Pfff wat is dat jaar omgevlogen...
+6
Puggle
kwak
Tazz
RiLiJu
Sanne
Aggi
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pfff wat is dat jaar omgevlogen...
25 Augustus is onze zoon alweer 1 jaar geworden, moet zeggen dat het waar is en dat het best wel klopt dat de tijd snel gaat...
Ik weet nog goed dat ik op het kraambed lag en dat de kraamverzorgster tegen mij zei... voor je het weet ben je een half jaar verder... nou nu al een jaar...
Voor een jaar terug kwamen wij uit het ziekenhuis, eindelijk thuis. Ik weet nog dat ik toch wat onzeker was, maar dit is helemaal goed gekomen.
Ik heb een pracht van een zoon, het is echt een geweldig en vrolijk kindje. Ik vind het geweldig om moeder te zijn, en ik geniet enorm van hem
Wild het even graag kwijt Wie heeft er nog meer van die mooi, gelukkige momenten.
Ik weet nog goed dat ik op het kraambed lag en dat de kraamverzorgster tegen mij zei... voor je het weet ben je een half jaar verder... nou nu al een jaar...
Voor een jaar terug kwamen wij uit het ziekenhuis, eindelijk thuis. Ik weet nog dat ik toch wat onzeker was, maar dit is helemaal goed gekomen.
Ik heb een pracht van een zoon, het is echt een geweldig en vrolijk kindje. Ik vind het geweldig om moeder te zijn, en ik geniet enorm van hem
Wild het even graag kwijt Wie heeft er nog meer van die mooi, gelukkige momenten.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Pfff wat is dat jaar omgevlogen...
De tijd vliegt hè? Nog gefeliciteerd met je zoon! Hebben jullie zijn verjaardag leuk gevierd? Mooie dag gehad?
Vandaag waren wij bij de bank om een nieuwe bankrekening voor H. te openen. Ze zat bij mij op schoot. En terwijl ze vorige week nog omkukelde als je haar los liet, bleef ze nu zonder steun zitten Ik was echt verbaasd, net alsof ze van de een op andere dag doorheeft hoe ze haar evenwicht moet bewaren.
Vandaag waren wij bij de bank om een nieuwe bankrekening voor H. te openen. Ze zat bij mij op schoot. En terwijl ze vorige week nog omkukelde als je haar los liet, bleef ze nu zonder steun zitten Ik was echt verbaasd, net alsof ze van de een op andere dag doorheeft hoe ze haar evenwicht moet bewaren.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Het gaat echt snel he. Eigenlijk iets te snel:oops:
Ik heb vandaag voor het eerst een stuk gefietst met C.eline. C.eline op haar eigen fiets. Als ik zie hoe goed ze dat al kan, hoe netjes ze al uitkijkt en hoe trots ze is op zichzelf, besef ik me dat ik echt een moeder aan het worden ben van een prachtige, grote meid.
Ik heb vandaag voor het eerst een stuk gefietst met C.eline. C.eline op haar eigen fiets. Als ik zie hoe goed ze dat al kan, hoe netjes ze al uitkijkt en hoe trots ze is op zichzelf, besef ik me dat ik echt een moeder aan het worden ben van een prachtige, grote meid.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Dankje, de verjaardag was zeer geslaagd, hij keek zijn ogen uit. Leuke dingen gekregen en de taart liet hij zich goed smaken, met een vorkje uiteraard hihihi...
Ja die ontwikkeling van die kids gaat soms verbazend snel, maar goed van haar zeg, zelf rechtop blijven zitten
Ja die ontwikkeling van die kids gaat soms verbazend snel, maar goed van haar zeg, zelf rechtop blijven zitten
Aggi- Prater
Dat lijkt mij ook erg leuk, als ze zelf kunnen fietsen, maar ook wel weer spannend ivm verkeer enz. Het is ook weer een stukje loslaten, zelfstandigheid.
Aggi- Prater
Voor je het weet is hij bijna 4 en wil hij graag naar de basisschool! De tijd neemt echt sprongen als je kids hebt vind ik.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Gefeliciteerd!
klopt, een jaar vliegt! en 2 jaar ook, hier word D. over 2 maand al weer 2!
klopt, een jaar vliegt! en 2 jaar ook, hier word D. over 2 maand al weer 2!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Nog gefeliciteerd! En ik vind het nu al snel gaan
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Gefeliciteerd...ik vindt hetzelf ook idd erg snel gaan zo zitten ze nog in de buik en nu loopt ze om de tafel heen .het gaat ons veel te snel bepaalde dingen schrijf ik wel op van bijvoorbeeld waneer ze voor het eerst zelf ging zitten ,tandjes krijgen enz..op een of andere manier is mijn geheugen een zeef hihi zf worden we ook ouder das wat minder hihi
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Nog gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van je zoontje! Ik kan me zo voorstellen dat het snel gaat.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Nog gefeliciteerd Aggi met de verjaardag van je zoontje! Wat gaat het toch snel hé? L. is afgelopen maandag 1 jaar geworden. Het afgelopen jaar hebben wij hoogte- en dieptepunten gekend, maar ik zou het zo weer overdoen. Ik geniet zo van hem.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Aggi en Laced, allebei gefeliciteerd !
Gaat zeker snel he, ik zou ook zo het hele jaar nog een keer over willen doen. Nog een keer genieten van die momentjes. Het is me veels te snel gegaan, van dat kleine hummeltje bij de geboorte naar dat eigenwijze manneke die 's ochtends staat te springen in bed als ie wakker is en dat in een jaar.
Gaat zeker snel he, ik zou ook zo het hele jaar nog een keer over willen doen. Nog een keer genieten van die momentjes. Het is me veels te snel gegaan, van dat kleine hummeltje bij de geboorte naar dat eigenwijze manneke die 's ochtends staat te springen in bed als ie wakker is en dat in een jaar.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Fearie schreef:Aggi en Laced, allebei gefeliciteerd !
haha ja leuk is dat hé Faerie! Hoe klein hij bij de geboorte was, het bedje veel te groot voor het mannetje.. En nu staat hij inderdaad s'ochtends aan zijn bed te wachten, met een grote glimlach, totdat je hem uit bed tilt!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: