Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic

+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic - Pagina 33 Empty Re: Date-topic

Bericht  Bliss zo 16 jan 2011 - 4:30

Julia, je hebt gelijk. Ik ben al een paar dagen ziek en dat weet hij, toch hoor ik weinig van hem. Hij is druk bezig met het bouwen van een wagen voor carnaval, maar ik vind dat ie best tussendoor wat kan laten horen. Vandaag de hele dag nog niks gehoord en ben er nu eigenlijk wel een beetje klaar mee. Ik denk dus dat ik hem nu maar ff in zn sop ga laten gaar koken. Vind het ook vreselijk om me zo afhankelijk op te stellen van een man, bah. Als hij mij wil zien/spreken, kan ie daar zelf ook moeite voor doen.

ZO. En nu kijken hoe lang ik het volhoud en wanneer de stress weer toeslaat...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:39

You go girl! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Julia zo 16 jan 2011 - 4:58

Bliss, ik bedoel het echt niet vervelend hoor. Vindt het heel vervelend voor je en voor hetzelfde geld is er niets aan de hand. Ik denk dat je je alleen nog veel vervelender voelt als het straks toch niet wat wordt en jij veel achter hem aan hebt moeten zitten en steeds hem uit hebt moeten nodigen. Dat is ook niet goed voor je zelfvertrouwen. Je verdient wel iemand die moeite voor jou wil doen.
Zo en nu ga ik weer alleen maar lurken. :-)
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  sawasdee zo 16 jan 2011 - 5:17

Julia schreef:Bliss, ik bedoel het echt niet vervelend hoor. Vindt het heel vervelend voor je en voor hetzelfde geld is er niets aan de hand. Ik denk dat je je alleen nog veel vervelender voelt als het straks toch niet wat wordt en jij veel achter hem aan hebt moeten zitten en steeds hem uit hebt moeten nodigen. Dat is ook niet goed voor je zelfvertrouwen. Je verdient wel iemand die moeite voor jou wil doen.

Laat me ook maar eens even horen lol!

Helemaal eens, als hij nu al niet het vuur uit z'n sloffen voor je rent, dan zal dat vaak ook niet meer gebeuren!
En het gevoel dat je achteraf krijgt bij het idee dat je 'achter hem aan hebt gelopen' is allerminst prettig!
Laat hem maar moeite doen, vooral wanneer je ziek bent is een lief smsje geen 'moeite'/overbodige luxe smile

Overigens niet lullig bedoeld, staat misschien wel wat stom confused
sawasdee
sawasdee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 195
Punten : 482
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Bliss zo 16 jan 2011 - 5:18

Julia schreef:Bliss, ik bedoel het echt niet vervelend hoor. Vindt het heel vervelend voor je en voor hetzelfde geld is er niets aan de hand. Ik denk dat je je alleen nog veel vervelender voelt als het straks toch niet wat wordt en jij veel achter hem aan hebt moeten zitten en steeds hem uit hebt moeten nodigen. Dat is ook niet goed voor je zelfvertrouwen. Je verdient wel iemand die moeite voor jou wil doen.

Nee het kwam ook niet vervelend over hoor! Was eigenlijk precies wat ik nodig had. Ik ben zelf altijd enorm geëmancipeerd, tot het over mezelf gaat Rolling Eyes Dan weet ik het allemaal gewoon niet zo goed. Ik kreeg nu net een sms van hem trouwens, gewoon over koetjes en kalfjes. Hij vroeg wel hoe het met mn stem was (heb een soort keelontsteking ofzo). We smsen ook altijd tijdens Boer zoekt vrouw, maar nu weet ik helemaal niet meer wat te doen Very Happy Dus wat en wanneer moet ik nu iets sturen? Zal ik gewoon vanavond een keer casual iets terug sturen? Ik begin denk ik ook gewoon helemaal niet meer over dat ik volgend weekend bij hem in de buurt ben.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Feline zo 16 jan 2011 - 5:56

Hee bliss.. Daten wij dezelfde jongen soms Wink ik zou als ik jou was gewoon eens een paar dagen totaal nergens op reageren..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Bliss zo 16 jan 2011 - 6:59

Een paar dagen?? Is dat niet lichtelijk overdreven? Ik weet het ook niet meer hoor, I'm clueless!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Feline zo 16 jan 2011 - 7:22

Oh, dan heb ik 't verkeerd begrepen.. ik dacht dat hij dat ook wel eens bij jou deed. Maar ik sluit me wel bij onze voorgangers aan.. Denk ook dat als je echt verliefd bent, je heel graag veel contact wil hebben met diegene. Pas 'm ook bij mezelf toe hoor.. Maar het is gewoon vervelend dat je gevoel zo tegenwerkt omdat je 't liever anders ziet.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss zo 16 jan 2011 - 7:36

Hij laat eigenlijk nooit een dag helemaal niks van zich horen, maar t duurt soms wel érg lang. Te lang naar mijn zin. Ik ga hem zo wel gewoon wat terugsturen vlak voor BZV, gewoon casual, alsof er niks aan de hand is Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Prosecco zo 16 jan 2011 - 7:59

Bliss schreef:Hij laat eigenlijk nooit een dag helemaal niks van zich horen, maar t duurt soms wel érg lang. Te lang naar mijn zin. Ik ga hem zo wel gewoon wat terugsturen vlak voor BZV, gewoon casual, alsof er niks aan de hand is Wink

Ik denk dat daar ergens ook het verschil tussen mannen en vrouwen zit. Vrijdag kreeg ik bijvoorbeeld onder werktijd een sms, en toen heb ik ook wat terug gestuurd. Maar de rest van de avond heb ik helemaal niks meer gehoord. Dus ik heb heel eigenwijs ook niks meer gestuurd :P. Toen kreeg ik zaterdag rond luchtijd weer een sms. Dus hij smst wel steeds uit zichzelf ook, maar soms krijg ik ook gewoon niks terug. Ik merk wel dat ik er wat makkelijker in ben geworden en zoiets heb van "het moet zo zijn of niet".

Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Bliss zo 16 jan 2011 - 8:02

Ja precies, zo gaat t bij mij dus ook. Heb nu net iets terug gestuurd trouwens.

Maar hoe was jouw date??

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Prosecco zo 16 jan 2011 - 8:09

Bliss schreef:Ja precies, zo gaat t bij mij dus ook. Heb nu net iets terug gestuurd trouwens.

Maar hoe was jouw date??

Wel weer heel gezellig, alleen vielen er nu wel af en toe wat stiltes maar ik denk dat dat kwam omdat ik niet helemaal gefocust was ofzo. Ik voel me nu ook heeeel erg moe een leeggezogen :S Dat komt absoluut niet door hem hoor want hij was gewoon leuk, gezellig en vriendelijk enzo. Maar ik weet niet, ik was van te voren ineens echt enorm zenuwachtig, ik durfde ook haast niet te gaan en daardoor voelde ik me niet echt ontspannen. Hij stelde nog voor om ergens een hapje te gaan eten, maar ik schrok daar een beetje van. Ik snap het niet, want normaal heb ik daar helemaal geen last van. Maar goed, toen heb ik mezelf maar bij hem thuis uitgenodigd onder het motto: we gaan niet nu uit eten maar jij mag voor me koken :P Dat leek hij wel een goed idee te vinden en hij zou me nog laten weten wanneer dat dan zou gebeuren.
De vorige keer had ik dezelfde avond nog gesmst, dus nu vind ik eigenlijk dat hij dat mag doen Wink

Edit: en dat vond hij ook :P haha
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Prosecco zo 16 jan 2011 - 10:41

Ik krijg zelfs een smsje dattie me leuk vind :P

Nou vind ik het allemaal nog enger!!! Whaaaa haha
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Roze Roos zo 16 jan 2011 - 10:45

Prosecco schreef:Ik krijg zelfs een smsje dattie me leuk vind :P

Super leuk! Lekker van genieten en eng blijft het wel een beetje!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Marsy28 zo 16 jan 2011 - 23:41

Prosecco, wat leuk! Dit gaat helemaal de goede richting op! Wat heb je terug gestuurd?

Het is ongelofelijk hoe een leuke jongen van een zelfverzekerde vrouw opeens een onzeker pubermeisje weet te maken. Net zei iemand het ook al (sorry, weet even niet meer wie), dat ze zich niet afhankelijk wil opstellen maar het toch doet.
Ik word er ook knettergek van.

Zaterdag kwam hij speciaal van een feestje (let wel: half uur lopen van waar ik was), alleen, om mij even op te zoeken. Nog smsje gehad dat hij zin had in me .... (hmm, dat klinkt ranzig trouwens zo maar het was niet zo bedoeld). Nog even kort gistermiddag gechat maar hij moest leren..
En daar komt dus mijn onzekerheid weer boven. Leren?? Ja, een belangrijk tentamen vandaag.. maar serieus, leren?? Toen ik zei dat hij heus wel een "break" nodig had was zijn antwoord dat als ik langs zou komen ik zeker een paar uur zou blijven en zou er van zijn leren niks terecht komen. Hij heeft natuurlijk walgelijk gelijk maar sinds wanneer gaat studie boven het meisje Laughing

Ik ben zo onredelijk als de pest en dat besef ik wel. Maar ik kan er gewoon niet tegen dat ik me zo afwachtend moet opstellen omdat hij nu schijnbaar bepaald wanneer we elkaar kunnen zien. En dat haat ik.

En daarnaast voel ik me onwijs schuldig tegenover mijn ex. Ik hou nog van hem maar het gaat gewoon niet meer. Hij wordt gek bij de gedachte dat ik een ander heb en dus heb ik gezegd dat dat niet het geval is. Ik wilde helemaal niet liegen maar hij trekt het echt niet! F. en ik waren eerst immers vrienden en nu opeens 'lovers' en ben bang dat mijn ex denkt dat ik vanwege F. bij hem ben weggegaan. Wat absoluut niet het geval is..
Maar nu heb ik gelogen en ik haat liegen!

Mijn maag, hart en hersens zijn echt een soep aan emoties op het moment en vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk...
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Sweety ma 17 jan 2011 - 3:28

ButterflyEffect schreef:
Ohh een week maar Sweety. Alleen wel jammer dat je dan niet meteen kan afspreken, maar ach, als het binnen twee weken is is het prima te overzien toch? Heb het verhaal over je ex even vluchtig gelezen. Viel me op dat jullie toch nog best lang samen dingen bleven doen die dag, maar ook dat je echt verder bent met verwerken omdat je dus hebt verteld over je date. Fijn dat je het gevoel hebt dat jullie goed uit elkaar zijn gegaan nu. En dat je aan Disney denkt als je wakker wordt! smile
Dat is inderdaad wel jammer dat we nog geen nieuwe afspraak hebben gemaakt. Ik kreeg zaterdag wel een smsje van hem dat hij veilig is aangekomen en dat er nog sneeuw ligt. Heb nog wat terug gestuurd en nu maar weer wachten op een reactie.

Sugarfall schreef:
Sweety wat goed dat je het tegen je ex hebt verteld en dat je merkt dat je hem steeds meer los kan laten! Fijn is dat he, als je merkt dat je steeds minder verdrietig bent en niet meer zoveel met hem bezig bent? Nu lekker genieten van jou & je date, gaat helemaal goedkomen! cheers
Ja ga ik ook wel doen. Very Happy

Roze Roos schreef:
@ Sweety: Hahaha tijd zat en anders slaapplek zat denk ik :P
Oh dat gaat helemaal goed komen zo te lezen :P

Prosecco schreef:Ik krijg zelfs een smsje dattie me leuk vind :P

Gewoon van genieten! Niet van het feit dat je het eng vind maar dat hij je leuk vind! Very Happy

Marsy28 schreef:
Ik ben zo onredelijk als de pest en dat besef ik wel. Maar ik kan er gewoon niet tegen dat ik me zo afwachtend moet opstellen omdat hij nu schijnbaar bepaald wanneer we elkaar kunnen zien. En dat haat ik.

En daarnaast voel ik me onwijs schuldig tegenover mijn ex. Ik hou nog van hem maar het gaat gewoon niet meer. Hij wordt gek bij de gedachte dat ik een ander heb en dus heb ik gezegd dat dat niet het geval is. Ik wilde helemaal niet liegen maar hij trekt het echt niet! F. en ik waren eerst immers vrienden en nu opeens 'lovers' en ben bang dat mijn ex denkt dat ik vanwege F. bij hem ben weggegaan. Wat absoluut niet het geval is..
Maar nu heb ik gelogen en ik haat liegen!
Dat is ook vervelend om je afwachtend te "moeten" opstellen. Ik snap wel dat je erover heb gelogen tegen je ex. Maar denk je niet dat het toch boven water komt?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  ButterflyEffect ma 17 jan 2011 - 3:37

Sugarfall schreef:BE ik had nog helemaal niet op jou stukje gereageerd maar ik vind het wel heel leuk klinken! Ik ben benieuwd wanneer jullie weer iets gaan doen Very Happy
Ik ben benieuwd óf we weer iets gaan doen :P En denk dat daar nog wel wat tijd overheen zal gaan, ben druk aan het studeren Rolling Eyes

Roze Roos schreef:@ Be: Wat leuk! Goed ook dat jullie elkaar "aanvoelden".. Haha ik zie dat het er heel fout staat! Hebben jullie al een nieuwe date gepland?
whaha ja heel fout! Nee dat niet, ben al blij als hij daadwerkelijk iets gaat regelen smile

Bliss, als jullie elke dag contact hebben zit het heus wel goed hoor! Pas na een paar dagen zou ook niks mis mee zijn. Gewoon erop vertrouwen dat hij je echt leuk vindt.

haha, klinkt goed Prosecco!

Sweety, leuk dat hij heeft laten weten dat ie veilig is aangekomen. Die afspraak maken komt vanzelf wel.

Marsy, die jongen heeft gewoon even tijd voor zichzelf nodig. Ik zou het juist waarderen dat hij zijn studie zo belangrijk vindt. Kan je niet extra veel dingen met vriendinnen afspreken enzo? Dan vliegt de tijd voorbij en voor je het weet neemt hij contact met je op.
Wat betreft je ex.. daar heb ik dus ook last van. Alleen als hij vraagt of ik andere jongens zie vind ik het ook lastig omdat het hem zo ontzettend kwetst. Heb besloten om niks te zeggen totdat ik echt serieus ben met iemand. Misschien is dat ook een idee voor jou?

Laatst aangepast door ButterflyEffect op vr 28 jan 2011 - 0:00; in totaal 2 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Sugarfall ma 17 jan 2011 - 4:43

Maar je hebt toch wel gewoon contact met hem BE? En dan heb je in ieder geval iets om (misschien) naar uit te kijken! Tot wanneer ben je zo druk met studeren?! :P
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Feline ma 17 jan 2011 - 4:48

Marsy, je zei een paar postst geleden dat het een soort 'friends-with-benefits' voor je is en jullie beide geen verwachtingen hebben. Maar ik vind je posts eerlijk gezegd heel anders overkomen. Ik krijg 't idee dat je wel degelijk verliefd bent. Vraag me af of 't dan wel gaat werken als hij denkt dat jullie gewoon een beetje aanrommelen terwijl jij duidelijk meer wilt.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sweety ma 17 jan 2011 - 5:01

Eens met Feline.

Ik heb mijn date net een sms gestuurd met de vraag of hij het naar zijn zin heeft in de sneeuw en of alles nog heel is, dat ik aan hem denk en dat ik ernaar uit kijk om hem weer te zien.
Ben nu zenuwachtig voor wat hij terug gaat sturen... :shock:
Hahaha... Ik ben een rare meid..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  smooch ma 17 jan 2011 - 5:08

Sweety schreef:Eens met Feline.

Ik heb mijn date net een sms gestuurd met de vraag of hij het naar zijn zin heeft in de sneeuw en of alles nog heel is, dat ik aan hem denk en dat ik ernaar uit kijk om hem weer te zien.

Haha herkenbaar. Dat soort momentjes zijn altijd leuk...dat had ik ook toen ik nog niks met mijn vriend had. Die zenuwen om gek van te worden maar toch ook leuk.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  ButterflyEffect ma 17 jan 2011 - 8:27

Sugarfall schreef:Maar je hebt toch wel gewoon contact met hem BE? En dan heb je in ieder geval iets om (misschien) naar uit te kijken! Tot wanneer ben je zo druk met studeren?! :P
nee dagelijks contact zou raar zijn ik zou niet eens weten waar ik het over moet hebben

Laatst aangepast door ButterflyEffect op vr 28 jan 2011 - 0:00; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Bericht  ButterflyEffect ma 17 jan 2011 - 8:33

Sweety schreef:Eens met Feline.

helemaal niet raar! Ben benieuwd wat hij terug stuurt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 17 jan 2011 - 9:09

Wat weer een leuke verhalen hier! Very Happy

Date en ik zijn definitief uit elkaar. Met ruzie etc. Dus echt meeposten kan ik niet meer. Maar het is wel leuk om te lezen hoe jullie date-verhalen zich ontwikkelen. Als niemand het erg vindt, dan lees ik graag nog even verder mee. smile

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ ma 17 jan 2011 - 9:10

Niet quoten, dan kan ik het weer weghalen als ik wil.

Heeft hij al gereageerd Bliss?

Van mijn kant geen spannende, schokkende, sappige ontwikkelingen Sad
Wel weer even wat heen en weer gemaild vandaag en iedere keer dacht ik: "Kom op Lacey, vraag hem nou gewoon voor een drankje" maar ik durf het echt niet (meer).

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende