ik doe, dat het em vooral zit in het bezigzijn en bewegen, en niet alleen het zwaardere werk. Daarom is aangeven soms wel moeilijk.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
@ Shisha.. Ik heb die opmerkingen ook gehad terwijl mijn lichaam ook aangeeft dat het teveel is. Luister echt naar je lichaam want dat is echt belangrijk.
@ Sanne.. fijn dat je weer wat uitgerust bent. En wat jij omschrijft herken ik wel. Thuis gaat het op zich redelijk maar zodra ik aan het werk ben komen de klachten en dan doet alles vanaf mijn buik zeer en dan zit ik alleen maar en wandel wat op en neer.
@ Sanne.. fijn dat je weer wat uitgerust bent. En wat jij omschrijft herken ik wel. Thuis gaat het op zich redelijk maar zodra ik aan het werk ben komen de klachten en dan doet alles vanaf mijn buik zeer en dan zit ik alleen maar en wandel wat op en neer.
Jelin- Kletskop
Ik ben ook het weekend vrij. Heerlijk! Ik ga zo ook nog even wat in huis doen en dan ga ik straks winkelen met een vriendin. En morgen ga ik helemaal niks doen.
Shisha- Ratel
Even kort Zit nu in de auto.
Maar shisha sorry? Echt belachelijk Hoe je collega's doen hoor! Ik werk ook in de zorg maar ik heb die ervaring helemaal niet. En vind het ook niet normaal.
All ik denk wel dat ik het ga vertellen. Want ik ken jullie toch niet echt dus kunnen jullie het ook niet stiekem verklappen
Maar dat zal wel pas savonds na 8 uur zijn ofzo
Maar shisha sorry? Echt belachelijk Hoe je collega's doen hoor! Ik werk ook in de zorg maar ik heb die ervaring helemaal niet. En vind het ook niet normaal.
All ik denk wel dat ik het ga vertellen. Want ik ken jullie toch niet echt dus kunnen jullie het ook niet stiekem verklappen
Maar dat zal wel pas savonds na 8 uur zijn ofzo
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Gelukkig zijn de meeste wel begripvol hoor. En ik doe gewoon lekker rustig aan als mijn lichaam daar behoefte aan heeft.
Ik ben benieuwd Pussycat!
Ik ben benieuwd Pussycat!
Shisha- Ratel
Gelijk heb je ook. Laat je niet gek maken hoor! Jij weet het beste wat en hoe jij je voelt.
Zo ik ben kapot! Bijna de hele dag gewinkeld en daarna dus echo.
En het is een meisje!! Echt super leuk nog een meid erbij
We hebben een heeeeeleboel mooie echo's gekregen wel stuk of 23. Het was echt super leuk.
En natuurlijk gelijk nog een roze setje gekocht haha.ik had er stiekem ook al 1 gekocht een paar weken terug haha
En nu lekker op de bank hangen, maar ik wilde even een update geven
Zo ik ben kapot! Bijna de hele dag gewinkeld en daarna dus echo.
En het is een meisje!! Echt super leuk nog een meid erbij
We hebben een heeeeeleboel mooie echo's gekregen wel stuk of 23. Het was echt super leuk.
En natuurlijk gelijk nog een roze setje gekocht haha.
En nu lekker op de bank hangen, maar ik wilde even een update geven
Pussycat- Ratel
Wat leuk nog een meisje!! Jij ook al een meisjesmama ;-).
Jelin- Kletskop
Ohhh 'je bent zwanger, niet ziek' is zooooo'n dooddoener...
Wat niet gaat, gaat niet hoor Shisha!! Je hebt maar 1 lichaam en je moet er nog heel lang mee. Goed voor jezelf zorgen
Wat niet gaat, gaat niet hoor Shisha!! Je hebt maar 1 lichaam en je moet er nog heel lang mee. Goed voor jezelf zorgen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pussycat, wat gaaf, een meisje!
Had je al zo'n gevoel?
Ik moet nog 3 weken geduld hebben, ben al aan het aftellen.
Had je al zo'n gevoel?
Ik moet nog 3 weken geduld hebben, ben al aan het aftellen.
Gast- Gast
Nou bij E had ik echt een super sterk voor gevoel. En nu eigenlijk minder. Meer omdat ik in mijn hoofd had dat de kans nu groter was op een jongen omdat ik al een meid had haha. Tenminste zo dacht ik.
Maar ik betrapte mezelf er wel op dat ik vooral over meisjes dingen aan het fantaseren was en ook bij kleertjes loop ik direct naar de meisjes. Maar ja dat kan ook weer gewenning zijn.
Maar dus echt een meisjesmama ja
Maar ik betrapte mezelf er wel op dat ik vooral over meisjes dingen aan het fantaseren was en ook bij kleertjes loop ik direct naar de meisjes. Maar ja dat kan ook weer gewenning zijn.
Maar dus echt een meisjesmama ja
Pussycat- Ratel
@ Pussycat, leuk nog een meisje!
Ben ik nou de enige, waarbij het sterke voorgevoel niet klopte
Ben ik nou de enige, waarbij het sterke voorgevoel niet klopte
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik hoop eigenlijk wel dat mijn enorm sterke voorgevoel klopt. Ik heb het bij beide jongens goed gehad en nu hopelijk ook.
Smaragdje, je bent vast niet de enige hoor. Misschien kan ik me straks wel bij je aansluiten. Haha.
Smaragdje, je bent vast niet de enige hoor. Misschien kan ik me straks wel bij je aansluiten. Haha.
Gast- Gast
Ik heb in het begin heel hard geroepen dat het een jongen was, maar raakte wel in de war toen iedereen inclusief mijn man maar stug bleef volhouden dat het een meisje zou worden. Mijn voorgevoel was ook niet zó sterk dat ik er vol van overtuigd was. Maar uiteindelijk bleek ik wel gelijk te hebben.
Meisje dat ik ken heeft trouwens nu met 30 weken te horen gekregen dat ze toch aan het geslacht twijfelen (meisje) en dat het misschien wel een jongetje is. Ze heeft alles al in het roze dus ze is helemaal van de leg...
Meisje dat ik ken heeft trouwens nu met 30 weken te horen gekregen dat ze toch aan het geslacht twijfelen (meisje) en dat het misschien wel een jongetje is. Ze heeft alles al in het roze dus ze is helemaal van de leg...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pompoen dat lijkt me zo erg! Stiekem ben ik daar ook bang voor. Niet dat het uitmaakt wat het is maar je stelt je er al helemaal op in. Vorige keer had ik niet eens een jongens naam voort geval dat
Pussycat- Ratel
Ja het lijkt mij ook echt vervelend, want dan moet je ineens omschakelen!! En inderdaad, ze is al 10 weken er mee bezig en ze was zo blij ermee (ze heeft ook al een zoontje)! Maar nu weten ze het niet eens zeker, ze twijfelen gewoon. Als je nou nog een beetje zekerheid had.
Wij gaan er trouwens echt vanuit dat het klopt, maar goed, het was ook eigenlijk gewoon niet te missen hoor. Het was echt zo duidelijk een jongetje, met een piemeltje en twee balletjes!!
Maar ik denk dat het voor ons ook minder erg is. Qua kleding hebben we vrij neutrale dingen en qua kamertje eigenlijk ook. Dus financieel gesproken zou het niet zo'n domper zijn. Maar ik zou tóch enorm moeten schakelen!!
Wij gaan er trouwens echt vanuit dat het klopt, maar goed, het was ook eigenlijk gewoon niet te missen hoor. Het was echt zo duidelijk een jongetje, met een piemeltje en twee balletjes!!
Maar ik denk dat het voor ons ook minder erg is. Qua kleding hebben we vrij neutrale dingen en qua kamertje eigenlijk ook. Dus financieel gesproken zou het niet zo'n domper zijn. Maar ik zou tóch enorm moeten schakelen!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Hihi, bij ons twijfelen ze echt niet aan het geslacht
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Haha, vorige keer werd hier de echoscopiste zenuwachtig. Ze kon ff niet zien dat het een jongen was, daarna zag ze t aan z'n niertjes
Smaragdje- Ratel
Pussycat, wat leuk een meisje!!
All, heb zojuist een chocoladeletter in 1 keer opgegeten omdat ik zin had in chocolade maar nu ben ik misselijk Ik was vrijdagavond naar een optreden van wat bands, en de baby reageerde daar heel erg op zeg! Nog niet eerder zoveel activiteit in mijn buik gevoeld, en dat de hele avond door! Gisteren sinterklaas gevierd met familie, en kregen van de ouders van de vriendin van m'n schoonvader (volgen jullie het nog?) echt een super schattig babypakje
All, heb zojuist een chocoladeletter in 1 keer opgegeten omdat ik zin had in chocolade maar nu ben ik misselijk Ik was vrijdagavond naar een optreden van wat bands, en de baby reageerde daar heel erg op zeg! Nog niet eerder zoveel activiteit in mijn buik gevoeld, en dat de hele avond door! Gisteren sinterklaas gevierd met familie, en kregen van de ouders van de vriendin van m'n schoonvader (volgen jullie het nog?) echt een super schattig babypakje
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Pussycat, leuk een meisje!!
Smaragdje, ik kan niet zeggen dat ik een sterk voorgevoel heb wat het is. Ik neig naar een dochter, maar het kan ook net zo goed een zoon zijn.
Grappig trouwens, mensen reageren soms echt van, weet je het niet?? Alsof het echt normaler is om het we te weten dan niet
Pompoen, dat lijkt me zo erg! Zoiets heb ik ook ooit ergens gehoord, dat t bij de geboorte het ander geslacht leek te zijn. Best balen als de naam al op je lichaam getatoeerd staat..
Slaatje, ik zie je foto niet goed..
Gister eerst naar een verjaardag geweest. Oma van man vond me al een echte moeders met een buikje haha (ook zo leuk om te zien dat zij het zo leuk vind!)
Daarna ander feest, is toch best vermoeiend als je zwanger bent.. Ben wel af en toe op een kruk gaan zitten (ons mam kan ook niet goed staan,dus dat was ergens een geluk voor mij). Ik kan niet zeggen dat ik mn kindje door de muziek extra voelde (helaas)
Smaragdje, ik kan niet zeggen dat ik een sterk voorgevoel heb wat het is. Ik neig naar een dochter, maar het kan ook net zo goed een zoon zijn.
Grappig trouwens, mensen reageren soms echt van, weet je het niet?? Alsof het echt normaler is om het we te weten dan niet
Pompoen, dat lijkt me zo erg! Zoiets heb ik ook ooit ergens gehoord, dat t bij de geboorte het ander geslacht leek te zijn. Best balen als de naam al op je lichaam getatoeerd staat..
Slaatje, ik zie je foto niet goed..
Gister eerst naar een verjaardag geweest. Oma van man vond me al een echte moeders met een buikje haha (ook zo leuk om te zien dat zij het zo leuk vind!)
Daarna ander feest, is toch best vermoeiend als je zwanger bent.. Ben wel af en toe op een kruk gaan zitten (ons mam kan ook niet goed staan,dus dat was ergens een geluk voor mij). Ik kan niet zeggen dat ik mn kindje door de muziek extra voelde (helaas)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
@ Sanne, denk dat de meeste dat verbaast, omdat bijna iedereen het tegenwoordig weet. Het is niet raar, maar de meeste zijn dat niet gewend. Maar lange dagen worden vermoeiender hé. Gewoon wat extra gaan zitten inderdaad.
Smaragdje- Ratel
Hoihoi, ik ben de hele nacht wakker geweest van harde buiken, vanmorgen waren ze net als afgelopen dagen weer over, maar heb toch maar even met het ziekenhuis gebeld. Begin me toch zorgen te maken. Vanaf gisterenavond 20.30 tot 5.45 heb ik er 19 gehad en daarvoor ook nog een hele bups. Mijn buik doet er zeer van! Dus nu maar even extra checken of t nog goed gaat! Bah, vind dit echt niet grappig!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Balen Pompoen! Hopelijk is alles nog goed. Hoelaat moet je?
Smaragdje- Ratel
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: