*Voorjaar 2013 mama's*
+32
Smaragdje
sanne-84
Jade
Mom-Of-3
mezzoforte
Mysterious
Vancity_girl
blondje1313
Caroow
Limburg85
Jasmine
Parel
slaatje
red rose
Jelin
Linda
Burn
Jazzlyn
Toedels
joyce0606
rapa nui
Lejow
Paper Crown
Highway
Arwyn
MAS
Julia
Lumen
nillis
Pussycat
Snoes
Katjing
36 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
@ Jade, in 8 weken kan zich dat goed ontwikkellen, dus zien ze beter of het verschil heeft met bijvoorbeeld een dag later. Ik snap die angst wel dat het toch anders blijkt te zijn. Die angst had mijn echoscopiste gister ook, want ze.zag het niet gelijk (lag verkeerd) en ze was blij toen ze het eindelijk zag...hahaha
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben gewoon bang dat ze straks met de 20-weken echo het niet kunnen zien omdat het verkeerd ligt of dat ze het wel zien maar met twijfel...aargh! Is voor mij wel van wezenlijk belang want dan kan ik verder met een heleboel dingen zoals het geboortekaartje!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Dan maar een pretecho pompoen!
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Dan maar een pretecho pompoen!
Ja hebben we ook afgesproken hoor, als het bij de 20-weken echo om de een of andere reden niet lukt, of onduidelijk is, dan plannen we een pretecho in.
Pompoen- Lady Post-a-lot
pompoen ik denk dat jij een jongen krijgt. kan je niet vast een pretecho laten doen? wij hadden er een van een kwartier was niet zo duur. we hadden dat gedaan zodat mijn lieve vriendin ons kleintje kon zien
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Mijn man vond het pertinente onzin om een pretecho te laten maken, grootste argument: "dat geld kun je ook voor iets anders gebruiken voor het kindje" en daar kan ik wel achter staan. Maar neemt niet weg dat ik eigenlijk ontzettend graag een geslachtsbepalende echo zou laten maken. Omdat ik verschrikkelijk nieuwsgierig ben en omdat ik mijn kleintje wel weer eens wil zien! Ik voel nog niets bewegen, 't is ook alweer een tijdje terug dat ik het hartje gehoord heb...
Nou ja redenen genoeg dus...dus we hebben besloten tóch een geslachtsbepalende echo te gaan doen...
Jullie horen het wel als we het weten!
@Mysterious, je bent de állereerste die jongen zegt bij ons!!
Nou ja redenen genoeg dus...dus we hebben besloten tóch een geslachtsbepalende echo te gaan doen...
Jullie horen het wel als we het weten!
@Mysterious, je bent de állereerste die jongen zegt bij ons!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen leuk dat je toch een geslachtsbepalende echo laat doen. Ik ben erg benieuwd!
Wij hebben bij Lotte een pretecho gehad rond de 26 weken, op zich best leuk, ook omdat die vrouw rustig de tijd nam om alles goed te bespreken. Maar we hebben de dvd of foto's eigenlijk nooit teruggekeken, dus misschien ook wel een beetje zonde van het geld geweest. Maar ja, als we het nu niet doen vind ik het ook jammer voor deze baby, kan die het zelf later niet zien als hij/zij dat zou willen.
Wij hebben bij Lotte een pretecho gehad rond de 26 weken, op zich best leuk, ook omdat die vrouw rustig de tijd nam om alles goed te bespreken. Maar we hebben de dvd of foto's eigenlijk nooit teruggekeken, dus misschien ook wel een beetje zonde van het geld geweest. Maar ja, als we het nu niet doen vind ik het ook jammer voor deze baby, kan die het zelf later niet zien als hij/zij dat zou willen.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Deze echo is een hele korte echo, duurt ongeveer 15 minuten. Hoewel de man die ik aan de telefoon had wel zei dat ze rustig aan doen dit kwartaal, ze zijn nog maar net begonnen. Dus er is wel ruim de tijd zeg maar om te kijken. Maar in principe duurt het 15 minuten. Ik hoef verder geloof ik ook niet zo nodig een 3d echo, als alles met ons kindje maar goed is.
Pompoen- Lady Post-a-lot
jeeeej pompoen! wanneer gaan jullie? wij hadden ook een kwartier en dan 2d maar het was langer en ze vroeg of we ook even 3d wilde zien. jaaaaa tuurlijk!
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Registratiedatum : 24-11-10
Ik sta echt op die pretecho. Voor ons zal dit waarschijnlijk ons enige kindje worden en wij vinden het belangrijk om het kindje zo vaak mogelijk te zien, maar ook om de echo later aan het kindje te kunnen laten zien. Het kost misschien wel wat, maar er groeit wel iets in je buik dat je samen gemaakt heb. Maar dat is natuurlijk mijn mening
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Pompoen: ik weet niet welke zorgverzekering jij hebt, maar er zijn zorgverzekeringen waar je een pretecho vergoed kunt krijgen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik denk niet dat Menzis dat vergoed!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Zo even weer bericht van mij! Ik ben blij, want gisteren goed nieuws gekregen van de bank, kunnen lenen wat ik een beetje in gedachten had, dus wie weet lukt het om voor de baby arriveert een huisje te kopen
Mom-of-2, ik snap je gevoel van dat het moeilijk is te accepteren dat je lichaam niet wil doen wat jij wil doen. In ieder geval goed dat je uren dan aangepast worden, en je minder hoeft te werken.
Jelin, wat leuk dat je de baby zo vaak voelt zeg Ik ben ook wel vaker moe nu, lag gisteren voor 9 uur op de bank al te slapen geloof ik.
Pompoen, jouw bericht herinnert me eraan dat ik nog steeds moet bellen voor een afspraak voor de 20 weken echo, shame on me! Nog maar een paar weken, ben zo benieuwd of we een jongetje of meisje krijgen Wel vervelend trouwens dat je last hebt van een winterdepressie, gelukkig weet je zelf goed wat je kan doen om het te verminderen.
Sanne, fijn van je goede 20wekenecho!!
Vancity girl, mooi dat jouw 20 weken echo ook goed was!
Blondje, welkom hier Leuk dat je ook alweer 12 weken bent.
Jade, misschien stomme vraag van mij hoor, maar je kan dus vanaf 15 weken al zien welk geslacht het kindje heeft? Ik dacht echt pas vanaf 20 weken (voel me soms zo'n sukkel met dingen die ik niet weet )
Mom-of-2, ik snap je gevoel van dat het moeilijk is te accepteren dat je lichaam niet wil doen wat jij wil doen. In ieder geval goed dat je uren dan aangepast worden, en je minder hoeft te werken.
Jelin, wat leuk dat je de baby zo vaak voelt zeg Ik ben ook wel vaker moe nu, lag gisteren voor 9 uur op de bank al te slapen geloof ik.
Pompoen, jouw bericht herinnert me eraan dat ik nog steeds moet bellen voor een afspraak voor de 20 weken echo, shame on me! Nog maar een paar weken, ben zo benieuwd of we een jongetje of meisje krijgen Wel vervelend trouwens dat je last hebt van een winterdepressie, gelukkig weet je zelf goed wat je kan doen om het te verminderen.
Sanne, fijn van je goede 20wekenecho!!
Vancity girl, mooi dat jouw 20 weken echo ook goed was!
Blondje, welkom hier Leuk dat je ook alweer 12 weken bent.
Jade, misschien stomme vraag van mij hoor, maar je kan dus vanaf 15 weken al zien welk geslacht het kindje heeft? Ik dacht echt pas vanaf 20 weken (voel me soms zo'n sukkel met dingen die ik niet weet )
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Mezz: Wat een goed nieuws. Veel plezier met zoeken.
Je kan het geslacht van de baby vanaf 16 weken al zien, soms zelfs eerder. Ik was ook 16 weken en twee dagen toen ze het zonder problemen zagen :-)
Je kan het geslacht van de baby vanaf 16 weken al zien, soms zelfs eerder. Ik was ook 16 weken en twee dagen toen ze het zonder problemen zagen :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Hier doen ze geslachtsbepalingsecho's vanaf 14 weken! Kunnen ze het niet zien mag je kostenloos weer komen, net zolang tot het wel zichtbaar is!
Dus onze eerste poging is met 15 weken precies!
Pompoen, wat leuk dat jullie toch een echo tussendoor doen! Dat maakt het net even wat minder lang om te overbruggen! Wij hebben 29 november pas weer een afspraak bij de VK om het hartje te luisteren, dus vind het wel fijn dat we nu de echo tussendoor hebben. Daarna hebben we 20 december de 20 weken echo.
Ik vind het écht ontzettend spannend! Kijk er ook ontzettend naar uit.
Hier gaat het elke dag een beetje beter! Af- en toe moet ik nog overgeven, maar eigenlijk is dat verwaarloosbaar in vergelijking met vorige week! écht heerlijk!
Hoe gaat het met jullie? Genieten jullie al met volle teugen? Hier begint het genieten langzaam te komen. Ik vind het nog steeds lastig te beseffen dat ik écht zwanger ben. Ik kan niet wachten tot de schopjes voelbaar zijn.
Dus onze eerste poging is met 15 weken precies!
Pompoen, wat leuk dat jullie toch een echo tussendoor doen! Dat maakt het net even wat minder lang om te overbruggen! Wij hebben 29 november pas weer een afspraak bij de VK om het hartje te luisteren, dus vind het wel fijn dat we nu de echo tussendoor hebben. Daarna hebben we 20 december de 20 weken echo.
Ik vind het écht ontzettend spannend! Kijk er ook ontzettend naar uit.
Hier gaat het elke dag een beetje beter! Af- en toe moet ik nog overgeven, maar eigenlijk is dat verwaarloosbaar in vergelijking met vorige week! écht heerlijk!
Hoe gaat het met jullie? Genieten jullie al met volle teugen? Hier begint het genieten langzaam te komen. Ik vind het nog steeds lastig te beseffen dat ik écht zwanger ben. Ik kan niet wachten tot de schopjes voelbaar zijn.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Hier doen ze die echo sowieso pas later, vandaar ook mijn twijfels omdat het daardoor dichter op de 20-wekenecho zit. Maar ik kan gewoon niet wachten, ik heb zooooo'n zin in die echo, ben zo nieuwsgierig en wil ook zo graag mijn kleintje weer eens zien. Haha dus ik ben toch van mijn 'geloof' gevallen .
Wauw dat is wel vroeg Jade, eigenlijk zou je bijna hopen dat het nog niet zichtbaar is zodat je later nog eens terug kunt komen .
@Mezzo, niet te lang wachten he, straks zitten ze al vol! En veel plezier met de huizenjacht! En ze kunnen het geslacht rond de 16 weken wel zien, maar sommige pretechobureaus houden een latere grens aan omdat ze dan er 99% zeker van zijn dat het lukt.
Wauw dat is wel vroeg Jade, eigenlijk zou je bijna hopen dat het nog niet zichtbaar is zodat je later nog eens terug kunt komen .
@Mezzo, niet te lang wachten he, straks zitten ze al vol! En veel plezier met de huizenjacht! En ze kunnen het geslacht rond de 16 weken wel zien, maar sommige pretechobureaus houden een latere grens aan omdat ze dan er 99% zeker van zijn dat het lukt.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik wilde jullie trouwens ook nog even tippen, op de site ikenmijnkind.nl staan nu twee heel erg afgeprijsde (wollen) positiejassen van mamalicious, mijn smaak is het niet zo, maar ze gaan wel verschrikkelijk hard zag ik!
Deze kost 16,95 (en was 89,95): http://www.ikenmijnkind.nl/mama-licious-luna-wool-jacket-golden-straw-13068079-p-9472.html
En deze kost 29,95 (en was ook 89,95): http://www.ikenmijnkind.nl/mama-licious-luna-wool-jacket-black-13068079-p-9473.html
Deze kost 16,95 (en was 89,95): http://www.ikenmijnkind.nl/mama-licious-luna-wool-jacket-golden-straw-13068079-p-9472.html
En deze kost 29,95 (en was ook 89,95): http://www.ikenmijnkind.nl/mama-licious-luna-wool-jacket-black-13068079-p-9473.html
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pompoen schreef:Hier doen ze die echo sowieso pas later, vandaar ook mijn twijfels omdat het daardoor dichter op de 20-wekenecho zit. Maar ik kan gewoon niet wachten, ik heb zooooo'n zin in die echo, ben zo nieuwsgierig en wil ook zo graag mijn kleintje weer eens zien. Haha dus ik ben toch van mijn 'geloof' gevallen .
haha, ja dat zei ik ook al tegen mijn vriend! Maar eigenlijk ben ik veelste nieuwsgierig naar het geslacht en wil ik het écht heeeel graag weten!
Ik kan me wel voorstellen dat je niet kunt wachten, ik kan ook niet wachten! haha.
Ik heb nog even naar die jassen gekeken, het is niet mijn smaak, maar was wel handig geweest! Helaas hebben ze mijn maat niet, dan kan ik er echt in zwemmen.
Mezzo: wat spannend zeg! Naar een huis kijken. Ik hoop dat het allemaal lukt voor de geboorte van jullie kindje.
Jade- Ratel
Mezz, wat een goed nieuws zeg.
Pompoen, kan me echt voorstellen dat je nieuwsgierig bent
Sorry de rest ben ik ff kwijt.
Hier gaat het niet zo lekker.
Misverstandje op me werk, hun dachten dat ik gewoon me contracturen moest blijven. Ik werk 24 uur en dan een dienst van 4 à 5 uur op een dag dus dat zou betekenen dat ik extra terug moet komen, dus als ik 4 uur zou werken zou dat betekenen dat ik 6 dagen moet werken. Dus had me werk voorgesteld om 6 uur te werken dan zou het een dag minder terugkomen zijn. Ik toch de bedrijfsarts weer gemaild of dit wel de bedoeling was.
Toen stuurde hij terug dat hij bedoelde dat aantal uren per reguliere werkdag en niet per dag van de week.
Dus ik neem aan dat hij bedoeld 4 à 5 uur op een ingeroosterde werkdag toch?????
Maar ik denk dat hij dat mailtje alleen naar mij heeft gestuurd dus weet mijn leidinggevende het niet. En morgen is die vrij en dinsdag moet ik weer werken maar dat is dan misschien weer te kort dag om tot 11 uur te kunnen werken i.p.v half 2
Baal hier wel beetje van want het gaat niet lekker, veel pijn aan me bekken, veel harde buiken en sinds vandaag buikpijn ( krampen) en ik slaap zo vreselijk slecht bah.
Morgen naar de vk dus ben benieuwd, ben zo moe als iemand iets verkeerds tegen me zegt dan barst ik in janken uit dat weet ik zeker.
Ik geniet helemaal niet, en dat vind ik echt erg
Pompoen, kan me echt voorstellen dat je nieuwsgierig bent
Sorry de rest ben ik ff kwijt.
Hier gaat het niet zo lekker.
Misverstandje op me werk, hun dachten dat ik gewoon me contracturen moest blijven. Ik werk 24 uur en dan een dienst van 4 à 5 uur op een dag dus dat zou betekenen dat ik extra terug moet komen, dus als ik 4 uur zou werken zou dat betekenen dat ik 6 dagen moet werken. Dus had me werk voorgesteld om 6 uur te werken dan zou het een dag minder terugkomen zijn. Ik toch de bedrijfsarts weer gemaild of dit wel de bedoeling was.
Toen stuurde hij terug dat hij bedoelde dat aantal uren per reguliere werkdag en niet per dag van de week.
Dus ik neem aan dat hij bedoeld 4 à 5 uur op een ingeroosterde werkdag toch?????
Maar ik denk dat hij dat mailtje alleen naar mij heeft gestuurd dus weet mijn leidinggevende het niet. En morgen is die vrij en dinsdag moet ik weer werken maar dat is dan misschien weer te kort dag om tot 11 uur te kunnen werken i.p.v half 2
Baal hier wel beetje van want het gaat niet lekker, veel pijn aan me bekken, veel harde buiken en sinds vandaag buikpijn ( krampen) en ik slaap zo vreselijk slecht bah.
Morgen naar de vk dus ben benieuwd, ben zo moe als iemand iets verkeerds tegen me zegt dan barst ik in janken uit dat weet ik zeker.
Ik geniet helemaal niet, en dat vind ik echt erg
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Registratiedatum : 23-11-10
@ Mom-of-2, balen dat het zo slecht geregeld wordt en jij je niet goed voelt!
Smaragdje- Ratel
Mom-of-2 de bedrijfsarts zal idd minder uren per dag bedoelen waardoor je voor een aantal uren in de ziektewet komt. Je bedrijf moet dit melden bij het UWV dan krijgen ze dagloon voor je vergoedt dus hun krijgen geld van het UWV omdat je als zwangere vangnet bent. Dus echt niet meer dan 4 uur gaan werken morgen met die klachten! De vk zal dit morgen ook wel beamen.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
wat naar dat je je zo rot voelt Mom-of-2! Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt wat betreft je werk.
Maar luister goed naar je lichaam! Ik zou dus dinsdag ook niet meer dan de afgesproken uren gaan werken.
Maar luister goed naar je lichaam! Ik zou dus dinsdag ook niet meer dan de afgesproken uren gaan werken.
Jade- Ratel
voor mom-of-2, ( je moet trouwens wel je naam gaan veranderen volgend jaar haha) wat balen dat het allemaal zo slecht geregeld is op je werk en dat je je zo naar voelt. Hopelijk wordt het allemaal snel opgelost en zit je dan ook weer wat beter in je vel.
@echo: wij doen behalve de termijn echo en de 20 weken echo geen extra echo's. Tenzij de vk dat nodig vind. Mijn man wil het liefst zo min mogelijk echo's omdat hij denkt dat dat niet zo goed is voor het kindje. Iemand heeft ooit tegen hem gezegd ( een verloskundige) dat er nooit bewezen is dat echo's kwaad kunnen maar ook niet dat het geen kwaad kan. En dat vind hij genoeg reden om er zo min mogelijk te doen. Ik heb zelf gelukkig ook niet zo'n behoefte aan veel echo's dus ik vind het niet zo erg.
Ik heb dit weekend wel meegelezen maar ben helaas het meeste al weer vergeten. Heb echt last van zwangerschapsdementie, op mijn werk vergeet ik ook steeds van alles en bij het boodschappen doen ook.
We hebben een druk maar heerlijk weekend achter de rug. Zaterdagochtend op kraamvisite bij een goede vriendin, pff dan kijk echt nog meer uit naar maart als we onze eigen frummel kunnen vasthouden. Die avond uit eten op en op stap met vriendinnen. Ik heb het tot half 2 volgehouden en zelfs nog gedanst. Vond het wel knap van mezelf haha.
Vandaag een dagje voor het gezin. S'ochtends naar het indoorspeelparadijs en s'middags naar de musical van het Zandkasteel. We hebben echt enorm genoten van ons meisje vandaag, en zij van alle leuke dingen ( en van ons hoop ik haha)
Nu zit ik via de babyfoon te luisteren hoe mijn man haar voorleest, heel schattig haha.
Heb zelf alleen wel flink last van mn buik nu, toch wat veel gedaan denk ik alles bij elkaar. Dus nu rustig op de bank zitten met de benen omhoog en zo boer zoekt vrouw kijken. Mijn man heeft gezegd dat hij me de hele avond gaat bedienen dus ik kom niet meer van de bank.
@Mezzoforte: wat spannend dat jullie nu echt snel een huis kunnen kopen, hebben jullie al wat op het oog?
@Smaragdje: we weten niet wat het wordt dit keer.
@echo: wij doen behalve de termijn echo en de 20 weken echo geen extra echo's. Tenzij de vk dat nodig vind. Mijn man wil het liefst zo min mogelijk echo's omdat hij denkt dat dat niet zo goed is voor het kindje. Iemand heeft ooit tegen hem gezegd ( een verloskundige) dat er nooit bewezen is dat echo's kwaad kunnen maar ook niet dat het geen kwaad kan. En dat vind hij genoeg reden om er zo min mogelijk te doen. Ik heb zelf gelukkig ook niet zo'n behoefte aan veel echo's dus ik vind het niet zo erg.
Ik heb dit weekend wel meegelezen maar ben helaas het meeste al weer vergeten. Heb echt last van zwangerschapsdementie, op mijn werk vergeet ik ook steeds van alles en bij het boodschappen doen ook.
We hebben een druk maar heerlijk weekend achter de rug. Zaterdagochtend op kraamvisite bij een goede vriendin, pff dan kijk echt nog meer uit naar maart als we onze eigen frummel kunnen vasthouden. Die avond uit eten op en op stap met vriendinnen. Ik heb het tot half 2 volgehouden en zelfs nog gedanst. Vond het wel knap van mezelf haha.
Vandaag een dagje voor het gezin. S'ochtends naar het indoorspeelparadijs en s'middags naar de musical van het Zandkasteel. We hebben echt enorm genoten van ons meisje vandaag, en zij van alle leuke dingen ( en van ons hoop ik haha)
Nu zit ik via de babyfoon te luisteren hoe mijn man haar voorleest, heel schattig haha.
Heb zelf alleen wel flink last van mn buik nu, toch wat veel gedaan denk ik alles bij elkaar. Dus nu rustig op de bank zitten met de benen omhoog en zo boer zoekt vrouw kijken. Mijn man heeft gezegd dat hij me de hele avond gaat bedienen dus ik kom niet meer van de bank.
@Mezzoforte: wat spannend dat jullie nu echt snel een huis kunnen kopen, hebben jullie al wat op het oog?
@Smaragdje: we weten niet wat het wordt dit keer.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Jade, fijn dat het zoveel beter met je gaat Ik vind het soms ook lastig om te beseffen dat ik zwanger ben. Ja, soms kijk ik naar mijn buik en vind hem al erg bol, soms ben ik met de wat meer praktische dingen bezig, maar heb het soms ook zo druk met werk de laatste weken dat ik er gewoon soms wat minder mee bezig ben.
Pompoen, ik kan gelukkig redelijk flexibel zijn met mijn werk ook de komende tijd, dus denk dat het goed komt. Was zojuist helaas wel net te laat om te bellen, morgenochtend 9 uur een nieuwe poging. Er zitten van hetechobureau waar vk me naar verwezen heeft meerdere locaties op een acceptabel afstand voor mij, 4 locaties in totaal, dus als het echt druk is rijd ik gewoon iets verder
Mom-Of-2, vervelend van het misverstand op je werk. Hopelijk wordt het alsnog snel opgelost, en voel je je snel wat beter
Vancity_girl, ik zie wel meerdere leuke huizen op Funda staan hehe Zijn vooral in P.urmerend aan het kijken nu. Maar ik moet nog even gaan kijken wat handig is qua timing, financieel ook, om te kunnen verhuizen straks. Kan in ieder geval nu gericht kijken.
Man gaat ook nog vragen of hij een deel van zijn overuren in geld uitbetaald kan krijgen, heeft meer als een maand van overuren openstaan, dus dat zou ook mooi zijn, kunnen we alle babyspullen daarvan kopen (en houden we nog een mooi bedrag over) Zijn binnenkort 3 jaar samen, en dan zitten we een nachtje in een hotel, heb er nu al zin in Heb echt super veel geslapen dit weekend, ook overdag, was extreem moe, ben nu wel weer vol energie aan het werk!
Pompoen, ik kan gelukkig redelijk flexibel zijn met mijn werk ook de komende tijd, dus denk dat het goed komt. Was zojuist helaas wel net te laat om te bellen, morgenochtend 9 uur een nieuwe poging. Er zitten van hetechobureau waar vk me naar verwezen heeft meerdere locaties op een acceptabel afstand voor mij, 4 locaties in totaal, dus als het echt druk is rijd ik gewoon iets verder
Mom-Of-2, vervelend van het misverstand op je werk. Hopelijk wordt het alsnog snel opgelost, en voel je je snel wat beter
Vancity_girl, ik zie wel meerdere leuke huizen op Funda staan hehe Zijn vooral in P.urmerend aan het kijken nu. Maar ik moet nog even gaan kijken wat handig is qua timing, financieel ook, om te kunnen verhuizen straks. Kan in ieder geval nu gericht kijken.
Man gaat ook nog vragen of hij een deel van zijn overuren in geld uitbetaald kan krijgen, heeft meer als een maand van overuren openstaan, dus dat zou ook mooi zijn, kunnen we alle babyspullen daarvan kopen (en houden we nog een mooi bedrag over) Zijn binnenkort 3 jaar samen, en dan zitten we een nachtje in een hotel, heb er nu al zin in Heb echt super veel geslapen dit weekend, ook overdag, was extreem moe, ben nu wel weer vol energie aan het werk!
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Vc, spannend dat jullie het geslacht niet weten. Leuk op kraamvisite, dan verlang je helemaal naar je eigen baby hè?
Jade, hoe gaat het nu met je?
Mezz, dat zou fijn zijn als dat uitbetaald kan worden.
Pompoen, hoe is het eigenlijk met de misselijkheid?
All, bedankt voor de knuffels
Ben vanmorgen wel even geschrokken, ik werd wakker met bloedverlies. Heb ik nog nooit gehad tijdens een zwangerschap. En ook weer flink pijn in me buik net als gisteravond.
Maar ik moest vanmorgen gelukkig naar de vk en toen ze vroeg hoe het ging alles maar even verteld ook van me werk. En ze zei idd ook gewoon op me ingeroosterde dagen 4 uurtjes werken en vooral als dit ook het advies van de bedrijfsarts is mag dat niet geweigerd worden.
Het bloedverlies en de pijnlijke harde buiken zijn echt een teken dat ik rust moet nemen, en dat moest ik echt doen. Deze week mag ik niet werken en moet ik rust houden. Me buik was wel goed gegroeid en ik voel de baby gelukkig bewegen. Ze heeft inwendig onderzoek gedaan en gelukkig is me baarmoedermond nog gesloten. Maar me lichaam geeft dit niet voor niks aan.
Echt klote dat het allemaal zo loopt
Jade, hoe gaat het nu met je?
Mezz, dat zou fijn zijn als dat uitbetaald kan worden.
Pompoen, hoe is het eigenlijk met de misselijkheid?
All, bedankt voor de knuffels
Ben vanmorgen wel even geschrokken, ik werd wakker met bloedverlies. Heb ik nog nooit gehad tijdens een zwangerschap. En ook weer flink pijn in me buik net als gisteravond.
Maar ik moest vanmorgen gelukkig naar de vk en toen ze vroeg hoe het ging alles maar even verteld ook van me werk. En ze zei idd ook gewoon op me ingeroosterde dagen 4 uurtjes werken en vooral als dit ook het advies van de bedrijfsarts is mag dat niet geweigerd worden.
Het bloedverlies en de pijnlijke harde buiken zijn echt een teken dat ik rust moet nemen, en dat moest ik echt doen. Deze week mag ik niet werken en moet ik rust houden. Me buik was wel goed gegroeid en ik voel de baby gelukkig bewegen. Ze heeft inwendig onderzoek gedaan en gelukkig is me baarmoedermond nog gesloten. Maar me lichaam geeft dit niet voor niks aan.
Echt klote dat het allemaal zo loopt
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: