Date-topic
+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Date-topic
Ik vind het nog best enthousiast overkomen hoor Bliss! Ik zou idd het initiatief nu ook bij hem laten, je wil natuurlijk ook geen scheve verhoudingen waarbij jij veel meer investeert..
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Bliss.. ik vind 't ook enthousiast hoor (maar ik romantiseer altijd veel te veel.. want ik zie nu een jongen voor me die dit met een ondeugend hoofd tegen me zegt en dan is 't lief)
RR, mijn date is een beetje over hoor.. Hij smste maandag wel dat ie me graag wilt zien maar tot afspreken komt 't nooit dus ik ben er wel klaar mee. (zeg ik heel stoer )
RR, mijn date is een beetje over hoor.. Hij smste maandag wel dat ie me graag wilt zien maar tot afspreken komt 't nooit dus ik ben er wel klaar mee. (zeg ik heel stoer )
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Dit idee heb ik er ook wel bij hoor Bliss. Maar wel verstandig van je dat je het nu van hem laat afkomen.Feline schreef:Bliss.. ik vind 't ook enthousiast hoor (maar ik romantiseer altijd veel te veel.. want ik zie nu een jongen voor me die dit met een ondeugend hoofd tegen me zegt en dan is 't lief)
En Feline wat jammer dat er nog niks is afgesproken!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ja Sweety, ik vind 't ook jammer.. Kan iemand moeilijk dwingen om met me af te spreken Over een maandje ben ik 't hopelijk weer vergeten!
Feline- Kletskop
Dat is jammer Feline! Nog andere leuke opties?.. Groot gelijk dat je er klaar mee bent:)..
Andere dames nog leuke, nieuwe ontwikkelingen?
Andere dames nog leuke, nieuwe ontwikkelingen?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Nee, geen andere opties op 't moment. Ik stond er eerlijk gezegd ook niet voor open alleen overkwam me dit een beetje. Afgelopen zaterdag op wel op stap geweest maar op één of andere manier kwamen er alleen maar bezette mannen op me af. Heel vaag. Heb echt een paar keer gehoord: nou, als ik geen vriendin had gehad dan had ik 't wel geweten.. Uhh, ok.. fijn om te weten :S
Feline- Kletskop
Bij mij ook niet veel spannends. Heb net naar mijn date een sms gestuurd of hij het nog steeds zo leuk vind en dat het hier rustig is en dat ik aan hem denk en zin heb om te kroelen met hem. Toen kreeg ik terug:
Hey. Hier is het nog steeds leuk. Vandaag sneeuwt het dus dat is super. Vanavond gaan we naar de avondpiste. Spreken snel weer af om te kroelen Kus!
Lief en leuk smsje.. Maar nu heb ik zoiets van.. Ja dan kunnen we toch ook nu een afspraak maken?
Erg he..
Wel leuk dat ze dat zeggen Feline, maar je heb er zo weinig aan eigenlijk.
Hey. Hier is het nog steeds leuk. Vandaag sneeuwt het dus dat is super. Vanavond gaan we naar de avondpiste. Spreken snel weer af om te kroelen Kus!
Lief en leuk smsje.. Maar nu heb ik zoiets van.. Ja dan kunnen we toch ook nu een afspraak maken?
Erg he..
Wel leuk dat ze dat zeggen Feline, maar je heb er zo weinig aan eigenlijk.
Sweety- Ratel
Sweety.. ik snap wat je bedoelt maar ik zou als ik hem was op mijn vakantie ook niet bezig zijn met afspraken inplannen. Vind 't wel tof dat ie zo snel reageert ondanks zijn vakantie
Ja, heb er inderdaad niets aan. Vind 't ook echt heel vaag dat je een meisje aan gaat spreken in de kroeg (doelbewust want ik zag bij beide dat ze aarzelden om naar me toe te komen) terwijl je een vriendin thuis hebt zitten. What's the point? Één bleek vlak bij mij te wonen waarop hij zegt: oh, wat leuk.. dan kom ik een keer wat bij je drinken met m'n vriendin!
Ja, heb er inderdaad niets aan. Vind 't ook echt heel vaag dat je een meisje aan gaat spreken in de kroeg (doelbewust want ik zag bij beide dat ze aarzelden om naar me toe te komen) terwijl je een vriendin thuis hebt zitten. What's the point? Één bleek vlak bij mij te wonen waarop hij zegt: oh, wat leuk.. dan kom ik een keer wat bij je drinken met m'n vriendin!
Feline- Kletskop
Ja dat is wel erg leuk dat hij dat doet. Nu voel ik me toch wel stiekem beetje speciaal.
Bedankt voor die kijk erop.
WAT?? Die jongen is raar hoor.. dan kom ik met mijn vriendin wat drinken bij je.. Hahaha.. Hij heeft wel lef, of hij is gewoon dom/naïef.
Soms doen mannen dat om te kijken of ze nog in de markt liggen. Rare wezens zijn het.
Bedankt voor die kijk erop.
WAT?? Die jongen is raar hoor.. dan kom ik met mijn vriendin wat drinken bij je.. Hahaha.. Hij heeft wel lef, of hij is gewoon dom/naïef.
Soms doen mannen dat om te kijken of ze nog in de markt liggen. Rare wezens zijn het.
Sweety- Ratel
Graag gedaan.. Gewoon je kerel met die van mij vergelijken en dan komt ie er altijd positiever uit haha
Ja, ik vond 't ook echt serieus vreemd. Heb mezelf maar met een smoes weggelokt bij hem. En nou maar hopen dat ik 'm niet tegen kom hier in de supermarkt.
Was ook wel grappig, ik liep langs de bar en een jongen stootte z'n best wel leuke vriend aan.. Begint die vriend één of ander vreemd gilgeluid te maken om mijn aandacht te trekken.. werd ie ineens een stuk minder leuk van. Geen idee hoe ik op een gil moet reageren.. terug gillen is ook zo stom..
Ja, ik vond 't ook echt serieus vreemd. Heb mezelf maar met een smoes weggelokt bij hem. En nou maar hopen dat ik 'm niet tegen kom hier in de supermarkt.
Was ook wel grappig, ik liep langs de bar en een jongen stootte z'n best wel leuke vriend aan.. Begint die vriend één of ander vreemd gilgeluid te maken om mijn aandacht te trekken.. werd ie ineens een stuk minder leuk van. Geen idee hoe ik op een gil moet reageren.. terug gillen is ook zo stom..
Feline- Kletskop
Wat een vage kerels Feline! Binnenkort komt er vast een ander, leuk, vrijgezel exemplaar voor je voorbij! (heb je niks meer op je sms gehoord trouwens?)
Sweety, ik vind dat ook erg positief hoor, dat hij zelfs op vakantie nog zo snel terug smst! Logisch dat ie nu geen afspraak maakt, het zou wel een kutvakantie zijn als ie zn agenda nu paraat had gehad
Sweety, ik vind dat ook erg positief hoor, dat hij zelfs op vakantie nog zo snel terug smst! Logisch dat ie nu geen afspraak maakt, het zou wel een kutvakantie zijn als ie zn agenda nu paraat had gehad
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, niets meer.. Maar ik had 't eerlijk gezegd ook niet verwacht. Blijf 't overigens wel vaag vinden hoor. Smsen wanneer we deze week af kunnen spreken en dan vervolgens niets terug sturen op mijn reactie. Week is alweer bijna om Het typeert 'm..
En voorlopig even geen leuke mannen voor mij. Wilde al geen dates aangaan i.v.m. rotperiode waar ik in zit en er nog aan zit te komen. En na dit gezeur al helemaal niet meer..
Maar jullie gun ik het des te meer
En voorlopig even geen leuke mannen voor mij. Wilde al geen dates aangaan i.v.m. rotperiode waar ik in zit en er nog aan zit te komen. En na dit gezeur al helemaal niet meer..
Maar jullie gun ik het des te meer
Feline- Kletskop
Mn date en ik hebben net de IQ-test gedaan en steeds heen en weer gesmst tussendoor, was leuk We zijn ook aan elkaar gewaagd qua intelligentie (wist ik al, maar toch), ik had 131 en hij 137. Stelletje nerds
Bliss- Lady Post-a-lot
he wat een maffe dingen maak jij mee Feline, ik zou meteen denken dat hij een trio wilt oid als iemand uit de kroeg zegt: ik kom wel een keer langs met mijn vriendin
Misschien was dat gilgeluid wel zon oergeluid waar vrouwen vroeger op vielen
Sweety ben het ook eens met de andere meiden. Dat hij juist wel aan je denkt door het dagelijks smsen! en dat hij aangeeft weer in nl wat af te willen spreken. Ik zou er zelf ook niet aan denken om een afspraak te maken voor in nederland als ik nog op vakantie ben.
grappig Bliss, hebben jullie toch nog soort van iets samen gedaan
uh hier geen ontwikkeling, maar had ik niet anders verwacht, het is nog niet eens een week geleden
Misschien was dat gilgeluid wel zon oergeluid waar vrouwen vroeger op vielen
Sweety ben het ook eens met de andere meiden. Dat hij juist wel aan je denkt door het dagelijks smsen! en dat hij aangeeft weer in nl wat af te willen spreken. Ik zou er zelf ook niet aan denken om een afspraak te maken voor in nederland als ik nog op vakantie ben.
grappig Bliss, hebben jullie toch nog soort van iets samen gedaan
uh hier geen ontwikkeling, maar had ik niet anders verwacht, het is nog niet eens een week geleden
Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 20 jan 2011 - 2:28; in totaal 2 keer bewerkt
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben weer bij mijn date geweest. Had hem afgelopen zaterdag echt gek gemaakt met mijn outfit en gedrag dus ergens ben ik beetje bang dat ik niet aan dit beeld heb voldaan..
Ik had hem op de chat op facebook (waar we meestal communiceren of we elkaar zien) en hij had gevraagd of ik na mijn sauna dag bij hem wilde slapen als een baby. Heb ik geweigerd maar wel gezegd dat ik dinsdag na het werk kon komen. Hebben we eerst tijd in de kroeg gezeten met vrienden van hem. Hij haalde me telkens aan, kusjes en zeggen dat ik mooi ben.
Toen naar huis, gezellig gehad :-) en weer naar vrienden van hem. Me daar weer telkens aanhalen, onder de tafel met de voeten, op schoot trekken. Ik was daarna te moe om naar huis te rijden dus ben blijven slapen.
En daar komen dan bij mij de twijfels..
Ook in de bed de hele tijd kroelen en lief doen. Toen gaan slapen en natuurlijk "gezelligheid'. Maar dan word ik wakker en voel ik me stinken en makeup is weg en mijn haar in de war. En dan wil hij in mijn ogen en gezicht staren en dan voel ik me zo lelijk. Eb als ik dat benoem zegt ie: you're clean and glowing, what's wrong with that?
Dan heb ik dus het gevoel dat ik tegenval en ga ik me ook zo gedragen. Waardoor het dan ongemakkelijk wordt.. Heeft iemand dit ook? Dat ik niet abnormaal ben?
En ook denk ik wel eens: goed, hij vindt me dus duidelijk leuk. We hebben dezelfde hobby's. Maar hoe weet ik nou of ik niet een gewone vriendin van hem ben waar hij mee sext en die hij ook wel leuk vindt of dat hij gevoelens voor me heeft? En durf het niet te vragen want we zouden het gewoon leuk hebben en niet teveel erover nadenken. Nu ben ik dus bang dat ik ben tegengevallen en hij gaat dit weekend met 4 vrienden naar Duitsland op stap. Maak ik me alweer helemaal druk!
Wat is dit toch vermoeiend...
Ik had hem op de chat op facebook (waar we meestal communiceren of we elkaar zien) en hij had gevraagd of ik na mijn sauna dag bij hem wilde slapen als een baby. Heb ik geweigerd maar wel gezegd dat ik dinsdag na het werk kon komen. Hebben we eerst tijd in de kroeg gezeten met vrienden van hem. Hij haalde me telkens aan, kusjes en zeggen dat ik mooi ben.
Toen naar huis, gezellig gehad :-) en weer naar vrienden van hem. Me daar weer telkens aanhalen, onder de tafel met de voeten, op schoot trekken. Ik was daarna te moe om naar huis te rijden dus ben blijven slapen.
En daar komen dan bij mij de twijfels..
Ook in de bed de hele tijd kroelen en lief doen. Toen gaan slapen en natuurlijk "gezelligheid'. Maar dan word ik wakker en voel ik me stinken en makeup is weg en mijn haar in de war. En dan wil hij in mijn ogen en gezicht staren en dan voel ik me zo lelijk. Eb als ik dat benoem zegt ie: you're clean and glowing, what's wrong with that?
Dan heb ik dus het gevoel dat ik tegenval en ga ik me ook zo gedragen. Waardoor het dan ongemakkelijk wordt.. Heeft iemand dit ook? Dat ik niet abnormaal ben?
En ook denk ik wel eens: goed, hij vindt me dus duidelijk leuk. We hebben dezelfde hobby's. Maar hoe weet ik nou of ik niet een gewone vriendin van hem ben waar hij mee sext en die hij ook wel leuk vindt of dat hij gevoelens voor me heeft? En durf het niet te vragen want we zouden het gewoon leuk hebben en niet teveel erover nadenken. Nu ben ik dus bang dat ik ben tegengevallen en hij gaat dit weekend met 4 vrienden naar Duitsland op stap. Maak ik me alweer helemaal druk!
Wat is dit toch vermoeiend...
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Dat herken ik wel ja! Ik heb dat ook, als we 's morgens in bed liggen en mn haar zit gigantisch in de knoop, make-up is half verdwenen en ik heb mn tanden nog niet gepoetst... Dan voel ik me echt lelijk en bleghh, maar hij doet dan toch nog lief, dus ik ben dan heel hard aan t proberen om daar niet aan te denken en me normaal te gedragen, wat op zich nog redelijk lukt dan. Heb het niet uitgesproken in elk geval en wil dat ook niet doen eigenlijk. Ik ben héél onzeker, maar probeer dan te denken: dit ben ik nu eenmaal, deal with it! Inmiddels heeft ie me meerdere keren zo gezien en is nog niet gillend weggerend, dus kennelijk zit ie er niet zo mee (en daarbij heeft hij zn tanden ook nog niet gepoetst ).
Het klinkt trouwens wel echt alsof je hem leuk vindt en wel een relatie met hem zou willen, dit is niet zomaar iets voor de lol volgens mij. Ik zou er toch eens een gesprek over aanknopen binnenkort, over hoe hij er nou over denkt (misschien is ie ook wel van gedachten veranderd!).
Het klinkt trouwens wel echt alsof je hem leuk vindt en wel een relatie met hem zou willen, dit is niet zomaar iets voor de lol volgens mij. Ik zou er toch eens een gesprek over aanknopen binnenkort, over hoe hij er nou over denkt (misschien is ie ook wel van gedachten veranderd!).
Bliss- Lady Post-a-lot
Oh gelukkig dat iemand anders dit ook heeft.
Ik besef heus wel dat het klinkt alsof ik stapelverliefd ben maar eigenlijk is het de onzekerheid die me gek maakt.
Hij heeft me overduidelijk vlak voor de kerst nog verteld dat hij niet vast wil zitten, geen relatie wil, nog gek is op zijn ex etc. Ik heb min of meer hetzelfde. Maar hij wilde wel instemmen met het "zolang wij het doen even geen anderen".
Ik wil dus geen relatie maar ik vind het zo vreemd, omdat het eigenlijk al wel een relatie is. En dan ga ik twijfelen: wat vind hij dan eigenlijk dat het is? Want zelfs friends with benefits gaan niet zo klef met elkaar om als er anderen bij zijn. Dan sex je eens en verder is het normaal.
Hij laat ook niet echt merken dat hij me heel erg graag wil zien. Hij heeft ook tijd voor zichzelf nodig. Dat heb ik minder, ik zou bij wijze van spreken bij hem in kunnen trekken zo klikt het.
Ik wil dat hij mij wil. Maar dat niet weten maakt me gek. Maar we hebben dit gesprek net gehad voor de kerst en toen heb ik heel duidelijk gezegd dat hij geen beren op de weg moet zien en geen problemen moet maken als alles juist net zo lekker ongedwongen is.. En dan zal ik nu zeker met zeuren beginnen? Ik moet ervan genieten zolang het duurt. Tot hij me zat is zeg maar..
Hij zegt wel dubieuze dingen trouwens.. Zitten we bij zijn vrienden call of duty te spelen zegt ie: mijn toekomstige vriendin moet echt wel call of duty kunnen spelen. En dat doe ik. En dan weet ik dus niet of hij zit te hinten naar mij of dat hij dit gewoon per ongeluk meld.
Onzekerheid alom en het hier opschrijven voelt lekker maar no way dat ik dit aan hem uitspreek... Want dan is alles kapot.
Ik besef heus wel dat het klinkt alsof ik stapelverliefd ben maar eigenlijk is het de onzekerheid die me gek maakt.
Hij heeft me overduidelijk vlak voor de kerst nog verteld dat hij niet vast wil zitten, geen relatie wil, nog gek is op zijn ex etc. Ik heb min of meer hetzelfde. Maar hij wilde wel instemmen met het "zolang wij het doen even geen anderen".
Ik wil dus geen relatie maar ik vind het zo vreemd, omdat het eigenlijk al wel een relatie is. En dan ga ik twijfelen: wat vind hij dan eigenlijk dat het is? Want zelfs friends with benefits gaan niet zo klef met elkaar om als er anderen bij zijn. Dan sex je eens en verder is het normaal.
Hij laat ook niet echt merken dat hij me heel erg graag wil zien. Hij heeft ook tijd voor zichzelf nodig. Dat heb ik minder, ik zou bij wijze van spreken bij hem in kunnen trekken zo klikt het.
Ik wil dat hij mij wil. Maar dat niet weten maakt me gek. Maar we hebben dit gesprek net gehad voor de kerst en toen heb ik heel duidelijk gezegd dat hij geen beren op de weg moet zien en geen problemen moet maken als alles juist net zo lekker ongedwongen is.. En dan zal ik nu zeker met zeuren beginnen? Ik moet ervan genieten zolang het duurt. Tot hij me zat is zeg maar..
Hij zegt wel dubieuze dingen trouwens.. Zitten we bij zijn vrienden call of duty te spelen zegt ie: mijn toekomstige vriendin moet echt wel call of duty kunnen spelen. En dat doe ik. En dan weet ik dus niet of hij zit te hinten naar mij of dat hij dit gewoon per ongeluk meld.
Onzekerheid alom en het hier opschrijven voelt lekker maar no way dat ik dit aan hem uitspreek... Want dan is alles kapot.
Marsy28- Prater
O dat heb ik ook wat jullie zeggen! Dus je bent niet abnormaal Marsy Das wel een goeie van jou Bliss! (dat hij ook nog niet zn tanden heeft gepoetst) En ik probeer er ook maar niet aan te denken maar voel me toch beter als ik even heb mogen douchen/tanden poetsen/makeup wat onder mn ogen is gaan zitten weghalen.
En over wat je voor hem voelt, het kan zijn wat Bliss zegt, maar het kan ook zijn dat je gewoon wilt dat je speciaal voor hem bent en verder niet zo goed weet wat je met hem wilt in de toekomst.. dat heb ik in ieder geval wel.
En over wat je voor hem voelt, het kan zijn wat Bliss zegt, maar het kan ook zijn dat je gewoon wilt dat je speciaal voor hem bent en verder niet zo goed weet wat je met hem wilt in de toekomst.. dat heb ik in ieder geval wel.
Laatst aangepast door ButterflyEffect op vr 28 jan 2011 - 0:03; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect- Prater
Wow ik was even te langzaam met posten, had dit nog niet gelezen.. wat zijn veel dingen herkenbaar zeg! Weet nog even niet zo goed wat ik wil zeggenMarsy28 schreef:Oh gelukkig dat iemand anders dit ook heeft.
edit: ik denk dat het qua timing niet helemaal goed gaat en dat je dit liever over 1 jaar ofzo mee had willen maken omdat je dan meer over je ex heen zult zijn. Misschien geldt dit ook wel voor hem. Verder zie ik zo 123 ook de oplossing niet omdat ik dus wel wat dingen uit je verhaal herken waar ik zelf mee zit
Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 20 jan 2011 - 6:09; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect- Prater
Dat is het precies ja, ik wil me een beetje speciaal voelen. Overigens heeft hij dit ook letterlijk tegen mij gezegd, dat hij zich ook een beetje speciaal wil voelen. Ik haal hem echter nooit aan in gezelschap en ik vind het gewoon oprecht raar dat hij dat wel doet. Net als het hand in hand lopen.
Dat vind ik aan mannen ook echt irritant, dat ze niet terug smsen. Het schijnt alleen wel in hun aard te liggen. Maar het is toch logisch dat je daar van baalt/onzeker van wordt. Ook al weet je wel beter, ergens zegt je ratio dat hij best even een beetje tijd en moeite voor je kunt doen door je een sms terug te sturen. En niet alleen als hij je nodig heeft..
Maar daar denken mannen anders over schijnbaar...
Maar vind je hem dan wel echt leuk? Of is hij tijdelijk tot je iemand beters vindt?
Dat vind ik aan mannen ook echt irritant, dat ze niet terug smsen. Het schijnt alleen wel in hun aard te liggen. Maar het is toch logisch dat je daar van baalt/onzeker van wordt. Ook al weet je wel beter, ergens zegt je ratio dat hij best even een beetje tijd en moeite voor je kunt doen door je een sms terug te sturen. En niet alleen als hij je nodig heeft..
Maar daar denken mannen anders over schijnbaar...
Maar vind je hem dan wel echt leuk? Of is hij tijdelijk tot je iemand beters vindt?
Marsy28- Prater
Marsy28 schreef:
En dan zal ik nu zeker met zeuren beginnen? Ik moet ervan genieten zolang het duurt. Tot hij me zat is zeg maar..
Van bovenstaande zinnen krijg ik een beetje 'jeuk'. Ik weet dat ik zelf ook gigantisch onzeker ben (en ook zo overkom in dit topic, omdat ik gewoon ook niet goed weet hoe en wat allemaal), maar dat jij maar moet wachten tot hij jou zat is, vind ik wel erg ongeëmancipeerd! Jij moet je er ook prettig bij voelen en t onzekere gevoel dat je nu steeds hebt, is allerminst prettig (en dat weet ik, want ik heb hetzelfde gevoel). Hij weet waarschijnlijk niet eens dat jij je zo voelt, maar om je nou maar in allerlei bochten te gaan wringen omdat hij er anders misschien wel genoeg van heeft, dat gaat wel wat ver vind ik. Als je het bespreekt, is alles kapot, zeg je. Maar wat is dat "alles" dan als er niks bespreekbaar is? Je laat je eigenlijk gebruiken en hij bevindt zich wel in een heel luxe positie met een meisje dat hem geweldig vindt, dat er voor hem is als ie zin heeft, maar dat verder niet moeilijk doet en nergens over zeurt! Het is lastig want je hebt obviously een zwak voor hem en dan wil je niet dat het stopt. Heb zelf ook tijden in zo'n situatie gezeten met een andere jongen, maar uiteindelijk word je daar niet blij van en is t al helemaal niet goed voor je ego. Ik zou er dus nog eens heel goed over nadenken wat jij zélf nu eigenlijk wilt, want dat is het belangrijkste!!
@ BE: lastig is dat hè, smsen met mannen... Ik weet ook niet wat nou wel en niet normaal is, ik flip al als ik minder dan een dag niks hoor... Maar jullie hebben niet dagelijks contact, dus zou ik er niet heel vreemd van opkijken denk ik als ie even vergeet iets terug te sturen. Ik wil ook altijd meteen een reactie, maar die kerels denken daar kennelijk anders over. Ben benieuwd of jullie elkaar binnenkort weer zien!
Nog even iets leuks over die van mij, mag ook wel een keer gemeld worden Gisteren na de IQ-test stuurde ik naar hem: "goed gedaan!" en even later stuurde hij naar mij: "Ik ben trots op je! nu met een opgelucht gevoel gaan slapen! x". Ik weet niet hoe serieus hij dat eerste meende, maar ik vond t toch lief en had even een klein blij momentje haha.
Bliss- Lady Post-a-lot
Ja, ik ben het met je eens maaar...
Ik vind hem schijnbaar leuker dan hij mij, alleen spreekt uit hoe hij tegen mij doet weer dat hij mij leuker vindt. Dat is zo gek. Hoe kun je tegen een meisje dat je "gebruikt" zo klef en gezellig doen als je vrienden erbij zijn? Hij zegt dat ik hem verliefd aankijk, terwijl hij mij net zo goed zo aankijkt.
Ik vind hem schijnbaar leuker dan hij mij, alleen spreekt uit hoe hij tegen mij doet weer dat hij mij leuker vindt. Dat is zo gek. Hoe kun je tegen een meisje dat je "gebruikt" zo klef en gezellig doen als je vrienden erbij zijn? Hij zegt dat ik hem verliefd aankijk, terwijl hij mij net zo goed zo aankijkt.
Marsy28- Prater
Ik vind het ook wel raar eigenlijk dat aanhalen. Lijkt toch verdacht veel op 'relatiebezigheden'. Ben het eens met Bliss dat het ongeemancipeerd overkomt wat je zei maar ik denk dat je het misschien anders bedoelde? Dat je het onderwerp niet wilt aanhalen omdat jullie het juist kort geleden met kerst hadden uitgesproken? En dat je daardoor zeurderig overkomt. Ik denk dat het handig is om voor jezelf zoveel mogelijk duidelijk te krijgen wat je nou precies wilt van hem en voor jezelf (misschien op papier) en dan iets bedenken hoe je dat kan krijgen en gaat aanpakken.
Laatst aangepast door ButterflyEffect op vr 28 jan 2011 - 0:04; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect- Prater
Bliss schreef: Nog even iets leuks over die van mij, mag ook wel een keer gemeld worden Gisteren na de IQ-test stuurde ik naar hem: "goed gedaan!" en even later stuurde hij naar mij: "Ik ben trots op je! nu met een opgelucht gevoel gaan slapen! x". Ik weet niet hoe serieus hij dat eerste meende, maar ik vond t toch lief en had even een klein blij momentje haha.
Ah dat is wel lief inderdaad! Die kleine momentjes maken juist samen zon grote reden waarom je iemand leuk kan vinden (vind ik dan). Jullie zijn wel aan elkaar gewaagd he als ik die scores zo lees :-)
Laatst aangepast door ButterflyEffect op vr 28 jan 2011 - 0:05; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect- Prater
Ik vind het ook wel raar eigenlijk dat aanhalen. Lijkt toch verdacht veel op 'relatiebezigheden'. Ben het eens met Bliss dat het ongeemancipeerd overkomt wat je zei maar ik denk dat je het misschien anders bedoelde? Dat je het onderwerp niet wilt aanhalen omdat jullie het juist kort geleden met kerst hadden uitgesproken? En dat je daardoor zeurderig overkomt.
Dit is inderdaad precies hoe ik het bedoel. We hebben het er net over gehad en als ik het er nu alweer over ga hebben, terwijl ik diegene was die tegen hem zei dat hij niet zoveel moest nadenken en eens met the flow moest gaan en het gewoon leuk met me hebben..
Maar het is nog maar een maand geleden toen hij over me twijfelde maar nu lijkt het net alsof we een stel zijn. En hij geeft hints waar ik niet weet of hij me juist duidelijk wil maken dat het niks wordt of dat hij me juist wel leuker vindt dan gewoon. Hij komt tenslotte wel helemaal naar een feestje waar ik en mijn vrienden zijn lopen om mij even te zien, hij loopt hand in hand met me en nodigt me in elk geval min. 1 keer per week uit langs te komen. We sexen dan wel maar dat is niet het belangrijkst. Hij vreet me zo'n beetje op als ik binnenkom. Hij noemt me mooi etc.
Maar tegelijkertijd dus die twijfel van wat hij een maand geleden zei.
En normaal zou ik dat uitspreken maar in dit geval vind ik dat niet kunnen. Ik was zo stoer een maand geleden (niet gespeeld), ik wil nu gewoon niet een zeikerig meisje worden. En hem verliezen. En dat vind ik juist wel geëmancipeerd. Ik weet dat ik hem nu niet wil verliezen. Alleen is ook maar alleen. Dat heeft hij w.s. ook, alleen spreken zijn non-verbale en verbale acties hem tegen.
Nou ja, het verhaal gaat vast verder.. Zie hem het weekend niet en hoop dat hij zich gedraagt. Anders is hij me nl wel kwijt, als hij met een ander zoent.
Volgende week maar weer eens!
Dit is inderdaad precies hoe ik het bedoel. We hebben het er net over gehad en als ik het er nu alweer over ga hebben, terwijl ik diegene was die tegen hem zei dat hij niet zoveel moest nadenken en eens met the flow moest gaan en het gewoon leuk met me hebben..
Maar het is nog maar een maand geleden toen hij over me twijfelde maar nu lijkt het net alsof we een stel zijn. En hij geeft hints waar ik niet weet of hij me juist duidelijk wil maken dat het niks wordt of dat hij me juist wel leuker vindt dan gewoon. Hij komt tenslotte wel helemaal naar een feestje waar ik en mijn vrienden zijn lopen om mij even te zien, hij loopt hand in hand met me en nodigt me in elk geval min. 1 keer per week uit langs te komen. We sexen dan wel maar dat is niet het belangrijkst. Hij vreet me zo'n beetje op als ik binnenkom. Hij noemt me mooi etc.
Maar tegelijkertijd dus die twijfel van wat hij een maand geleden zei.
En normaal zou ik dat uitspreken maar in dit geval vind ik dat niet kunnen. Ik was zo stoer een maand geleden (niet gespeeld), ik wil nu gewoon niet een zeikerig meisje worden. En hem verliezen. En dat vind ik juist wel geëmancipeerd. Ik weet dat ik hem nu niet wil verliezen. Alleen is ook maar alleen. Dat heeft hij w.s. ook, alleen spreken zijn non-verbale en verbale acties hem tegen.
Nou ja, het verhaal gaat vast verder.. Zie hem het weekend niet en hoop dat hij zich gedraagt. Anders is hij me nl wel kwijt, als hij met een ander zoent.
Volgende week maar weer eens!
Marsy28- Prater
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: