Het is mis
+50
Printje
Monnie
M-G
_Jet
Shy
kwak
Arwyn
sanne-84
slaatje
L!ND@
Puzzle
Puggle
Filoria
Snoes
Annemoontje
Smaragdje
Raindrop
Juutjepetuutje
Lejow
Vancity_girl
Viva
Linda
Chocoholic
Ella
Sanne
Amber-
Mom-Of-3
Muppetje
Sazzle
Flip Fluitketel
nillis
Creabea_28
smooch
holaagirl
Tania
liesje
Lumen
Bloem86
Liadan
Happydobby
SarahKey
Pussycat
Stokstaartje
LDJ
Parisienne
Jasmine
PiP
Lonely Goatherd
Steep
Sweet33
54 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Het is mis
Heel veel sterkte!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Wat een vreselijk nieuws, heel veel sterkte!
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Wat naar om te lezen, veel sterkte!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Heel veel sterkte!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Na een nachtje te hebben nagedacht zou ik graag gecuratteerd worden. Ik hoop dat de vk achter me staat en me wil doorverwijzen naar de Gyn. Het is nl hun protocol om het op natuurlijke wijze te laten verlopen maar ik zie het niet zitten...
Sweet33- Fluisteraar
- Aantal berichten : 124
Punten : 197
Registratiedatum : 18-12-11
Heel veel sterkte
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Wat een vreselijk moeilijk maar moedig besluit heb je genomen Sweet! Heel veel sterkte meid!
Gast- Gast
Sweet, ik heb je persoonlijke berichtje beantwoord hoor. Hoop heel erg dat het allemaal mee gaat vallen voor je.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Wat ontzettend naar Sweet, veel sterkte!!
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Wat erg!! Veel sterkte.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Sweet: toen het bij mij mis was toen wilde de gyn ook wachten tot het zelf zou komen. Ik ben naar huis gegaan en heb de volgende dag terug gebeld en kon 2 dagen na de foute echo weer komen. Ik heb toen medicatie meegekregen om het op gang te helpen zeg maar. Mijn voorkeur was belangrijker dan zijn voorkeur. Dus als jij wilt dat het zsm weg is dan moet je op je strepen staan.
Heel veel sterkte de komende periode.
Heel veel sterkte de komende periode.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ja je moet idd duidelijk weten waarom je een curettage wil. Ik heb toch wel door dat men liever ziet dat het op een natuurlijke manier gaat. Wat opzich logisch is, maar psygisch wel een stuk zwaarder weegt...Ik hoop dat men maandag me een dag wil doorgeven van een curettage en dan liever dinsdag dan vrijdag, bij wijze van...Maaar goed...We shall see....
Sweet33- Fluisteraar
Oja, die pillen heb je ook nog. Hoe lijkt je dat?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Idd ben je er met een curretage sneller vanaf om het maar zo te zeggen. Maar denk er ook aan dat dit psychisch zwaar kan zijn en evt bijwerkingen kan hebben (net zoals de Cytotec). Daarbij word je bij een curretage onder algehele narcose gebracht en je ziet na afloop niks meer van je vruchtje/kindje. Weet niet of je daar nog behoefte aan heb.
Ik heb zowel een curretage (ivm restweefsel na de MK) als medicatie gehad voor opwekking van de MK gehad en heeft er bij mij beide best wel in gehakt.
Ik hoop voor je dat de VK je zsm doorverwijst naar een gyn om evt de mogelijkheden met je bespreken. Ook omdat je aangeeft dat je er zo snel mogelijk 'vanaf wil'.
Ik heb zowel een curretage (ivm restweefsel na de MK) als medicatie gehad voor opwekking van de MK gehad en heeft er bij mij beide best wel in gehakt.
Ik hoop voor je dat de VK je zsm doorverwijst naar een gyn om evt de mogelijkheden met je bespreken. Ook omdat je aangeeft dat je er zo snel mogelijk 'vanaf wil'.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ze wilden bij de vk geen pillen voorschrijven. Overigens bedoel ik het niet naar hoor dat ik er zsm vanaf wil. Ik hoop dat dit niet rare gedachten teweeg brengt hier. Het kindje was ontzettend gewenst. Maar nu er geen hart activiteit blijkt te zijn, tja dan vind ik het ook wel een naar idee om er mee rond te blijven lopen....
Sweet33- Fluisteraar
Sowieso schrijft de VK die medicatie niet uit en moet je eerst een consult bij de gyn brengen daarvoor. En ik begrijp je heus wel hoor in je redenatie, dat had ik ook. Alleen heb ik even nodig gehad om mijn verstand en gevoel op 1 lijn te krijgen.
Ik zou a.s. maandag je VK bellen en je gevoel uitspreken en een verwijzing naar de gyn vragen.
Ik zou a.s. maandag je VK bellen en je gevoel uitspreken en een verwijzing naar de gyn vragen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: