*Voorjaar 2013 mama's*
+32
Smaragdje
sanne-84
Jade
Mom-Of-3
mezzoforte
Mysterious
Vancity_girl
blondje1313
Caroow
Limburg85
Jasmine
Parel
slaatje
red rose
Jelin
Linda
Burn
Jazzlyn
Toedels
joyce0606
rapa nui
Lejow
Paper Crown
Highway
Arwyn
MAS
Julia
Lumen
nillis
Pussycat
Snoes
Katjing
36 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
Ik denk dat het een jongetje wordt/is
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Ik denk dat het een jongetje wordt/is
Dat denk ik ook..
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Arwyn schreef:Ik denk dat het een jongetje wordt/is
Dat denk ik ook..
Jij laat toch ook een geslachtsbepalende echo dien of zit ik nu mis? Doen ze die bij jullie pas met 17 weken? Ik denk ook een jongen voor jullie!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Smaragdje schreef:Caroow schreef:Arwyn schreef:Ik denk dat het een jongetje wordt/is
Dat denk ik ook..
Jij laat toch ook een geslachtsbepalende echo dien of zit ik nu mis? Doen ze die bij jullie pas met 17 weken? Ik denk ook een jongen voor jullie!
Het kon vanaf 16 weken maar dan moest ik ervoor snipperen op mijn werk dus laat ik het een weekje later doen..
Caroow- Lady Post-a-lot
Ah oke, dat is dan ook overal dus anders. Hier mag k volgende week al.Caroow schreef:Smaragdje schreef:Caroow schreef:Arwyn schreef:Ik denk dat het een jongetje wordt/is
Dat denk ik ook..
Het kon vanaf 16 weken maar dan moest ik ervoor snipperen op mijn werk dus laat ik het een weekje later doen..
Smaragdje- Ratel
Smaragdje schreef:Ah oke, dat is dan ook overal dus anders. Hier mag k volgende week al.Caroow schreef:Smaragdje schreef:Caroow schreef:Arwyn schreef:Ik denk dat het een jongetje wordt/is
Dat denk ik ook..
Als ik had gevraagd het het vast ook wel eerder gemogen maar dan is de kans groter dat ze het niet zien en dan moet je later terug komen en mijn vriend krijgt niet zo makkelijk vrij helaas.
Caroow- Lady Post-a-lot
Caroow schreef:Smaragdje schreef:Ah oke, dat is dan ook overal dus anders. Hier mag k volgende week al.Caroow schreef:Smaragdje schreef:Caroow schreef:Arwyn schreef:Ik denk dat het een jongetje wordt/is
Dat denk ik ook..
Als ik had gevraagd het het vast ook wel eerder gemogen maar dan is de kans groter dat ze het niet zien en dan moet je later terug komen en mijn vriend krijgt niet zo makkelijk vrij helaas.
Ach, dan is het een extra echo. Hier doet ze het altijd vanaf dan en heeft tot nu toe maar 1 keer iemand terug laten komen. We zullen het wel zien. Ik begrijp wel dat je het liever later doet als hij niet makelijk vrij kan krijgen.
Smaragdje- Ratel
Bij ons was het ook overduidelijk te zien met 16+2! Spannend hoor meiden.
Wij zijn goed geslaagd bij de prenatal. We hebben een matras, een aerosleep, een aerosleep hoeslaken, een dekentje, een onderlaken, een aankleedkussen en een aankleedkussenhoes gekocht. Alles met 20 procent korting! M. vroeg of ik nog verder wilde shoppen, maar dat leek me niet verstandig voor onze portomonee
Wij zijn goed geslaagd bij de prenatal. We hebben een matras, een aerosleep, een aerosleep hoeslaken, een dekentje, een onderlaken, een aankleedkussen en een aankleedkussenhoes gekocht. Alles met 20 procent korting! M. vroeg of ik nog verder wilde shoppen, maar dat leek me niet verstandig voor onze portomonee
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Hier ook weer eens,
Zo heb 5 dagen gewerkt en dan nog avonddienst en dag erna weer vroeg. Pff ik ben echt zo moe, ik heb het koud en krijg het maar niet warm.
We zitten nu op het eten te wachten had echt geen zin om te koken.
Nu heerlijk het weekend vrij, ben ik ook echt zo ontzettend aan toe. Ben donderdag ook niet gaan zwangerschapszwemmen ik was zo moe.
Wij hebben volgend weekend de echo om te kijken wat het is, ik ben wel benieuwd nu het steeds dichterbij komt.
Dan kunnen we ook eens gaan bedenken wat voor kleur we de babykamer gaan maken, en natuurlijk de babykamer nog kopen.
De nieuwe bedden van de kinderen komen eind december dus eerst moet hun kamer klaar zijn, en dan de babykamer.
Ook voel ik de kleine regelmatig, erg leuk!
Kom snel op jullie reageren maar moest aantal bladzilver teruglezen dus weet het niet meer en doe het vanaf me telefoon.
Zo heb 5 dagen gewerkt en dan nog avonddienst en dag erna weer vroeg. Pff ik ben echt zo moe, ik heb het koud en krijg het maar niet warm.
We zitten nu op het eten te wachten had echt geen zin om te koken.
Nu heerlijk het weekend vrij, ben ik ook echt zo ontzettend aan toe. Ben donderdag ook niet gaan zwangerschapszwemmen ik was zo moe.
Wij hebben volgend weekend de echo om te kijken wat het is, ik ben wel benieuwd nu het steeds dichterbij komt.
Dan kunnen we ook eens gaan bedenken wat voor kleur we de babykamer gaan maken, en natuurlijk de babykamer nog kopen.
De nieuwe bedden van de kinderen komen eind december dus eerst moet hun kamer klaar zijn, en dan de babykamer.
Ook voel ik de kleine regelmatig, erg leuk!
Kom snel op jullie reageren maar moest aantal bladzilver teruglezen dus weet het niet meer en doe het vanaf me telefoon.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Deze topic maar weer eens uppen:)
Vandaag naar beide ouders en vriendengroep geweest, dus een strakker tuniekje aangetrokken. Zo leuk om reacties te krijgen:) enigstevis dat als mensen vragen hoe het is enz ik alleen maat goed kan zeggen, kan verder weinig verzinnen haha.
Vandaag ook nog een kindje van 2,5 week gezien. Wat is t nog een onwerkelijke gedachte dat wij over een half jaar ook dat hebben! Super leuk, maar ook wel beetje eng hoor.
We zijn er nog niet uit of we t geslacht willen weten en waar de bevalling plaatsvind. Van t geslacht weten we t beide nog niet, en ik zou ergens thuis wel willen bevallen, en man in t ziekenhuis.
En dan nog de naam, alle spullen enz. Maargoed dat we nog ff hebben! Toch moeilijk
Vandaag naar beide ouders en vriendengroep geweest, dus een strakker tuniekje aangetrokken. Zo leuk om reacties te krijgen:) enigstevis dat als mensen vragen hoe het is enz ik alleen maat goed kan zeggen, kan verder weinig verzinnen haha.
Vandaag ook nog een kindje van 2,5 week gezien. Wat is t nog een onwerkelijke gedachte dat wij over een half jaar ook dat hebben! Super leuk, maar ook wel beetje eng hoor.
We zijn er nog niet uit of we t geslacht willen weten en waar de bevalling plaatsvind. Van t geslacht weten we t beide nog niet, en ik zou ergens thuis wel willen bevallen, en man in t ziekenhuis.
En dan nog de naam, alle spullen enz. Maargoed dat we nog ff hebben! Toch moeilijk
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Hej Meiden,
Ik heb al even niet meer geschreven. Heb een weekje ziekenhuis er op zitten. Ik bleef maar overgegeven en het werd zo erg dat ik bezig was mijn spierweefsel te verbranden. Heb een dag of 5 aan het infuus gelegen en hopelijk knap ik nu snel weer op.
Wij hebben vandaag een echo gehad en we krijgen een meisje!! Echt zo leuk!! Als ik me morgen goed voel ga ik samen met mijn moeder een jurkje kopen
Hoe is het met jullie?
Er is nog geen lijstje geloof ik he met de uitgerekende data enzo? Is misschien wel leuk om te maken?
Ik heb al even niet meer geschreven. Heb een weekje ziekenhuis er op zitten. Ik bleef maar overgegeven en het werd zo erg dat ik bezig was mijn spierweefsel te verbranden. Heb een dag of 5 aan het infuus gelegen en hopelijk knap ik nu snel weer op.
Wij hebben vandaag een echo gehad en we krijgen een meisje!! Echt zo leuk!! Als ik me morgen goed voel ga ik samen met mijn moeder een jurkje kopen
Hoe is het met jullie?
Er is nog geen lijstje geloof ik he met de uitgerekende data enzo? Is misschien wel leuk om te maken?
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Registratiedatum : 24-11-10
Mysterious, wat vervelend. Voel je je inmiddels al wat beter? En wat leuk dat je een meisje krijgt! Gefeliciteerd.
Een lijstje lijkt me een goed idee. Ik kan het alleen niet zelf. Wie kan het wel?
Hier vast wat er in het lijstje mag komen. Slaatje, 34, 1e kindje, uitgerekende datum 03-03-2-13.
Een lijstje lijkt me een goed idee. Ik kan het alleen niet zelf. Wie kan het wel?
Hier vast wat er in het lijstje mag komen. Slaatje, 34, 1e kindje, uitgerekende datum 03-03-2-13.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Mysterious, jeetje wat balen zeg. Nu nog die misselijkheid. Hoe voel je je nu? Wat leuk een meisje, ik moet nog een paar dagen geduld hebben.
Lijstje leuk idee maar ik ben daar ook niet zo handig in, maar voor het lijstje: ik ben 30, 3de, 15-3-2013 uitgerekend
Grr nou is me vriend later thuis en ik heb al zo'n honger. Hij dacht 6 uur, dus ik heb gezegd dat ik tot 6 uur wacht dat het dan op tafel staat ik ga niet langer wachten.
Lijstje leuk idee maar ik ben daar ook niet zo handig in, maar voor het lijstje: ik ben 30, 3de, 15-3-2013 uitgerekend
Grr nou is me vriend later thuis en ik heb al zo'n honger. Hij dacht 6 uur, dus ik heb gezegd dat ik tot 6 uur wacht dat het dan op tafel staat ik ga niet langer wachten.
Mom-Of-3- Prater
Hey dames!
Mag ik met jullie mee kletsen? Dat lijkt me toch wel erg leuk!
Sanne, heerlijk toch dat je weinig kwaaltjes hebt!
Mysterious, bah wat vervelend zeg. Hopelijk knap je gauw op.
En wat leuk een meisje!!
Mag ik met jullie mee kletsen? Dat lijkt me toch wel erg leuk!
Sanne, heerlijk toch dat je weinig kwaaltjes hebt!
Mysterious, bah wat vervelend zeg. Hopelijk knap je gauw op.
En wat leuk een meisje!!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Mysterious, vervelend hoor!
Ik roep nooit meer dat ik weinig kwaaltjes heb! Snds gister een onzeker (soort zenuwachtig) gevoel, en ook beetje kramp. Ik dacht op tijd naar bed, dan is het morgen weer over. Vandaag toch wat krampen/steken, net iets anders dan anders. Hoop getwijfel (sanne zou sanne niet zijn) enz, collega gevraagd, en uiteindelijk toch vk gebeld. Zj begon over bandenpijn of blaasontsteking, maar ik mocht toch langskomen.
Op het werk maar over een stickje geplast (toch makkelijk in de zorg werken) en ja hoor, blaasontsteking! Vandaar waarschijnlijk de krampen. Maar omdat ik nergens anders last van had, en krampen toch soms ascosieer met negatief werd ik onzeker. Toch naar de vk geweest (of ik nu weer bel of langsga, maakt qua tijd ook niet uit) en toch nog even naar het hartje geluisterd. Weer gerustgesteld.
Ik ben ook niet goed in schema's...
Ik roep nooit meer dat ik weinig kwaaltjes heb! Snds gister een onzeker (soort zenuwachtig) gevoel, en ook beetje kramp. Ik dacht op tijd naar bed, dan is het morgen weer over. Vandaag toch wat krampen/steken, net iets anders dan anders. Hoop getwijfel (sanne zou sanne niet zijn) enz, collega gevraagd, en uiteindelijk toch vk gebeld. Zj begon over bandenpijn of blaasontsteking, maar ik mocht toch langskomen.
Op het werk maar over een stickje geplast (toch makkelijk in de zorg werken) en ja hoor, blaasontsteking! Vandaar waarschijnlijk de krampen. Maar omdat ik nergens anders last van had, en krampen toch soms ascosieer met negatief werd ik onzeker. Toch naar de vk geweest (of ik nu weer bel of langsga, maakt qua tijd ook niet uit) en toch nog even naar het hartje geluisterd. Weer gerustgesteld.
Ik ben ook niet goed in schema's...
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Sanne, maf is dat hè. Een blaasontsteking tijdens de zwangerschap voelt heel anders aan dan normaal gesproken. Wel super handig dat je het even op je werk kon testen!
Linda- Ratel
Naam | Leeftijd | Hoeveelste kindje | Uitgerekende datum | Geslacht |
Slaatje | 34 | 1e | 03-03-2013 | jongen |
Mom-Of-2 | 30 | 3e | 15-03-2013 | - |
Smaragdje | 23 | 2e | 28-03-2013 | - |
Linda | 27 | 2e | 02-04-2013 | - |
Laatst aangepast door Smaragdje op ma 1 okt 2012 - 7:26; in totaal 2 keer bewerkt
Smaragdje- Ratel
@ Mysterious, wat vervelend! Moet je nog zoveel overgeven of is dat nu een stuk minder? Wat leuk dat je een meisje krijgt!
@ Sanne, wat vervelend een blaasontsteking! Gelukkig heb ik daar nog nooit last van gehad, maar het lijkt mij heel vervelend.
@ All, gister heel de dag veel last en pijn in mijn buik gehad. Gelukkig was het vandaag weer over, maar vraag mij nog steeds af wat dat geweest is.
@ Sanne, wat vervelend een blaasontsteking! Gelukkig heb ik daar nog nooit last van gehad, maar het lijkt mij heel vervelend.
@ All, gister heel de dag veel last en pijn in mijn buik gehad. Gelukkig was het vandaag weer over, maar vraag mij nog steeds af wat dat geweest is.
Smaragdje- Ratel
Linda, 27 jaar, 2e kindje, 2 april.
Linda- Ratel
Mooi lijstje smaragdje. Hopelijk weten we zaterdag het geslacht.
Zo ik hang lekker op de bank.
Als we zaterdag het geslacht weten kunnen we serieus eens gaan bedenken wat voor kleur de babykamer gaat worden, maar ook afhankelijk wat voor meubeltjes het gaan worden. Het gaat nou wel een beetje kriebelen om wat te gaan doen en wat gerichts te kopen haha ongeduldig dat ik ben
Als we zaterdag het geslacht weten kunnen we serieus eens gaan bedenken wat voor kleur de babykamer gaat worden, maar ook afhankelijk wat voor meubeltjes het gaan worden. Het gaat nou wel een beetje kriebelen om wat te gaan doen en wat gerichts te kopen haha ongeduldig dat ik ben
Mom-Of-3- Prater
Mom-Of-2 schreef:Mooi lijstje smaragdje. Hopelijk weten we zaterdag het geslacht.
Haha, hier nog zo'n ongeduld hoor. Hopelijk is het hier donderdag al goed te zien. Kan ook niet wachteno m iets gerichts te gaan kopen!
Smaragdje- Ratel
Naam | Leeftijd | Hoeveelste kindje | Uitgerekende datum | Geslacht |
Slaatje | 34 | 1e | 03-03-2013 | jongen |
Mom-Of-2 | 30 | 3e | 15-03-2013 | - |
Smaragdje | 23 | 2e | 28-03-2013 | - |
Linda | 27 | 2e | 02-04-2013 | - |
mezzoforte | 23 | 1e | 17-04-2013 | - |
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Wij hebben 20 oktober de geslachtsbepalende echo. Ik ben zo benieuwd!!
Ik ben dan 16w4d, precies hetzelfde als bij onze dochter.
Ik ga dan pas shoppen. Ik weet nog van toen ik net bevallen was dat ik neutrale kleertjes niet leuk vond. Dus die kopen we niet.
Qua spullen hebben we alles al. Kinderwagen, babykamer enzo.
Ik heb gelukkig ook weinig kwaaltjes. M'n bloeddruk was laag, 95 / 60. Daardoor zie ik vaak sterretjes. Misselijk ben ik gelukkig niet. Ik heb alleen wel vaker hoofdpijn.
Ik lig al lekker in bed, ga zo slapen. Vanaf morgen moet ik 3 dagen achter elkaar werken, dat ben ik niet gewend, normaal is woensdag m'n vrije dag.
Ik ben dan 16w4d, precies hetzelfde als bij onze dochter.
Ik ga dan pas shoppen. Ik weet nog van toen ik net bevallen was dat ik neutrale kleertjes niet leuk vond. Dus die kopen we niet.
Qua spullen hebben we alles al. Kinderwagen, babykamer enzo.
Ik heb gelukkig ook weinig kwaaltjes. M'n bloeddruk was laag, 95 / 60. Daardoor zie ik vaak sterretjes. Misselijk ben ik gelukkig niet. Ik heb alleen wel vaker hoofdpijn.
Ik lig al lekker in bed, ga zo slapen. Vanaf morgen moet ik 3 dagen achter elkaar werken, dat ben ik niet gewend, normaal is woensdag m'n vrije dag.
Linda- Ratel
mezzoforte schreef:
Naam Leeftijd Hoeveelste kindje Uitgerekende datum Geslacht Slaatje 34 1e 03-03-2013 jongen Mom-Of-2 30 3e 15-03-2013 - Smaragdje 23 2e 28-03-2013 - Linda 27 2e 02-04-2013 - mezzoforte 23 1e 17-04-2013 - Mysterious 31 1e 13-03-2013 meisje
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Registratiedatum : 24-11-10
Krijg mezelf er niet in de tabel:
2e kindje, ik ben 30 en uitgerekend op 25-03-2013
Mysterious: heftig zeg, hopelijk voel je je morgen goed genoeg om even te shoppen. Leuk dat jullie een meisje krijgen.
Hier gaat alles goed, morgen weer controle bij de vk.
Ik vroeg me trouwens af: zijn jullie allemaal te ongeduldig om te wachten tot de 20 weken echo of vertellen ze dan het geslacht niet? Wij wilde daar nl gewoon op wachten, we willen liever niet meer echo's dan nodig is.
De 20 weken echo krijg ik extra uitgebreid omdat mijn broertje een hartafwijking heeft dan dan kijken ze extra goed naar het hartje enz.
Wij hebben behalve een box niks nodig, alleen wat nieuwe kleertje en als het deze keer een jongen wordt zullen er dat flink meer zijn
De babykamer van onze dochter is blauw en lime groen dus dat kan ook prima voor een jongen. We willen alleen de zolder opknappen en daar zelf gaan slapen zodat onze dochter naar de studeerkamer kan en de studeerkamer komt dan op onze kamer. ( ja heel handig haha) De baby komt minimaal de eerste 6 maanden op onze kamer dus we hebben nog meer dan genoeg tijd om dat in orde te maken.
Heb vandaag weer de eerste tennisles van het winterseizoen gehad. Ging nog goed, maar ben benieuwd hoe lang ik het vol ga houden.
Nu ga ik even sinterklaas shoppen op intertoys.nl voor onze dochter
2e kindje, ik ben 30 en uitgerekend op 25-03-2013
Mysterious: heftig zeg, hopelijk voel je je morgen goed genoeg om even te shoppen. Leuk dat jullie een meisje krijgen.
Hier gaat alles goed, morgen weer controle bij de vk.
Ik vroeg me trouwens af: zijn jullie allemaal te ongeduldig om te wachten tot de 20 weken echo of vertellen ze dan het geslacht niet? Wij wilde daar nl gewoon op wachten, we willen liever niet meer echo's dan nodig is.
De 20 weken echo krijg ik extra uitgebreid omdat mijn broertje een hartafwijking heeft dan dan kijken ze extra goed naar het hartje enz.
Wij hebben behalve een box niks nodig, alleen wat nieuwe kleertje en als het deze keer een jongen wordt zullen er dat flink meer zijn
De babykamer van onze dochter is blauw en lime groen dus dat kan ook prima voor een jongen. We willen alleen de zolder opknappen en daar zelf gaan slapen zodat onze dochter naar de studeerkamer kan en de studeerkamer komt dan op onze kamer. ( ja heel handig haha) De baby komt minimaal de eerste 6 maanden op onze kamer dus we hebben nog meer dan genoeg tijd om dat in orde te maken.
Heb vandaag weer de eerste tennisles van het winterseizoen gehad. Ging nog goed, maar ben benieuwd hoe lang ik het vol ga houden.
Nu ga ik even sinterklaas shoppen op intertoys.nl voor onze dochter
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: