*Voorjaar 2013 mama's*
+32
Smaragdje
sanne-84
Jade
Mom-Of-3
mezzoforte
Mysterious
Vancity_girl
blondje1313
Caroow
Limburg85
Jasmine
Parel
slaatje
red rose
Jelin
Linda
Burn
Jazzlyn
Toedels
joyce0606
rapa nui
Lejow
Paper Crown
Highway
Arwyn
MAS
Julia
Lumen
nillis
Pussycat
Snoes
Katjing
36 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Gelukkig maar Smaragdje, het slaapt namelijk ook niet echt rustig...en ik moet 's nachts al tig keer naar de wc dus het levert me alles bij elkaar niet echt een uitgerust gevoel op!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Dat kan ik begrijpen. Dat van naar de wc gaan valt hier ook nog wel mee gelukkig, maar dat zal helaas ook wel weer komen. Hopen dat die dromen snrl overgaan, zodat jij weer wat meer nachtrust krijgt.тыквашка schreef:Gelukkig maar Smaragdje, het slaapt namelijk ook niet echt rustig...en ik moet 's nachts al tig keer naar de wc dus het levert me alles bij elkaar niet echt een uitgerust gevoel op!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Wij slapen bij mijn schoonouders.. Ik lag in een bed, zo hard! Ik kreeg steeds harde buiken als ik op mijn rug lag, en op mijn zij lag ook niet fijn, vreselijk geslapen dus. Nu wacht ik al sinds 8 uur totdat we kunnen ontbijten
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Oh wat irritant Caroow! Ik kan bij mijn ouders trouwens ook niet goed slapen, juist een veel te zacht bed. Denk dat ik dat tijdens de zwangerschap ook maar niet ga proberen!
Maar jeetje, kun je niet zelf een broodje pakken ofzo? Of is dat niet de bedoeling?
Maar jeetje, kun je niet zelf een broodje pakken ofzo? Of is dat niet de bedoeling?
Pompoen- Lady Post-a-lot
hihi ik heb ook de meest vreemde dromen. kan me zo even niets herinneren. heb ook al gedroomd dat ze er was en dat ik trots met haar rond liep.
ja die eyelets zij. inderdaad die ijzere dingetjed die je met zo'n tang vast maskt. je hebt er.ook allerldi verschillende vormen en kleuren van. weet niet of het leuk is hoor maar eenintje kan tijd
ja die eyelets zij. inderdaad die ijzere dingetjed die je met zo'n tang vast maskt. je hebt er.ook allerldi verschillende vormen en kleuren van. weet niet of het leuk is hoor maar eenintje kan tijd
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Ik droom niet specifiek over zwangerschap, maar ik droom wel echt veel (en realistisch). Gelukkig hoef ik ook nog niet vaak naar de wc, zit dan ook we vaak tussen de oren bij mij volgens mij.
We hebben net onze eerste aankoop gedaan:) we hebben de commode en ledikant oogehaald, gevonden op marktplaats.
Gister met oa schoonmoeder uit eten geweest, zij had al meer gekocht (lees loopwagentje, kleren) gekocht dan wij haha.
We hebben net onze eerste aankoop gedaan:) we hebben de commode en ledikant oogehaald, gevonden op marktplaats.
Gister met oa schoonmoeder uit eten geweest, zij had al meer gekocht (lees loopwagentje, kleren) gekocht dan wij haha.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Dat dromen is erg herkenbaar!! Ik had dat tijdens m'n vorige zwangerschap ook zo erg.
Ik moet ook nu al iedere nacht er een keer uit om te plassen. Super irritant!
En ik heb ook nu al weer mega kramp in m'n kuit 's nachts. Dat had ik de vorige keer ook. Het is echt zo erg dat ik er wakker van wordt.
Sanne, wat leuk! En wat lief van je schoonmoeder!
Mijn moeder zei gister ook al dat ze vandaag even naar de prenatal zou gaan om jongenskleertjes te kopen, haha.
Ik moet ook nu al iedere nacht er een keer uit om te plassen. Super irritant!
En ik heb ook nu al weer mega kramp in m'n kuit 's nachts. Dat had ik de vorige keer ook. Het is echt zo erg dat ik er wakker van wordt.
Sanne, wat leuk! En wat lief van je schoonmoeder!
Mijn moeder zei gister ook al dat ze vandaag even naar de prenatal zou gaan om jongenskleertjes te kopen, haha.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ik droomde dus dat ik een meisje kreeg haha, ben heel benieuwd! Tot nu toe zegt íedereen dat ze denken dat ik een meisje krijg, inclusief mijn man. Maar waar is dat op gebaseerd he?
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Ik droomde dus dat ik een meisje kreeg haha, ben heel benieuwd! Tot nu toe zegt íedereen dat ze denken dat ik een meisje krijg, inclusief mijn man. Maar waar is dat op gebaseerd he?
Spannend!
Ik had dat bij m'n dochter ook. Ik was 10 weken zwanger toen ik tijdens m'n werk een client van me dood in z'n huis aantrof. Het was een creatief iemand en ik droomde daarna dat hij allemaal meisjeskleding voor me had gemaakt. Toen bleek 6 weken later dat we inderdaad een meisje kregen. Haha vast toeval hoor, maar ik vond het wel typisch.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
тыквашка schreef:Ik droomde dus dat ik een meisje kreeg haha, ben heel benieuwd! Tot nu toe zegt íedereen dat ze denken dat ik een meisje krijg, inclusief mijn man. Maar waar is dat op gebaseerd he?
Ik had ook echt sterk het gevoel dat het een meisje kreeg ( en stiekem ook wel een voorkeur voor een meisje )
toen droomde ik ineens dat ik een jongen kreeg en toen wist ik het niet meer maar we krijgen toch echt een meid
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Registratiedatum : 24-11-10
Heeft iedereen een sterk voorgevoel?
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:Heeft iedereen een sterk voorgevoel?
Nee ik niet, ik zweef er een beetje tussendoor steeds. Ik vertrouw heel erg op mijn gevoel in de zwangerschap merk ik, maar op mijn gevoel vertrouwen wat betreft geslacht zit er niet zo in. Ik ben ook een beetje bang dat als ik straks helemaal zeker denk dat het een meisje word en het word een jongen dat ik nog teleurgesteld ben ook (of andersom)!
En ik roep dus steeds als mensen roepen dat ik een meisje krijg dat ik zelf denk een jongen, maar dat is denk ik meer om een beetje tegenwicht te geven haha!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Had ik wrl, maar klopte niet. Al had ik mij daar ook al wat op ingesteldsanne-84 schreef:Heeft iedereen een sterk voorgevoel?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Ik lees hier voor mn gevoel alleen verhalen van mensen die denken te weten wat het is.
Ik dacht in het begin een jongen, maar gevoel wordt nu steeds meer meisje. Maar zeker ben ik er echt niet van. Wordt over half jaar een echte verassing!
Maar twijfelde dus een beetje aan mezelf, omdat mensen allemaal praten over moedergevoel etc..
Ik dacht in het begin een jongen, maar gevoel wordt nu steeds meer meisje. Maar zeker ben ik er echt niet van. Wordt over half jaar een echte verassing!
Maar twijfelde dus een beetje aan mezelf, omdat mensen allemaal praten over moedergevoel etc..
sanne-84- Ratel
Mysterious, leuke kamer!!
Pompoen, ik heb niet zulke dromen
Haha leuk Sanne, je schoonmoeder is wel enthousiast dus
Pfff mijn weekend is voorbij gevlogen zeg! Vandaag ook druk met allerlei familiebezoekjes, zonde dat tijd altijd zo snel gaat in weekend. Morgen weer werken. Had net wel iets raars.... soort van kleine pijnscheutjes beetje onder in m'n buik.... heel kort zeg maar, weet niet echt hoe ik het beter kan omschrijven. Vraag me af wat dat kan zijn.
Pompoen, ik heb niet zulke dromen
Haha leuk Sanne, je schoonmoeder is wel enthousiast dus
Pfff mijn weekend is voorbij gevlogen zeg! Vandaag ook druk met allerlei familiebezoekjes, zonde dat tijd altijd zo snel gaat in weekend. Morgen weer werken. Had net wel iets raars.... soort van kleine pijnscheutjes beetje onder in m'n buik.... heel kort zeg maar, weet niet echt hoe ik het beter kan omschrijven. Vraag me af wat dat kan zijn.
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
sanne-84 schreef:Heeft iedereen een sterk voorgevoel?
Ik heb geen voorgevoel, dat had ik met mijn vorige zwangerschap ook niet.
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Hey meiden,
Ben ik ook weer eens. Veel gewerkt afgelopen week, 42 uur ben alleen vrijdag 1 dagje vrij geweest, en pas zaterdag weer vrij pfff.
Ik ben nu een paar keer bij de bekkentherapeut geweest, echt een aardige vrouw. Eerst intake en onderzoek gehad, daarbij voelde ze duidelijk dat me SI gewricht behoorlijk geïrriteerd is en de ene kant los zit en de andere kant vast. Dinsdagavond tijdens de behandeling en twee drukke dagen op me werk had ik echt pijn toen ik daar lag. Me vriend was mee zodat ze wat dingen voor kon doen die hij kan doen om het wat te verlichten en ze heeft het geprobeerd wat los te maken.
Maar oh oh ik vraag me af waar dit naartoe gaat.
Er was toch nog iemand die naar een bekkentherapeut ging??
Ik heb eigenlijk niet echt teruggelezen maar las wel dat jullie het over voorgevoel hadden? Ik had niet echt een voorgevoel eigenlijk, mijn vriend wel en die had het goed.
Ik lees vanaf nu weer mee dus dan weer reageren op jullie
Ben ik ook weer eens. Veel gewerkt afgelopen week, 42 uur ben alleen vrijdag 1 dagje vrij geweest, en pas zaterdag weer vrij pfff.
Ik ben nu een paar keer bij de bekkentherapeut geweest, echt een aardige vrouw. Eerst intake en onderzoek gehad, daarbij voelde ze duidelijk dat me SI gewricht behoorlijk geïrriteerd is en de ene kant los zit en de andere kant vast. Dinsdagavond tijdens de behandeling en twee drukke dagen op me werk had ik echt pijn toen ik daar lag. Me vriend was mee zodat ze wat dingen voor kon doen die hij kan doen om het wat te verlichten en ze heeft het geprobeerd wat los te maken.
Maar oh oh ik vraag me af waar dit naartoe gaat.
Er was toch nog iemand die naar een bekkentherapeut ging??
Ik heb eigenlijk niet echt teruggelezen maar las wel dat jullie het over voorgevoel hadden? Ik had niet echt een voorgevoel eigenlijk, mijn vriend wel en die had het goed.
Ik lees vanaf nu weer mee dus dan weer reageren op jullie
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Registratiedatum : 23-11-10
Mom of 2, ik ga dinsdag voor het eerst. Ik ben ook nog niet zo ver als jij, maar ik merk wel dat het steeds een beetje erger word. Het ergste blijft toch als ik op mijn rug op een harde ondergrond moet liggen zoals een behandeltafel. Dan kun je mij echt opvegen en kan ik haast niet meer bewegen. Ook onverwachtse bewegingen en lopen zijn erg vervelend. En ik kan niet te lang achter elkaar zitten of staan. 't stomme is dat ik dat eerst ook niet goed kon, vanwege mijn heup. Maar dat ging net weer een beetje beter, ik hield eindelijk de 2 uur staan op koor weer redelijk goed vol! Maar dat is wel echt afgelopen hoor, je kunt me aan het einde van de avond opvegen.
Ik ben heel benieuwd wat die therapeut gaat zeggen!
Ik ben heel benieuwd wat die therapeut gaat zeggen!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Spannend pompoen. Ja dat heb ik ook als ik daar lig en dan op me rug, is zo niet fijn. Ik heb vooral links echt last, ik voel het door me hele been.en als het dan even gaat dan blijf ik een soort moe gevoel in me been houden. Ik heb het weekend op me werk ook moeizaam gelopen.
Ik heb nu een nieuw bedmaatje sinds 3 dagen ( voedingskussen) maar merk nog niet echt verschil geloof ik????
Het is gewoon echt vervelend en vooral al zo vroeg
Ik heb nu een nieuw bedmaatje sinds 3 dagen ( voedingskussen) maar merk nog niet echt verschil geloof ik????
Het is gewoon echt vervelend en vooral al zo vroeg
Mom-Of-3- Prater
Vervelend momof2 en pompoen.
Ik denk dat ik deze week eens ga bellen. Alleen vergeleken jullie vallen bij mij de klachten nog mee, dus dan denk ik ach wacht nog maar ff af. Maar mocht t echt iets met mn ebekken zijn dan ben ik er graag op tijd bij
Ik denk dat ik deze week eens ga bellen. Alleen vergeleken jullie vallen bij mij de klachten nog mee, dus dan denk ik ach wacht nog maar ff af. Maar mocht t echt iets met mn ebekken zijn dan ben ik er graag op tijd bij
sanne-84- Ratel
Ik heb ook een heel sterk voorgevoel. Ik denk dat het een jongen wordt, ben er bijna van overtuigd . Een meisje lijkt ons ook geweldig hoor!
Het maakt echt helemaal niet uit, het is echt puur een voorgevoel.
Een jongen zou wel makkelijk zijn, dan hebben we al een naam. Voor een meisje vinden we tot nog toe niets geweldig! Haha
Het maakt echt helemaal niet uit, het is echt puur een voorgevoel.
Een jongen zou wel makkelijk zijn, dan hebben we al een naam. Voor een meisje vinden we tot nog toe niets geweldig! Haha
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
sanne-84 schreef:Vervelend momof2 en pompoen.
Ik zou gewoon bellen hoor, je kunt beter vroeg zijn dan te laat! Mijn klachten vallen in principe ook nog mee, kan nog van alles doen, alleen sommige dingen daarbij voel ik het wel flink. Maar de meeste tijd is het gewoon een irritant zeurend gevoel. Ik heb al een paar weken geleden gebeld bij de eerste tekenen van de klachten. Ik heb dus pas dinsdag een afspraak, maar ze had me wel al vast wat tips gegeven.
Ik heb ook zo'n voedingskussen Mom_of2, maar ik heb er elke nacht ruzie mee, dat had ik ook al met een gewoon kussen. Ik kan gewoon echt niet slapen met iets tussen mijn benen . Dus elke nacht doe ik een poging en dan na een hoop gedraai en gewoel schop ik dat ding mijn bed uit en ga ik weer gewoon liggen zoals ik altijd deed, met een kussen in mijn armen op mijn zij (nou ja ik sliep normaal op mijn buik maar als ik op mijn zij sliep dan sliep ik zo).
Ik herken trouwens dat gevoel van dat het door je been schiet, ik heb ook links het meeste last. Ik ga ook moeilijk lopen als ik een tijdje gelopen heb. Bij de babydump wagens uitproberen, nou bah bah bah, dat deed echt zeer, ik liep als een eend daarna...
Verder doe ik heel rustig aan, maar ik ben het ook gewend, mijn leven is eigenlijk al een beetje zo ingericht dat ik weinig loop, rustig aan doe etc.
Ik moet echt geen middagje gaan winkelen, maar dat deed ik eigenlijk ook al niet zo, omdat ik dat met mijn heup al niet trok, de laatste tijd ging dat alleen eindelijk wat beter. Maar ik ben het dus wel gewend om een soort van gehandicapt te zijn.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Goedemorgen dames,
Net thuis van onze echo!! En alles is goed gelukkig. Helaas lag de baby een beetje ongunstig, maar de echoscopiste denkt dat we een meisje krijgen!! Maar 100 % zekerheid hebben we niet.
Net thuis van onze echo!! En alles is goed gelukkig. Helaas lag de baby een beetje ongunstig, maar de echoscopiste denkt dat we een meisje krijgen!! Maar 100 % zekerheid hebben we niet.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jelin, fijn dat alles goed is! Ga je nu nog een echo laten doen om het geslacht zeker te weten of laat je het zo?
Mom-Of-3- Prater
Mom-Of-2 schreef:Jelin, fijn dat alles goed is! Ga je nu nog een echo laten doen om het geslacht zeker te weten of laat je het zo?
Nee we laten het zo. Het is wel goed zo. Misschien kunnen ze het nog zien bij de 32 weken echo. Maar ik ga sowieso geen roze shoppen en ook geen roze kamer. Maar toch denk ik dat ze gelijk heeft. Al was mijn voorgevoel niet juist.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: