Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+32
Smaragdje
sanne-84
Jade
Mom-Of-3
mezzoforte
Mysterious
Vancity_girl
blondje1313
Caroow
Limburg85
Jasmine
Parel
slaatje
red rose
Jelin
Linda
Burn
Jazzlyn
Toedels
joyce0606
rapa nui
Lejow
Paper Crown
Highway
Arwyn
MAS
Julia
Lumen
nillis
Pussycat
Snoes
Katjing
36 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 29 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Jade ma 12 nov 2012 - 2:19

jeetje, Mom-of-2, het zit je niet echt mee! Wat schrikken zeg dat bloedverlies! Luister goed naar je lichaam en pak echt de rust die je nodig hebt. Je werk komt later wel weer.

mezzoforte: spannend zeg, dat kijken naar een nieuw huis. Willen jullie dan de hypotheek nog voor 1 januari rond hebben of nemen jullie alle nieuwe regels van 2013 voor lief? Ik kan me voorstellen dat je het ook wel lastig vindt om te verhuizen nu je zwanger bent. Het lijkt me wel fijn als je in ieder geval aan het einde verhuist bent en alles nog even op orde kan brengen.

Hier gaat het wel goed! Ik heb al sinds zaterdag niet meer overgegeven, dus dat is echt heerlijk. Ik ben wel verschrikkelijk moe en heb weinig zin om echt dingen te doen Embarassed.

Ik heb vandaag onze zorgverzekering opgezegd en stap per 1 januari over op een andere zorgverzekering. Bij de nieuwe zorgverzekering krijg ik het kraampakket, een pretecho en allerlei andere belangrijke dingen rondom de bevalling/geboorte/borstvoeding vergoed. Bij mijn huidige zorgverzekering werd niets vergoed en betaalde ik véél meer premie per maand.

Ik wilde nog meer verzekeringen overzetten, maar dat gaat helaas niet (kan maar 1x per jaar). Dus daar moeten we dan nog maar eventjes mee wachten.

We zijn ze langzamerhand ook begonnen met de babykamer! We hebben opgeruimd en moeten nog wat dingen afwerken (plafonds/deur) en dan kunnen we gaan schilderen/behangen. We weten nog niet echt wat we met de muren in de babykamer willen doen. We hebben als basiskleuren grijs/wit en daar komt een kleur bij aan de hand van het geslacht. Als we het geslacht weten maar eens een beetje rond gaan kijken naar behang/verf/ideeen.

Als we het geslacht weten wordt het namen zoeken ook makkelijker, wat een drama is dat zeg! :O Ik bedenk elke keer wat nieuws.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  mezzoforte ma 12 nov 2012 - 2:43

Jade schreef:mezzoforte: spannend zeg, dat kijken naar een nieuw huis. Willen jullie dan de hypotheek nog voor 1 januari rond hebben of nemen jullie alle nieuwe regels van 2013 voor lief? Ik kan me voorstellen dat je het ook wel lastig vindt om te verhuizen nu je zwanger bent. Het lijkt me wel fijn als je in ieder geval aan het einde verhuist bent en alles nog even op orde kan brengen.

Even een snelle reactie hierop. Voor 2013 gaat hem sowieso niet worden, omdat ons huurcontract tot eind juni 2013 loopt, en niet 6 maanden dubbele lasten kunnen dragen. Gaan gewoon uit van regels 2013, wat de bank ons heeft voorgerekend gaan onze maandlasten ook omlaag t.o.v. nu met huren, dus dat komt allemaal wel goed. Zal waarschijnlijk, en ik hoop dat dit lukt, vlak voor de bevalling lukken om huis te kopen en in te gaan. Zijn op zoek naar huis dat redelijk af is, alles hoeft niet meteen perfect zijn, als de babykamer maar mooi is als we erin trekken. En ik heb een hele handige vader die dolgraag hiermee zou helpen, dus wat dat betreft moet het last minute ook goedkomen, wordt een uitdaging :P
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Pompoen ma 12 nov 2012 - 4:30

Sorry even een "ego" berichtje van mij uit, al leef ik wel met je mee momof2, bloedverlies lijkt me ook enorm schrikken.

Ik ben ook enorm geschrokken, mijn man is vannacht met ambulance naar het ziekenhuis gebracht en ligt nu op de hartbewaking. Hoe alles verder gaat weet ik nog niet, maar er lijkt wel wat aan de hand te zijn.

Ondertussen voel ik me ook niet lekker, heb steeds pijn onder in mijn buik en ik word helemaal naar van het geplas, daarna heb ik vaak nog meer pijn en ik heb voortdurend aandrang en dan komt er maar met moeite wat. Zucht... Ik zou vanmorgen urine wegbrengen, maar helaas ging dat dus even niet door. Vanmiddag tussendoor wel even wat gebracht en daar konden ze niks in vinden ook niet onder de microscoop. Ik weet nu eigenlijk niet zo goed wat ik nu verder moet, echt goed voelt het ook niet. Ik denk dat ik morgen maar de verloskundige even bel. Al is het maar omdat mijn man zich nu ook zorgen maakt over mij en ik hem graag gerust zou willen stellen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jade ma 12 nov 2012 - 4:43

Jeetje pompoen! Wat schrikken! Hij is nu in goede handen ,ik hoop dat alles meevalt!

Waarom bel je de verloskundige nu niet even? Het is voor jullie beide goed om nu gerustgesteld te worden.

Heel veel sterkte!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen ma 12 nov 2012 - 4:44

Nee ik bel de verloskundige morgen wel, dit suddert al de week, ik heb morgen ook weer even wat rust en tijd om te bellen en eventueel langs te gaan. Nu gaat dat toch niet, ik moet zometeen alweer naar het ziekenhuis.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mom-Of-3 ma 12 nov 2012 - 4:49

Oh pompoen, wat moet je geschrokken zijn. Is er al meer bekend over je man? En vervelend dat er niks is uitgekomen, als je dat zo leest zou je toch denken aan een blaasontsteking . Ik snap wel dat je nu genoeg aan je hoofd heb, maar morgen echt bellen dan hè? Heel veel sterkte met je man

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Jade ma 12 nov 2012 - 4:50

Pompoen schreef:Nee ik bel de verloskundige morgen wel, dit suddert al de week, ik heb morgen ook weer even wat rust en tijd om te bellen en eventueel langs te gaan. Nu gaat dat toch niet, ik moet zometeen alweer naar het ziekenhuis.

Oke ,je moet nu doen waar je jezelf het beste bij voelt!

Denk om jezelf! Veel sterkte.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje ma 12 nov 2012 - 6:05

@ Mom-of-2, dat is schrikken. Let op jezelf hé!

@ Pompoen, ook al zo schrikken! Is er al meer bekend?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caroow ma 12 nov 2012 - 6:12

Zo, dat is schrikken Pompoen! Veel sterkte voor jou en voor je man! En hopelijk kan je toch een beetje genieten van de echo straks.

Ik ben net terug van een weekendje Center Parcs, ik ben gebroken. Elke ochtend voor 8 uur al uit bed, dat ben ik niet gewend (werk bijna altijd tot 0030, dus laat op bed). Ben vanochtend flauwgevallen, ik had honger en kwam uit de badkamer waar het suuuuperwarm was. Verder was het superleuk hoor, vooral het zwemmen en het bad! Onder water voel ik de baby zo goed.

Nu lekker nog een avondje vrij, heerlijk.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  blondje1313 ma 12 nov 2012 - 9:28

Zo, maar even een apart venster geopend om hier eens een keer fatsoenlijk te kunnen reageren.

Mom-of-2, vervelend dat je zoveel last hebt, maar het lijkt me inderdaad ook dat de arts bedoeld dat je gedeeltelijk de ziektewet in gaat en niet dat je meer dagen maar dan minder uur moet werken (of het moet zijn dat je dat zelf wel graag zou willen en trekt). Jammer dat je zo niet aan genieten toekomt.
Fijn dat je vandaag een afspraak al had staan bij de vk en dat ze extra onderzoek heeft gedaan, heeft ze geen echoapparaat omdat je geen echo gehad hebt?

Vancity-girl, lijkt me toch eigenlijk stug dat echo’s kwaad kunnen, dan zouden ze bijvoorbeeld in België toch niet bij elke controle een echo doen, maar als jij het ook niet erg vindt geeft het niks.
Fijn dat je het op stap gaan zo lang hebt volgehouden! Is de musical van het Zandkasteel echt al leuk voor die ukkies? Ik wil met Lotte van het voorjaar ook wel ergens naartoe, maar ben ook weer bang dat ze er nog wat klein voor is (en niet stil wil zitten).
Wilden jullie het deze keer niet weten of was het bij de echo niet te zien?
Ik zou het ook wel leuk vinden als het een verrassing was, maar manlief wil het wel graag weten, dus dan ik ook maar.

Mezzoforte, veel plezier met de huizenjacht! Laat je man niet alle overuren opmaken hè, straks wat extra vrij kunnen nemen is ook wel lekker! (Of op deze manier een tijdje een volledig betaalde papadag als hij en jij dat wil).

Jade, naar welke zorgverzekering ga je?
Ik ga naar CZ en dan aanvullend Basis, volgens mij krijg ik dan voldoende vergoed (dan wel geen pretecho, maar ja, die zelf doen is goedkoper dan nog meer premie ergens anders betalen).
Vreemd dat je geen andere verzekeringen over kunt zetten, maar sommige dingen kun je toch beter doen als de baby er is misschien.
Leuk dat je met de babykamer gaat beginnen.
Wat voor ‘soort’ namen vind je leuk?

Pompoen, nu lees ik jouw stukje pas, wat schrikken van je man. Heel veel sterkte!

Caroow, leuk dat je een weekendje weg geweest bent en fijn dat je de baby onder water zo goed voelt!

Zelf voel ik me nog helemaal niet zo zwanger, ik merk er zo ontzettend weinig van. Mijn buik is ook nog niet zo groot (er heeft op school in elk geval nog geen leerling naar durven vragen Wink) en ik heb geen last van kwaaltjes. Dat is natuurlijk allebei niet zo erg, maar daardoor ben ik er eigenlijk ook niet zoveel mee bezig.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Vancity_girl ma 12 nov 2012 - 10:39

@ mom-of-two: jeetje zegt het zit je echt niet mee, wat zal jij geschrokken zijn vanmorgen. Heb je wat extra hulp overdag want met twee kids zal het lastig zijn rustig aan te doen. Let goed op jezelf! *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 29 699888

@Pompoen: ook hier nog even een knuffel voor jou. Dat van het plassen is helaas heel herkenbaar. Ik heb een paar weken geleden laten controleren op blaasontsteking en ook niks. Ik heb zelf soms het idee dat de baby op mijn blaas trapt en dat ik daardoor het gevoel heb te moeten plassen.

@Blondje: ja ik denk ook niet dat het echt kwaad kan, maar dat is igg nog nooit wetenschappelijk bewezen. Maar er is ook nog nooit bewezen dat het wel kwaad kan. Mijn man is in dat soort dingen nogal doorgeslagen vind ik zelf haha. Zo wil hij bijv ook niet dat ik mijn telefoon naast mijn hoofd leg s' nachts ivm straling. Ach ja ik heb zelf ook niet veel behoefte aan allerlei extra echo's dus vind het wel prima. We willen niet weten wat het wordt deze keer.
Aan mij heeft ook nog geen enkele leerling gevraagd of ik zwanger ben, maar goed werk in het basisonderwijs dus die kids hebben dat ook niet zo door. Zowiezo groei ik niet zo hard, heb een redelijk bescheiden buikje.
Zandkasteel was erg leuk, D kan het op tv ook wel een half uur achter elkaar ofzo kijken, Het duurde een uur en dat was wel net te lang, maar dat gold zo ongeveer voor alle kindjes in de zaal. Zowiezo was er veel geroezemoes en af en toe rondlopende kinderen. Ik zou het gewoon eens proberen. Hij komt in maart hier in Eindhoven zag ik ( daar woon je in de buurt toch?)

@Caroow: Heerlijk een weekendje CP! Wel schrikken van het flauwvallen, voortaan wat minder heet douchen? Ik voelde D ook altijd extra goed in het water. Deze baby voel ik helaas (nog) niet zo duidelijk ivm voorliggende placenta.

@smaragdje: hoe is het met jou?
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Pompoen ma 12 nov 2012 - 11:20

Thanks meiden!! Ik reageer een andere keer weer verder maar ik heb een supermooie echo gehad dus dat was wel even heerlijk!
Morgen bel ik de verloskundige, dat heb ik mijn man ook beloofd.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mysterious ma 12 nov 2012 - 16:58

en en en weet je wat het wordt?
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  mezzoforte ma 12 nov 2012 - 20:03

Pompoen, heftig nieuws van je man! Hoe gaat het nu met hem? Sterkte in ieder geval hug In ieder geval fijn dat je een goede echo hebt gehad!

Blondje, naast overuren heeft hij ook nog heel veel vakantiedagen, dus dat komt wel goed Wink Ik herken overigens deels wel wat je zegt m.b.t. het je echt zwanger voelen. Het is dat ik de laatste 1,5/2 weken echt duidelijk wat vaker last heb van vermoeidheid (lees: 's avonds rechtop op de bank zittend, tv kijkend, in slaap vallen Yes ), maar verder ook geen last van kwaaltjes en een zeer bescheiden buikje. Ik werk bij een groot bedrijf en werk daardoor regelmatig ook met nieuwe collega's die zeer verbaasd zijn als ter sprake komt dat ik al 4 maanden zwanger ben :P
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Jade ma 12 nov 2012 - 20:26

blondje1313 schreef:]Jade, naar welke zorgverzekering ga je?
Ik ga naar CZ en dan aanvullend Basis, volgens mij krijg ik dan voldoende vergoed (dan wel geen pretecho, maar ja, die zelf doen is goedkoper dan nog meer premie ergens anders betalen).
Vreemd dat je geen andere verzekeringen over kunt zetten, maar sommige dingen kun je toch beter doen als de baby er is misschien.
Leuk dat je met de babykamer gaat beginnen.
Wat voor ‘soort’ namen vind je leuk?

Ik stap over op FBTO. ik heb de basisverzekering, gezinsverzekering, ongevallen dekking en tandartsverzekering voor 106,- per maand. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 29 281626781 Ik kon het niet goedkoper vinden. Bij CZ betalen we met z'n 2-en 280,- per maand en nu 223,-, dat vind ik nogal een verschil!

Ik hou van klassieke namen zoals Josephine, Hugo en Julius, mijn vriend niet *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 29 394967. Maar we komen vast wel tot een compromis! We hebben nog even. Hebben jullie al over namen nagedacht?

Ik heb trouwens veel kwaaltjes gehad (tot 14 wkn heeeel veeel overgeven) en toch voel ik me ook niet zwanger. Het is gewoon heel onwerkelijk. Ik kan gewoon niet beseffen dat er echt een levend wezentje in mijn buik groeit. Maar ik neem aan dat dat besef wel komt als ik in elkaar word getrapt! haha

Caroow: fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! Kan me voorstellen dat dat heeeeel vermoeiend is! En een ander ritme en zwanger, dat is sowiezo anders dan normaal. Wij gaan eind november/begin december ook een weekendje weg (kerstmarkt en familiebezoek), naar Duitsland.

Pompoen: heb je de pretecho al gehad? Ben je alleen geweest? Is er al wat meer bekend over je man? Heel veel sterkte meid! denk goed om jezelf.

Wij gaan het einde v/d maand een weekendje weg, ik dacht dat ik daarvoor de VK-afspraak moest verzetten. nummer opgezocht, kaart erbij gepakt, nog een keer de datum controleren.. en wat blijkt, de avond voor we weg gaan is de afspraak ipv de avond dat we al weg zijn.. pfff volgens mij begin ik ook een zeef te worden! Rolling Eyes

nog 2 nachtjes tot onze pretecho! *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 29 281626781*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 29 281626781

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Mom-Of-3 ma 12 nov 2012 - 20:48

Goeiemorgen,

Jade, gelukkig dat de afspraak dan door kan gaan. Haha ik heb er ook wel last van hoor. Leuk een weekendje weg, waar gaan jullie heen?
Wij gaan 7 december een weekendje weg wegens me vaders verjaardag. En hij weet zelf van niks.

Pompoen, wat fijn dat de echo goed is. Hoe gaat het nu met je man? Is er al meer bekend? En met jou? Vandaag bellen hè?

Vc, me moeder komt meestal wel, maar die woont niet in de buurt helaas. En ze heeft het deze week zelf ook druk met afspraken. Maar de kinderen spelen ook wel samen op zich en ik zit/lig dan op de bank

Ik heb op zich redelijk geslapen, heb wel pijn in me buik nu. Hoop dat het snel minder word. Vanmiddag ook wel iets leuks, me vriend gaat zijn nieuwe werk is ophalen, dus we wachten hem thuis op vanmiddag met onze nieuwe aanwinst. En ik moet vanavond weer naar de therapeut. Voor de rest rustig aan op de bank.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Mom-Of-3 ma 12 nov 2012 - 20:51

Ik bedoel natuurlijk zijn nieuwe werkbus

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  Pompoen ma 12 nov 2012 - 21:50

Heehee,

sorry dat ik niet op jullie allemaal reageer, mijn hoofd loopt een beetje over. Ik heb dus idd de pretecho gehad gisterenavond, twee goede vriendinnen zijn meegeweest, dat was ook wel erg fijn. Die vrouw van de echo schrok best van mijn verhaal en heeft echt uitgebreid de tijd genomen. Ik heb daar zeker 20 minuten uitgebreid naar mijn kindje mogen kijken en ze heeft een stuk of 30 foto's op cd-rom gezet en twee groot uitgeprint.
Ik vertel jullie wel wat het word hoor, maar even alles op z'n tijd. Ik heb mijn man het zelfs alleen nog maar telefonisch kunnen vertellen namelijk.

Ik heb de verloskundigepraktijk gebeld en ik mag morgen voor een extra controle langskomen, gezien de omstandigheden leek haar dat vervolgens helemaal wel verstandig om even een extra check te doen. Dat vind ik ook wel even fijn hoor!

In persoonlijk staat trouwens een topic van mij, daarin heb ik wat uitgebreider verteld over alles.

Zo nu mijn ouders nog maar weer eens bellen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jade ma 12 nov 2012 - 22:37

jeetje meid! Wat verschrikkelijk dat jullie dit moet overkomen!

heeeel veeel sterkte!

Super fijn dat je wel lekker lang naar jullie kindje hebt mogen kijken. Geniet ervan als je zometeen de foto's met je man deelt!

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 29 699888*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 29 699888*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 29 699888

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Mom-Of-3 ma 12 nov 2012 - 23:33

Pompoen, jeetje wat erg zeg. Dus hij moet nog wel even in het ziekenhuis blijven? Ik snap dat je je zo voelt je bent nu ook nog zwanger dus dan is het nog eens extra met de hormonen. Toen ik van de tweede zwanger was had me vriend een raar bultje in zijn nek/bij zijn keel. Dat werd steeds groter, dus hij had een afspraak in het ziekenhuis, ik was mee met de oudste. Toen kreeg hij meteen een echo en hij moest meteen blijven en met spoed geopereerd worden want het moest er per direct uit want het was niet goed. Nou toen heb ik ook flink gebruld. Wat fijn dat de echo langer duurde en veel foto's, lekker aan je man laten zien. En morgen een extra controle voor jezelf dat is ook wel even fijn gezien je situatie. Nogmaals veel sterkte

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  sanne-84 di 13 nov 2012 - 0:35

Mezzoforte, fijn datjullie het geld aankunnen!

Momof2, wat vervelend dat misverstandje. Is al zo moeilijk om die stap te nemen, en dan komt er zoiets. Hopenlijk is het nu weer allemaal geregeld! En nu dan echt rustig aan doen, jelichaam geeft t nu echt aan!

Jade, fijn dat je niet meer hebt overgegeven! Nu nog meer genieten. Hoewel, besef is hier ook nog niet echt hoor. Bent met vanalles bezig voor het kind, hebt kwaaltjes, maar nog is er niet echt besef haha
Ik ben ook beizg geweest met mn verzekering, maar heb alleen nog binnen de cz gekeken. Misschien ook eens bij anderen kijken. Fbto klinkt wel goedkoper. Maar is we iets wat geregeld moetworden..

Pompoen, heftig van je man! Weet je nu alweer een beetje hoe of wat t kwam?

Caroow, gezellig weekendje weg!!

Ik moet nog steeds mn leuke echofoto'sop de laptop zetten, staan nu nog op de usbstick. En een afspraak maken voor een pretecho. Ik vind dat leuk om te hebben, vooral het bewegende ipv foto's.
Dalik weer werken, ben benieuwd hoe het nu gaat... Gister weer gewerkt na de vakantie, en al snel weer last van mn bekken:s. Niet giga, maar ja goed is anders. Volgens mij komt t niet door de zwaarte, maar de beweeglijkheid die je doet tijdens het werken. Hoevaak je bijvoorbeeld wel niet moet bukken... Vanmorgen zo goed als niks gedaan, en kijken of het straks beter gaat. Anders ben ik er bang voor...

Ook wij zijn begonnen met de babykamer:) de kast die er stond is naar onze slaapkamer verhuist, dus we hebben ruimte. Nu schilderen ed. Behang is ook gekocht:) iets anders dan ik in gedachten had, maar wel gaaf! Dat het nu maar af gaat zijn!!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Mom-Of-3 di 13 nov 2012 - 1:39

Sanne, voorzichtig met je bekken hoor. Ik mag ook vanavond weer naar de bekkentherapeut, meer dan masseren doet ze eigenlijk niet maar het helpt dan een klein beetje voor een paar daagjes. Leuk aan de babykamer begonnen. Wij zijn nog helemaal niet begonnen aan de babykamer en we moeten zelfs ook nog de kamer van de oudste doen want dochter komt bij hem op de kamer en de baby op de kamer waar me dochter nu slaapt.

Ik heb me leidinggevende gesproken en eigenlijk wel positief, vrijdag belt ze om te kijken hoe het gaat. Ik moest nu eerst aan mezelf en de kleine denken. Dus dat is wel fijn.

Als ik jullie allemaal zo lees over het beginnen aan de babykamer begint het hier ook te kriebelen. Wij zijn ook nog helemaal niet begonnen aan de babykamer. We hebben nog niet eens een babykamer ( meubeltjes) en we moeten eerst de kamer van de oudste doen want me dochter kont bij hem op de kamer en waar me dochter nu nog slaapt komt de baby. Wij willen zelf niet naar zolder en dan 3 kinderen op de 1ste verdieping dat vind ik echt niet prettig en ik vind de oudste nog te jong om op zolder te slapen dus lossen we het zo op. Hij heeft wel een grote slaapkamer en dan krijgen ze allebei een halfhoogslaper en de oudste met glijbaan.
Zit me vriend een beetje te pushen dat we nou toch echt eens moeten gaan beginnen aan de kamers, maar die is nou nog meer bezig met zijn nieuwe bus die hij zo gaat halen haha echt een man hè? En maar zeggen dat hij ook heus wel aan andere dingen denkt jaja tuurlijk schat haha

Mom-Of-3
Prater
Prater

Bericht  sanne-84 di 13 nov 2012 - 9:55

Momof2, ik ga proberen aan mezelf te denken, maar iserg moeilijk!
Vandaag ging het wel íets beter, maar of dat nu kwam doordat ik vanmorgen niks heb gedaan of gewoon toevallig minder heb bewogen weet ik niet.

En tja de babykamer. Hier is het natuurlijk de eerste, dus misschien dat dat wel meetelt? Allemaal net iets bijzonderder? (niet dat jou kind niet bijzonder is! Maar alles wat er bij komt kijken)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Smaragdje di 13 nov 2012 - 11:03

@ Mom-of-2, hier ook nog niet bezig met de kamers hoor. Kan pas als mijn zoontje over is. We hebben alleen zijn bed in elkaar gezet en verder niets, hier duurt het dus ook nog wel even.

En nu ben ik de rest al weer kwijt. Tijd voor m'n bed en morgen maar een nieuwe poging wagen...

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  blondje1313 di 13 nov 2012 - 18:58

Wij hebben hier al wel nagedacht over waar we de babykamer gaan maken, we hebben één grote slaapkamer waar ook onze boeken en dvd's staan, daar willen wel een systeemwand in zetten zodat we een deel babykamer hebben en een deel opslagruimte. Maar dat zal ook nog wel even gaan duren!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende