*Voorjaar 2013 mama's*
+32
Smaragdje
sanne-84
Jade
Mom-Of-3
mezzoforte
Mysterious
Vancity_girl
blondje1313
Caroow
Limburg85
Jasmine
Parel
slaatje
red rose
Jelin
Linda
Burn
Jazzlyn
Toedels
joyce0606
rapa nui
Lejow
Paper Crown
Highway
Arwyn
MAS
Julia
Lumen
nillis
Pussycat
Snoes
Katjing
36 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
@ Vc, ik wil het wel weten van je hoor
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou lekker doen waar je jezelf goed bij voelt hoor VC! Als wij niet hadden besloten dat iedereen het mocht weten had ik het ook niet op het forum gezet. Maar wij vinden het al een verrassing genoeg wat er uit komt, of we nou wel of niet weten of het een jongetje of een meisje word. Hoewel zo'n geheim natuurlijk ook wel leuk is.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
We krijgen zoon!!! Echt leuk!!!!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Woei! Alweer een jongen erbij in het lijstje!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Volgens mij wordt het tijd voor een meisje niet?? Is het nu 4-2?
Maar leuk linda, gefeliciteerd!
Maar leuk linda, gefeliciteerd!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Kan iemand die lijst bijwerken? Want mij lukt dat niet hoor met die tabel, snap er geen bal van!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Linda schreef:We krijgen zoon!!! Echt leuk!!!!
Wat leuk! Een meisje en een jongen! Gefeliciteerd!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Naam | Leeftijd | Hoeveelste kindje | Uitgerekende datum | Geslacht |
Slaatje | 34 | 1e | 03-03-2013 | jongen |
Jelin | 26 | 2e | 11-03-2013 | - |
Mysterious | 31 | 1e | 13-03-2013 | meisje |
Mom-Of-2 | 30 | 3e | 15-03-2013 | meisje |
Caroow | 25 | 1e | 17-03-2013 | jongen |
Vancity_girl | 30 | 2e | 25-03-2013 | - |
Smaragdje | 23 | 2e | 28-03-2013 | jongen |
Linda | 27 | 2e | 02-04-2013 | jongen |
sanne-84 | 28 | 1e | 03-04-2013 | - |
mezzoforte | 23 | 1e | 17-04-2013 | - |
тыквашка | 28 | 1e | 21-04-2013 | - |
De jongens zijn wel in de meerderheid
Volgens mij is ie zo weer helemaal bijgewerkt.
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Mysterious, kun je mij vertellen hoe je dat doet? Want ik snap het dus niet!
En Mezzoforte staat ook op de 21e!
En Mezzoforte staat ook op de 21e!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Naam | Leeftijd | Hoeveelste kindje | Uitgerekende datum | Geslacht |
Slaatje | 34 | 1e | 03-03-2013 | jongen |
Mysterious | 31 | 1e | 13-03-2013 | meisje |
Mom-Of-2 | 30 | 3e | 15-03-2013 | meisje |
Caroow | 25 | 1e | 17-03-2013 | jongen |
Smaragdje | 23 | 2e | 28-03-2013 | jongen |
Linda | 27 | 2e | 02-04-2013 | jongen |
mezzoforte | 23 | 1e | 21-04-2013 | - |
Pompoen- Lady Post-a-lot
Dit is onze babykamer:
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&merk=9397&groep_id=37
Linda: wat leuk dat jullie een jongen krijgen! Ik zie dat je al een dochter hebt dus van allebei 1!! Super leuk.
Ik zit thuis omdat ik vanaf het begin af aan ontzetten veel heb overgegeven. Zo erg dat ik op een gegeven moment een week in het ziekenhuis heb gelegen. Ik heb er veel te lang mee doorgelopen omdat ik zo iets had van: overgeven en misselijk hoort erbij alleen was ik bezig mijn spierweefsel te verbranden en viel ik alleen maar af. Ik heb ook ander halve week bij mijn ouders gelogeerd omdat mijn man voor zijn werk weg was en ik niet voor mezelf kon zorgen. Nu gaat het sinds een weekje iets beter en kan ik kleine stukjes buiten lopen zonder dat ik meteen moet overgeven of door mijn benen zak. Oh en ik kan nu weer zelf de was aanzetten jeejjjj J waar je al niet blij mee kan zijn! Het is zo vervelend om volledig afhankelijk te zijn van een ander. Mijn man doet nu veel in huis en mijn moeder helpt me ook met het huishouden.
Gaaf he Caroow als je die kleine voelt! Ik voelde onze dochter vanaf 16 weken. Toen was het nog heel vaag en had ik zo iets van: zijn dit nou mijn darmen of het kindje? Maar nu voel ik het echt duidelijk. Ik had ook zo’n speciale zwangerschapspiercing gekocht alleen was die grote dan het oorspronkelijke gaatje dus moest ie over geprikt worden. Helaas ging die toen ontstekken en heb ik hem er maar uitgehaald. Na de bevallen wil ik wel weer een nieuwe laten zetten. ( als mijn buik er dan nog een beetje strak uitziet anders gaat het over J )
Jelin, wat vervelend voor je man! Hoe komt het?
VC: je moet doen wat je zelf wilt. Ik ben wat dat betreft heel makkelijk, iedereen mag het van mij weten. Sommige mensen weten zelf de naam al maar mijn man wil dat liever geheim houden, wat ook wel weer logisch is. Ik ben niet zo van de verassingen, ik wil altijd alles weten hihi.
We hebben trouwens een geboorte kaartje gevonden die naar ons zin in! Jeej! Met ieder kaartje was wel iets wat ik niet leuk vond en deze is het helemaal J
Hej Pompoen het is je gelukt J ik quote gewoon het bericht maar dat is dus gelukt J
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&merk=9397&groep_id=37
Linda: wat leuk dat jullie een jongen krijgen! Ik zie dat je al een dochter hebt dus van allebei 1!! Super leuk.
Ik zit thuis omdat ik vanaf het begin af aan ontzetten veel heb overgegeven. Zo erg dat ik op een gegeven moment een week in het ziekenhuis heb gelegen. Ik heb er veel te lang mee doorgelopen omdat ik zo iets had van: overgeven en misselijk hoort erbij alleen was ik bezig mijn spierweefsel te verbranden en viel ik alleen maar af. Ik heb ook ander halve week bij mijn ouders gelogeerd omdat mijn man voor zijn werk weg was en ik niet voor mezelf kon zorgen. Nu gaat het sinds een weekje iets beter en kan ik kleine stukjes buiten lopen zonder dat ik meteen moet overgeven of door mijn benen zak. Oh en ik kan nu weer zelf de was aanzetten jeejjjj J waar je al niet blij mee kan zijn! Het is zo vervelend om volledig afhankelijk te zijn van een ander. Mijn man doet nu veel in huis en mijn moeder helpt me ook met het huishouden.
Gaaf he Caroow als je die kleine voelt! Ik voelde onze dochter vanaf 16 weken. Toen was het nog heel vaag en had ik zo iets van: zijn dit nou mijn darmen of het kindje? Maar nu voel ik het echt duidelijk. Ik had ook zo’n speciale zwangerschapspiercing gekocht alleen was die grote dan het oorspronkelijke gaatje dus moest ie over geprikt worden. Helaas ging die toen ontstekken en heb ik hem er maar uitgehaald. Na de bevallen wil ik wel weer een nieuwe laten zetten. ( als mijn buik er dan nog een beetje strak uitziet anders gaat het over J )
Jelin, wat vervelend voor je man! Hoe komt het?
VC: je moet doen wat je zelf wilt. Ik ben wat dat betreft heel makkelijk, iedereen mag het van mij weten. Sommige mensen weten zelf de naam al maar mijn man wil dat liever geheim houden, wat ook wel weer logisch is. Ik ben niet zo van de verassingen, ik wil altijd alles weten hihi.
We hebben trouwens een geboorte kaartje gevonden die naar ons zin in! Jeej! Met ieder kaartje was wel iets wat ik niet leuk vond en deze is het helemaal J
Hej Pompoen het is je gelukt J ik quote gewoon het bericht maar dat is dus gelukt J
Mysterious- Prater
Jaaa kijk gelukt! Ik heb een nieuwe tabel gemaakt...en weer helemaal netjes en met nog wat ruimte voor nieuwkomers want er moeten nog wel wat mei-moeders bijkomen hoor!
Naam | Leeftijd | Hoeveelste | Uitgerekend op | Geslacht |
Slaatje | 34 | 1e | 03-03-2013 | Jongen |
Mysterious | 31 | 1e | 13-03-2013 | Meisje |
Mom-Of-2 | 30 | 3e | 15-03-2013 | Meisje |
Caroow | 25 | 1e | 17-03-2013 | Jongen |
Smaragdje | 23 | 2e | 28-03-2013 | Jongen |
Linda | 27 | 2e | 02-04-2013 | Jongen |
Mezzoforte | 23 | 1e | 21-04-2013 | - |
Pompoen- Lady Post-a-lot
jeej ziet er goed uit!
Mysterious- Prater
Leuk kamertje Mysterious!!
ja het lukte wel om gegevens te vervangen, maar niet om er iemand bij te zetten enzo. Maar ik dacht, als ik nou zelf even een tabel maak misschien snap ik het dan beter, en ik zie ook dat er een heel stuk minder code in staat, dus dat is sowieso makkelijker!
Leuk dat jullie een geboortekaartje hebben. Ik zit er mee te worstelen, ik ben illustrator en wil graag zelf iets bijzonders maken. Maar het is natuurlijk absoluut niet handig (lees: niet realistisch) als je dat moet doen als je net bevallen bent. Dus ik ben nog op zoek naar een manier om een deel zelf te maken en een deel te laten drukken oid. Ik wil namelijk een preeg maken waarmee je met blinddruk een afbeelding in het papier drukt. Dan druk je het dus eigenlijk in het papier. Dit kan eventueel ook met kleur. Ik moet het sowieso nog eens even uitproberen hoe dat werkt. Ik heb een drukpers, dus dat is het probleem niet. Maar de afwerking, ik kan moeilijk van te voren de geboortedatum al drukken toch?!
ja het lukte wel om gegevens te vervangen, maar niet om er iemand bij te zetten enzo. Maar ik dacht, als ik nou zelf even een tabel maak misschien snap ik het dan beter, en ik zie ook dat er een heel stuk minder code in staat, dus dat is sowieso makkelijker!
Leuk dat jullie een geboortekaartje hebben. Ik zit er mee te worstelen, ik ben illustrator en wil graag zelf iets bijzonders maken. Maar het is natuurlijk absoluut niet handig (lees: niet realistisch) als je dat moet doen als je net bevallen bent. Dus ik ben nog op zoek naar een manier om een deel zelf te maken en een deel te laten drukken oid. Ik wil namelijk een preeg maken waarmee je met blinddruk een afbeelding in het papier drukt. Dan druk je het dus eigenlijk in het papier. Dit kan eventueel ook met kleur. Ik moet het sowieso nog eens even uitproberen hoe dat werkt. Ik heb een drukpers, dus dat is het probleem niet. Maar de afwerking, ik kan moeilijk van te voren de geboortedatum al drukken toch?!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik kan me er nog geen voorstelling bij makn wat je bedoeld. Zelf een kaartje maken is natuurlijk wel heel leuk.
Ik heb onze trouwkaart wel zelf gemaakt omdat ik niets kon vinden wat naar mijn zin was. Ik wilde eerst ook ons geboortekaartje zelf maken maar toen zag ik deze en die vind ik zo leuk dat ik zo iets heb van: dan ga ik niet zelf zitten prutsen.
Je kan natuurlijk wel al zo veel mogelijk van het kaartje maken en dat je alleen de datum nog invult maar of het handig is om ze zelf te drukken als je net bevallen bent?! Ken je niemand die het voor je kan doen?
Ik heb onze trouwkaart wel zelf gemaakt omdat ik niets kon vinden wat naar mijn zin was. Ik wilde eerst ook ons geboortekaartje zelf maken maar toen zag ik deze en die vind ik zo leuk dat ik zo iets heb van: dan ga ik niet zelf zitten prutsen.
Je kan natuurlijk wel al zo veel mogelijk van het kaartje maken en dat je alleen de datum nog invult maar of het handig is om ze zelf te drukken als je net bevallen bent?! Ken je niemand die het voor je kan doen?
Mysterious- Prater
Dit bedoel ik...maar dan natuurlijk niet zo'n lelijke zakelijke afdruk:
Kijk wat ik kan doen is de voorkant van het kaartje maken, eventueel met naam. Maar dan moet ik dus voor de binnenkant iets verzinnen. Tekst drukken is trouwens lastiger, ik heb geen letterpers, dan zou het geprint moeten worden of ik zou de letters uit moeten snijden (linoleumsnede) en zelf moeten drukken.
Op zich kan dat nog wel, dat ik dat allemaal van te voren druk. Alleen die geboortedatum, ik vind het een beetje raar als die dan met de hand word ingevuld. Dat kán natuurlijk wel, dan vraag ik gewoon van te voren iemand die na de geboorte dat doet. Maar daar moet ik dan nog maar eens even goed over nadenken! Of ik moet een stempel maken waar ik na de bevalling alleen nog maar de datum uit hoef te snijden, dus dat er al staat ??-0?-2013 en dat iemand dat voor me stempelt...
Ik kom zo in ieder geval wel weer op ideeën!!
Kijk wat ik kan doen is de voorkant van het kaartje maken, eventueel met naam. Maar dan moet ik dus voor de binnenkant iets verzinnen. Tekst drukken is trouwens lastiger, ik heb geen letterpers, dan zou het geprint moeten worden of ik zou de letters uit moeten snijden (linoleumsnede) en zelf moeten drukken.
Op zich kan dat nog wel, dat ik dat allemaal van te voren druk. Alleen die geboortedatum, ik vind het een beetje raar als die dan met de hand word ingevuld. Dat kán natuurlijk wel, dan vraag ik gewoon van te voren iemand die na de geboorte dat doet. Maar daar moet ik dan nog maar eens even goed over nadenken! Of ik moet een stempel maken waar ik na de bevalling alleen nog maar de datum uit hoef te snijden, dus dat er al staat ??-0?-2013 en dat iemand dat voor me stempelt...
Ik kom zo in ieder geval wel weer op ideeën!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
ohw zo! ja dat is wel gaaf! en kan je anders niet met een inleg vel werken? zo'n soort perkamentachtig papier inleg vel ( heet dat zo?)
Mysterious- Prater
Hallo dames,
Ik wil ik ook graag in de tabel, ik ben 29, zwanger van ons tweede kindje en uitgerekend op 30 april. We willen graag weten of het een jongen of meisje is, maar we doen geen geslachtsbepalende echo, we wachten tot de 20 weken echo. We vertellen het aan iedereen, als we het weten, dus hier vertel ik het ook.
Ik wil ik ook graag in de tabel, ik ben 29, zwanger van ons tweede kindje en uitgerekend op 30 april. We willen graag weten of het een jongen of meisje is, maar we doen geen geslachtsbepalende echo, we wachten tot de 20 weken echo. We vertellen het aan iedereen, als we het weten, dus hier vertel ik het ook.
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
red rose schreef:Hallo dames,
Alsjeblieft!
Naam | Leeftijd | Hoeveelste | Uitgerekend op | Geslacht |
Slaatje | 34 | 1e | 03-03-2013 | Jongen |
Mysterious | 31 | 1e | 13-03-2013 | Meisje |
Mom-Of-2 | 30 | 3e | 15-03-2013 | Meisje |
Caroow | 25 | 1e | 17-03-2013 | Jongen |
Smaragdje | 23 | 2e | 28-03-2013 | Jongen |
Linda | 27 | 2e | 02-04-2013 | Jongen |
Mezzoforte | 23 | 1e | 21-04-2013 | - |
red rose | 29 | 2e | 30-04-2013 | - |
Pompoen- Lady Post-a-lot
Mysterious schreef:ohw zo! ja dat is wel gaaf! en kan je anders niet met een inleg vel werken? zo'n soort perkamentachtig papier inleg vel ( heet dat zo?)
Oh ja daar kan ik ook nog wel over nadenken! Maar een los velletje vind ik niet zo handig, misschien er in genaaid... wahaha ok ik haal mezelf wel heel veel op de hals. Ik heb echt woeste plannen! Maar ik wil er zo graag iets moois en speciaals van maken!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
misschien het velletje met een lintje vast maken of met van die uhhh hoe heette die dingen ook al weer..... eyelets??
Mysterious- Prater
Mysterious schreef:misschien het velletje met een lintje vast maken of met van die uhhh hoe heette die dingen ook al weer..... eyelets??
Zijn dat die dingen die je er in ponst en dat je zo'n gaatje met een metaal dingetje hebt? Wel leuk! Maar ik wil een dubbele kaart en vind dat dan weer een beetje onhandig. Maar misschien kan ik er wel iets mee doen, ik heb zo'n tang en van die metalen dingetjes dus ik kan het in ieder geval proberen.
Moet ook maar eens uitzoeken hoe je zelf zo'n preeg maakt en drukt. Ik heb al een hoop ideeën langzamerhand!
Pompoen- Lady Post-a-lot
@ linda, leuk een jongen deze keer!
Smaragdje- Ratel
He dames, dromen jullie ook steeds over zwangerschap, bevalling, borstvoeding, baby's?
Ik heb vannacht toch weer zo'n rare droom gehad: ik droomde dat ik bevallen was en dat er allemaal mensen in huis waren die van alles en nog wat met mijn baby deden terwijl ik sliep. Mijn tante (ik heb een hekel aan mijn tante) die had haar gepakt toen ze wakker werd en zat haar borstvoeding te geven (mijn tante is in de 60!). Ik was héél boos want ik was toch zeker haar moeder en de eerste keer borstvoeding dat moest ik haar toch geven. Heb toen nog over borstvoeding gedroomd, en dat ze op een heel klein stukje tepel zoog en dat het héél erg uitrekte en pij deed en dat ik het er toen af trok en toen was het heel rauw en gevoelig en rood, maar toen kon ze wel beter drinken.
En mijn zus wilde met haar in een wiebelig rubberbootje gaan varen samen met een hond want dat leek haar zo leuk. En mijn ouders waren vergeten mij uit te nodigen voor hun 40 jarig huwelijksfeest, het stond zelfs in de krant de dag daarna, maar mij hadden ze niet gevraagd. Ik had het toch te druk met bevallen enzo.
En ik droom ook soms dat mijn borsten ineens beginnen te lekken, gewoon nu zeg maar dus nog niet eens halverwege met de zwangerschap. En in het begin droomde ik steeds dat ik vergeten was dat ik zwanger was en allemaal dingen dronk en at die 'verboden' waren. Echt zo vaag!
Ik heb vannacht toch weer zo'n rare droom gehad: ik droomde dat ik bevallen was en dat er allemaal mensen in huis waren die van alles en nog wat met mijn baby deden terwijl ik sliep. Mijn tante (ik heb een hekel aan mijn tante) die had haar gepakt toen ze wakker werd en zat haar borstvoeding te geven (mijn tante is in de 60!). Ik was héél boos want ik was toch zeker haar moeder en de eerste keer borstvoeding dat moest ik haar toch geven. Heb toen nog over borstvoeding gedroomd, en dat ze op een heel klein stukje tepel zoog en dat het héél erg uitrekte en pij deed en dat ik het er toen af trok en toen was het heel rauw en gevoelig en rood, maar toen kon ze wel beter drinken.
En mijn zus wilde met haar in een wiebelig rubberbootje gaan varen samen met een hond want dat leek haar zo leuk. En mijn ouders waren vergeten mij uit te nodigen voor hun 40 jarig huwelijksfeest, het stond zelfs in de krant de dag daarna, maar mij hadden ze niet gevraagd. Ik had het toch te druk met bevallen enzo.
En ik droom ook soms dat mijn borsten ineens beginnen te lekken, gewoon nu zeg maar dus nog niet eens halverwege met de zwangerschap. En in het begin droomde ik steeds dat ik vergeten was dat ik zwanger was en allemaal dingen dronk en at die 'verboden' waren. Echt zo vaag!
Pompoen- Lady Post-a-lot
@ Pompoen, wat een dromen zeg! Nog nooit last van gehad gelukkig.
Smaragdje- Ratel
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: