Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+32
Smaragdje
sanne-84
Jade
Mom-Of-3
mezzoforte
Mysterious
Vancity_girl
blondje1313
Caroow
Limburg85
Jasmine
Parel
slaatje
red rose
Jelin
Linda
Burn
Jazzlyn
Toedels
joyce0606
rapa nui
Lejow
Paper Crown
Highway
Arwyn
MAS
Julia
Lumen
nillis
Pussycat
Snoes
Katjing
36 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 22 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Smaragdje do 25 okt 2012 - 6:31

@ Pompoen, nee, gelukkig niet meer. Ik heb het idee dat ik een beetje ziek aan het worden ben. Al hoop ik natuurlijk dat dat niet doorzet.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 6:33

Smaragdje schreef:@ Pompoen, nee, gelukkig niet meer. Ik heb het idee dat ik een beetje ziek aan het worden ben. Al hoop ik natuurlijk dat dat niet doorzet.

Nou beterschap dan maar! Dat je gauw je weer een stuk beter mag voelen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Smaragdje do 25 okt 2012 - 6:34

тыквашка schreef:
Smaragdje schreef:@ Pompoen, nee, gelukkig niet meer. Ik heb het idee dat ik een beetje ziek aan het worden ben. Al hoop ik natuurlijk dat dat niet doorzet.

Nou beterschap dan maar! Dat je gauw je weer een stuk beter mag voelen!

Dank je wel!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Mom-Of-3 do 25 okt 2012 - 7:31

Jade, welkom! Vervelend dat spugen, of vandaag niet?

Jullie hebben veel geschreven zeg, ik heb het wel gelezen maar weet niet meer welk verhaaltje bij wie hoort haha, en ik zit nu op me telefoon.

Ik ben net terug van zwangerschapszwemmen en aan de ene kant was het wel ff ontspannend, maar ook veel harde buiken, ik heb ook niet met alles meegedaan. Ik was vandaag zo moe op me werk echt niet normaal.
Nog 1 dagje en dan heb ik bijna anderhalve week vrij oooooooh ik kijk er zo naar uit ik ben zo moehoe.
Ik hang nu lekker op de bank in me pyjama en maar niet te laat naar bed.
Maandag heb ik de 20 weken echo, hoop echt dat alles goed is

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  mezzoforte do 25 okt 2012 - 20:00

Smaragdje, hopelijk zet het niet door en voel je je snel beter!!

Mom-of-2, wat leuk zeg zwangerschapszwemmen. Ik moet me eigenlijk een beetje gaan verdiepen in zwangerschapszwemmen, -gym, e.d., lijkt me wel leuk om iets te doen.

Was gisteren om half 10 ineens doodmoe, ben maar gaan slapen. Drukke week op werk, misschien dat het daardoor komt. Kwam er deze week middels een vraag richting HR achter dat er wel intentieverklaringen worden verstrekt (ik dacht van niet), dus heb er nu eentje aangevraagd. Zou vandaag per post binnen moeten komen, dacht is wel handig als we binnenkort met bank in gesprek gaan om dan alvast relevante inkomensgegevens e.d. zwart op wit te hebben. Verwacht volgende week dan wel vandaag ook uitsluitsel te krijgen over of ik studiekosten moet terugbetalen, dus dat is erg spannend want dat heeft nogal invloed op het feit of we een huis kunnen kopen op korte termijn of niet. Zou natuurlijk fantastisch zijn als we rond de tijd dat baby geboren wordt een eigen huis hebben *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 22 561177

Even een vraagje, op de kantine in mijn werk zijn altijd overheerlijke broodjes met zalm te krijgen, mag ik dat eigenlijk gewoon eten?? (google levert verschillende antwoorden op dus nu twijfel ik en ik heb er zo ontzettend veel zin in *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 22 253468018 )
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  sanne-84 do 25 okt 2012 - 20:43

Moet je bij de kantine even navragen of de zalm vers is of niet. Vacuumverpakte (zoals uit supermarkt) mag niet, verse ( bij de visboer) wel.
Ikzelf vind vragen of t 'vers' is tricky, want wie geeft er toe dat vis niet vers is. En denk niet dat de kantinemensen echt snapt wat jijbedoelt
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Jade do 25 okt 2012 - 20:51

sanne-84 schreef:Moet je bij de kantine even navragen of de zalm vers is of niet. Vacuumverpakte (zoals uit supermarkt) mag niet, verse ( bij de visboer) wel.
Ikzelf vind vragen of t 'vers' is tricky, want wie geeft er toe dat vis niet vers is. En denk niet dat de kantinemensen echt snapt wat jijbedoelt

En vacuum verpakte zalm is ook vers. Ik zou het risico niet nemen, grote kans dat het gewoon uit vacuum komt.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  mezzoforte do 25 okt 2012 - 21:15

Hmm balen Sad Ik gok er maar op dat het vacuumverpakt is dan en zal maar geen risico nemen.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 21:22

sanne-84 schreef:Moet je bij de kantine even navragen of de zalm vers is of niet. Vacuumverpakte (zoals uit supermarkt) mag niet, verse ( bij de visboer) wel.

In de horeca komen de meeste dingen toch uit vacuüm hoor, dus ik zou het gewoon niet eten. Je kunt het vragen, maar inderdaad best kans dat ze het niet begrijpen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Smaragdje do 25 okt 2012 - 21:30

Ik zou die zalm ook niet nenen. Baal er ook van, maar dat wordt gewoon de hele kraamweek gerookte zalm eten.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 21:45

Smaragdje schreef:Ik zou die zalm ook niet nenen. Baal er ook van, maar dat wordt gewoon de hele kraamweek gerookte zalm eten.

Ik ben gek op gerookte zalm en nog gekker op rauwe zalm (op sushi), maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar dus sinds de zwangerschap écht niet meer aan moet denken! Ja de rauwe nog wel, de gerookte niet, bluh, het hele idee van zalmsmaak word ik al misselijke van!

Gekkigheid! Nou ja ik ga gewoon rustig verder met mijn fruitverslaving, yummy pruimen!! Appels!! Bananen!! Mandarijnen!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sanne-84 do 25 okt 2012 - 21:52

Als je het in restaurant vraagt heb je eerder kans dat ze zeggen of je het wel of niet mag, dan in een kantine. In een restaurant zullen ze iets bekwamer zijn, en weten of zwangeren het wel of niet mogen hebben dan in een kantine.
En voor de zalmliefhebbers, ga je zalm bij de visboer halen, dan mag het wel
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje do 25 okt 2012 - 21:59

@ pompoen, oh ik zou echt zo graag broodjes zalm eten..hahaha. ik zit mij net te bedenken dat ik maar eens brie haal. Is jou smaak echt aan het veranderen of dat niet? Sinds mijn vorige zwangerschap lust ik veel meer dan voorheen.

@ Sanne, bij een restaurant weten ze het inderdaad sneller. De koks weten daar vaak wel hoe of wat. Daar moet je het trouwens bij brie/roomkaas ook even vragen, want in restaurants gebruiken ze ook geregeld dingen die niet gepasteuriseerd zijn.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  sanne-84 do 25 okt 2012 - 22:33

Smaragdje schreef:@ pompoen, oh ik zou echt zo graag broodjes zalm eten..hahaha. ik zit mij net te bedenken dat ik maar eens brie haal. Is jou smaak echt aan het veranderen of dat niet? Sinds mijn vorige zwangerschap lust ik veel meer dan voorheen.

@ Sanne, bij een restaurant weten ze het inderdaad sneller. De koks weten daar vaak wel hoe of wat. Daar moet je het trouwens bij brie/roomkaas ook even vragen, want in restaurants gebruiken ze ook geregeld dingen die niet gepasteuriseerd zijn.

Dan ga je die toch lekker halen;)

En idd, vanavond ga ik uiteten, maar bel dalik wel even op om te vragen wat ik niet mag hebben (daar vragen zie ik niet echt zitten, aangezien we et 15 collega's zijn, en ik geen zin heb om zo even de aandacht te vragen zeg maar)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 22:37

sanne-84 schreef:
Smaragdje schreef:@ pompoen, oh ik zou echt zo graag broodjes zalm eten..hahaha. ik zit mij net te bedenken dat ik maar eens brie haal. Is jou smaak echt aan het veranderen of dat niet? Sinds mijn vorige zwangerschap lust ik veel meer dan voorheen.

Dan ga je die toch lekker halen;)

En idd, vanavond ga ik uiteten, maar bel dalik wel even op om te vragen wat ik niet mag hebben (daar vragen zie ik niet echt zitten, aangezien we et 15 collega's zijn, en ik geen zin heb om zo even de aandacht te vragen zeg maar)

Ik kijk vaak van te voren even op de menukaart op internet, dan zoek ik gewoon vast wat uit. Soms zitten er allerlei dingen tussen die ik misschien wel misschien niet zou mogen en dan bedenk ik even of en wat ik ga vragen. Maar bedenk dat het meestal ook gewoon warm is en dan mag je het gewoon hebben (tenzij het niet goed doorbakken is).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sanne-84 do 25 okt 2012 - 22:44

Ik heb ook op de site gkeken, maar twijfel over sommige dingen. En bij sommige dingen wordt t weer net anders omschreven.
Gelukkig zijn vele collega's ook mama, dus die kan ik ook nog wel om raad vragen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje do 25 okt 2012 - 23:57

sanne-84 schreef:Ik heb ook op de site gkeken, maar twijfel over sommige dingen. En bij sommige dingen wordt t weer net anders omschreven.
Gelukkig zijn vele collega's ook mama, dus die kan ik ook nog wel om raad vragen

Gewoon vragen als je twijfelt, dat vinden je collega's heus niet erg hoor.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen vr 26 okt 2012 - 0:02

Smaragdje schreef:
sanne-84 schreef:Ik heb ook op de site gkeken, maar twijfel over sommige dingen. En bij sommige dingen wordt t weer net anders omschreven.

Gewoon vragen als je twijfelt, dat vinden je collega's heus niet erg hoor.

Ja, inderdaad, je kiest gewoon iets wat je lekker lijkt en als daar iets in zit waar je door twijfelt zou ik dat even navragen. Je moet natuurlijk niet van de hele kaart gaan vragen mag ik dit mag ik dat, dat word misschien een beetje irritant. Maar als je gewoon vraagt of je dat ene gerecht mag wat je graag wil eten...ik zie het probleem niet! En het is ook niet meer geheim toch? Haha want in het begin zat ik soms echt zo van: Eh, oh god hoe ga ik dit nou weer doen?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  sanne-84 vr 26 okt 2012 - 0:06

Het is tapas wat we vanavond eten, dus het zullen wel meerdere gerechtjes worden waarvan ik t zeker wil weten;)
En tis zeker geen geheim meer, maar wil niet als een overbezorgd iemand overkomen.. Of iig denken dat ensem dat denken
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Mysterious vr 26 okt 2012 - 0:09

Voor mij is het makkelijk qua de dingen die ik niet mag eten, ik vind dat toch allemaal niet lekker *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 22 561177

Ik heb net het behang voor de babykamer besteld, ben er helemaal blij mee! Het kamertje leeg maken schiet ook al lekker op, de week voor kerst komen de meubeltjes dus voor die tijd wil ik het nieuwe behang er op hebben. We hoeven verder niks aan het kamertje te doen dus dat is fijn.

Gaan jullie een wiegje gebruiken voor in het begin? Voor mij hoeft het niet zo, heb zo iets van: een leuk hemeltje boven het ledikantje is ook goed maar hij wil het echt graag. We kunnen er wel 1 lenen want ik heb wel gezegd dat ik er geen ga kopen, dat vind ik dan weer onzin voor de tijd dat ze er in ligt.

Morgen hebben we een echo. bij vriendin gaat mee want die wilde het heel graag een keer zien. Ik wil onze dochter ook wel weer graag even zien hoor!

vanmorgen nog even bij de dokter geweest, hoest mijn longen er uit. Heb een longinfectie gehad maar die was al redelijk aan het opknappen gelukkig.

Jullie nog leuke plannen voor het weekend?

Die HIJ is trouwens mijn man hihihi
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  blondje1313 vr 26 okt 2012 - 1:24

Mysterious, gaat bij jullie de baby dan meteen in zijn eigen kamertje en slaapt hij altijd boven?
Wij hebben de wagenbak veel gebruikt voor het slapen overdag, en voor de eerste week toen ze nog bij ons op de kamer lag.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Smaragdje vr 26 okt 2012 - 1:37

@ Mysterious, wij gaan denk ik zo'n half jaartje bij ons op de kamer in de wieg legge. Zolang kon ons zoontje er goed in liggen en dat beviel mij goed voor de bv. Hoefde ik niet steeds door de kou heen. Zo wil ik het nu dus weer doen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Jelin vr 26 okt 2012 - 1:53

@ mysterious.. Hier is de eerste ook gelijk in het ledikantje op haar kamertje gegaan en nooit problemen mee gehad en zo gaan we het ook bij deze baby weer doen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  sanne-84 vr 26 okt 2012 - 3:09

Wij willen ons kind ook meteen in het kedikantje laten liggen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Bericht  Mysterious vr 26 okt 2012 - 6:00

ik wil haar het liefst meteen op haar eigen kamer leggen want bij ons op de kamer gaat niet passen. dan kunnen we negens meer bij. haar kamer is naast de onze
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud