Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic

+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic - Pagina 32 Empty Re: Date-topic

Bericht  Bliss vr 14 jan 2011 - 23:24

Hé Sweety, hoe doe je dat eigenlijk, meerdere mensen quoten in één post??

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Fred vr 14 jan 2011 - 23:27

Bliss schreef:Hé Sweety, hoe doe je dat eigenlijk, meerdere mensen quoten in één post??

Dat vroeg ik me eigenlijk ook af.. Erg handig namelijk.

Leuk om te lezen dat een groot aantal meiden lekker aan het daten is. Succes en veel plezier er mee.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Sweety vr 14 jan 2011 - 23:29

Haha.. Moest ik ook even gaan verzinnen maar hier komt het:

Ik open 2 keer het topic in een tabblad, bij de ene tabblad ga ik alvast naar postreply en bij het andere tabblad ga ik de reacties lezen. Wat ik dan wil quoten daarvan druk ik op quote en dan kopieer ik dat stukje en plak ik het in mijn eerste tabblad. Met tabblad 2 ga ik weer terug naar het topic en ga ik weer verder lezen tot ik wat vind wat ik wil quoten en weer kopieer. Als ik alles heb gequoted ( volgens mij verkeerd.. :shock: ) dan sluit ik tabblad 2 en ga ik in tabblad 1 verder met mijn uitleg erbij te zetten en daarna te plaatsen.

Leg ik het een beetje goed uit?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bliss vr 14 jan 2011 - 23:33

Dat proberen we even uit!

Bliss schreef:Hé Sweety, hoe doe je dat eigenlijk, meerdere mensen quoten in één post??

Fred schreef:

Dat vroeg ik me eigenlijk ook af.. Erg handig namelijk.

Leuk om te lezen dat een groot aantal meiden lekker aan het daten is. Succes en veel plezier er mee.

Sweety schreef:Haha.. Moest ik ook even gaan verzinnen maar hier komt het:

Ik open 2 keer het topic in een tabblad, bij de ene tabblad ga ik alvast naar postreply en bij het andere tabblad ga ik de reacties lezen. Wat ik dan wil quoten daarvan druk ik op quote en dan kopieer ik dat stukje en plak ik het in mijn eerste tabblad. Met tabblad 2 ga ik weer terug naar het topic en ga ik weer verder lezen tot ik wat vind wat ik wil quoten en weer kopieer. Als ik alles heb gequoted ( volgens mij verkeerd.. :shock: ) dan sluit ik tabblad 2 en ga ik in tabblad 1 verder met mijn uitleg erbij te zetten en daarna te plaatsen.

Leg ik het een beetje goed uit?

Hoop dat het gelukt is smile

Edit: yes hij doet het!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  ButterflyEffect vr 14 jan 2011 - 23:37

Sweety schreef:
Ik open 2 keer het topic in een tabblad,
Doe ik ook heel vaak! Tis ook handig voor een stukje lezen, daar iets over te zeggen en dan een volgend stukje lezen enz smile
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Sweety vr 14 jan 2011 - 23:37

Goed gedaan!! bounce
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  ButterflyEffect za 15 jan 2011 - 0:20

Bliss schreef:Ook fijn dat hij er hetzelfde over dacht als jij toen jullie in bed lagen toch?
Zeker fijn, ik had dat echt niet bij iemand anders kunnen maken! Echt zo van.. o nee doe toch maar niet haha.
Sweety schreef:
En erg leuk dat hij nu met een initiatief kwam om wat te gaan doen!
Nou eerst zien, dan geloven hoor :P

Oh Bliss, vervelend he dat initiatief gedoe! Ik hoop dat hij nog wat van zich laat horen voor maandag.

SF, wow goed vooruitzicht voor jullie dat hij al aan de zomervakantie denkt. Zijn jullie eigenlijk nu officieel een stel? Of houden beide partijen wijselijk hun mond daarover? smile En dat eerst zien hoe het gaat tegen die tijd zou ik ook hebben hoor. Dat is geen onzekerheid maar nuchter dingen bekijken Wink

Vind het wel goed dat je het nog zo cool kan blijven naar hem toe Marsy. Is het niet een beter idee om te vragen of het nog doorgaat vanavond omdat je weet dat hij het wel druk zal hebben? En dan meteen als alternatief voor te stellen om even bij hem langs te gaan? Dan ben je hem wel een stapje voor.

Ohh een week maar Sweety. Alleen wel jammer dat je dan niet meteen kan afspreken, maar ach, als het binnen twee weken is is het prima te overzien toch? Heb het verhaal over je ex even vluchtig gelezen. Viel me op dat jullie toch nog best lang samen dingen bleven doen die dag, maar ook dat je echt verder bent met verwerken omdat je dus hebt verteld over je date. Fijn dat je het gevoel hebt dat jullie goed uit elkaar zijn gegaan nu. En dat je aan Disney denkt als je wakker wordt! smile
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075

Bericht  Sugarfall za 15 jan 2011 - 5:12

BE ik had nog helemaal niet op jou stukje gereageerd maar ik vind het wel heel leuk klinken! Ik ben benieuwd wanneer jullie weer iets gaan doen Very Happy

Ik ben nog niet officieel met hem samen, soms wel een beetje raar gevoel van, hebben we nou echt iets of niet? Voor mij is het pas zo als het ook echt uitgesproken is, ik weet niet hoe hij daarover denkt dus misschien wel handig om dat binnenkort even te doen :P Maar ik denk (hoop) dat het wel snel officieel is!

Sweety wat goed dat je het tegen je ex hebt verteld en dat je merkt dat je hem steeds meer los kan laten! Fijn is dat he, als je merkt dat je steeds minder verdrietig bent en niet meer zoveel met hem bezig bent? Nu lekker genieten van jou & je date, gaat helemaal goedkomen! cheers
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Roze Roos za 15 jan 2011 - 21:45

@ Be: Wat leuk! Goed ook dat jullie elkaar "aanvoelden".. Haha ik zie dat het er heel fout staat! Hebben jullie al een nieuwe date gepland?

@ Blis: Afstand is misschien lastig maar niet iets waar niet over heen te komen valt toch?

@ SF: Dat klinkt goed allemaal zeg! Misschien toch maar eens vragen of jullie nou een relatie hebben?

@ Marsy: Hmm het lijkt mij nogal lastig allemaal tussen jullie!

@ Sweety: Hahaha tijd zat en anders slaapplek zat denk ik :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Prosecco za 15 jan 2011 - 22:44

Ik zit met een dilemma: vorige week zaterdag was m'n date jarig, en zondag hadden we voor het eerst afgesproken. Ik twijfelde om een cadeautje mee te nemen maar kon niks bedenken dus heb dat niet gedaan. Nu hadden we op mijn werk een polo over waarvan ik denk dat hij die wel leuk vind (maar ja, dat is alleen maar naar aanleiding van wat hij zondag aanhad) en waarvan ik ook denk dat hij hem past (maar ik weet het natuurlijk niet zeker)
Is het nou leuk om die polo nu nog als verjaardagscadeautje te geven? Of is het echt te burgerlijk om nu al een kledingstuk te geven?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Roze Roos za 15 jan 2011 - 22:47

Als jullie het er al over gehad hebben en jij denkt dat ie t leuk gaat vinden, gewoon doen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Prosecco za 15 jan 2011 - 22:49

Roze Roos schreef:Als jullie het er al over gehad hebben en jij denkt dat ie t leuk gaat vinden, gewoon doen!

Nee we hebben het er niet over gehad.

En ik weet dus niet of het leuk is, misschien is het een beetje te snel om al kledingstukken voor elkaar te gaan kopen? :P
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Roze Roos za 15 jan 2011 - 23:15

Hmmm dan inderdaad misschien wat snel! Je weet het he "bij twijfel niet oversteken"
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Sugarfall zo 16 jan 2011 - 0:58

Ik zou het niet doen, ik zou het voor mijn gevoel ook te vroeg vinden en me een beetje ongemakkelijk voelen, al is het wel een heel leuk idee! Oke, nu begin ik zelf ook te twijfelen! Haha. Ja, misschien zou ik het toch wel doen. Gewoon iets zeggen als 'He, ik dacht dat je dit wel leuk zou vinden, als een verlaat verjaardags cadeautje!'.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marsy28 zo 16 jan 2011 - 0:59

Prosecco: je kunt het toch ook benoemen.. Zo van: ik had geen geen cadeautje voor je verjaardag maar moest ineens van de week aan je denken toen ik "dit" zag.. Dan is het niet echt een cadeau maar ben je wel opmerkzaam..

Mijn avond verliep wel iets anders als gepland. Gister overdag begon hij opeens smsjes te sturen met onzin erin. Dus ik hem vragen of ik hem op moest halen voor het feestje. Hij had echter een afscheidsfeestje voor een vriend van hem georganiseerd dus beetje lullig als hij daar weg zou gaan. Ok, begrijp ik. Ook schreef hij dat hij vanaf maandag weer meer tijd had en die tijd graag met mij zou doorbrengen.
Echter, gisteravond rond half 12 kreeg ik opeens telefoon. Waar ben je? Ja, in de kroeg dus..
Stond hij voor de deur. Was erg leuk want nu hebben al mijn vrienden hem gezien en hij is speciaal voor mij gekomen. En dat was wat ik wilde..
We hebben even wat tijd samen doorgebracht. Heb gezegd dat ik niet bij hem wilde slapen (hard to get Cool ) en uiteindelijk is hij naar zijn feestje terug gegaan.

Dus ik ben blij! Even bevestiging dat hij me nog wel leuk vindt. Dat was alles wat ik nodig had..

En? Verder nog ontwikkelingen bij anderen?
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Julia zo 16 jan 2011 - 1:18

Als een jongen je echt leuk vindt doet hij wel moeite..Ik denk dat dat in de meeste gevallen wel geldt. Hoe pijnlijk dat soms ook kan zijn. Verder wil ik me nergens tegen aan bemoeien in dit topic, dus ik ga er snel weer vandoor smile
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244

Bericht  Prosecco zo 16 jan 2011 - 1:23

Julia schreef:Als een jongen je echt leuk vindt doet hij wel moeite..Ik denk dat dat in de meeste gevallen wel geldt. Hoe pijnlijk dat soms ook kan zijn. Verder wil ik me nergens tegen aan bemoeien in dit topic, dus ik ga er snel weer vandoor smile

Waar reageer je nu op dan? :P
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Prosecco zo 16 jan 2011 - 1:24

Sugarfall schreef:Ik zou het niet doen, ik zou het voor mijn gevoel ook te vroeg vinden en me een beetje ongemakkelijk voelen, al is het wel een heel leuk idee! Oke, nu begin ik zelf ook te twijfelen! Haha. Ja, misschien zou ik het toch wel doen. Gewoon iets zeggen als 'He, ik dacht dat je dit wel leuk zou vinden, als een verlaat verjaardags cadeautje!'.

Haha, jij snapt mijn dilemma :P Alleen schiet ik hier natuurlijk niks mee op haha.

Maar ik denk dat ik het toch maar niet doe. Mannen voelen zich over het algemeen toch al sneller benauwd dan vrouwen dus laat ik het risico maar niet nemen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marsy28 zo 16 jan 2011 - 1:35

Maar ik denk dat ik het toch maar niet doe. Mannen voelen zich over het algemeen toch al sneller benauwd dan vrouwen dus laat ik het risico maar niet nemen.[/quote]

Ja, maar een man vindt het ook leuk als je aan hem gedacht hebt... Dus het blijft een dilemma..
Zou je het andersom leuk vinden of te claimend?

Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Bericht  Prosecco zo 16 jan 2011 - 2:03

Marsy28 schreef:

Maar ik denk dat ik het toch maar niet doe. Mannen voelen zich over het algemeen toch al sneller benauwd dan vrouwen dus laat ik het risico maar niet nemen.

Ja, maar een man vindt het ook leuk als je aan hem gedacht hebt... Dus het blijft een dilemma..

[/quote]

Als een man mij een kledingstuk cadeau zou geven zou ik me afvragen of hij wel hetero is :P

Maar behalve dat zou het er heel erg vanaf hangen hoe hij verder overkomt. Niet te claimerig ed.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marsy28 zo 16 jan 2011 - 2:06

Prosecco schreef:
Marsy28 schreef:

Als een man mij een kledingstuk cadeau zou geven zou ik me afvragen of hij wel hetero is :P

Maar behalve dat zou het er heel erg vanaf hangen hoe hij verder overkomt. Niet te claimerig ed.[/quote]

Is ook wel weer zo..
Maar aan de andere kant is het ook lief. Als jij het brengt zo van: nou ja, het was je verjaardag en vond dit wel bij je passen. Als jij het casual brengt dan is het ook casual..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Bericht  Zwoesj zo 16 jan 2011 - 2:08

Ik zou het niet doen Prosecco, mannen zijn inderdaad heel snel benauwd. Zijn verjaardag is nu al geweest, dus waarschijnlijk staat hij er zelf niet eens bij stil.
Bij de eerstvolgende gelegenheid maak je het gewoon extra goed met hem smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775

Bericht  Prosecco zo 16 jan 2011 - 2:33

Nu probleem 2, ik moet bijna weg maar ik durf niet :P

Ben bang dat het alleen maar kan tegen vallen...
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Zwoesj zo 16 jan 2011 - 2:35

Het valt niet tegen, het wordt hartstikke leuk!!!! Veel plezier!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775

Bericht  Julia zo 16 jan 2011 - 3:59

Prosecco schreef:
Julia schreef:Als een jongen je echt leuk vindt doet hij wel moeite..Ik denk dat dat in de meeste gevallen wel geldt. Hoe pijnlijk dat soms ook kan zijn. Verder wil ik me nergens tegen aan bemoeien in dit topic, dus ik ga er snel weer vandoor smile

Waar reageer je nu op dan? :P

Met name op Bliss. Ze vroeg zich af of ze weer een voorstel moest doen. Ik zou het eigenlijk aan hem overlaten. JIj hebt al aangegeven hem leuk te vinden end...is het dan niet nu zijn beurt.
Ik wil geen wijsneus zijn verder, maar ik denk dat dat wel opgaat voor de meeste mensen en dus ook mannen. Als ze interesse hebben merk je het echt wel, je moet er niet zelf de hele tijd achteraan moeten. Zegt ze uit ervaring Wink
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud