*Voorjaar 2013 mama's*
+32
Smaragdje
sanne-84
Jade
Mom-Of-3
mezzoforte
Mysterious
Vancity_girl
blondje1313
Caroow
Limburg85
Jasmine
Parel
slaatje
red rose
Jelin
Linda
Burn
Jazzlyn
Toedels
joyce0606
rapa nui
Lejow
Paper Crown
Highway
Arwyn
MAS
Julia
Lumen
nillis
Pussycat
Snoes
Katjing
36 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Aahh ja ik heb 8 jaar lang als helpende gewerkt in een verpleeghuis dus ik weet hoe zwaar het kan zijn en dan ben ik nog niet eens zwanger hihi. Ik heb laatst eens 4 nachten achter elkaar gehad en dat vond ik al best pittig moet ik eerlijk toegeven. Niet zozeer de zwaarte, maar de vermoeidheid die er bij komt kijken en dan voornamelijk aan het einde van de dienst idd.
Heel goed plan dat je even de planner gaat mailen er over
Heel goed plan dat je even de planner gaat mailen er over
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Balloon, 25, 3e, 21-05-2013, geslacht nog onbekend.
Wil iemand mij toevoegen aan de tabel?
Wil iemand mij toevoegen aan de tabel?
Gast- Gast
Ik zal t eens proberen op mijn ipad!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Pompoen schreef:Ik zal t eens proberen op mijn ipad!
Dat probeerde ik ook, maar kwam er niet uit....
Gast- Gast
Naam | Leeftijd | Hoeveelste | Uitgerekend op | Geslacht |
Slaatje | 34 | 1e | 03-03-2013 | Jongen |
Jelin | 26 | 2e | 11-03-2013 | Meisje? |
Mysterious | 31 | 1e | 13-03-2013 | Meisje |
Mom-Of-2 | 30 | 3e | 15-03-2013 | Meisje |
Caroow | 25 | 1e | 17-03-2013 | Jongen |
Vancity_girl | 30 | 2e | 25-03-2013 | - |
Smaragdje | 23 | 2e | 28-03-2013 | Jongen |
Linda | 27 | 2e | 02-04-2013 | Jongen |
sanne-84 | 28 | 1e | 03-04-2013 | Verrassing |
Mezzoforte | 23 | 1e | 21-04-2013 | - |
тыквашка | 28 | 1e | 21-04-2013 | Jongen |
red rose | 29 | 2e | 30-04-2013 | - |
Jade | 21 | 1e | 09-05-2013 | Meisje |
blondje1313 | 32 | 2e | 24-05-2013 | ? |
balloon | 25 | 3e | 21-05-2013 | ? |
Shisha | 27 | 1e | 30-05-2013 | ? |
Pompoen- Lady Post-a-lot
Gelukt he geloof ik!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Shisha, ik denk dat de ene reeks van dagen achter elkaar werken de andere niet is. Heb nu een reeks van 6 achter de rug (wisselend laat/vroeg) en het ging redelijk, terwijl een andere keer 3 al teveel kan zjn
Heb gister de rest van mn broeken gepast. Conclusie; er is maar 1 broek die ik nog goed aankan (en 1 groene) en 2 zitten oo het randje. Wilde gister mn zwangerschapsbroek aan, maar had ook een wit truitje aan, en die combi is niet goed;)
Verder uit eten geweest. Had me zo verheugd op de chocolademousse, bleek dat ik geen enkel toetje (op 2 smaken sorbetijs) mocht hebben.. Balen!
Heb gister de rest van mn broeken gepast. Conclusie; er is maar 1 broek die ik nog goed aankan (en 1 groene) en 2 zitten oo het randje. Wilde gister mn zwangerschapsbroek aan, maar had ook een wit truitje aan, en die combi is niet goed;)
Verder uit eten geweest. Had me zo verheugd op de chocolademousse, bleek dat ik geen enkel toetje (op 2 smaken sorbetijs) mocht hebben.. Balen!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Sanne: Dat denk ik ook. En ik zit nu op dag 7 die ik moet werken en dat is gewoon teveel.
Balen dat je nog maar zo weinig broeken past. Ik pas er ook niet veel meer maar positiebroeken zitten weer veel te ruim. Afgelopen nachten gewoon lekker in een trainingsbroek aan het werk geweest.
En ik kan er ook zo van balen als we ergens wat eten dat je dan soms bijna geen keus hebt, Ik was laatst met een vriendin bij de v&d en het enige wat ze daar hadden wat ik mocht hebben was een broodje kaas.
Balen dat je nog maar zo weinig broeken past. Ik pas er ook niet veel meer maar positiebroeken zitten weer veel te ruim. Afgelopen nachten gewoon lekker in een trainingsbroek aan het werk geweest.
En ik kan er ook zo van balen als we ergens wat eten dat je dan soms bijna geen keus hebt, Ik was laatst met een vriendin bij de v&d en het enige wat ze daar hadden wat ik mocht hebben was een broodje kaas.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik heb 1 positiebroek, en die zit ook goed, maar ik zit nog in de ontkenningsfase haha.
En mag deze week ook weer 5 dagen, maar heb er 3 met stagiaire, dus komt we weer goed. Alleen daarna 4 werken, 1 vrij, 2 werken, 1 vrij, 3 werken. En als ik vrij ben moet ik gevoelsmatig thuis weer wat doen. Achja komt goed.
Het is dat ik zo verzot ben op mousse, en weet dat daar wel eens rauwe eieren in kunnen zitten, dus vroeg ernaar. Er helemaal niet aangedacht dat het ijs wat ze hadden rauwe melk in zou kunnen zitten en dus ook niet mocht. Als ik geen zin ahd in de mousse, had ik gewoon ijs besteld, zonder dat na te vragen
En mag deze week ook weer 5 dagen, maar heb er 3 met stagiaire, dus komt we weer goed. Alleen daarna 4 werken, 1 vrij, 2 werken, 1 vrij, 3 werken. En als ik vrij ben moet ik gevoelsmatig thuis weer wat doen. Achja komt goed.
Het is dat ik zo verzot ben op mousse, en weet dat daar wel eens rauwe eieren in kunnen zitten, dus vroeg ernaar. Er helemaal niet aangedacht dat het ijs wat ze hadden rauwe melk in zou kunnen zitten en dus ook niet mocht. Als ik geen zin ahd in de mousse, had ik gewoon ijs besteld, zonder dat na te vragen
sanne-84- Ratel
Zo ik kom ook eens aanwaaien. Drukke week gehad. Mijn dochter had een flinke griep tecpakken, maar gaat eindelijk weer eens beter. Mijn man moest afgelopen maandag terug voor zijn gips. Er was gezrgd dat zijn gips eraf mocht, maar helaas moet het nog 2 weken blijven zitten.
Verder druk bezig met de babykamer en bijna af en dan kunnen we gaan shoppen voor de meubeltjes. Schiet nu eindelijk op.
Afgelopen vrijdag met het werk naar Wicked geweest. Was erg leuk maar heb vreselijke pijn aan mijn bekken gehad. Was blij dat het afgelopen was. En nu nog steeds erg veel last van mijn bekken. Heb me vandaag ook ziek gemeldt op het werk. Gisteren wel gewerkt, maar alles deed zeer en mocht niet naar huis. En daaf bovenop heb ik ook nog een ontstoken oog. Maar de baby lijkt het goed te hebben. Vrolijk spartelend in mijn buik haha.
Hoe gaat het verder hier?
Verder druk bezig met de babykamer en bijna af en dan kunnen we gaan shoppen voor de meubeltjes. Schiet nu eindelijk op.
Afgelopen vrijdag met het werk naar Wicked geweest. Was erg leuk maar heb vreselijke pijn aan mijn bekken gehad. Was blij dat het afgelopen was. En nu nog steeds erg veel last van mijn bekken. Heb me vandaag ook ziek gemeldt op het werk. Gisteren wel gewerkt, maar alles deed zeer en mocht niet naar huis. En daaf bovenop heb ik ook nog een ontstoken oog. Maar de baby lijkt het goed te hebben. Vrolijk spartelend in mijn buik haha.
Hoe gaat het verder hier?
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
@ Jelin, waarom mocht je gister dan niet weg? Neem je rust, dan gaat het misschien iets beter met jouw bekken.
@ Sanne, dat gaan toch positiebroeken worden ;-)
@ Sanne, dat gaan toch positiebroeken worden ;-)
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Haha Sanne, ik draag al sinds week 10 positiebroeken! Dat vond ik ook wel slikken hoor toen ik die moest gaan kopen. Maar mijn skinny's zaten vrij hoog en echt niet goed meer bij mijn buik. Ik moest echt hard trekken ze dicht te krijgen!
Inmiddels draag ik dus alweer 9 weken positiebroeken! Ik heb er nu 3 en verder nog een heleboel bovenkleding te leen en ik pas nog een heleboel jurkjes.
Gewoon doen hoor, je zult zien hoe lekker comfortabel dat zit!
Inmiddels draag ik dus alweer 9 weken positiebroeken! Ik heb er nu 3 en verder nog een heleboel bovenkleding te leen en ik pas nog een heleboel jurkjes.
Gewoon doen hoor, je zult zien hoe lekker comfortabel dat zit!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Daar zou ik ook niet aan gedacht hebben Sanne. Ik vind het soms wel lastig hoor.
Wat raar dat je niet naar huis mocht Jelin. Als het niet gaat dan gaat het toch niet.
Wat raar dat je niet naar huis mocht Jelin. Als het niet gaat dan gaat het toch niet.
Shisha- Ratel
Ik moest gisteren tot sluitingstijd werken en het was op zich rustig. Dus had netjes gevraagd of ik eerder naar huis kon, omdat ik dus zoveel pijn had ondanks dat ik kon zitten. Daarna werd het druk, dus heb er verder ook niet naar gevraagd. Maar toen ik klaar was wel gelijk naar huis gegaan.
Jelin- Kletskop
Pompoen, ik draag nu ook veel leggings, vandaar waarschijnlijk dat nu in 1 keer bijna al mn broeken niet meer passen:) wil misschien 1 zwangerschapsbroek erbij halen, maar meer eigenlijk niet. Qua bovenkleding heb ik nog niks, gebruik wel meer vestjes ed (of tuniekjes dan)
sanne-84- Ratel
Ik wil ook niet teveel halen. Ik heb nu 1 broek en een jurk. Ik denk dat ik nog 2 broeken erbij haal en verder jurkjes/rokjes/tuniekjes en dat combineren met leggings en vestjes.
Shisha- Ratel
Jelin, wat vervelend dat je zoveel pijn in je bekken hebt. Valt er iets tegen te doen, of moet je als je daar last van hebt gewoon extra rusten? (sorry misschien stomme vraag maar heb er verder geen verstand van)
Ik denk dat ik vanochtend voor het eerst echt mijn kindje gevoeld heb, kan niet zo goed omschrijven wat ik voelde, was ook nog half slaperig, maar vond het bijzonder om te voelen En nu is het weekend weer voorbij en moet ik morgen weer aan het werk...
Ik denk dat ik vanochtend voor het eerst echt mijn kindje gevoeld heb, kan niet zo goed omschrijven wat ik voelde, was ook nog half slaperig, maar vond het bijzonder om te voelen En nu is het weekend weer voorbij en moet ik morgen weer aan het werk...
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Leuk he mezzo?!
Ik voel em nu.een weekje, en zit nu.al vooruitgang in:) qua sterkte en hoe vaak.
Hij was net okk erg bezig, dus ik tegen mn man; wow hij wil eruit, hij is zo aan t schoppen. Toen kwam hij wel ff voelen, maar helaas nog net te zacht
Ik voel em nu.een weekje, en zit nu.al vooruitgang in:) qua sterkte en hoe vaak.
Hij was net okk erg bezig, dus ik tegen mn man; wow hij wil eruit, hij is zo aan t schoppen. Toen kwam hij wel ff voelen, maar helaas nog net te zacht
sanne-84- Ratel
Zo leuk dat jullie, jullie ukkie al voelen!!
Ik draag ook al positiebroeken, de rest van mijn broeken zit niet meer lekker, ze willen nog wel dicht. Ik vond t eigenlijk wel prima. Ik geef er ook niet al teveel geld aan uit. Merk wel dat m'n shirts te kort worden, daaar moet ik nog iets op verzinnen.
Mijn week begint alweer lekker, vanmorgen weer flink overgegeven. Ik moet toch nog zeker 4 dagen/keer per week overgeven, baal daar behoorlijk van! Niet alleen 's ochtends, maar op willekeurige momenten. Mijn energie is ook nog ver te zoeken! Ik hoop zo dat ik me eindeliijk eens fijn ga voelen! Eigenlijk mag ik niet klagen, t kan allemaal veeeel erger.
Pompoen ,hoe gaat het met jou?
Ik draag ook al positiebroeken, de rest van mijn broeken zit niet meer lekker, ze willen nog wel dicht. Ik vond t eigenlijk wel prima. Ik geef er ook niet al teveel geld aan uit. Merk wel dat m'n shirts te kort worden, daaar moet ik nog iets op verzinnen.
Mijn week begint alweer lekker, vanmorgen weer flink overgegeven. Ik moet toch nog zeker 4 dagen/keer per week overgeven, baal daar behoorlijk van! Niet alleen 's ochtends, maar op willekeurige momenten. Mijn energie is ook nog ver te zoeken! Ik hoop zo dat ik me eindeliijk eens fijn ga voelen! Eigenlijk mag ik niet klagen, t kan allemaal veeeel erger.
Pompoen ,hoe gaat het met jou?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jade, zegt de vk nog iets over t braken?
Ik wil hier geen angsten opwekken, maar een collega van.mij was bij beide zwangerschappen in t begin strontberoerd, later nam dat af in de zin dat ze van 10 uur 'sochtends tot 7 uur 'savonds 'braakvrij' was, maar de rest last bleef houden
Ik wil hier geen angsten opwekken, maar een collega van.mij was bij beide zwangerschappen in t begin strontberoerd, later nam dat af in de zin dat ze van 10 uur 'sochtends tot 7 uur 'savonds 'braakvrij' was, maar de rest last bleef houden
sanne-84- Ratel
Goedemorgen,
@ Jade.. Misschien kun je buikbanden kopen zodat je korte shirtjes niet opvallen? En hopelijk ben je snel weer een beetje energiek zonder overgeven.
@ Sanne.. Leuk dat je de baby al voelt.
@ Mezzo.. Leuk dat je de baby gevoeld hebt. Hopelijk nu snel vaker. Ik heb ook nooit last gehad vab mijn bekken, maar helaas dit keer wel. ik hoop met rust dat het beter zal gaan. Volgende week moet ik weer naar de vk, dus daar ga ik het zeker aankaarten.
Zo dochter is weer naar school na haar ziek zijn. Waren wat klasgenootjes die haar gemist hadden. Super lief. Pff mijn oog doet echt zeer en zit bijna dicht. Flink ontstoken dus. Het lijkt beter te gaan met mijn bekken allen in de avond begint het echt pijn te doen.
@ Jade.. Misschien kun je buikbanden kopen zodat je korte shirtjes niet opvallen? En hopelijk ben je snel weer een beetje energiek zonder overgeven.
@ Sanne.. Leuk dat je de baby al voelt.
@ Mezzo.. Leuk dat je de baby gevoeld hebt. Hopelijk nu snel vaker. Ik heb ook nooit last gehad vab mijn bekken, maar helaas dit keer wel. ik hoop met rust dat het beter zal gaan. Volgende week moet ik weer naar de vk, dus daar ga ik het zeker aankaarten.
Zo dochter is weer naar school na haar ziek zijn. Waren wat klasgenootjes die haar gemist hadden. Super lief. Pff mijn oog doet echt zeer en zit bijna dicht. Flink ontstoken dus. Het lijkt beter te gaan met mijn bekken allen in de avond begint het echt pijn te doen.
Jelin- Kletskop
Hallo meiden,
Ben ik ook weer.
Ik moet het toch beter bij gaan houden hier want om zoveel bij te lezen en om het dan nog te onthouden en de goede reactie bij de goede naam haha geen beginnen aan voor mij.
Me ouders zijn nu net naar naar huis, die zijn hier vanaf donderdag geweest. En druk weekend gehad, de oudste is gister 4 geworden en we hebben het hele weekend visite gehad pff was gisteravond echt gebroken.
Volgend jaar doe ik het gewoon op zaterdag want veel konden gister niet omdat ze dan al sinterklaasfeest o.i.d hadden dus vandaar zaterdagmiddag en avond ook al visite.
Vandaag houden we lekker een rustig dagje, morgen gaat hij naar school.
Verder is het op me werk nu duidelijk hoeveel ik werk, 4 uurtjes op me ingeroosterde dagen. Ben blij dat dat nu ook allemaal duidelijk en geregeld is.
Vrijdag komt de kraamzorg, ik ben heel benieuwd.wanneer komen ze bij jullie?
Verder loop ik weer te pushen dat we aan de kamers moeten beginnen want 20 december komen de nieuwe bedden van de kinderen en de babykamer. En dan kunnen we eens precies zien wat we nog nodig hebben.
Pompoen hoe is het met je man?
Zo vanaf nu ga ik het bijhouden hier
Ben ik ook weer.
Ik moet het toch beter bij gaan houden hier want om zoveel bij te lezen en om het dan nog te onthouden en de goede reactie bij de goede naam haha geen beginnen aan voor mij.
Me ouders zijn nu net naar naar huis, die zijn hier vanaf donderdag geweest. En druk weekend gehad, de oudste is gister 4 geworden en we hebben het hele weekend visite gehad pff was gisteravond echt gebroken.
Volgend jaar doe ik het gewoon op zaterdag want veel konden gister niet omdat ze dan al sinterklaasfeest o.i.d hadden dus vandaar zaterdagmiddag en avond ook al visite.
Vandaag houden we lekker een rustig dagje, morgen gaat hij naar school.
Verder is het op me werk nu duidelijk hoeveel ik werk, 4 uurtjes op me ingeroosterde dagen. Ben blij dat dat nu ook allemaal duidelijk en geregeld is.
Vrijdag komt de kraamzorg, ik ben heel benieuwd.wanneer komen ze bij jullie?
Verder loop ik weer te pushen dat we aan de kamers moeten beginnen want 20 december komen de nieuwe bedden van de kinderen en de babykamer. En dan kunnen we eens precies zien wat we nog nodig hebben.
Pompoen hoe is het met je man?
Zo vanaf nu ga ik het bijhouden hier
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
ik heb ook een buikband onder mijn kleding. als mijn shirt dan een beetje omhoog gaat zie je teminste niet mijn blote buik.
ik heb zaterdag nieuwe kleren gekocht bij prenatal. het meeste kan ik na de zwangerschap ook blijven dragen alleen dan 2 rokjes met buikband. misschien dat ik binnenkort nog een zwangerschapsbroek moet kopen maar nu pas is de meeste dingen nog wel
jade vervelend he dat overgeven. bij mij duurde het tot 20 weken. sinds vorige week ben ik eindelijk weer instaat om een paar uur te werken. ech bizar heb bijna heel mijn zwangerschap niet kunnen werken.
ik heb inmiddels weer een longinfectie te pakken. de tweede in een maand tijd het gaat lekker. en ook die blaasontsteking. lucky me hihi.
veder alles goed hier.
hoeveel zijn jullie aangekomen? ik nu7 kilo. heb even een inhaalslag gehqd. sinds een week of vier heb ik.ook weer veel trek in dingen. heb me behoorlijk laten gaan. nu maaar weer een beetje opleyten met snoepen.
ik heb zaterdag nieuwe kleren gekocht bij prenatal. het meeste kan ik na de zwangerschap ook blijven dragen alleen dan 2 rokjes met buikband. misschien dat ik binnenkort nog een zwangerschapsbroek moet kopen maar nu pas is de meeste dingen nog wel
jade vervelend he dat overgeven. bij mij duurde het tot 20 weken. sinds vorige week ben ik eindelijk weer instaat om een paar uur te werken. ech bizar heb bijna heel mijn zwangerschap niet kunnen werken.
ik heb inmiddels weer een longinfectie te pakken. de tweede in een maand tijd het gaat lekker. en ook die blaasontsteking. lucky me hihi.
veder alles goed hier.
hoeveel zijn jullie aangekomen? ik nu7 kilo. heb even een inhaalslag gehqd. sinds een week of vier heb ik.ook weer veel trek in dingen. heb me behoorlijk laten gaan. nu maaar weer een beetje opleyten met snoepen.
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Mysterious, ik ben nu 4,5 kilo aangekomen. Netjes dus. Ben benieuwd of er straks aan het einde ineens veel aankomt
sanne-84- Ratel
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: