Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+32
Smaragdje
sanne-84
Jade
Mom-Of-3
mezzoforte
Mysterious
Vancity_girl
blondje1313
Caroow
Limburg85
Jasmine
Parel
slaatje
red rose
Jelin
Linda
Burn
Jazzlyn
Toedels
joyce0606
rapa nui
Lejow
Paper Crown
Highway
Arwyn
MAS
Julia
Lumen
nillis
Pussycat
Snoes
Katjing
36 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 16 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Caroow wo 17 okt 2012 - 23:33

тыквашка schreef:Ik ben net aan het kijken voor kraamzorg, ik had al helemaal uitgezocht welke ik wilde, blijk ik nét op de grens te zitten waar ze niet meer werken. Heel jammer want die sprak me het meeste aan. Nu kan ik wel kiezen uit een heleboel bureaus maar mijn verloskundigenpraktijk geeft ook aan met welke ze veel samenwerken en omdat ik vertrouwen in die praktijk heb kijk ik nu naar de twee overgebleven bureaus die zei hebben staan.
De ene heeft een vriendin van mij gezeten en was ze volgens mij wel over te spreken. De andere vind ik als ik zo op internet kijk net iets fijner overkomen. Ik denk dat het niet veel uit maakt, maar vind het toch lastig kiezen. Vooral omdat ik de websites allebei onduidelijk en onoverzichtelijk vind!!

Ik ga zo bellen voor de afspraak voor de 20-weken echo, ze zijn om 19 uur weer open.

Ik vond De Kraamvogel en nog zo'n groot bureau onpersoonijk overkomen. Het bureau wat ik heb gekozen is niet zo groot. Ook doen ze er heel veel aan om je te helpen met BV. Daarom voor die gekozen. (Monique Boer)
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pompoen wo 17 okt 2012 - 23:36

'T zijn hier allemaal van zulke grote bureau's! Ik heb gekeken en de kraamvogel doet veel aan borstvoeding, maar heb inmiddels gezien dat ze dat allemaal eigenlijk wel doen. Ik heb nu voor Yunio gekozen, o.a. omdat ze ook lactatiekundigen in dienst hebben die gratis door de kraamverzorgsters geraadpleegd mogen worden. Maar goed ik denk dat het eindelijk gewoon sowieso uitmaakt wie je krijgt hoe het verloopt.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Smaragdje wo 17 okt 2012 - 23:41

тыквашка schreef:'T zijn hier allemaal van zulke grote bureau's! Ik heb gekeken en de kraamvogel doet veel aan borstvoeding, maar heb inmiddels gezien dat ze dat allemaal eigenlijk wel doen. Ik heb nu voor Yunio gekozen, o.a. omdat ze ook lactatiekundigen in dienst hebben die gratis door de kraamverzorgsters geraadpleegd mogen worden. Maar goed ik denk dat het eindelijk gewoon sowieso uitmaakt wie je krijgt hoe het verloopt.

Het hangt uiteindelijk inderdaad af van wie je krijgt. Wij hadden een heel lief en gezellig iemand die ons ook gewoon liet doen wat wij wilden. Ook wist zij zelf echt veel van bv af, heel fijn! Ik hoop het nog een keer zo te treffen!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Pompoen wo 17 okt 2012 - 23:44

Ik hoop ook dat wij gewoon geluk hebben en een fijne goeie krijgen. Ik vind borstvoeding best belangrijk, dus zou het vervelend vinden als je dan iemand krijgt die maar wat aanrommelt daarmee. Maar daarom vind ik een organisatie met een lactatiekundige op zich wel een fijn idee, dan kan ik daar op aandringen als het nodig is.

Zo, nu ben ik even weg, heb via marktplaats een aankleedkussen en een voedingskussen en dat ga ik nu ophalen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  mezzoforte do 18 okt 2012 - 0:27

@all Ik denk ook maar dat ik het eerder ga vertellen. Moet alleen nog ff uitzoeken bij wie ik daarvoor moet zijn, want voor verschillende HR-zaken zijn er volgensmij verschillende contactpersonen :P krijg je weer he bij zo'n groot bedrijf)

Slaatje, fijn dat de 20 weken echo goed was!!! Very Happy

Hoi Julia, spannend hoor die echo morgen smile

Ik heb me voor kraamzorg aangemeld bij een grotere organisatie waar mijn vk-praktijk veel mee samenwerkt, heb er geloof ik wel een brief van gehad met aanmeldbevestiging, maar moet nog maar eens uitzoeken of ik nu nog actie moet ondernemen verder of alles wel goed geregeld is nu. Goed dat dit in het topic genoemd wordt, ga er vanavond even naar kijken.

Wat is er overigens met sterretjes???
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Paper Crown do 18 okt 2012 - 0:32

Ik heb de kraamvogel, was ik juist erg tevreden over tijdens de intake.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Pompoen do 18 okt 2012 - 1:06

@Mezzo, die sterretjes zijn toegevoegd aan de titel, daardoor kunnen we het topic iets makkelijker vinden.

