Date-topic
+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Date-topic
Even snel reageren op de vragen..
Nee, ik ben oprecht niet verliefd maar wel erg verslaafd aan de aandacht van een lekkere vent. En ergens vind ik het irritant als ik dat niet krijg. Ik vind hem natuurlijk wel meer dan een gewone vriend. Ik vind hem aantrekkelijk, grappig en heel erg intelligent. Dingen die ik in een eventuele relatie erg belangrijk zou vinden maar ook in een vriendschap (behalve het aantrekkelijk zij natuurlijk). En ik heb na mijn rotbreuk heel erg behoefte aan deze half-liefde.
Ik ga het mijn ex wel vertellen mocht het ooit meer worden dan friends with benefits. Op dit moment is dat niet aan de orde. Wat moet ik ook vertellen? Het is voor mezelf al verwarrend genoeg. En mijn ex is een Oostenrijker, dus hij krijgt het van niemand te horen omdat hij dus daar woont.. Al let ik er wel op in de kroeg, hij heeft ook nog vrienden hier.
Morgen zie ik hem weer.. spannend! Noemde me cutie en princess vandaag en wilde dat ik vandaag kwam. Maar heb geen zin dus ga ik morgen..
Nu weer slapen!
Nee, ik ben oprecht niet verliefd maar wel erg verslaafd aan de aandacht van een lekkere vent. En ergens vind ik het irritant als ik dat niet krijg. Ik vind hem natuurlijk wel meer dan een gewone vriend. Ik vind hem aantrekkelijk, grappig en heel erg intelligent. Dingen die ik in een eventuele relatie erg belangrijk zou vinden maar ook in een vriendschap (behalve het aantrekkelijk zij natuurlijk). En ik heb na mijn rotbreuk heel erg behoefte aan deze half-liefde.
Ik ga het mijn ex wel vertellen mocht het ooit meer worden dan friends with benefits. Op dit moment is dat niet aan de orde. Wat moet ik ook vertellen? Het is voor mezelf al verwarrend genoeg. En mijn ex is een Oostenrijker, dus hij krijgt het van niemand te horen omdat hij dus daar woont.. Al let ik er wel op in de kroeg, hij heeft ook nog vrienden hier.
Morgen zie ik hem weer.. spannend! Noemde me cutie en princess vandaag en wilde dat ik vandaag kwam. Maar heb geen zin dus ga ik morgen..
Nu weer slapen!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
_Lacey_ schreef:Niet quoten, dan kan ik het weer weghalen als ik wil.
Heeft hij al gereageerd Bliss?
Van mijn kant geen spannende, schokkende, sappige ontwikkelingen
Wel weer even wat heen en weer gemaild vandaag en iedere keer dacht ik: "Kom op Lacey, vraag hem nou gewoon voor een drankje" maar ik durf het echt niet (meer).
Waarop precies?
Kreeg vanmorgen al een sms van hem hoe het met me ging, dus dat was wel leuk. Heb vanmiddag iets terug gestuurd, maar sindsdien niks meer vernomen en dat vind ik dus eigenlijk alweer irritant (vooral omdat ik ziek ben en me nogal verveel). Maar goed, heb verder dus ook weinig te melden (maar hoop nog wel een sms te ontvangen voordat ie gaat slapen!).
Jammer dat je hem niet meer durft te vragen, misschien komt dat wel weer!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Gelukkig net wel weer een sms ontvangen
Bliss- Lady Post-a-lot
Fijn Bliss! Weet je al wanneer je hem weer ziet of heb ik daarover heen gelezen?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Roze Roos schreef:Fijn Bliss! Weet je al wanneer je hem weer ziet of heb ik daarover heen gelezen?
Nee, dat is de grote vraag...! Ik ben komend weekend in zijn buurt, maar dat heb ik hem nog niet gezegd omdat ik wil dat ie me uitnodigt ipv ik mezelf...
Bliss- Lady Post-a-lot
Aaah ok! Heb je wel gehint dat je in de buurt bent of dat ook niet?
Roze Roos- Ratel
Roze Roos schreef:Aaah ok! Heb je wel gehint dat je in de buurt bent of dat ook niet?
Nee Wilde ik eerst doen, maar ik wil gewoon dat het vanuit hem zelf komt en niet omdat ik toevallig in de buurt ben! Maar goed, vrijdag ofzo zal t wel ter sprake komen als ik die kant op reis. We'll see.
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Roze Roos schreef:Aaah ok! Heb je wel gehint dat je in de buurt bent of dat ook niet?
Nee Wilde ik eerst doen, maar ik wil gewoon dat het vanuit hem zelf komt en niet omdat ik toevallig in de buurt ben! Maar goed, vrijdag ofzo zal t wel ter sprake komen als ik die kant op reis. We'll see.
Heel goed! Weet je ook direct hoe het initiatief nemen verloopt!
Roze Roos- Ratel
Maar hij kan je toch niet uitnodigen als hij niet weet dat je er bent? En je kan heus wel een keer jezelf uitnodigen hoor hahaBliss schreef:Roze Roos schreef:Fijn Bliss! Weet je al wanneer je hem weer ziet of heb ik daarover heen gelezen?
Nee, dat is de grote vraag...! Ik ben komend weekend in zijn buurt, maar dat heb ik hem nog niet gezegd omdat ik wil dat ie me uitnodigt ipv ik mezelf...
Laatst aangepast door ButterflyEffect op vr 28 jan 2011 - 0:01; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Tuurlijk wel, hij kan me sowieso uitnodigen! Ook al zou ik nog geen plannen hebben om die kant op te gaan, dan zou ik dat alsnog kunnen besluiten na een uitnodiging van hem. Ik nodig hem ook bij mij uit en niet omdat ie toevallig hier in de buurt moet zijn (behalve mij heeft ie hier ook niks te zoeken verder )!
Bliss- Lady Post-a-lot
ja dat begrijp ik wel maar dan moet je dus bij jezelf nagaan hoe graag je hem wilt zien als je daar bent, of dat je wacht totdat hij je uitnodigt.. Maar het zou idd het leukste zijn als hij je toevallig voor dit weekend uitnodigt.
ButterflyEffect- Prater
ButterflyEffect schreef:ja dat begrijp ik wel maar dan moet je dus bij jezelf nagaan hoe graag je hem wilt zien als je daar bent, of dat je wacht totdat hij je uitnodigt.. Maar het zou idd het leukste zijn als hij je toevallig voor dit weekend uitnodigt.
Ja ik wil hem natuurlijk wel graag zien, maar ik heb ook principes! Dat is het dilemma
Bliss- Lady Post-a-lot
Oh... ik heb gedroomd over die leuke collega die tegenover me zit en die bezet is... Het was zo'n heerlijke droom! We hadden iets samen, zijn moeder vond mij veel leuker dan zijn (in mijn droom ex ) hij had z'n armen om me heen en het voelde zĂł echt...
En nu zit ik tegenover hem en heb ik steeds een binnenpretje over mijn droom haha! Maar hij is gewoon echt leuk..
Maar goed, ik was vorige week ook een leuke jongen in de tram tegen gekomen en we hebben toen even kort gesproken met elkaar ivm vertraging en ik vroeg hoe laat het was aan hem en we zouden beiden onze trein missen bleek. Maar omdat het een chaos was met de trams wist ik niet in welke tram hij meestal zat dus ik dacht die zie ik nooit weer.
Nou wel dus, vandaag weer . Hij stapte dit keer bij mijn halte ook in dus hij woont in de buurt. Bij het uitstappen heb ik oogcontact gezocht en gevraagd of hij z'n trein nog had gehaald en hebben we nog 2 zinnen uitgewisseld ofzo.
GĂ©Ă©n idee of hij bezet is of niet maar het lijkt me verstandiger om me op hem te richten en niet op mijn collega :-).
Hopelijk kom ik hem weer tegen en verzin ik weer iets om te zeggen tegen hem .
Nou , tot zo ver mijn spannende liefdesleven haha!
En nu zit ik tegenover hem en heb ik steeds een binnenpretje over mijn droom haha! Maar hij is gewoon echt leuk..
Maar goed, ik was vorige week ook een leuke jongen in de tram tegen gekomen en we hebben toen even kort gesproken met elkaar ivm vertraging en ik vroeg hoe laat het was aan hem en we zouden beiden onze trein missen bleek. Maar omdat het een chaos was met de trams wist ik niet in welke tram hij meestal zat dus ik dacht die zie ik nooit weer.
Nou wel dus, vandaag weer . Hij stapte dit keer bij mijn halte ook in dus hij woont in de buurt. Bij het uitstappen heb ik oogcontact gezocht en gevraagd of hij z'n trein nog had gehaald en hebben we nog 2 zinnen uitgewisseld ofzo.
GĂ©Ă©n idee of hij bezet is of niet maar het lijkt me verstandiger om me op hem te richten en niet op mijn collega :-).
Gast- Gast
Hallo,
Er is al zoveel geschreven over deze topic. Ik wilde wel kwijt dat ik via een datingsite
mijn man heb ontmoet. Wat wel raar was in het begin (ik weet niet of het bij anderen ook zo is geweest), ik was een beetje verlegen om kennissen te vertellen dat we elkaar via een datingsite hebben ontmoet. Nu is dat gelukkig voorbij!
Er is al zoveel geschreven over deze topic. Ik wilde wel kwijt dat ik via een datingsite
mijn man heb ontmoet. Wat wel raar was in het begin (ik weet niet of het bij anderen ook zo is geweest), ik was een beetje verlegen om kennissen te vertellen dat we elkaar via een datingsite hebben ontmoet. Nu is dat gelukkig voorbij!
Laatst aangepast door Madeliefje op wo 19 jan 2011 - 20:26; in totaal 1 keer bewerkt
Madeliefje- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 7
Registratiedatum : 17-01-11
Altijd leuk om een spannende droom te hebben vind ik. Maar wel jammer dat hij bezet is VH.vruchtenhagel schreef:Oh... ik heb gedroomd over die leuke collega die tegenover me zit en die bezet is... Het was zo'n heerlijke droom! We hadden iets samen, zijn moeder vond mij veel leuker dan zijn (in mijn droom ex ) hij had z'n armen om me heen en het voelde zĂł echt...
Wat leuk dat je op deze manier een nieuw man ben tegen gekomen! Ik zou zelf ook niet weten wat je moet zeggen.. Zal er eens over nadenken.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Leuk VH, gewoon een beetje oefenen met de tramjongen en wie weet...!
Bliss- Lady Post-a-lot
Madeliefje schreef:Ik wilde wel kwijt dat ik via een datingsite mijn man heb ontmoet. Wat wel raar was in het begin (ik weet niet of het bij anderen ook zo is geweest), ik was een beetje verlegen om kennissen te vertellen dat we elkaar via een datingsite hebben ontmoet. Nu is dat gelukkig voorbij!
Ja ik ken het wel, dat ik het moeilijk vond om dat te zeggen! Lang niet iedereen weet dat nog. Alhoewel als ik nieuwe mensen leer kennen zeg ik dat wel gewoon.
We hebben elkaar via Paiq ontmoet. De allereerste waarmee ik in gesprek kwam toen ik mij had aangemeld en dus ook de laatste
Laatst aangepast door jiskaaa op ma 17 jan 2011 - 23:24; in totaal 1 keer bewerkt
jiskaaa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 15
Punten : 15
Ik kreeg gisteravond nog een sms van hem!
Hij stuurde: Ahh wat lief! Ik ook hoor. Sneeuw is redelijk en gaat super leuk. Alles is nog heel Leuk om een sms te krijgen! Kus
Toen smste ik: Al vaak gevallen of valt dat mee? Zolang je het maar naar je zin heb dat is het belangrijkste. En dat je aan mij denkt natuurlijk Kus
En ik kreeg als laatste van hem: Vallen hoort erbij maar geen blessures ofzo. Ga nu lekker slapen en over je dromen. X
Hij stuurde: Ahh wat lief! Ik ook hoor. Sneeuw is redelijk en gaat super leuk. Alles is nog heel Leuk om een sms te krijgen! Kus
Toen smste ik: Al vaak gevallen of valt dat mee? Zolang je het maar naar je zin heb dat is het belangrijkste. En dat je aan mij denkt natuurlijk Kus
En ik kreeg als laatste van hem: Vallen hoort erbij maar geen blessures ofzo. Ga nu lekker slapen en over je dromen. X
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het wel gezellig om hier een beetje mee te kletsen!
Ik ben alweer een tijdje vrijgezel na ongeveer 4 jaar een knipperrelatie gehad te hebben met dezelfde jongen. Hij zou nu wellicht nog wel een relatie willen maar accepteert dat we gewoon vrienden zijn, dat is beter voor ons op dit moment.
Met oud en nieuw heb ik gezoend met iemand die ik al heel lang ken en die mij dus al 3 jaar leuk vind. Hij is een soort van vriend van mijn ex maar durfde dus nooit iets met zijn gevoelens te doen, tot deze afgelopen oud en nieuw! Toen heeft hij me eerst dronken gevoerd en daarna heb ik met hem gezoend. Voelde goed, hij is alleen wel een stukje ouder dan mij en dat maakt dat ik het heel spannend vind. Dalijk wil hij het allemaal heel snel het huisje boompje beestje en ik weet niet of ik daar wel aan toe ben. Maar we gaan het wel zien!
Ik ben alweer een tijdje vrijgezel na ongeveer 4 jaar een knipperrelatie gehad te hebben met dezelfde jongen. Hij zou nu wellicht nog wel een relatie willen maar accepteert dat we gewoon vrienden zijn, dat is beter voor ons op dit moment.
Met oud en nieuw heb ik gezoend met iemand die ik al heel lang ken en die mij dus al 3 jaar leuk vind. Hij is een soort van vriend van mijn ex maar durfde dus nooit iets met zijn gevoelens te doen, tot deze afgelopen oud en nieuw! Toen heeft hij me eerst dronken gevoerd en daarna heb ik met hem gezoend. Voelde goed, hij is alleen wel een stukje ouder dan mij en dat maakt dat ik het heel spannend vind. Dalijk wil hij het allemaal heel snel het huisje boompje beestje en ik weet niet of ik daar wel aan toe ben. Maar we gaan het wel zien!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
hey sweety heeft 500 posts!
Schattig trouwens dat hij laat weten dat hij het leuk vindt om wat van je te horen.
Spannend VH, gelukkig moeten jullie dus vaker met dezelfde tram
Schattig trouwens dat hij laat weten dat hij het leuk vindt om wat van je te horen.
Spannend VH, gelukkig moeten jullie dus vaker met dezelfde tram
ButterflyEffect- Prater
VH: Dat is leuk! Volgende keer een flirterige opmerking of misschien gewoon zeggen "zullen we samen koffie drinken" * zeg ik nu heel stoer maar zou ik wrs ook niet doen!"
Bliss: Al wat vernomen van je date?
Sweety: Schattig zeg!
Lien: Het komt een beetje over alsof je nog niet klaar bent met je ex. En dat je zoen-man ouder is wil niet meteen zeggen dat hij direct het complete plaatje wil, misschien mekaar gewoon nog een keer zien en kijken hoe het gaat lopen?
Bliss: Al wat vernomen van je date?
Sweety: Schattig zeg!
Lien: Het komt een beetje over alsof je nog niet klaar bent met je ex. En dat je zoen-man ouder is wil niet meteen zeggen dat hij direct het complete plaatje wil, misschien mekaar gewoon nog een keer zien en kijken hoe het gaat lopen?
Roze Roos- Ratel
@Roze Roos ik heb wel geaccepteerd dat het over is tussen ons. Het gaat gewoon niet werken, we staan heel anders in het leven op dit moment.
Het is ook niet zo dat hij dat aangegeven heeft hoor dat hij direct het hele plaatje wil, dat is gewoon een soort angst die ik heb. Daarom is het goed om nog eens met hem af te spreken en daar over te praten.
Het is ook niet zo dat hij dat aangegeven heeft hoor dat hij direct het hele plaatje wil, dat is gewoon een soort angst die ik heb. Daarom is het goed om nog eens met hem af te spreken en daar over te praten.
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
jiskaaa schreef:Madeliefje schreef:Ik wilde wel kwijt dat ik via een datingsite mijn man heb ontmoet. Wat wel raar was in het begin (ik weet niet of het bij anderen ook zo is geweest), ik was een beetje verlegen om kennissen te vertellen dat we elkaar via een datingsite hebben ontmoet. Nu is dat gelukkig voorbij!
Ja ik ken het wel, dat ik het moeilijk vond om dat te zeggen! Lang niet iedereen weet dat nog. Alhoewel als ik nieuwe mensen leer kennen zeg ik dat wel gewoon.
We hebben elkaar via Paiq ontmoet. De allereerste waarmee ik in gesprek kwam toen ik mij had aangemeld en dus ook de laatste
Leuk zeg!!! Bij mij ging het vrij langzaam. Ik kreeg veel berichtjes van mannen waarvan ik dacht van "no way". Bij mijn man was de reactie bijna hetzelfde. Maar hij schreef zo lief, dat het uiteindelijk raak is geworden. Nu ik achteraf bekijk, vind ik het best grappig. Nu adviseer ik bijna alle singles die ik ken om het eens op een datingsite te proberen
Madeliefje- Zwijger
- Aantal berichten : 7
Punten : 7
Hebben vandaag al even gesmst (ik zei gisteren dat ik vandaag weer thuis zou zitten en wel wat afleiding kon gebruiken, ging ie foto's van zn carnavalswagen sturen whaha), maar wederom NIKS over een afspraak. Ik zou wel echt balen als ik t weekend daar ben en hem niet zie! De vorige keren dat ik die kant op kwam, kondigde ik dit wel van tevoren aan. Dan zei ik een week ervoor ofzo dat ik volgend weekend daar zou zijn en of we af zouden spreken. Maar goed, dan komt t dus weer van mij uit en dat wil ik juist niet. Maar ja, misschien wacht hij wel tot ik aangeef dat ik weer daarheen kom en ik wacht tot hij met een voorstel komt... Op die manier kunnen we wachten tot we een ons wegen!
Wat moet ik nou doen?
Wat moet ik nou doen?
Bliss- Lady Post-a-lot
Niet alles op de weegschaal leggen en gewoon lekker je gevoel volgen.Bliss schreef:
Wat moet ik nou doen?
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: