Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+32
Smaragdje
sanne-84
Jade
Mom-Of-3
mezzoforte
Mysterious
Vancity_girl
blondje1313
Caroow
Limburg85
Jasmine
Parel
slaatje
red rose
Jelin
Linda
Burn
Jazzlyn
Toedels
joyce0606
rapa nui
Lejow
Paper Crown
Highway
Arwyn
MAS
Julia
Lumen
nillis
Pussycat
Snoes
Katjing
36 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 26 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Pompoen vr 2 nov 2012 - 7:18

Mysterious schreef:hmmmz hoe kom ik daar dan weer bij? nou bij deze dan : ik voorspel dat pompoen een jongen krijgt

(of anders wordt het een meisje)

Hahahaha! Nou ik heb zelf geen idee nog. 't ene moment ben ik er zeker van dat ik een jongen krijg, 't andere moment weet ik ineens zeker dat het een meisje word. Geen pijl op te trekken dus haha! Maar er bestaat best een grote kans dat je het goed hebt :cheering:.

Ik ben trouwens begonnen met het geboortekaartje. Ik heb papier gevonden wat ik erg mooi vind, ik ben nu bezig alles te 'rillen' (dat is zo'n vouw in het midden maken), ik heb het ontwerp voor de voorkant helemaal af en de linoleumsnede er voor gemaakt en ook een stempel gemaakt. Het moet alleen nog gedrukt gaan worden, dat ga ik zelf doen, deels met de drukpers en een ander deel is gestempeld. Ik moet alleen nog even op zoek naar een nieuw stempelkussen met die kleur die ik nodig heb want die ik nu heb is wel bijna op.

Dan moet ik eerst alle kaarten gaan stempelen, dan moeten ze allemaal een keer door de drukpers en dan is de voorkant af. Daarna moet ik dan de tekst voor de binnenkant uitsnijden en dan moeten alle kaarten nog een keer door de drukpers. En dan moet ik nog de namen uitsnijden, die druk ik op een los half doorzichtig vel en die naai ik er vervolgens in zodat het een boekje word.
Als laatste maak ik een stempel ..-..-2013 waar ik dan als het zo ver is alleen nog de cijfers van de dag en maand uit hoef te gutsen en dan ga ik iemand anders vragen die voor mij in het kaartje te stempelen.

Hoop werk dus, maar volgens mij word het ontzettend gaaf en omdat ik nu al begonnen ben kan ik ook rustig aan steeds een deel doen. In ieder geval heb ik al een heleboel gedaan.

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Caroow vr 2 nov 2012 - 8:14

Dat klinkt wel als een enorm leuk en orgineel kaartje Pompoen! Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Edit: ik heb al verschillende rompertjes gekocht en een paar boxpakjes. Gewone zachte pakjes heb ik nog niet, maar wel kleertjes, een spijkerbroek(lijkt spijker, is zachter), een vest, een broekje met bretels, een overhemdje..

Ik hou van shoppen voor de baby!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Mysterious vr 2 nov 2012 - 9:27

pompoen ik ben super benieuwd naar je kaartje! volgens mij wordt ie super gaaf!

caroow ik hou nooit zo van shoppen maar voor onze kleine meid vind ik helemaal leuk!
er is zo veel leuks. ik wil niet te veel kopen want ik vind het ook zonde als ze de helft niet aan heeft.

de babykamer is nu bijna leeg wat hebben wij een spullen! wel een voordeel dat we nu alles uitgezocht hebben. ik zei al tegen mijn man dat we over 2 jaar weer grote opruiming gaan houdeb ( we wonen nu 2 jaar in dit huis
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  mezzoforte vr 2 nov 2012 - 20:38

Mysterious, altijd leuk om spullen te kopen. Ik moet zeggen dat ik niet wist dat er van die speciale babydekentjes waren, dus ik weet niet echt wat wij gaan kopen.

Jade, wat een leuk pakje heb je gekocht Very Happy

Pompoen, wel heel gaaf hoor zelf je geboortekaartjes maken. Leuk dat je dat zelf kan.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Smaragdje vr 2 nov 2012 - 20:47

Zo, mijn misselijkhwid is sinds gister weg :cheering: (hoop ik..)

Oh en ik heb een leuk eerste pakje op het oog smile

@ Pompoen, heb jij al een ontwerp voor het kaartje gemaakt?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Pompoen za 3 nov 2012 - 3:35

@Smaragdje, ja ik heb het zelf ontworpen en ik doe ook zelf de uitvoering. Is wel echt ontzettend veel werk, ben daar wel echt dagen zoet mee.

@All, ik voel me vandaag niet helemaal fit. Ik heb buikpijn laag in mijn onderbuik, beetje branderig gevoel ook, moet de hele tijd plassen en voel me vandaag vrij futloos. Ik vraag me af of ik een blaasontsteking heb, maar heb dat eerlijk gezegd nog nooit gehad en vind het ook weer zo wat om voor een beetje buikpijn de huisartsenpost te bellen. Als ik me morgen nog zo voel ga ik dat overigens wel doen, beter het zeker voor het onzekere. Maar nu ga ik lekker mandarijnen eten en cranberrysap drinken en dan hoop ik ondertussen dat mijn stem ook weer helemaal terugkomt want die was ik gisteren ineens van het ene op het andere moment kwijt.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mysterious za 3 nov 2012 - 4:12

Pompoen ik zou gewoon even de ha bellen. Een urine onderzoekje is zo gebeurd.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Bericht  Pompoen za 3 nov 2012 - 4:18

Mysterious schreef:Pompoen ik zou gewoon even de ha bellen. Een urine onderzoekje is zo gebeurd.

Ja maar het is vandaag zaterdag vandaar mijn twijfel. Maar aangezien ik me steeds minder prettig begin te voelen en mijn buikpijn erger heb ik net toch even gebeld en ik moet inderdaad gezien de klachten straks even langskomen met urine. Wel jammer dat de huisartsenpost totaal aan de andere kant van de stad is!

Ondertussen moet ik voortdurend plassen en heb ik echt hartstikke pijn in mijn onderbuik! Bah!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mysterious za 3 nov 2012 - 4:50

ik ken dat wel. ga ook niet zo snel naar de hp in het weekend. denk dan altijd van kan wel wachten tot maandag. maar goed dat je toch gebeld hebt hoe eerder je met ab kan beginnen hoe eerder het weg is.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Bericht  Pompoen za 3 nov 2012 - 5:39

Nou haha, lekker weer...in mijn urine is niet gevonden. Ze denken dat ik wel een beginnende blaasontsteking had, maar doordat ik als een malle heb gedronken (cranberrysap) vandaag en heel veel geplast 'm ook alweer uitgeplast heb. Het kan wel dat het toch nog terug komt en dat ik morgen weer buikpijn krijg en dan moet ik weer komen...zucht. Maar de pijn is ook alweer een heel stuk afgezakt en de enorme aandrang om te plassen ook! Echt zo stom, voor ik weg ging kon ik wel janken, maar toen ik daar zat was het enorm aan het afzakken.
Het kan trouwens ook dat de urine te erg verdund was om er iets in aan te treffen, het was een erg waterig plasje haha.

Nou ja al met al dus geen AB, maar gewoon blijven opletten. Het kan ook mijn baarmoeder zijn geweest die aan het kantelen is en dat daardoor mijn blaas geïriteerd was.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mysterious za 3 nov 2012 - 9:17

nou fijn toch? hopelijk blijft het weg anders weer bellen en je kan altijd voor de zekerheid maamdag nog even laten checken bij de huisarts
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Bericht  Pompoen za 3 nov 2012 - 9:35

Ja, liever zo dan creperen van de buikpijn en antibiotica. Ik heb af en toe nog een vlaag buikpijn, meestal moet ik dan toch plassen. Ik kijk gewoon hoe het gaat en mocht ik nou maandag nog steeds last hebben dan laat ik het nog wel een keer checken inderdaad!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sanne-84 za 3 nov 2012 - 19:00

Goedemorgen! Even snel een berichtje van mij. Na 2 dagen vrij te zijn geweest engeen last te hebben gehad van mn bekken mocht ik gister weer werken. Helaas veel last gehad en snap er niks van, want zo heel veel had ik nog niet gedaan. Nadat ik met de koffie een kwartier had gezeten ging het wel weer wat beter. Vanacht voelde ik het ook nog wel, dus ben benieud dalik.. Vind het ook zo raar dat het echt et de week erger lijkt te worden, kan dit kloppen? Mrgen weer naa de fysio.
En morgen ook weer naa de vk! Raar he dat t toch wel weer spannend is. Heb er nu 4 weken niks gehoord, en ik denk dan; je weet maar nooit wat er in die 4 weken gebeurd kan zijn.. Ben blij als ik de uk dalik voel, dan heb ik die angsten hopenlijk ook niet meer!
Owja morgen gaan moeder en schoonmoeder mee (luisteren naar hun eerste kleinkind!)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Smaragdje za 3 nov 2012 - 22:27

Volgens mij begint mijn zoontje iets door te krijgen. Sinds een paar dagen komt hij bij mij liggen met zijn gezichtje tegen mijn buik (met voorkeur tegen een blote buik) en gaat er soms kusjes opvgeven Very Happy

@ Sanne, vervelend dat je er weer zo snel last er van had!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen za 3 nov 2012 - 23:36

Ah wat lief! Heb je hem er iets over verteld al?

Sanne, tot 20 weken zijn de hormonen aan het werk die de boel verweken. Dus volgens mij klopt het dat het tot die tijd met de week erger kan worden. Het word bij mij ook steeds een beetje erger. Wel vervelend hoor!

Ik voel me gelukkig alweer stukken beter, heb me de hele nacht een ongeluk gezeken, maar ik heb geen buikpijn meer dus ik denk dat ik het er inderdaad uitgeplast heb. Nu maar even niet zo veel drinken want ik moet vanmiddag optreden met koor dus dan kan ik moeilijk halverwege wegrennen Laughing.
Nu nog even een outfit bedenken waarbij mijn bekkenband niet zo opvalt. Ik wilde eigenlijk mijn rode jurk aan (moet in rood met zwart) maar ik denk dat dat echt raar staat, of ik moet die bekkenband er onder doen, maar denk dat dat ook een beetje raar is.
Ik had trouwens een rode panty besteld, maar helaas komt die waarschijnlijk maandag pas, te laat!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caroow zo 4 nov 2012 - 0:57

Heb je nog een outfit bij elkaar kunnen bedenken Pompoen? Je bent echt fanatiek met je koor, leuk hoor! Ik hoop dat je geen last meer krijgt van je blaas.

Smaragdje, wat lief. Mijn nichtje weet precies op de echo foto's te vertellen dat het de baby is, en als ze kleertjes of speelgoed ziet ook. Als ik haar vraag waar de baby dan is zegt ze "buggy", dat snapt ze dus nog niet smile Ze wordt in Februari 2.

Ik ben chagrijnig. Mijn vriend zegt bij alles wat ik zeg dat ik me niet moet aanstellen dus nu praat ik heel kinderachtig niet meer tegen hem.

Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  sanne-84 zo 4 nov 2012 - 4:36

Zo klaar met werken en al even op de bank gelegen, dus nu reageren op iedereen

Pompoen, ben erg benieuwd naar jullie geboortekaartje! Plaats je tzt een foto? Fjn dat je je nu weer wat beter voelt. Een blaasontsteking voelt bij iedereen anders aan, zeker als je zwanger bent.

Smaragdje, is de misselijkheid weggebleven? Wat leuk van je zoontje!
Vandaag legde een bewoner ook zn hand op zn buik! Toen ik daar enthousiast op regaeerde wilde die iets anders vastpakken Embarassed haha en dan denken sommige collega's dat hij dat niet bewust doet. *jaja laag niveau!!*

Caroow, heeft je vriend nu even een dip?
Hier is dat ook, als ik vertel dat ik last had van mn bekken/billen zegt hij op alles alleen ja. Hij weet niet hoe hij ermee om moet gaan!

Vandaag gewerkt. Voelde mn bekken wel, maar Minder dan ister. Eigenlijk heel tegenstrijdig, omdat ik vandaag wel meer heb gedaan. En dat ishet frustrerende, ik snap mn lichaam niet helemaal.. Heb nu wel ontdekt dat ik tussendoor rust moet nemen. Is moeilijk voor mijj, vooral als je weet dat er nog het een en ander gedaan moet worden. Maar ik ga ervoor!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Parel zo 4 nov 2012 - 4:58

sanne, je kindje wordt ook zwaarder he, dus het gewicht dat je meedraagt ook. Plus, het kindje gaat straks meer en meer bewegen, en krijgt minder ruimte dus de kans op nog meer bekkeninstabiliteit is meer dan aanwezig. Pas op jezelf!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  sanne-84 zo 4 nov 2012 - 5:32

I know parel (ergens in mn achterhoofd) ik ben er alleen net een paar dagen achter dat het dus idd mn bekken zijn, terwijl ik erachteraf al vanaf begin van zwangerschaop last van had. En om in korte tijd mn werkritme/mn eigen ik aan te passen is moeilijk!
Stomme is, dat ik dit gewoon eigenlijk niet verwacht had..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Jade zo 4 nov 2012 - 6:16

Wat balen dat je zoveel pijn hebt Sanne! Lekker rustig aan doen en desnoods een tandje terug.

Hier gaat het goed! Ik heb al 3 dagen niet gespuugd en voel me veel beter! Ik heb alweer wat meer gegeten en ben eigenlijk helemaal niet misselijk! Wel elke keer misselijke momentjes, maar die zijn écht goed te doen!*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 26 281626781*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 26 281626781*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 26 281626781 Zou het nu dan echt minder worden?

Verder heb ik vitamine D gekocht, die zwangerschapsvitamines zijn zo groot, ik spuugde het telkens uit/kreeg het amper weg. Alleen nu staat op het potje 50+ *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 26 1270000679. Het was de enige die ze hadden voor volwassenen. Het is ook van davitamon. Het is gewoon de 10 microgram aanbevolen hoeveelheid, dus ik neem aan dat het wel goed is?

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Smaragdje zo 4 nov 2012 - 7:03

Net lekker appelmoes gemaakt! Als ik ergens zin in heb... (zal bij het zwanger zijn horen)

@ Pompoen, fijn dat jij je weer wat beter voelt! Ik zeg wel eens iets over een baby tegen hem (bij kleine kleertjes en wanneer hij met een vliegende vaart zich op mij stort ;-) ). Verder niet echt uitgebreid hoor, dat komt tegen die tijd wel smile

@ Sanne, ja, gelukkig wel! Dat noem ik van die man gebruikmaken van wat andere denken ;-) fijn dat het minder erg was. Liever helemaal niet natuurlijk, maar beetje is in iedergeval beter dan heel erg.

@ Jade, fijn dat jij je een stuk beter voelt!
@ Caroow, mannen met hun 'niet aanstellen', kunnen de meeste zelf anders heel goed.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Parel zo 4 nov 2012 - 7:30

sanne-84 schreef:I know parel (ergens in mn achterhoofd) ik ben er alleen net een paar dagen achter dat het dus idd mn bekken zijn, terwijl ik erachteraf al vanaf begin van zwangerschaop last van had. En om in korte tijd mn werkritme/mn eigen ik aan te passen is moeilijk!

Snap ik hoor! Doelde ook meer op het feit dat het na 20 weken minder zou moeten worden of gelijk moet blijven.. dikke kans dat het alleen maar erger wordt!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 zo 4 nov 2012 - 7:35

Parel schreef:
sanne-84 schreef:I know parel (ergens in mn achterhoofd) ik ben er alleen net een paar dagen achter dat het dus idd mn bekken zijn, terwijl ik erachteraf al vanaf begin van zwangerschaop last van had. En om in korte tijd mn werkritme/mn eigen ik aan te passen is moeilijk!

Snap ik hoor! Doelde ook meer op het feit dat het na 20 weken minder zou moeten worden of gelijk moet blijven.. dikke kans dat het alleen maar erger wordt!

Ik had em ook niet vervelend opgepakt hoor smile
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Parel zo 4 nov 2012 - 7:58

Haha .. pfoeh! Laughing
Succes iig ermee! Heb er geen last van gehad, maar wel vriendinnetjes rond zien waggelen, lijkt me niet prettig!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 zo 4 nov 2012 - 8:02

Weet je wat t bij mij is? Tzit hem in mn billen, voelt niet aan als bekken. Nouja eigenlijk altijd grdacht dat je dan meer last had in streek van liezen. En dat is nu even omschakelen en accepteren! Vooral omdat t een wisselend verloop heeft nu nog bij mij (ene x veel erger)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud