Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+32
Smaragdje
sanne-84
Jade
Mom-Of-3
mezzoforte
Mysterious
Vancity_girl
blondje1313
Caroow
Limburg85
Jasmine
Parel
slaatje
red rose
Jelin
Linda
Burn
Jazzlyn
Toedels
joyce0606
rapa nui
Lejow
Paper Crown
Highway
Arwyn
MAS
Julia
Lumen
nillis
Pussycat
Snoes
Katjing
36 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 10 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Pompoen zo 7 okt 2012 - 2:44

Jade schreef:
тыквашка schreef:Zo, we mogen voor 15 euro een box overnemen via marktplaats! Met verstelbare bodem, lade én op wieltjes inclusief boxkleed :-D.
We zitten trouwens nog steeds wel te twijfelen of we de wandelwagen niet toch gewoon nieuw willen kopen, we waren eerst van plan tweedehands. We zijn wel van plan om 'm flink (lang) te gaan gebruiken en ik vind de tweedehandse allemaal zo lelijk (ze hebben nu nieuwe kleuren). Bovendien willen we het autostoeltje uiteindelijk toch maar nieuw kopen voor de veiligheid en ik bedacht dat als we hem dan over 2/3 jaar verkopen we er dan dus ook zo'n bedrag nog voor kunnen vragen op Marktplaats waarschijnlijk. Iets minder maar dan wat we nu zouden besparen op nieuw kopen bedacht ik me. Begin steeds meer naar nieuw te neigen...

Hoe zat dat ook alweer bij babydump? Zag dat het autostoeltje daar gratis erbij is en een verzorgingstas. Die laatste wil ik niet, kun je dat dan in korting krijgen of korting op iets anders? En als je een goedkoper autostoeltje uitzoekt, krijg je dan het resterende bedrag in korting? Kun je zo op die manier onderhandelen daar? En begreep ik nou goed dat de garantie in gaat op de dag van de geboorte?

Wij hebben ook geen verzorgingstas van de babydump uitgezocht, wij hebben dat bedrag als korting gekregen op de voetenzak. Je kunt zelf kiezen waar je de korting vanaf laat gaan. Ik weet niet hoe het zit met een goedkopere maxicosi, ik ben bang dat het overige bedrag dan vervalt.

Fijn dat jullie de box zo goed hebben kunnen kopen! Wij krijgen de box van mijn ouders, dat scheelt enorm!

Als je twijfelt zou ik voor een nieuwe wagen gaan, dan heb je de volledige garantie, en over een paar jaar kun je hem weer verkopen? Willen jullie 1 kindje? Anders kun je de wagen ook weer goed gebruiken voor kindje 2 natuurlijk!

En de garantie gaat inderdaad in op de dag van de geboorte! Bij prenatal gaat de garantie in op de dag van aankoop, dus als je hem ergens anders koopt zou ik daar even goed naar vragen!

We weten nog niet of we voor een 2e kindje gaan of niet, we hebben zoiets van laat eerst die eerste maar eens komen en kijken hoe dat is en hoe we daarna er over denken. Maar áls we voor een 2e kindje gaan zou het zonde zijn als de tweedehands wagen die we gekocht hebben al bijna uit elkaar valt ofzo.
We willen geen voetenzak trouwens, maar goed, wellicht kunnen we dan korting krijgen op iets anders, een ander onderdeel van de wagen ofzo. Hoe lang zit er eigenlijk garantie op een wagen?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Linda zo 7 okt 2012 - 2:47

Wij hebben toen een nieuwe kinderwagen bij de babydump gekocht, de mura 4. Die gaan we nu bij de tweede gebruiken. Hoewel ik me afvraag of we hem erg vaak gaan gebruiken. Dochter droegen we toen veel in de drager, deze baby wil ik in een doek dragen. Man zal dat denk ik niet doen, die zal de drager weer veel gaan gebruiken.
Wij kregen toen de maxicosi kado bij de kinderwagen. De box kregen we bij het kamertje, maar die gaan we nu waarschijnlijk niet neerzetten.

Ik heb vrijdag trouwens voor het eerst de baby gevoeld! cheers Het is heel licht, maar ik herken het gevoel. Als ik op bed lig voel ik het het beste.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jade zo 7 okt 2012 - 2:48

тыквашка schreef:
Jade schreef:
тыквашка schreef:Zo, we mogen voor 15 euro een box overnemen via marktplaats! Met verstelbare bodem, lade én op wieltjes inclusief boxkleed :-D.
We zitten trouwens nog steeds wel te twijfelen of we de wandelwagen niet toch gewoon nieuw willen kopen, we waren eerst van plan tweedehands. We zijn wel van plan om 'm flink (lang) te gaan gebruiken en ik vind de tweedehandse allemaal zo lelijk (ze hebben nu nieuwe kleuren). Bovendien willen we het autostoeltje uiteindelijk toch maar nieuw kopen voor de veiligheid en ik bedacht dat als we hem dan over 2/3 jaar verkopen we er dan dus ook zo'n bedrag nog voor kunnen vragen op Marktplaats waarschijnlijk. Iets minder maar dan wat we nu zouden besparen op nieuw kopen bedacht ik me. Begin steeds meer naar nieuw te neigen...

Hoe zat dat ook alweer bij babydump? Zag dat het autostoeltje daar gratis erbij is en een verzorgingstas. Die laatste wil ik niet, kun je dat dan in korting krijgen of korting op iets anders? En als je een goedkoper autostoeltje uitzoekt, krijg je dan het resterende bedrag in korting? Kun je zo op die manier onderhandelen daar? En begreep ik nou goed dat de garantie in gaat op de dag van de geboorte?

Wij hebben ook geen verzorgingstas van de babydump uitgezocht, wij hebben dat bedrag als korting gekregen op de voetenzak. Je kunt zelf kiezen waar je de korting vanaf laat gaan. Ik weet niet hoe het zit met een goedkopere maxicosi, ik ben bang dat het overige bedrag dan vervalt.

Fijn dat jullie de box zo goed hebben kunnen kopen! Wij krijgen de box van mijn ouders, dat scheelt enorm!

Als je twijfelt zou ik voor een nieuwe wagen gaan, dan heb je de volledige garantie, en over een paar jaar kun je hem weer verkopen? Willen jullie 1 kindje? Anders kun je de wagen ook weer goed gebruiken voor kindje 2 natuurlijk!

En de garantie gaat inderdaad in op de dag van de geboorte! Bij prenatal gaat de garantie in op de dag van aankoop, dus als je hem ergens anders koopt zou ik daar even goed naar vragen!

We weten nog niet of we voor een 2e kindje gaan of niet, we hebben zoiets van laat eerst die eerste maar eens komen en kijken hoe dat is en hoe we daarna er over denken. Maar áls we voor een 2e kindje gaan zou het zonde zijn als de tweedehands wagen die we gekocht hebben al bijna uit elkaar valt ofzo.
We willen geen voetenzak trouwens, maar goed, wellicht kunnen we dan korting krijgen op iets anders, een ander onderdeel van de wagen ofzo. Hoe lang zit er eigenlijk garantie op een wagen?

geen idee hoelang de garantie erop zit Embarassed. Ik dacht 2 of 3 jaar.

Ik weet niet of je adapters wilt voor de kinderwagen, maar je mag het ook aan iets anders bij babydump spenderen. Wij wilden wel graag een voetenzak voor in de wandelwageninzet in de winter.

We willen geen voetenzak in de maxicosi.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Pompoen zo 7 okt 2012 - 2:49

Jade schreef:

geen idee hoelang de garantie erop zit Embarassed. Ik dacht 2 of 3 jaar.

Ik weet niet of je adapters wilt voor de kinderwagen, maar je mag het ook aan iets anders bij babydump spenderen. Wij wilden wel graag een voetenzak voor in de wandelwageninzet in de winter.

We willen geen voetenzak in de maxicosi.

Wij willen een Maxi cosi Mura 3 en daar zitten gewoon adapters bij. En ik heb zoiets van, in de winter zien we wel weer verder.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  blondje1313 zo 7 okt 2012 - 3:00

Linda, leuk dat je de kleine gevoeld hebt!

Pompoen/Katjing, wij hebben een tweedehands wagen gekocht omdat we van tevoren al dachten dat we hem toch niet zo veel gingen gebruiken. We wonen in een klein dorp zonder winkels, en ik ben ook geen type voor lange wandelingen (en jij kunt dat geloof ik ook niet), voor de kleine stukjes dat we hem gebruikt hebben ben ik heel blij dat we geen hele dure aangeschaft hebben.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Jade zo 7 okt 2012 - 3:05

blondje1313 schreef:Linda, leuk dat je de kleine gevoeld hebt!

Pompoen/Katjing, wij hebben een tweedehands wagen gekocht omdat we van tevoren al dachten dat we hem toch niet zo veel gingen gebruiken. We wonen in een klein dorp zonder winkels, en ik ben ook geen type voor lange wandelingen (en jij kunt dat geloof ik ook niet), voor de kleine stukjes dat we hem gebruikt hebben ben ik heel blij dat we geen hele dure aangeschaft hebben.
'

maar neem je de wagen dan niet mee in de auto als je naar de stad gaat?

Ik woon in een dorp waar alles op loop/fiets afstand is. Ik mag geen auto rijden, dus ik heb juist gekozen voor een nieuwe wagen omdat ik heel erg van lopen afhankelijk ben! Maar ik denk dat het gebruik inderdaad een goede afweging is!

Wij hebben ook nog hondjes waar meerdere keren per dag mee gewandeld moet worden!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  mezzoforte zo 7 okt 2012 - 3:07

Smaragdje, dat is zeker fijn. Hoe gaat het verder met jou?

Mom-of-2, wat leuk zeg dat je het geslacht nu weet! En dat alles verder helemaal goed was Very Happy

Sanne-84, in ieder geval fijn dat je je weer wat beter voelt.

Linda, ik ben afgelopen week met mijn nieuwe baan begonnen! Was wel even gek toen ik weer kwam, zelfde kantoor als eerst, alleen nu op de 9e verdieping i.p.v. de 2e. Nieuwe afdeling (zelfde bedrijf, formeel andere B.V.) is wat kleiner, voel me er vanaf dag 1 echt thuis. Was nog niet heel veel werk te doen omdat de planning nog niet compleet afgestemd was op mij (lees: pas kort van tevoren duidelijk dat ik kwam werken), dus vooral veel cursussen en trainingen gedaan. Een leuke en leerzame eerste week in ieder geval! Wat leuk dat jullie de slaapkamers aan het opknappen zijn smile Zal je dochter inderdaad vast blij mee zijn Wink

Ahhh Katjing = Pompoen Very Happy Leuk dat je hier nu onder eigen naam meeschrijft smile

All, wij hebben onze verhuurder een mailtje gestuurd met feitelijk de vraag hoe flexibel hij is met het huurcontract indien wij dus een huisje gaan kopen. Gaan nu toch twijfelen om het huisje te kopen voordat de baby komt. Wil eerst even afwachten hoe het zit met studie vorige baan terugbetalen. Daarna willen we op korte termijn met bank/hypotheker/o.i.d. om de tafel gaan zitten om te kijken wat onze mogelijkheden zijn. Wel spannend allemaal smile
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Pompoen zo 7 okt 2012 - 3:30

blondje1313 schreef:Linda, leuk dat je de kleine gevoeld hebt!

Ja daar heb je gelijk in, ik zelf wil ook graag dragen. Maar ik denk dat dragen belastender is dan een kinderwagen, aan die laatste heb ik zelfs nog enige steun. Ik denk dat ik binnen ga dragen vooral en buiten toch de wagen gebruik. Ik zal zeker lopend boodschappen gaan doen, dat doe ik nu ook al. Lange wandelingen zitten er niet in, maar voor mij is de wagen wel heel belangrijk juist ook voor de kortere stukken omdat een kar duwen een stuk minder belastend is dan een kind dragen. Ik denk dat we 'm al met al nog best aardig gaan gebruiken. Ik zal bijvoorbeeld ook aangewezen zijn op de bus om naar de stad te gaan, dan moet die ook mee en ik ga bijvoorbeeld regelmatig met het ov naar mijn ouders en vriendinnen in Amsterdam en omdat dat echt te prijzig is om met de auto te doen zal het er op neer komen dat dat waarschijnlijk met kinderwagen+bus+trein+tram zal gaan gebeuren.
Lange boswandelingen zal ik niet gaan maken, dat klopt dat zit er gewoonweg niet in inderdaad. Ik denk ook dat als mijn man op pad gaat hij sowieso de wagen neemt. Mijn man heeft geen rijbewijs dus hij doet alles lopend of met het ov, of op de fiets maar ja dat zal in het begin niet gaan.

Misschien valt het uiteindelijk tegen hoe veel we hem gebruiken, maar ik vind in beginsel dat als je denkt iets veel te gaan gebruiken dat je daar dan best wat geld aan mag uitgeven, tenzij tweedehands echt net zo prima is als nieuw zoals bij een box.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Smaragdje zo 7 okt 2012 - 3:38

@ Pompoen, misschien heb ik er overheen gelezen, maar waarom kun je geen lange wandelingen maken?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pompoen zo 7 okt 2012 - 3:52

Smaragdje schreef:@ Pompoen, misschien heb ik er overheen gelezen, maar waarom kun je geen lange wandelingen maken?

Ik ben een half jaar geleden voor de tweede keer aan een heupafwijking geopereerd. Ik ben nog aan het revalideren. Op dit moment kan ik geen lange wandelingen maken, 20 minuten lopen is mijn max, ik kan wel verder maar dat moet ik bekopen met pijn. Het zou normaal gesproken nog wel beter moeten kunnen worden, er zat gewoon vooruitgang in. Maar met de zwangerschap word het toch een beetje anders en zeker nu ik bekkenklachten begin te krijgen is het de vraag hoe het zich ontwikkeld. Hoe dan ook word het nooit meer 100% en moet ik er vanuit gaan dat ook als het kindje er is ik lopend niet zo heel ver zal komen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Smaragdje zo 7 okt 2012 - 3:56

тыквашка schreef:
Smaragdje schreef:@ Pompoen, misschien heb ik er overheen gelezen, maar waarom kun je geen lange wandelingen maken?

Ik ben een half jaar geleden voor de tweede keer aan een heupafwijking geopereerd. Ik ben nog aan het revalideren. Op dit moment kan ik geen lange wandelingen maken, 20 minuten lopen is mijn max, ik kan wel verder maar dat moet ik bekopen met pijn. Het zou normaal gesproken nog wel beter moeten kunnen worden, er zat gewoon vooruitgang in. Maar met de zwangerschap word het toch een beetje anders en zeker nu ik bekkenklachten begin te krijgen is het de vraag hoe het zich ontwikkeld. Hoe dan ook word het nooit meer 100% en moet ik er vanuit gaan dat ook als het kindje er is ik lopend niet zo heel ver zal komen.
Ah, oke. Wat vervelend zeg! Hopelijk gaan de bekkenklachten het niet te veel in de weg zitten. Een kinderwagen is dan misschien wel fijn voor erbij.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Pompoen zo 7 okt 2012 - 3:56

Oooh ik heb net sushi besteld...ik heb altijd al een enorme voorliefde voor sushi, maar nu ik daar een groot deel niet van kan eten en ik zwanger ben heb ik alleen maar meer trek er in gekregen. Ik stil het door zo nu en dan vegetarische sushi te eten. Lekker met veel wasabi en met soyasaus en sesamolie. Hmmmm kan me er helemaal op verheugen. Alleen wel jammer dat ik die overheerlijke sushi's met rauwe vis niet mag hebben. Maar dit stilt die trek ook wel een beetje.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pompoen zo 7 okt 2012 - 3:59

Smaragdje schreef:
тыквашка schreef:

Ah, oke. Wat vervelend zeg! Hopelijk gaan de bekkenklachten het niet te veel in de weg zitten. Een kinderwagen is dan misschien wel fijn voor erbij.

Ach, leuk is het niet, maar ik ben het langzamerhand wel gewend. Ben wel dolblij dat ik al een tijdje van mijn krukken af ben, daar heb ik 3 jaar mee gelopen en dat was ik wel goed zat.
Ik heb al een afspraak met een bekkenfysiotherapeut, want ik moet nu al echt enorm oppassen of de pijn schiet door mijn hele been en mijn onderrug doet continue pijn. Merk dat ik met wat aanpassingen in mijn bewegingen en meer uitrusten en meer afwisseling wel wat minder last er van heb nu. Maar ja ik ben pas 12 weken en in feite is dat véél te vroeg voor bekkenklachten dus dat is niet zo'n goed teken.
En 13 november word ik nog geopereerd aan mijn hand en ondertussen nog 2 keer per week fysiotherapie dus ik ben lekker bezig ;-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mysterious zo 7 okt 2012 - 17:43

wat vervelend die bekken klachten. hier geen last van hoop dat het zo blijft.

gister avond visite gehad en dat was toch te veel.meteen toen ze weg gingen naar bed gegaan want ik werd weer erg misselijk en voelde me echt naar. mijn man vind dat ik het eerder moet aangeven. heeft ie ook wel gelijk in maar het voelt zo suf.

wij hebben een tweede hands kinderwagen van een kennis over kunnen nemen en we kunnen ern box lenen. ik wert niet of er ooit nog een kindje komt dus dat is wel fijn
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Caroow zo 7 okt 2012 - 19:02

Om half 11 hebben we de echo, ik ben zo nerveus. Ik denk zelf echt een jongen, maar ik weet niet waarom.. Oooh ik wil het zo graag weten :dance:
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Jade zo 7 okt 2012 - 19:08

Caroow schreef:Om half 11 hebben we de echo, ik ben zo nerveus. Ik denk zelf echt een jongen, maar ik weet niet waarom.. Oooh ik wil het zo graag weten :dance:

Spannend! Heeeeel veeeeel plezier! Ik ben ook benieuwd!

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Pompoen zo 7 okt 2012 - 19:27

Oooh Carooow! Veel plezier!

Wij moeten nog best wel lang wachten! 5 weken als we een geslachtsbepalende echo laten doen, 8 weken als we wachten tot de 20-wekenecho. Maar ik begin steeds meer te denken dat ik niet zo lang kan wachten!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caroow zo 7 okt 2012 - 19:38

тыквашка schreef:Oooh Carooow! Veel plezier!

Wij moeten nog best wel lang wachten! 5 weken als we een geslachtsbepalende echo laten doen, 8 weken als we wachten tot de 20-wekenecho. Maar ik begin steeds meer te denken dat ik niet zo lang kan wachten!

Er zijn praktijken die het al vanaf 15 weken doen! En nu je over de 12weken grens bent gaat de tijd veel sneller, is mijn ervaring.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Linda zo 7 okt 2012 - 19:47

Caroow, spannend!! Gaan jullie het vertellen?
Ben benieuwd of je voorgevoel klopt!

Pompoen, vervelend van je bekkenklachten. Alles bij elkaar klinkt als een voorbode voor BI. Ik hoop het niet voor je!

Blondje, hoeveel weken ben jij nu zwanger? Ik zie je ticker niet.

Jade, waarom mag jij geen auto rijden? Een goede kinderwagen is wel erg prettig als je veel moet lopen.
Ik heb zelf wel een rijbewijs, maar ik rij niet. Embarassed Ik heb een angst waar ik nog steeds niet overheen ben.

Mezzoforte, lijkt me inderdaad maf als het in hetzelfde gebouw is. Fijn dat je je thuis voelt en dat het een leuke week was! Weten ze al dat je zwanger bent?
Spannend, een huis kopen! Willen jullie dan je huidige huurhuis kopen? Of lees ik dat verkeerd?

Mysterious, inderdaad eerder aangeven. Ik snap dat het suf voelt, maar het is voor je eigen bestwil.

Hier lekker een relax vrij dagje met dochter samen. Ze was pas kwart over 8 wakker, heerlijk! Nu liggen we nog ff in bed een dvd van dora te kijken.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pompoen zo 7 okt 2012 - 20:26

Caroow schreef:
тыквашка schreef:Oooh Carooow! Veel plezier!

Er zijn praktijken die het al vanaf 15 weken doen! En nu je over de 12weken grens bent gaat de tijd veel sneller, is mijn ervaring.

Ja, maar niet in de buurt waar ik woon voor zover ik weet! En bovendien willen we er niet zo veel aan uitgeven, we besteden liever wat meer geld aan spulletjes zeg maar. 35 euro vinden we nog wel ok, maar ik zag ook ergens voor 75, dan denk ik: laat maar ik wacht wel tot de 20-weken echo Wink.

Edit: Ik heb even gegoogeld en er is er eentje die doet voor 55 euro geslachtsbepaling maar pas vanaf 18 weken! En een ander die doet voor 35 euro geslachtsbepaling vanaf 17 weken...

Laatst aangepast door тыквашка op zo 7 okt 2012 - 20:31; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mom-Of-3 zo 7 okt 2012 - 20:30

Caroow, veel plezier straks. Ik ben benieuwd.

Pompoen, zo toch jezelf bekend gemaakt haha.

Linda, wat leuk dat je de kleine heb gevoeld

Mysterious, vervelend dat je weer zo misselijk was.

Uhm ik ben ongetwijfeld iemand vergeten maar heb niet veel tijd. Ik ga zo naar me ouders toe, ff stukje rijden bah bah maarja.

Mom-Of-3
Prater
Prater

Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  sanne-84 zo 7 okt 2012 - 21:20

Linda, wat leuk dat je de kleine hebt gevoeld!

Pompoen, wij weten ook nog niet of we een 2e hands wandelwagen willen hebben of niet. Ik vind het ergens best gewaagd, aangezien je niet zeker weet of het nog goed is. En ik denk (hoop) dat ik hem wel vaker ga gebruiken.
En lekker sushi!! Ik at het weinig, omdat man het niet lust, maar dat vind ik nu ook jammer ja!

Mezzoforte, fijn dat je eerste week met je nieuwe baan is meegevallen!
En spannend met je huisje. Gaat zo veel veranderen in een oaar maanden;)

Mysterious, balen dat je niet aan kan geven dat het bezoek je teveel is, hoewel ik dat ergens ook wel herken.. Hoewel ik nog niet opgeknapt ben ben ik toch stiekem vanalles en nog wat aan het doen..
Fijn dat je een wandelwagen goedkoop kan overnemen. Wij zijn nog geen mensen tegengekomen die van zn spullen afmoeten!

Caroow, spannend! Ben benieuwd of je het hier bekend gaat maken!

Her gaat het eigenlijk een beetje wisselend.. Daar ik gister zei dat t wel beter ging, had ik gisteravond en vanacht toch best veel steken in mn maag (maar niet echt misselijk). Vanmorgen ging het dan wel weer, hoewel ik nu wel moe en slap ben (ben al een kilo afgevallen). Vanmiddag wel weer werken, in de hoop dat het vanavond niet weer erger wordt..
Woensdagavond gaan man en ik weer eens zitten voor onze babytiekomst;) hebben er nu weinig tijd voor gehad, en woensdag moeten we toch weer naar de vk. Dus daarna eens buurten over namen, wandelwagens en babykamers!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Jade zo 7 okt 2012 - 21:30

Linda schreef:

Jade, waarom mag jij geen auto rijden? Een goede kinderwagen is wel erg prettig als je veel moet lopen.
Ik heb zelf wel een rijbewijs, maar ik rij niet. Embarassed Ik heb een angst waar ik nog steeds niet overheen ben.

dat mag *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 10 827601 .

Ik heb last van toevallen (PNES aanvallen , http://en.wikipedia.org/wiki/Psychogenic_non-epileptic_seizures ) inmiddels al ruim 8 jaar Neutral. De kans dat ik er overheen groei is nihil, vandaar dat we besloten hebben om onze kinderwens gewoon in vervulling te laten gaan.

Dit houd echter wel in dat ik dus bijvoorbeeld niet mag autorijden. Ik voel de aanvallen overigens WEL aankomen, dus ik heb tijd om de baby weg te leggen en op de grond te gaan zitten. De aanvallen lijken heel erg op epilepsie, maar het heeft dus geen neurologische oorzaak.

Jade
Ratel
Ratel

Bericht  Caroow zo 7 okt 2012 - 23:45

Een jongen!!

We zijn zo blij cheers
Caroow