Onze verloskundigen werken samen met 3 organisaties, ik vond het om die reden wel een fijn idee daar uit te kiezen. Maar de kraamvogel, waar ze dus ook mee samenwerken, daar val ik dus net buiten het gebied, heel jammer. Dus heb gekozen uit de overige twee, maar dat was volgens mij een beetje om het even.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  mezzoforte do 18 okt 2012 - 1:42

Ik heb het zojuist op mijn werk verteld aan mijn coach (werken hiern met intern coachingssysteem), vond het doodeng, werd heel positief op het nieuws gereageerd Very Happy

Ben blij dat ik het nu verteld heb, is echt een hele opluchting.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  Caroow vr 19 okt 2012 - 3:55

Ik heb zulke leuke kleertjes gekocht..
Een blauwe trui met een spijkerbroekje en een khaki broek met bretels met een geruit blousje erbij I love you
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Linda vr 19 okt 2012 - 8:14

Mezzoforte, wat fijn dat er goed op gereageerd werd! En ook dat jij opgelucht bent.

Caroow, leuk!!!
Wij weten morgen middag of we roze of blauwe kleertjes kunnen kopen!
IK BEN ZOOOO NIEUWSGIERIG!! Very Happy

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sanne-84 vr 19 okt 2012 - 8:22

Even snel tussendoor, moeders oor moeders is oorbij, en zo raar om niet meer na te denken over t opvangen tijdens t plassen
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Pompoen vr 19 okt 2012 - 10:07

Spannend Linda!!

Wij moeten nog 6 weken wachten ofzo, tenminste, vooralsnog besloten geen geslachtsbepaling te laten doen. We vinden het niet echt nodig, de kamer word sowieso neutraal en er is daarna nog genoeg tijd om kleertjes te shoppen angel. Ik ben alleen wel verrekte nieuwsgierig!

Mocht het met de 20-wekenecho niet duidelijk zijn, dan denk ik wel dat we nog een pretecho laten doen voor de geslachtsbepaling.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jelin vr 19 okt 2012 - 11:11

тыквашка schreef:Spannend Linda!!

Wij moeten nog 6 weken wachten ofzo, tenminste, vooralsnog besloten geen geslachtsbepaling te laten doen. We vinden het niet echt nodig, de kamer word sowieso neutraal en er is daarna nog genoeg tijd om kleertjes te shoppen angel. Ik ben alleen wel verrekte nieuwsgierig!

Mocht het met de 20-wekenecho niet duidelijk zijn, dan denk ik wel dat we nog een pretecho laten doen voor de geslachtsbepaling.

Dat hebben wij ook besloten. Heb aanstaande maandag de echo en ben ontzettend nieuwsgierig.

@ Kraamzorg.. Heb dezelfde organisatie gekozen als bij mijn dochter. werd van de week al gebeld om te maken van een afspraak. maar wacht ermee tot na de echo. Vind het een beetje vroeg. Ben niet eens over de helft heen.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Pompoen vr 19 okt 2012 - 11:30

Oh dat is wel erg snel zeg!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jelin vr 19 okt 2012 - 12:32

тыквашка schreef:Oh dat is wel erg snel zeg!

Ja dat vond ik ook al. Moest iig terug bellen, maat nog niet gedaan om die reden. Ze mogen best langskomen maar er is nog niets thuis af mbt de baby. Dus valt weinig te zien nu haha.

Ben net terug van het werk. Was een pittige dag, maar weer overleefd. Morgen lekker vrij, maar mijn moeder viert haar verjaardag. Ga mijn bedje dus eens opzoeken.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  mezzoforte vr 19 okt 2012 - 18:50

Leuk Caroow smile Denk dat wij nog beetje wachten met kleertjes kopen tot we weten of het een jongen of meisje wordt.

Spannend Linda, nog heel even geduld dus!

Ze vroegen op m'n werk trouwens wel meteen hoeveel dagen ik dan na zwangerschap wilde gaan werken, en geloof dat ze nogal verbaasd waren dat ik vrij stellig was in dat ik fulltime wil blijven werken.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Bericht  Linda vr 19 okt 2012 - 19:33

Jelin, dat is zeker vroeg! Maar misschien is het alleen om een afspraak te plannen voor over een aantal maanden.

Mezzoforte, wel fijn dat ze gelijk zo meedenken! Wie weet ga je er gaandeweg nog anders over denken, dan is het prettig als die ruimte er is.

Ik heb gewoon gedroomd over de geslachtsbepalende echo, haha! Ben zo ontzettend nieuwsgierig!

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Mysterious vr 19 okt 2012 - 21:14

mezzoforte: goed dat je het vertelt hebt! scheelt voor je zelf weer.

linda: had je nou gister of vandaag de geslachtsbepaling? spannend he"

caroww: klinkt super leuk de kleertjes die je gekocht hebt.

wij hebben de babykamer besyeld. ben helemaal blij smile
jammer genoeg heb ik inmiddels een griep erover heen gekregen terwijl het eindijk een heel klein beetje beter ging. hopelijk is het met een paar dagen weg. van de week moet ik ook naar de arbo ben al weken thuis.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Linda vr 19 okt 2012 - 21:29

Mysterious, vanmiddag hebben we de geslachtsbepalende echo.
Misschien heb ik het gemist, maar wat is de reden dat je al zolang thuis zit? Qua zwangerschapsgerelateerde dingen is de arbo vaak wel meedenkend.

Linda
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow vr 19 okt 2012 - 21:47

Spannend Linda!

Welke kamer heb je gekocht Mysterious?

Mezzoforte, bij mij vroegen ze gelijk of ik wel wilde blijven werken, ja dus.

Jelin, hoe gaat het met jou op het werk? Ik heb gelukkig nog niet ergens last van, alleen die stomme blouse die steeds open knapt als ik buk Embarassed
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caroow vr 19 okt 2012 - 21:57

Ik heb ook nog iets stoms.. Vorige week heb ik een zwangerschapspiercing ingedaan, zo'n plastic staafje. Mijn navel begon steeds meer te jeuken en werd helemaal rood. Donderdag kwam er zelfs allemaal viezigheid uit.. Ik best in paniek, ik wil hem niet uit. Gistermiddag ben ik dus maar naar de tattooshop geweest, blijk ik allergisch voor het plastic.
Hij heeft het helemaal schoongemaakt en het zag er na het uithalen van de piercing al gelijk beter uit. Ik heb nu een normale piercing in en hij besteld een grotere.. Gelukkig hoeft hij niet uit.

En gisteravond kreeg ik toen ik met mijn hand op mijn buik lag echt een enorme schop tegen mijn vinger. Voor het eerst dat ik het zo duidelijk voelde I love you
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Smaragdje vr 19 okt 2012 - 22:05

@ Caroow, dat had ik ook met die piercing. Hier ging hij ook ontsteken en heb nu een lelijk littekentje ervan. Ik heb alles toen uitgedaan.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Jelin vr 19 okt 2012 - 23:37

@ Caroow.. Op het werk gaat het wel goed. Probeer steeds langer te blijven staan en gaat steeds beter. Ik kan gelukkig wel terugvallen op raam 1. Heb een nieuwe blouse gevraagd en zit een stuk beter. Maar ze zijn zo kort, dus moet wel eem sloof aan maar dat zit nu ook niet lekker.

@ Linda.. spannend.

@ Navelpiercing.. Ik heb deze nog steeds en nergens last vam gelukkig. Bij de zwangerschap van mijn dochter ook niet trouwens.

Heb afgelopen woensdag de baby duidelijk gevoeld.

Kom net van het ziekenhuis af met mijn man. Hij heeft zijn voet gebroken helaas. Erg balen dus.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pompoen za 20 okt 2012 - 0:45

Wat vervelend van je man Jelin!
Lijkt me best lastig als je eigenlijk je werkkleding niet meer past! Toen ik nog bij ikea werkte zag ik dat ook wel eens, ze droegen dan de werkbroeken niet meer maar een donkerkleurige zwangeschapsbroek (van spijkerstof) dat mocht dan wel. Maar ze moesten dan van die huge polo's gaan dragen waar ze op hun buik na bijna in zwommen, verry charming!

Wat leuk dat jullie je kindjes al voelen trouwens! Ik ben benieuwd hoe lang dat bij mij gaat duren. Ik gok dat dat wel eens vrij laat kan zijn omdat ik mijn baarmoeder naar achter heb liggen. Maar we zullen het zien!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Vancity_girl za 20 okt 2012 - 1:36

@Linda: En, en en?? Haha ben nieuwsgierig, ik denk een jongen.
@Jelin: beterschap voor je man, lijkt me idd lastig als je werkkleding aanmoet die niet lekker zit/past.
@Pompoen: Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik het volgens mij rond de 20 weken pas, nu heb ik het kindje al wel eens gevoeld maar nog niet regelmatig.
@Caroow: wat leuk dat je de baby gevoeld hebt! Zo bijzonder blijft dat.

@all: Ik houdt het helaas niet bij om regelmatig te schrijven hier, maar ik doe mijn best. We zijn net gaan zwemmen met zn drie-en. Erg leuk, D vind zwemmen zo ontzettend leuk. Ze is wel 20 keer met papa van de glijbaan geweest, elke keer plonst ze dan kopje onder maar dat vind ze alleen maar prachtig. Ik voel me niet zo lekker, ben erg verkouden en mn buik voelt al de hele dag erg strak. Heb dus lekker vanuit het bubbelbad van mijn man en dochter genoten. Zo leuk om te zien als ze samen plezier hebben I love you

5 nov hebben wij de 20-weken echo, en dan weten we ook wat het wordt. We zijn er nog niet helemaal uit of we het gaan vertellen of niet, dus weet nog niet of ik het hier bekend ga maken. Vind het nl eigenlijk helemaal niet leuk als iedereen dat al weet. Bij D wisten alleen wij en 1 vriendin ( per ongeluk) het en dat vond ik wel prima.

Fijn weekend allemaal!
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud