*Voorjaar 2013 mama's*
+32
Smaragdje
sanne-84
Jade
Mom-Of-3
mezzoforte
Mysterious
Vancity_girl
blondje1313
Caroow
Limburg85
Jasmine
Parel
slaatje
red rose
Jelin
Linda
Burn
Jazzlyn
Toedels
joyce0606
rapa nui
Lejow
Paper Crown
Highway
Arwyn
MAS
Julia
Lumen
nillis
Pussycat
Snoes
Katjing
36 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Hallo allemaal,
Ik heb hier al lang niet meer gereageerd, maar ik mag me ook eindelijk bij jullie voegen
Nu alweer 17,5 week zwanger. En nog steeds misselijk helaas. Niet meer zo erg als in het begin, maar nog wel soms spugen.
Verder niks te klagen. Ik werk in de zorg en dat gaat allemaal nog prima. Al is het wel zwaar, maar dat vindt iedereen die daar werkt, zwanger of niet.
Nog 2,5 week en dan alweer de 20 weken echo. Gaat toch allemaal wel weer erg snel.
Hier trouwens ook een voorliggende placenta... Tussen week 12 en 13 voelde ik al wel redelijk wat beweging en ik weet niet wanneer de placenta zeg maar ''af'' is, maar rond de 15 weken werd dit gevoel weer wat minder. En nu voel ik soms gekriebel, maar soms ook zo een dag niks. Dat vind ik wel er jammer, want bij E voelde ik haar al vroeg heel goed.
Ben benieuwd hoe het met jullie allemaal is. Ik ga proberen zo af en toe weer bij te lezen.
Ik heb hier al lang niet meer gereageerd, maar ik mag me ook eindelijk bij jullie voegen
Nu alweer 17,5 week zwanger. En nog steeds misselijk helaas. Niet meer zo erg als in het begin, maar nog wel soms spugen.
Verder niks te klagen. Ik werk in de zorg en dat gaat allemaal nog prima. Al is het wel zwaar, maar dat vindt iedereen die daar werkt, zwanger of niet.
Nog 2,5 week en dan alweer de 20 weken echo. Gaat toch allemaal wel weer erg snel.
Hier trouwens ook een voorliggende placenta... Tussen week 12 en 13 voelde ik al wel redelijk wat beweging en ik weet niet wanneer de placenta zeg maar ''af'' is, maar rond de 15 weken werd dit gevoel weer wat minder. En nu voel ik soms gekriebel, maar soms ook zo een dag niks. Dat vind ik wel er jammer, want bij E voelde ik haar al vroeg heel goed.
Ben benieuwd hoe het met jullie allemaal is. Ik ga proberen zo af en toe weer bij te lezen.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
@ Pussycat, leuk dat je hier nu vaker gaat komen. Lag die bij jouw dochter ook voor of toen achter?
@ Jelin, als je een contract van 35 uur hebt, moeten ze jou die uren aanbieden en anders wel gewoon uitbetalen. Wat een gedoe en reacties zeg.
@ Redrose, laat je hier ook weten wat het wordt? Heb je een voorgevoel?
@ Jelin, als je een contract van 35 uur hebt, moeten ze jou die uren aanbieden en anders wel gewoon uitbetalen. Wat een gedoe en reacties zeg.
@ Redrose, laat je hier ook weten wat het wordt? Heb je een voorgevoel?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Smaragdje, Nee toen lag de placenta dus achter. Echt wat een verschil toen 17 weken en nu...
Pussycat- Ratel
@ Smaragdje.. Ja dat lijkt me ook. Heb niet voor niets een contract, zou wel lekker makkelijk zijn. Maar ik heb natuurlijk geen zin meer om te gaan werken. Als het zo moet, hoeft niet meer. Zit nu voor mijn lol in de ziektewet. Vind dat namelijk niets.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
@ Jelin, zij hebben ook zo hun plichten, alleen dat hebben ze blijkbaar niet door. Kan wel van jou begrijpen, dat het op deze manier ook niet hoeft. Zo wordt de wil van jou als werknemer wel erg gewaardeerd...
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:@ Jelin, zij hebben ook zo hun plichten, alleen dat hebben ze blijkbaar niet door. Kan wel van jou begrijpen, dat het op deze manier ook niet hoeft. Zo wordt de wil van jou als werknemer wel erg gewaardeerd...
Wat bedoel je met de laatste zin? Als mijn werkgever nu had gezegd nou luister Jelin.. We weten niet of je dan al terug bent en daarom ben je minder ingepland dan snap ik dat en hoeft er niet zo moeilijk over gedaan te worden. Iedereen heeft plichten.
Jelin- Kletskop
Lastig is dat Jelin, ik herken het wel een beetje. Als ik te weinig word ingepland en ik zeg er wat van is het altijd omdat ze uitgaan van een gemiddelde van 13 (of was het 52?) weken, en ik in de zomer vaak meer werk. Snap ik wel, maar ik vind het niet leuk.
Dat jij een 36 uur contract hebt.. Bij ons krijgt niemand dat, pas als je shiftmanager bent. De tussenmanagers en een enkel crewlid heeft 32 uur, maar vrijwel iedereen moet het met 4 uur doen. Gelukkig heb ik wel 32.
Ik heb niet zoveel te vertellen. Baby schopt vaak en reageert heel erg op mijn vriend. Buik blijft maar groeien, borsten gelukkig niet meer. IK heb na een dag werken pijn in mijn linkerbil, maar ik doe nog alles. We gaan in December bezig met de babykamer, alles is al uitgezocht, maar nu nog verven en behangen en de meubels laten bezorgen en in elkaar zetten.
Dat jij een 36 uur contract hebt.. Bij ons krijgt niemand dat, pas als je shiftmanager bent. De tussenmanagers en een enkel crewlid heeft 32 uur, maar vrijwel iedereen moet het met 4 uur doen. Gelukkig heb ik wel 32.
Ik heb niet zoveel te vertellen. Baby schopt vaak en reageert heel erg op mijn vriend. Buik blijft maar groeien, borsten gelukkig niet meer. IK heb na een dag werken pijn in mijn linkerbil, maar ik doe nog alles. We gaan in December bezig met de babykamer, alles is al uitgezocht, maar nu nog verven en behangen en de meubels laten bezorgen en in elkaar zetten.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Jelin schreef:Smaragdje schreef:@ Jelin, zij hebben ook zo hun plichten, alleen dat hebben ze blijkbaar niet door. Kan wel van jou begrijpen, dat het op deze manier ook niet hoeft. Zo wordt de wil van jou als werknemer wel erg gewaardeerd...
Wat bedoel je met de laatste zin? Als mijn werkgever nu had gezegd nou luister Jelin.. We weten niet of je dan al terug bent en daarom ben je minder ingepland dan snap ik dat en hoeft er niet zo moeilijk over gedaan te worden. Iedereen heeft plichten.
Dat jij aangeeft die uren te willen werken en je dus ook voor hen wil inzetten. Als ze dan op deze manier terug reageren, vind ik dat er weinig waardering voor jou is. (Hoop dat dit duidelijker is )
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Jelin schreef:Smaragdje schreef:@ Jelin, zij hebben ook zo hun plichten, alleen dat hebben ze blijkbaar niet door. Kan wel van jou begrijpen, dat het op deze manier ook niet hoeft. Zo wordt de wil van jou als werknemer wel erg gewaardeerd...
Dat jij aangeeft die uren te willen werken en je dus ook voor hen wil inzetten. Als ze dan op deze manier terug reageren, vind ik dat er weinig waardering voor jou is. (Hoop dat dit duidelijker is )
Ja nu snap ik het en ik maar denken.
@ Caroow.. Geloof dat het het gemiddelde is over 13 weken, maar wordt bij ons dus niet naar gekeken.
Jelin- Kletskop
@ Jelin, was alleen maar positief tegenover jou hoor. Misschien alleen niet zo duidelijk opgeschreven wat ik bedoelde.
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:@ Jelin, was alleen maar positief tegenover jou hoor. Misschien alleen niet zo duidelijk opgeschreven wat ik bedoelde.
Haha nee dat snap ik.. Ik vond het niet duidelijk maar miss ligt het aan mij haha.
Jelin- Kletskop
Pff wat ben ik moe!! Heb het sporten vanavond maar afgezegd, ga dalik lekker douchen en daarna in bed wat tv kijken. Ergens ook niet heel gek, ben heel de week naast mn werk ook veel in de weer geweest. En gister met werken last gehad van mn bekken.. Ik zeg nooit meer dat het redelijk gaat;) gelukkig ging het vandaag wel weer, en is het nu alleen extreme moeheid.
Vndaag ging ik een bewoner van de dagbesteding halen. Bleek dat ie daar wat agressie had laten zien (doet ie wel eens sporadisch). Oeps dansta je daar..onderweg durfde ik wel, alleen het thuiskomen niet, omdat ie dan nog wel eens tegen deuren wil slaan. Dus heb gevraagd of zij ondertussen naar de woongroep willen bellen zodat de deur al open zou staan. Gelukkig was er verder niks gebeurd. Maar dan wordt je wel weer ff met de neus op de feiten gedrukt, en heb hem vandaag verder maar ontweken.
Sow ik ga nu douchen, reageer de volgende keer weer op iedereen!
Vndaag ging ik een bewoner van de dagbesteding halen. Bleek dat ie daar wat agressie had laten zien (doet ie wel eens sporadisch). Oeps dansta je daar..onderweg durfde ik wel, alleen het thuiskomen niet, omdat ie dan nog wel eens tegen deuren wil slaan. Dus heb gevraagd of zij ondertussen naar de woongroep willen bellen zodat de deur al open zou staan. Gelukkig was er verder niks gebeurd. Maar dan wordt je wel weer ff met de neus op de feiten gedrukt, en heb hem vandaag verder maar ontweken.
Sow ik ga nu douchen, reageer de volgende keer weer op iedereen!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Wij hebben de wagenbak van de kinderwagen even beneden staan. Mijn zoontje vindt dat geweldig. Hij gaat er steeds in zitten en liggen (past alleen nog maar met opgetrokken beentjes )
Smaragdje- Ratel
Red rose, spannend zeg bijna de 20 weken echo. Ik heb hem komende donderdag, kan echt niet wachten meer nu, ben zo nieuwsgierig gewoon!!
Jelin, vervelend dat gedoe op je werk. Hopelijk valt het op te lossen. Hoe ging de intake van de kraamzorg?
Pussycat, leuk dat je hier nu ook actief gaat meeschrijven. Ik voel nog niet zo heel veel, ik heb de baby afgelopen weekend voor het eerst gevoeld, maar verder eigenlijk niet.
Sanne, ik ben ook erg moe deze week hoor, vooral door drukte op m'n werk. Man heeft me gisteren slapend van de bank opgetild en naar bed gedragen nadat hij thuis was van sporten
Jelin, vervelend dat gedoe op je werk. Hopelijk valt het op te lossen. Hoe ging de intake van de kraamzorg?
Pussycat, leuk dat je hier nu ook actief gaat meeschrijven. Ik voel nog niet zo heel veel, ik heb de baby afgelopen weekend voor het eerst gevoeld, maar verder eigenlijk niet.
Sanne, ik ben ook erg moe deze week hoor, vooral door drukte op m'n werk. Man heeft me gisteren slapend van de bank opgetild en naar bed gedragen nadat hij thuis was van sporten
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Zo ben ik ook weer,
Smaragdje, alvast de wagen ombouwen?
Jelin, vervelend dat gedoe op je werk.
Sanne, je heb groot gelijk, lekker op tijd naar bed. Je heb ook veel dagen achter elkaar gewerkt toch?
PC, gezellig dat je weer vaker komt!
Zo heb net gezwommen, tenminste met de meeste dingen heb ik niet meegedaan maar een beetje gehangen in het water.
Gister na me werk had ik verschrikkelijk veel pijn heb de hele middag op de bank gelegen en vroeg naar bed gegaan. Vanmorgen ging het werken op zich wel, maar ik merk wel dat 4 uurtjes echt genoeg is.
Morgen lekker vrij!
Het gaat nu wel goed met de oudste op school, tenminste hij loopt zelf naar binnen, en hij komt op zich wel enthousiast uit school. Maar hij is monenteel ook heel erg met Sinterklaas bezig.
Morgen mag hij nog een ochtendje en dan heeft hij weekend.
De kleine is met momenten echt druk, dan beweegt me buik flink, is wel weer leuk.
Morgen kont de kraamzorg, ik ben benieuwd!
Smaragdje, alvast de wagen ombouwen?
Jelin, vervelend dat gedoe op je werk.
Sanne, je heb groot gelijk, lekker op tijd naar bed. Je heb ook veel dagen achter elkaar gewerkt toch?
PC, gezellig dat je weer vaker komt!
Zo heb net gezwommen, tenminste met de meeste dingen heb ik niet meegedaan maar een beetje gehangen in het water.
Gister na me werk had ik verschrikkelijk veel pijn heb de hele middag op de bank gelegen en vroeg naar bed gegaan. Vanmorgen ging het werken op zich wel, maar ik merk wel dat 4 uurtjes echt genoeg is.
Morgen lekker vrij!
Het gaat nu wel goed met de oudste op school, tenminste hij loopt zelf naar binnen, en hij komt op zich wel enthousiast uit school. Maar hij is monenteel ook heel erg met Sinterklaas bezig.
Morgen mag hij nog een ochtendje en dan heeft hij weekend.
De kleine is met momenten echt druk, dan beweegt me buik flink, is wel weer leuk.
Morgen kont de kraamzorg, ik ben benieuwd!
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
@ Mom-of-2, nee, even kijken of alles nog naar behoren werkt. Wat komt de kraamzorg bij jullie al vroeg!Wat fijn dat het met de oudste goed gaat op school.
Smaragdje- Ratel
Kraamzorg is hier vandaag al geweest. Bij deze maatschappij wilde ze de intake voor 25 weken doen.
Jelin- Kletskop
Vorige keer zijn ze geloof ik rond de 29/30 weken langs geweest. Dat verwacht ik nu weer.
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Vorige keer zijn ze geloof ik rond de 29/30 weken langs geweest. Dat verwacht ik nu weer.
Ik geloof dat het voor de 35e week moet gebeuren.
Jelin- Kletskop
Caroow Leuk dat je aan de slag gaat met het kamertje! Dat vond ik zo leuk om te doen haha.
Ben benieuwd naar het resultaat. Morgen na de geslachtsbepaling gaan we gelijk kijken voor ons kamertje. Ik wil ook echt in december beginnen, want december en januari zijn altijd al zo druk en in februari komt als het goed is een nieuwe kamer voor onze dochter, dus dan moeten haar meubels van nu wel naar de babykamer.
Sanne Toch soms wel eng hé met agressieve bewoners. Helaas heb ik daar ook veel mee te maken op mijn werk. Heb ook al regelmatig weg moeten rennen. Maar ja je kan ze niet allemaal omzeilen. Maar ik doe ze niet meer alleen. Soms moet je wel met z’n tweeen omdat je de enige 2 bent, maar anders doe ik ze niet.
Mezzoforte Zit de placenta bij jou ook aan de voorkant dan?
Mom of 2 Succes met de kraamzorg vandaag.
Hier trouwens nog helemaal niks van de kraamzorg gehoord. Ja dat ik ingeschreven ben…
Dus ik wacht het wel af.
Zo leuk ik kan echt al een beetje het kindje voelen als ik met mijn handen op mijn buik zachtjes duw. Ik voel ook echt mijn buik zwaarder worden haha. Niet dat ik het al zwaar vindt ofzo, maar het gevoel van er zit nu echt wat meer gewicht in zeg maar….
Morgen hebben wij geslachtsbepaling zo benieuwd! Nou ja, ik weet het al. Maar de verloskundige was totaal niet zeker. Dus eigenlijk weet je dan nog niks. Maar ik kon echt niet meer wachten.
Ben benieuwd naar het resultaat. Morgen na de geslachtsbepaling gaan we gelijk kijken voor ons kamertje. Ik wil ook echt in december beginnen, want december en januari zijn altijd al zo druk en in februari komt als het goed is een nieuwe kamer voor onze dochter, dus dan moeten haar meubels van nu wel naar de babykamer.
Sanne Toch soms wel eng hé met agressieve bewoners. Helaas heb ik daar ook veel mee te maken op mijn werk. Heb ook al regelmatig weg moeten rennen. Maar ja je kan ze niet allemaal omzeilen. Maar ik doe ze niet meer alleen. Soms moet je wel met z’n tweeen omdat je de enige 2 bent, maar anders doe ik ze niet.
Mom of 2 Succes met de kraamzorg vandaag.
Hier trouwens nog helemaal niks van de kraamzorg gehoord. Ja dat ik ingeschreven ben…
Dus ik wacht het wel af.
Zo leuk ik kan echt al een beetje het kindje voelen als ik met mijn handen op mijn buik zachtjes duw. Ik voel ook echt mijn buik zwaarder worden haha. Niet dat ik het al zwaar vindt ofzo, maar het gevoel van er zit nu echt wat meer gewicht in zeg maar….
Morgen hebben wij geslachtsbepaling zo benieuwd! Nou ja, ik weet het al. Maar de verloskundige was totaal niet zeker. Dus eigenlijk weet je dan nog niks. Maar ik kon echt niet meer wachten.
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:
Er is wel een keer een opmerking over de placenta gemaakt, maar moet bekennen dat ik vergeten ben hoe of wat
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Mijn placenta zit aan de voorkant, ik voel tot op de dag van vandaag niks (nou ja ik voel van alles maar volgens mij zit daar geen kindje bij dat ik voel). Ik heb dinsdag de 20-wekenecho dus dan hoor ik er vast meer over, ze hadden alleen even snel gekeken omdat ik het vroeg.
Ik lees elke dag mee, ik kan het alleen niet allemaal onthouden maar vind het wel lekkere afleiding. Ik ga er alleen dus even niet zo op in omdat ik gewoon steeds vergeet wie wat schreef enzo.
Hier gaat het vandaag even wat minder, ik ben echt doodop, ben vanmorgen rond 9.30 uur opgestaan en om 11 uur weer naar bed gegaan, heb tot 13.15 geslapen en toen ben ik naar mijn man gegaan waar ik ook nog een hele tijd in bed gelegen heb (haha ja beetje raar misschien, maar anders houd ik het niet vol dus ik kruip gewoon in zijn bed, met of zonder hem). Ik heb buikpijn ook en weer harde buiken. Hoop dat ik die straks met een warme kruik weer onder controle krijg.
Ik heb trouwens wel een brief en informatiepakket van mijn kraamzorgorganisatie ontvangen maar verder nog niks. Maar goed ik heb ook geen idee wat hun beleid is verder en wanneer ik weer wat hoor. Ik zit bij Yunio (toch zo heette die toch? Ik word dement).
Ik lees elke dag mee, ik kan het alleen niet allemaal onthouden maar vind het wel lekkere afleiding. Ik ga er alleen dus even niet zo op in omdat ik gewoon steeds vergeet wie wat schreef enzo.
Hier gaat het vandaag even wat minder, ik ben echt doodop, ben vanmorgen rond 9.30 uur opgestaan en om 11 uur weer naar bed gegaan, heb tot 13.15 geslapen en toen ben ik naar mijn man gegaan waar ik ook nog een hele tijd in bed gelegen heb (haha ja beetje raar misschien, maar anders houd ik het niet vol dus ik kruip gewoon in zijn bed, met of zonder hem). Ik heb buikpijn ook en weer harde buiken. Hoop dat ik die straks met een warme kruik weer onder controle krijg.
Ik heb trouwens wel een brief en informatiepakket van mijn kraamzorgorganisatie ontvangen maar verder nog niks. Maar goed ik heb ook geen idee wat hun beleid is verder en wanneer ik weer wat hoor. Ik zit bij Yunio (toch zo heette die toch? Ik word dement).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Sow dat was wel erg lekker gisteravond. Lag om 21.30 al te slapen, belachelijk haha. Stond vanmorgen dan ook al ies wakkerder op dan gister. Heb mn kindje ook weer íets meer gevoeld, t heeft me ook wel aan het denken gezet. Oppassen voor zulke weken. Volgende week ben ik 1 dag vrij, en wilde dan eigenlijk een dagje weg, maar denk nu dat ik t misschien wat rstiger aan moet doen. Nu nog bedenken of ik morgen weer eens ga sporten.
Bij ons zou de krammzorg volgens mij pas ergens na de 30e week contact opnemen..
Jelin, nog íets van je baas gehoord over je uren?
Caroow, je zegt dat e last kan krijgen an je linkerbil. Bij mij zitten mn bekkenklachten ook in mn billen, let erop.
Momof2, hoe moeilijk de keuze ook was om minder te werken, hoe fijn is t achteraf dus! Hoe was het met de kraamzorg?
Pompoen, ik voelde mn kind pas met 21 weken, met een voorliggende placenta. Voel hem t meest als ik op mn rug lig 'savonds
Heb trouwens niet t idee dat het al op iets speciefieks reageert, zoals mn handen of mn man.
Heb je trouwens nog contact gehad met devk over je vele harde buiken??
Pussycat, deze bewoner is zelden agressief, maar je moet tuurlijk altijd oppassen. Als hij, zoals gister, niet lekker in zn vel zit, dan pas ik ook. Maar anders geen probleem (Agressie is 1x per 2 weken??) je weet at t altijd kan gebeuren (maar aat meer vaak goed dan fout), maar als hij al nie zo goed in zn vel zit en hij doet dán ies, dan vergeef ik hhet me niet. Op een ander moment zu ik denken, stom toeval
Bij ons zou de krammzorg volgens mij pas ergens na de 30e week contact opnemen..
Jelin, nog íets van je baas gehoord over je uren?
Caroow, je zegt dat e last kan krijgen an je linkerbil. Bij mij zitten mn bekkenklachten ook in mn billen, let erop.
Momof2, hoe moeilijk de keuze ook was om minder te werken, hoe fijn is t achteraf dus! Hoe was het met de kraamzorg?
Pompoen, ik voelde mn kind pas met 21 weken, met een voorliggende placenta. Voel hem t meest als ik op mn rug lig 'savonds
Heb trouwens niet t idee dat het al op iets speciefieks reageert, zoals mn handen of mn man.
Heb je trouwens nog contact gehad met devk over je vele harde buiken??
Pussycat, deze bewoner is zelden agressief, maar je moet tuurlijk altijd oppassen. Als hij, zoals gister, niet lekker in zn vel zit, dan pas ik ook. Maar anders geen probleem (Agressie is 1x per 2 weken??) je weet at t altijd kan gebeuren (maar aat meer vaak goed dan fout), maar als hij al nie zo goed in zn vel zit en hij doet dán ies, dan vergeef ik hhet me niet. Op een ander moment zu ik denken, stom toeval
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Hoi meiden,
Pompoen, wat vervelend dat je zo moe bent, ik kan wel zeggen rustig aan maar volgens mij doe je dat al. Hoe gaat het met je man
PC, spannend morgen geslachtsbepaling. Ga je het ons ook vertellen?
Sanne, ik zou inderdaad ook dat dagje rustig aandoen.
Over kindje voelen, mijn placenta ligt nu aan de achterkant en voelde het kindje al best vroeg, wij allebei trouwens.
De kraamzorg was op zich niet veel bijzonders, vanwege me klachten adviseerde ze me om de eerste paar weken echt rustig aan te doen zodat het de tijd heeft en als je te snel weer veel gaat doen kan het zijn dat je er nog een tijd last van blijft houden. Ze kon me nu al 10 uur extra kraamzorg geven en dan tijdens de kraamperiode konden ze eventueel ook nog extra uren geven. Heb gezegd dat ik daar over nadenk. En ze had het over een bed in de kamer voor de periode na de vevalling om zo min mogelijk trap te lopen. Alleen om dan te douchen bv.
Dat zie ik toch eigenlijk niet zo zitten.
Pompoen, wat vervelend dat je zo moe bent, ik kan wel zeggen rustig aan maar volgens mij doe je dat al. Hoe gaat het met je man
PC, spannend morgen geslachtsbepaling. Ga je het ons ook vertellen?
Sanne, ik zou inderdaad ook dat dagje rustig aandoen.
Over kindje voelen, mijn placenta ligt nu aan de achterkant en voelde het kindje al best vroeg, wij allebei trouwens.
De kraamzorg was op zich niet veel bijzonders, vanwege me klachten adviseerde ze me om de eerste paar weken echt rustig aan te doen zodat het de tijd heeft en als je te snel weer veel gaat doen kan het zijn dat je er nog een tijd last van blijft houden. Ze kon me nu al 10 uur extra kraamzorg geven en dan tijdens de kraamperiode konden ze eventueel ook nog extra uren geven. Heb gezegd dat ik daar over nadenk. En ze had het over een bed in de kamer voor de periode na de vevalling om zo min mogelijk trap te lopen. Alleen om dan te douchen bv.
Dat zie ik toch eigenlijk niet zo zitten.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
@ Sanne.. Nee niets meer gehoord over mijn uren. Maar heb dan ook geen actie ondernomen. Ik blijf deze week thuis en dan wacht ik het gesprek met de vk af. Zoals ik al gezegd heb ben ik er echt klaar mee.
@ Mom.. Fijn dat je meer uren hebt gekregen ivm je klachten. Ik heb er 45 gekregen en dat is meer als genoeg en krijg meer uren als dit weer een ks wordt. Welke organisatie heb je? Ook Thebe?
Vandaag weer lekker thuis geweest en rustig aan gedaan. Als ik uit bed kom dan mijn bekken echt zeer en in de loop van de dag ook. Verder gaat het wel redelijk. Mijn oog doet niet meer zeer maar mijn oogwit is rood. Ff in de gaten houden dus.
@ Mom.. Fijn dat je meer uren hebt gekregen ivm je klachten. Ik heb er 45 gekregen en dat is meer als genoeg en krijg meer uren als dit weer een ks wordt. Welke organisatie heb je? Ook Thebe?
Vandaag weer lekker thuis geweest en rustig aan gedaan. Als ik uit bed kom dan mijn bekken echt zeer en in de loop van de dag ook. Verder gaat het wel redelijk. Mijn oog doet niet meer zeer maar mijn oogwit is rood. Ff in de gaten houden dus.
Jelin- Kletskop
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: