*Voorjaar 2013 mama's*
+32
Smaragdje
sanne-84
Jade
Mom-Of-3
mezzoforte
Mysterious
Vancity_girl
blondje1313
Caroow
Limburg85
Jasmine
Parel
slaatje
red rose
Jelin
Linda
Burn
Jazzlyn
Toedels
joyce0606
rapa nui
Lejow
Paper Crown
Highway
Arwyn
MAS
Julia
Lumen
nillis
Pussycat
Snoes
Katjing
36 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Hey meiden,
Ff kort want ik ga zo naar zwangerschapszwemmen.
Wat leuk smaragdje weer een jongen erbij.
Nu 2-1 dus, ik ben benieuwd of het zaterdag 3-1 word of 2-2 haha.
Katjing, wat fijn een goede echo. Vervelend hé zo vroeg al bekkenklachten, ik heb er ook last van. En vooral balen om het zo vroeg al te hebben.
PC, wat fijn ook een goede echo.
Uhhh verder weet ik het ff niet meer, ik ga gauw me spullen pakken
Ff kort want ik ga zo naar zwangerschapszwemmen.
Wat leuk smaragdje weer een jongen erbij.
Nu 2-1 dus, ik ben benieuwd of het zaterdag 3-1 word of 2-2 haha.
Katjing, wat fijn een goede echo. Vervelend hé zo vroeg al bekkenklachten, ik heb er ook last van. En vooral balen om het zo vroeg al te hebben.
PC, wat fijn ook een goede echo.
Uhhh verder weet ik het ff niet meer, ik ga gauw me spullen pakken
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
@Mom_of2, wat voor klachten heb jij als ik vragen mag? En wat doe jij er aan?
ik heb pas over twee weken een afspraak met de bekkenfysiotherapeut maar moet wel vanaf nu elke dag een uurtje liggen 's middags. Vind ik erg lastig, 't is er nu vandaag bijvoorbeeld al bij ingeschoten!
ik heb pas over twee weken een afspraak met de bekkenfysiotherapeut maar moet wel vanaf nu elke dag een uurtje liggen 's middags. Vind ik erg lastig, 't is er nu vandaag bijvoorbeeld al bij ingeschoten!
Katjing- Fluisteraar
- Aantal berichten : 341
Punten : 365
Registratiedatum : 29-08-12
Ik dacht dat we wisten welke jongensnaam we wilden, maar ben nu toch aan het twijfelen. Een tweede engelse/amerikaanse/... jongensnaam vinden is nog niet zo makkelijk...
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Katjing schreef:@Mom_of2, wat voor klachten heb jij als ik vragen mag? En wat doe jij er aan?
Ik heb pijn/last echt net boven me billen ( die twee kuiltjes), het bovenste gedeelte van me billen, wat doortrekt naar vooral me linkerbeen ( bovenbeen). Ik ben dus ook echt op zoek gegaan naar een bekkentherapeut. Ik had er een gevonden en gebeld maar dat gesprek verliep gefluister vreemd, ze zou terugbellen de volgende dag later, deed ze pas ruim 1,5 week later. Ondertussen verder gezocht en moet er wel wat verder voor rijden maar heb volgende week intake en onderzoek, paar dagen later eerste behandeling.
Ik heb wel wat tips gekregen van de vk, hoe je het beste uit de auto kan stappen, niet je benen over elkaar enz. Maar we zulken zien volgende week
Mom-Of-3- Prater
Mom-Of-2 schreef:Katjing schreef:@Mom_of2, wat voor klachten heb jij als ik vragen mag? En wat doe jij er aan?
Ik heb pijn/last echt net boven me billen ( die twee kuiltjes), het bovenste gedeelte van me billen, wat doortrekt naar vooral me linkerbeen ( bovenbeen). Ik ben dus ook echt op zoek gegaan naar een bekkentherapeut. Ik had er een gevonden en gebeld maar dat gesprek verliep gefluister vreemd, ze zou terugbellen de volgende dag later, deed ze pas ruim 1,5 week later. Ondertussen verder gezocht en moet er wel wat verder voor rijden maar heb volgende week intake en onderzoek, paar dagen later eerste behandeling.
Ik heb wel wat tips gekregen van de vk, hoe je het beste uit de auto kan stappen, niet je benen over elkaar enz. Maar we zulken zien volgende week
Oh dat is precies waar ik ook last heb, naast je stuitje zeg maar. Bij mij schiet het ook af en toe ineens door naar mijn been, heel pijnlijk is dat! Ik heb van de bekkentherapeut gisteren aan de telefoon al wat tips gekregen. Ik moet nu elke dag een uur gaan liggen en als ik op mijn zij lig een dik kussen tussen mijn benen. Vind dat alleen zo vreselijk slapen, dus ik werk dat ding er stiekem 's nachts weer uit... ;-). Ik mag alles doen maar als ik er last van krijg kan ik het beter minderen of vermijden. En verder niet te lang staan, zitten, lopen etc. Dus afwisselende houdingen en niet te lang hetzelfde.
Katjing- Fluisteraar
Pff linda ik kan je de hand schudden.
Do had ik al wat langer last van mn voedsel, maar verder geen last van gehad. Gisyer ging t eten ook goed, tot vanacht. Wat beroerd, en Steken boven in mn buik, daar waar nu door de zwangerschap mn maag zit? Door die steken voelde t wel anders dan een 'gewone' misselijkheid. Net is t er dan toch uitgekomen... Wel een opluchting ff haha. Nu lig ik weer in mn bedje, jrijg wel weer bewtjesteken. Dus hopenlijk kan ik wel slapen, terwijl ik ook ga bedenken of ik straks kan werken
Do had ik al wat langer last van mn voedsel, maar verder geen last van gehad. Gisyer ging t eten ook goed, tot vanacht. Wat beroerd, en Steken boven in mn buik, daar waar nu door de zwangerschap mn maag zit? Door die steken voelde t wel anders dan een 'gewone' misselijkheid. Net is t er dan toch uitgekomen... Wel een opluchting ff haha. Nu lig ik weer in mn bedje, jrijg wel weer bewtjesteken. Dus hopenlijk kan ik wel slapen, terwijl ik ook ga bedenken of ik straks kan werken
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
sanne-84 schreef:Pff linda ik kan je de hand schudden.
Rennies!!! Die helpen mij erg goed
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb ook last van mijn maag, behalve door de misselijkheid ook door maagzuur, ik slik een maagzuurremmer, maar soms gebruik ik rennies als die niet helpt en dan is dat nare gevoel in mijn maag vaak heel snel verdwenen!!
Morgen komt ik echt meeschrijven en mezelf in het lijstje zetten ;-). Maar dan wel onder mijn echte forumnaam en niet mijn schuilnaam ;-).
Morgen komt ik echt meeschrijven en mezelf in het lijstje zetten ;-). Maar dan wel onder mijn echte forumnaam en niet mijn schuilnaam ;-).
Katjing- Fluisteraar
Misschien heel dom, ik acht datt maagkrampen waren ofzo. maar heb dit gevoel nog niet gelinkt aan maagzuur.. Want heb ook geen zure oprispingen (op t overgeven van vanmorgen na)
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:Misschien heel dom, ik acht datt maagkrampen waren ofzo. maar heb dit gevoel nog niet gelinkt aan maagzuur.. Want heb ook geen zure oprispingen (op t overgeven van vanmorgen na)
Kan best hoor, dat het 'gewoon' maagkrampen zijn! Maar rennies brengen de maag gewoon een beetje tot rust. En het verschilt ook per persoon wat helpt! Maar je maag kalmeren als je krampen hebt is vaak wel iets wat helpt. Ik heb geen krampen maar gewoon een maag die van streek is steeds en bijvoorbeeld lauwe thee drinken brengt mijn maag ook tot rust!
Wat wij arme zwangeren allemaal wel niet moeten doorstaan he .
Katjing- Fluisteraar
Haha, zoveel kwaaltjes had ik niet.. Alleen van die vage zoals last van darmen en nu dit.
En heb geen honger of dorst, en wel echte steken af en toe.
Ons mam moest nog boodschappen doen en zou nog langskomen, dus ik zal haar opdracht geven voor rennies en vanillevla
En heb geen honger of dorst, en wel echte steken af en toe.
Ons mam moest nog boodschappen doen en zou nog langskomen, dus ik zal haar opdracht geven voor rennies en vanillevla
sanne-84- Ratel
En voor nu misschien even een kopje lauwe slappe thee doen?
Ik hang aan elkaar van kwaaltjes helaas...maar goed dat was te verwachten, ik hing voor de zwangerschap ook al aan elkaar van kwalen .
Alleen ging dat eigenlijk allemaal eindelijk eens een beetje goed... Zucht.
Maar nog steeds ben ik de blijste vrouw op aarde omdat ik zwanger ben en een kindje bij me mag dragen, kom maar op met alle kwalen, ik zet mijn schouders er wel onder want het is voor zo'n mooi doel!
Ik hang aan elkaar van kwaaltjes helaas...maar goed dat was te verwachten, ik hing voor de zwangerschap ook al aan elkaar van kwalen .
Alleen ging dat eigenlijk allemaal eindelijk eens een beetje goed... Zucht.
Maar nog steeds ben ik de blijste vrouw op aarde omdat ik zwanger ben en een kindje bij me mag dragen, kom maar op met alle kwalen, ik zet mijn schouders er wel onder want het is voor zo'n mooi doel!
Katjing- Fluisteraar
Blegh lauwe thee. Ben al blij dat ik af en toe water drink..
Ik denk dat ik gewoon buikgriep heb/verkeerd gegeten. Tenmiste dat hoop ik, want dan ben ik er ovee een paar dagen weer vanaf!
Ik denk dat ik gewoon buikgriep heb/verkeerd gegeten. Tenmiste dat hoop ik, want dan ben ik er ovee een paar dagen weer vanaf!
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:Blegh lauwe thee. Ben al blij dat ik af en toe water drink..
Hoop het ook voor je! En anders kan het zijn dat de boel nu toevallig net een beetje in de verdrukking zit of weggeduwd word en je over niet al te lange tijd als alles weer goed zit en gewend is weer minder last er van hebt. Of zoiets...haha
Katjing- Fluisteraar
Lauwe thee is inderdaad niets, daar zou ik juist misselijk van worden. Ben troueens wel verslaafd aan water. Dat drink ik nu hele dagen, terwijl ik dat nooit deed. Lekker koud uit mn koelkast...heerlijk!
Smaragdje- Ratel
Dat zei mn man ook, dat alles aant verschuiven is;)
sanne-84- Ratel
Smaragdje schreef:Lauwe thee is inderdaad niets, daar zou ik juist misselijk van worden. Ben troueens wel verslaafd aan water. Dat drink ik nu hele dagen, terwijl ik dat nooit deed. Lekker koud uit mn koelkast...heerlijk!
Ik dronk altijd al water. Heb sinds de zwangeeschap (op vandaag na) vaker zin in koolzuur
sanne-84- Ratel
Dat had ik de vorige zwangerschap ook, nu wordt ik meestal gelijk misselihk daarvan. Ach, zo slecht is dit niet voor mij, water kan ik in iedergeval niet te veel van drinkensanne-84 schreef:Smaragdje schreef:Lauwe thee is inderdaad niets, daar zou ik juist misselijk van worden. Ben troueens wel verslaafd aan water. Dat drink ik nu hele dagen, terwijl ik dat nooit deed. Lekker koud uit mn koelkast...heerlijk!
Ik dronk altijd al water. Heb sinds de zwangeeschap (op vandaag na) vaker zin in koolzuur
Smaragdje- Ratel
sanne-84 schreef:Blegh lauwe thee. Ben al blij dat ik af en toe water drink..
Bah wat vervelend! Ik hoop het ook voor je!
Ik dacht dat ik ook iets verkeerds gegeten had, maar dat was niet het geval. Sommige soorten eten valt verkeerd en dan ga ik spugen. Donderdag had ik het weer, op m'n werk. Gister weer nergens last van. Vandaag gelukkig ook niet.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Linda schreef:sanne-84 schreef:Blegh lauwe thee. Ben al blij dat ik af en toe water drink..
Bah wat vervelend! Ik hoop het ook voor je!
Ik dacht dat ik ook iets verkeerds gegeten had, maar dat was niet het geval. Sommige soorten eten valt verkeerd en dan ga ik spugen. Donderdag had ik het weer, op m'n werk. Gister weer nergens last van. Vandaag gelukkig ook niet.
Ergens (heel ver weg) wel grappig, omdat we net zo ver zijn!
Jij was een dag erna toch ook nog ziek?
Hier gaat t met ups en downs. Netwat geslapen, nu lijkttwel wat te gaan. Ik zou om 3 uur naar t werk bellen om te zeggen wat ik morgen doe, dus probeer nu nog een uur wakker te blijven om te kijken hoe gaat..
sanne-84- Ratel
Haha ja inderdaad.
Ik was in de nacht van maandag op dinsdag gaan spugen, dinsdag overdag ook nog wat. Ik voelde me zo slap als een vaatdoek en ik heb de hele dag in bed gelegen en hazenslaapjes gedaan, dat hielp wel. Woensdag ben ik weer gaan werken, ik voelde me nog wel wat slap, maar het ging wel. Donderdag had ik cursus en toen ben ik aan het eind van de middag weer gaan spugen, 's avonds echt heel erg. Gister en vandaag gelukkig nergens last van.
Bah, ik vind spugen zo goor! Echt erg voor de vrouwen die dit hun halve zwangerschap hebben gehad.. Je zou me dan echt op kunnen vegen.
Wat doe je ook al weer voor werk? Lichamelijk zwaar werk?
Ik was in de nacht van maandag op dinsdag gaan spugen, dinsdag overdag ook nog wat. Ik voelde me zo slap als een vaatdoek en ik heb de hele dag in bed gelegen en hazenslaapjes gedaan, dat hielp wel. Woensdag ben ik weer gaan werken, ik voelde me nog wel wat slap, maar het ging wel. Donderdag had ik cursus en toen ben ik aan het eind van de middag weer gaan spugen, 's avonds echt heel erg. Gister en vandaag gelukkig nergens last van.
Bah, ik vind spugen zo goor! Echt erg voor de vrouwen die dit hun halve zwangerschap hebben gehad.. Je zou me dan echt op kunnen vegen.
Wat doe je ook al weer voor werk? Lichamelijk zwaar werk?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Je eerste regels kloppen voor mij, hoewel ik maar 1x heb gespuugd. Feen zin om iets te doen (ipad vasthouden is al te veel) of te eten (nornaal zou ik zeggen, ach is goed voor de lijn;)
Morgen zien,we wl weer.
Ik werk in de zorg (met laag niveau veestandelijk gehandicapten). Als je ziek bent is er wek cercanging nodig, dus vandaar dat ik nu al moet beslissen voor morgeb, dat ia lastig
Morgen zien,we wl weer.
Ik werk in de zorg (met laag niveau veestandelijk gehandicapten). Als je ziek bent is er wek cercanging nodig, dus vandaar dat ik nu al moet beslissen voor morgeb, dat ia lastig
sanne-84- Ratel
Ik ga vanaf nu ook actief meeschrijven in dit topic, aangezien ik inmiddels alweer de 12 weken gepasseerd ben
15 oktober weer een echo, vind ik toch wel weer spannend
15 oktober weer een echo, vind ik toch wel weer spannend
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
@ Mezzoforte, fijn hé, die 12 weken voorbij!
Smaragdje- Ratel
Hey meiden,
Vandaag gewerkt en daarna de echo gehad. En jaja we weten het geslacht.
We krijgen er weer een meisje bij!!!
En alles was verder helemaal goed! Ze weegt 188 gram, voetjes zijn 2,3 cm. Hoofdje buikje en bovenbeentje liggen mooi op schema. Ze was flink aan het bewegen maakte een koprol, was aan het drinken aan het zwaaien echt leuk.
Vandaag gewerkt en daarna de echo gehad. En jaja we weten het geslacht.
We krijgen er weer een meisje bij!!!
En alles was verder helemaal goed! Ze weegt 188 gram, voetjes zijn 2,3 cm. Hoofdje buikje en bovenbeentje liggen mooi op schema. Ze was flink aan het bewegen maakte een koprol, was aan het drinken aan het zwaaien echt leuk.
Mom-Of-3- Prater
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: