*Voorjaar 2013 mama's*
+32
Smaragdje
sanne-84
Jade
Mom-Of-3
mezzoforte
Mysterious
Vancity_girl
blondje1313
Caroow
Limburg85
Jasmine
Parel
slaatje
red rose
Jelin
Linda
Burn
Jazzlyn
Toedels
joyce0606
rapa nui
Lejow
Paper Crown
Highway
Arwyn
MAS
Julia
Lumen
nillis
Pussycat
Snoes
Katjing
36 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
pfff ik vind het ook lang duren hoor dames, en wij hebben zelfs nog een pretecho gehad tussendoor. Als je dan de verhalen leest dat het mis gaat 2 dagen na een goede echo, brrrr.
Wij hebben donderdag weer een afspraak bij de verloskundige om het hartje te luisteren. Ik heb een voorliggende placenta, dus het zal nog wel lang duren voor ik de kleine voel.
Vanavond gaan we naar het gemeentehuis voor de erkenning. Ik hoop dat dat zomaar kan, zonder afspraak. Hebben jullie dat al geregeld? of zijn jullie allemaal getrouwd?
Pompoen, hoe gaat het nu met jou?
Wij hebben donderdag weer een afspraak bij de verloskundige om het hartje te luisteren. Ik heb een voorliggende placenta, dus het zal nog wel lang duren voor ik de kleine voel.
Vanavond gaan we naar het gemeentehuis voor de erkenning. Ik hoop dat dat zomaar kan, zonder afspraak. Hebben jullie dat al geregeld? of zijn jullie allemaal getrouwd?
Pompoen, hoe gaat het nu met jou?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
een doptone wil ik absoluut NIET in huis hebben, volgens mij raak ik helemaal in paniek als ik het hartje niet kan vinden. Al lijkt me het wel fijn om regelmatig de bevestiging te krijgen.
Ik denk dat er deze keer trouwens ook langer tussen mijn afspraken zit, ivm kerst/oud&nieuw. Gelukkig hebben we 20 december nog de 20 wkn echo. En verder wil ik rond de 24/25 weken nog een 3D echo laten maken met de oma's erbij.
Ik denk dat er deze keer trouwens ook langer tussen mijn afspraken zit, ivm kerst/oud&nieuw. Gelukkig hebben we 20 december nog de 20 wkn echo. En verder wil ik rond de 24/25 weken nog een 3D echo laten maken met de oma's erbij.
Jade- Ratel
Smaragdje, ik hoop het ook!
Balloon, jeetje 15 weken al. Ik ben nu al blij dat ik hem een beetje voel met 21 weken. Een doptone thuis lijkt me ook niet goed, zal die dan ieder uur willen gebruiken:s ik moet volgens ons mam gewoon meer vertrouwen in mn eigen lichaam krijgen!
Jade, ik heb ook een voorliggende placenta, en ook het eerste kindje. Toch hoor je verschillende verhalen, van iemand die het met 17 weken al voelt als iemand die het bijna niet voelt. Helaas,afwachten is het enige.. (ik spreek uit ervaring hihi)
Wij zijn trouwens getrouwd, dus het is allemaal al geregeld.
Hoelang van tevoren hebben jullie een 3decho gepland? Wij willen die rond de 27-28 weken doen. Maar wil ook de vk over 2 weken afwachten, en kijken wanneer de volgende afspraak is. De 20wekenecho viel in dezelfde week als de afspraak, en wat meer gespreid is ook wel fijn;)
Balloon, jeetje 15 weken al. Ik ben nu al blij dat ik hem een beetje voel met 21 weken. Een doptone thuis lijkt me ook niet goed, zal die dan ieder uur willen gebruiken:s ik moet volgens ons mam gewoon meer vertrouwen in mn eigen lichaam krijgen!
Jade, ik heb ook een voorliggende placenta, en ook het eerste kindje. Toch hoor je verschillende verhalen, van iemand die het met 17 weken al voelt als iemand die het bijna niet voelt. Helaas,afwachten is het enige.. (ik spreek uit ervaring hihi)
Wij zijn trouwens getrouwd, dus het is allemaal al geregeld.
Hoelang van tevoren hebben jullie een 3decho gepland? Wij willen die rond de 27-28 weken doen. Maar wil ook de vk over 2 weken afwachten, en kijken wanneer de volgende afspraak is. De 20wekenecho viel in dezelfde week als de afspraak, en wat meer gespreid is ook wel fijn;)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Ik moet nog een afspraak maken, maar de echoscopiste zei dat ik er niet te lang mee moest wachten ivm de voorliggende placenta. het kan dan zijn dat het kindje in de placenta gaat liggen, en je het bijna niet meer ziet.
Jade- Ratel
Het is ook lang tussendoor. Vanaf 24/25 weken is het hier om de 3 weken.
@ Jade, kun je niet even bellen of dat zo kan? Ik ben tijdens mijn vorige zwangerschap getrouwd, dus heb dat nooit hoeven te regelen.
@ Jade, kun je niet even bellen of dat zo kan? Ik ben tijdens mijn vorige zwangerschap getrouwd, dus heb dat nooit hoeven te regelen.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Jade schreef:Ik moet nog een afspraak maken, maar de echoscopiste zei dat ik er niet te lang mee moest wachten ivm de voorliggende placenta. het kan dan zijn dat het kindje in de placenta gaat liggen, en je het bijna niet meer ziet.
Owdat wistik niet.. Hmm toch maar vast contact opnemen dan
sanne-84- Ratel
Ik heb bij beide een doptone gehad en vond het wel fijn en werd niet meteen ongerust als ik het hartje niet kon horen. Gelukkig is het bijna 3 december en hoor ik het hartje als het goed is voor het eerst.
Wij hebben 22 dec de geslachtsbepaling en 28 dec de 20 weken echo. Die stond eerst voor januari dus vandaar twee echo's in een week. We zijn te nieuwsgierig.
Wij hebben 22 dec de geslachtsbepaling en 28 dec de 20 weken echo. Die stond eerst voor januari dus vandaar twee echo's in een week. We zijn te nieuwsgierig.
Gast- Gast
hallo hallo meiden!
Ik vroeg me af.. voor welke maanden is dit topic?? haha.
Ik ben 5 juni uitgerekend. Maar er is volgens mij nog geen zomer 2013 topic? Of hoort juni nog hierbij??
tnx!
Ik vroeg me af.. voor welke maanden is dit topic?? haha.
Ik ben 5 juni uitgerekend. Maar er is volgens mij nog geen zomer 2013 topic? Of hoort juni nog hierbij??
tnx!
Gerbera- Fluisteraar
- Aantal berichten : 150
Punten : 156
Registratiedatum : 30-06-12
Je mag er gewoon nog bij hoor Gerbera!
Smaragdje- Ratel
Jade, dat is zonder meer je baby...ik vroeg dat ook aan iemand die ik ken. Ik was ervan overtuigd dat het mijn darmen waren, die plopjes. Maar die plopjes heb ik nog nooit eerder gevoeld. Nu zijn het nog plopjes, als het net zo gaat als bij mij, dan heb je over een paar weken een baby die vast aan het trainen is voor het Nederlands Elftal. Onze zoon is ook vaak 's avonds onrustig als ik op bed ga. Ik ga meestal om 20 uur al plat, zodat hij om een uur of 22 rustig is en ik zo ongeveer kan gaan slapen :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
De zomer begint toch pas 21 juni, dus dan hoor je nog bij het voorjaar Gerbera!
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
@ Vc, hoe is het met jou?
Smaragdje- Ratel
leuk he sanne om je kindje te voelen? Ik voel die van ons sinds een week of 15 a 16 al. best vroeg als je na gaat. ik voel haar de laatste weken wel steeds meer er echt vaak. soms heb ik zo iets van: ho nu maar even als ze weer tegen mijn ribben aan het trappen is. het wordt nog wat als je bedenkt dat ze nog ongeveer 20 centimeter groter wordt dan dat ze nu is.
de dokter twijfelde omdat ik zo'n pijn in mijn zij en rug had of het nierbekkenonsteking was en dat kan wel de bevalling opweken. een kennisje van me heeft tijdens haar zwangerschap regelmatig hiervoor in het ziekenhuis gelegen omdat ze dus steeds door de ontsteking weeen kreeg. ik hoop dat het met dit kuurtje gewoon snel weg is.
de dokter twijfelde omdat ik zo'n pijn in mijn zij en rug had of het nierbekkenonsteking was en dat kan wel de bevalling opweken. een kennisje van me heeft tijdens haar zwangerschap regelmatig hiervoor in het ziekenhuis gelegen omdat ze dus steeds door de ontsteking weeen kreeg. ik hoop dat het met dit kuurtje gewoon snel weg is.
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Goeiemorgen! Ik mag weer naar huis. Maandag extra controle bij de gynaecoloog en vrijdag de 20-weken echo alweer. Dat leek zo lang te duren maar er gebeurt nu zoveel! Ik ben in ieder geval gisteren gerustgesteld doordat ik mijn kindje heb gezien. Ik weet nu ook dat mijn placenta aan de voorkant ligt dus dat voelen van t kindje zal misschien even duren nog.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Fijn dat je naar huis mag Pompoen. De kleine heeft er dus gelukkig geen last van gehad?
Smaragdje- Ratel
Fijn dat je naar huis mag en dat het goed gaat met jullie kindje. Ik denk dat het niet zo lang meer gaat duren voordat je hem gaat voelen hoor!
Gast- Gast
Fijn dat je naar huis mag, maar heb je wel hulp thuis?
Gelukkig is alles goed met jullie mannetje! Fijn dat je nog wel controle bij de gyn hebt.
Gelukkig is alles goed met jullie mannetje! Fijn dat je nog wel controle bij de gyn hebt.
Jade- Ratel
Fijn dat je naar huis mag!!
sanne-84- Ratel
Sanne: Leuk dat je de kleine begint te voelen! Wij willen de pretecho ook zo rond de 27/28 weken doen.
Gerbera: Gewoon gezellig bij ons komen!
Mysterious: Hoe is het nou?
Pompoen: Fijn dat je naar huis mag! Hoe gaat het nu met hou en je man?
Ik zit momenteel in de nachtdienst. Op zich gaat het wel aardig. Het is lekker rustig dus ik rommel wel een beetje aan. Alleen het laaste uurtje heb ik wel moeite mee. Dan ben ik echt moe, zet mijn hele buik op, bandenpijn (?) en ben ik echt blij als ik naar huis en naar bed kan.
Maar vanmorgen dus dikke pecht. Onderweg een lekke band en mijn man was al naar het werk. Er rijdt vanaf daar ook geen bus richting mijn huis en omdat ik de fiets toch echt nodig heb kon ik dus de rest naar huis lopen. Nog ruim een uur over gedaan. Ik was echt helemaal kapot toen ik thuis kwam!
En we hebben gister naar een kamertje gekeken (via marktplaats) en die was echt super! Ook hele leuke mensen. Alles zag er nog goed uit en ze willen zo graag van het spul af dat we gratis de kinderwagen, maxycosi, campingbedje, kinderstoel en nog een draagdoek mee mogen nemen! Alleen de kinderwagen heeft een lekker band maar die kan gewoon vervangen worden. Superdeal dus!
Gerbera: Gewoon gezellig bij ons komen!
Mysterious: Hoe is het nou?
Pompoen: Fijn dat je naar huis mag! Hoe gaat het nu met hou en je man?
Ik zit momenteel in de nachtdienst. Op zich gaat het wel aardig. Het is lekker rustig dus ik rommel wel een beetje aan. Alleen het laaste uurtje heb ik wel moeite mee. Dan ben ik echt moe, zet mijn hele buik op, bandenpijn (?) en ben ik echt blij als ik naar huis en naar bed kan.
Maar vanmorgen dus dikke pecht. Onderweg een lekke band en mijn man was al naar het werk. Er rijdt vanaf daar ook geen bus richting mijn huis en omdat ik de fiets toch echt nodig heb kon ik dus de rest naar huis lopen. Nog ruim een uur over gedaan. Ik was echt helemaal kapot toen ik thuis kwam!
En we hebben gister naar een kamertje gekeken (via marktplaats) en die was echt super! Ook hele leuke mensen. Alles zag er nog goed uit en ze willen zo graag van het spul af dat we gratis de kinderwagen, maxycosi, campingbedje, kinderstoel en nog een draagdoek mee mogen nemen! Alleen de kinderwagen heeft een lekker band maar die kan gewoon vervangen worden. Superdeal dus!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Shisha, wat leuk dat je al lekker aan het rondkijken bent voor de babyspullen. En wat superlief van die mensen dat je rest zo mocht hebben.
Gast- Gast
Mysterious, leuk dat de babykamer al bijna af is
Gerbera, welkom in dit topic
Ik ben een paar dagen thuis geweest omdat ik me niet zo goed voelde. Vandaag vrij en morgen lekker naar een hotelletje, zin in Even quality time met z'n 2en doorbrengen nu het nog kan
Ik heb de tabel van een aantal pagina's terug geplukt, anders verdwijnt ie helemaal Gerbera, misschien kan je je gegevens hierin toevoegen?
Gerbera, welkom in dit topic
Ik ben een paar dagen thuis geweest omdat ik me niet zo goed voelde. Vandaag vrij en morgen lekker naar een hotelletje, zin in Even quality time met z'n 2en doorbrengen nu het nog kan
Ik heb de tabel van een aantal pagina's terug geplukt, anders verdwijnt ie helemaal Gerbera, misschien kan je je gegevens hierin toevoegen?
Naam | Leeftijd | Hoeveelste | Uitgerekend op | Geslacht |
Slaatje | 34 | 1e | 03-03-2013 | Jongen |
Jelin | 26 | 2e | 11-03-2013 | Meisje? |
Mysterious | 31 | 1e | 13-03-2013 | Meisje |
Mom-Of-2 | 30 | 3e | 15-03-2013 | Meisje |
Caroow | 25 | 1e | 17-03-2013 | Jongen |
Vancity_girl | 30 | 2e | 25-03-2013 | - |
Smaragdje | 23 | 2e | 28-03-2013 | Jongen |
Linda | 27 | 2e | 02-04-2013 | Jongen |
sanne-84 | 28 | 1e | 03-04-2013 | Verrassing |
Mezzoforte | 23 | 1e | 21-04-2013 | - |
тыквашка | 28 | 1e | 21-04-2013 | Jongen |
red rose | 29 | 2e | 30-04-2013 | - |
Jade | 21 | 1e | 09-05-2013 | Meisje |
blondje1313 | 32 | 2e | 24-05-2013 | ? |
Shisha | 27 | 1e | 30-05-2013 | ? |
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Shisha, dat klinkt wel goed!
sanne-84- Ratel
Mezzoforte: Fijn weekend! Lekker genieten samen.
Sanne: Ja ik was ook echt verbaasd dat het er nog was. De advertentie stond er al vanaf September op en ze hadden pas 1 reactie gehad maar die mensen hadden niks meer laten horen. Dinsdag gaan we het ophalen.
Nog 2 nachten werken. Ik merk wel dat 5 toch net te veel is dus ik ga de planner er maar over mailen. In januari heeft ze mij ook al 5 nachten gedaan. Dan ben ik 5 maanden zwanger. Max is toch wel 3 denk ik. Als het dan nog gaat. Opzich is het wel lekker rustig en kan ik een beetje aanrommelen maar aan het einde van de nacht ben ik zo moe dat ik last krijg van mijn buik. Hij zet dan ook helemaal op. En dan heb ik ook gelijk weer meer last van bandenpijn.
Sanne: Ja ik was ook echt verbaasd dat het er nog was. De advertentie stond er al vanaf September op en ze hadden pas 1 reactie gehad maar die mensen hadden niks meer laten horen. Dinsdag gaan we het ophalen.
Nog 2 nachten werken. Ik merk wel dat 5 toch net te veel is dus ik ga de planner er maar over mailen. In januari heeft ze mij ook al 5 nachten gedaan. Dan ben ik 5 maanden zwanger. Max is toch wel 3 denk ik. Als het dan nog gaat. Opzich is het wel lekker rustig en kan ik een beetje aanrommelen maar aan het einde van de nacht ben ik zo moe dat ik last krijg van mijn buik. Hij zet dan ook helemaal op. En dan heb ik ook gelijk weer meer last van bandenpijn.
Shisha- Ratel
http://www.arbo-advies.nl/zwangerschap.htm
Hier staat dat je niet verplicht bent tot overwerk en nachtdiensten. Maar dan moet je het wel aangeven anders plannen ze je gewoon in...Ik weet niet precies waar je werkt, maar ik werk in het ziekenhuis en in de CAO ziekenhuizen staat genoemd dat je vanaf 3 maanden niet meer verplicht bent tot welke andere dienst dan ook behalve de dagdienst. Ook hier moet je het wel even aangeven bij je leidinggevende anders plannen ze je gewoon in. Ook wel logisch natuurlijk, want niet iedereen voelt zich hetzelfde.
Hier staat dat je niet verplicht bent tot overwerk en nachtdiensten. Maar dan moet je het wel aangeven anders plannen ze je gewoon in...Ik weet niet precies waar je werkt, maar ik werk in het ziekenhuis en in de CAO ziekenhuizen staat genoemd dat je vanaf 3 maanden niet meer verplicht bent tot welke andere dienst dan ook behalve de dagdienst. Ook hier moet je het wel even aangeven bij je leidinggevende anders plannen ze je gewoon in. Ook wel logisch natuurlijk, want niet iedereen voelt zich hetzelfde.
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Stokstaartje, weet ik. Maar op zich gaat het nog goed. Ik vind een dagdienst zwaarder dan een nachtdienst. Maar 5 is weer iets teveel van het goede merk ik. Sowieso 5 dagen achter elkaar werken. Ik werk trouwens op een somatische verpleegafdeling. Vrij zware mensen dus.
Shisha- Ratel
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: