Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic

+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic - Pagina 29 Empty Re: Date-topic

Bericht  Bliss zo 9 jan 2011 - 9:55

Fred schreef:@ Bliss.. leuk weekend gehad zo te lezen. Dat gaat de goede kant op. Hoeveel is de reisafstand ongeveer?

Ongeveer 150 km! (oosten-westen)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Fred zo 9 jan 2011 - 10:04

Uhm.. dat is idd. wel een eind. Zo'n 1,5 a 2 uur reizen met de auto schat ik.

Hopelijk vind je een oplossing. Een lat-relatie bijv. om te te kijken hoe het gaat.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 10:16

Prosecco, klinkt als een leuke date zeg! Jammer dat het niet zo'n smser is. Hopelijk hoor je snel wat van hem
Bliss, je date klinkt geslaagd. Jammer dat je nog steeds niet echt duidelijkheid heb. Wel weet je nu iig zeker dat hij jou leuk vindt, maar dat het voornamelijk de afstand is waar hij mee zit. Hopelijk kunnen jullie een manier vinden om daarmee om te gaan.

Gast
Gast

Bericht  Janelie zo 9 jan 2011 - 10:42

@ Prosecco, ik zou niet sms'en. Als hij niet zo'n sms'er is dan loop je je waarschijnlijk alleen maar op te vreten, omdat hij niks terugstuurt. Ik zou hem morgen bellen smile

@ Bliss, ik vind je date echt enorm geslaagd. Jullie hebben het heel erg gezellig gehad en zo te lezen leuke dingen gedaan. Hij vindt je duidelijk een hele leuke meid! Hij zit met de afstand en dat is heel begrijpelijk. Alleen vroeg ik me tijdens het lezen van je verhaal wel af waarom hij zolang moest nadenken over wat hij van je vond. En ook dat hij niet met je naar de bios wilde, maar lekker thuis op de bank wilde zitten. Daar zou ik niet helemaal gerust op zijn. Hoeft helemaal niks te betekenen hebben, misschien is hij niet direct waanzinnig verliefd, misschien kan hij zich niet goed uitdrukken in woorden, wellicht lees ik het gewoon allemaal verkeerd, maar dat hij er niet over nagedacht heeft is toch raar? Hij reist toch niet voor Jan met de korte achternaam naar de andere kant van Nederland om een meisje op te zoeken waar hij nog nooit verder over nagedacht heeft? Kanttekening: Waarschijnlijk zie ik spoken en ik ben een enorme pessimist op het gebied van de liefde.. dus ik hoop dat ik je niet al te onzeker maak met mijn post. Dat is niet mijn bedoeling en verder vond ik je verhalen altijd super goed klinken! Dat meen ik echt..!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 11:38

Jeej Blissie, ik zat de hele dag al te wachten op je update. Ik wilde je niet smsen voor 't geval ie nog bij je was. Ik moet nu eigenlijk gaan slapen, maar wilde even zeggen dat ik het heel positief vind klinken. Zelfs je breakdown met huilen is wel goed, want nu heeft hij je zo kwetsbaar gezien en hij rent nog niet weg. Hij vindt je echt wel leuk en ik geef hem wel gelijk dat hij niet zo goed weet wat hij met de afstand aan moet. Dat weet jij zelf immers ook niet. Daarom is het misschien goed dat je het nu hebt aangekaart hoe jij er over denkt en het ook van hem weet, en als je het bespreekbaar houdt (maar niet elke keer zeurend over beginnen), dan wijst het zich vanzelf wel denk ik. Als je echt helemaal verliefd op elkaar wordt, dan overleef je die afstand ook wel weer en komt er op de lange termijn wel een oplossing. Maar voor nu klinkt het wel goed hoor meid. Laat je niet kisten.

Gast
Gast

Bericht  Prosecco zo 9 jan 2011 - 18:42

Ik heb hem toch maar gesmst. Ik dacht hij vind me leuk of niet en daar veranderd een smsje ook niks aan. En wonder boven wonder kreeg ik nog snel iets terug ook. En het allermooiste is dat hij volgend weekend weer af wil spreken smile Alleen weet ik nog niet of ik kan :S
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Janelie zo 9 jan 2011 - 20:15

Prosecco! Jeuh Very Happy Fijn dat hij zo snel reageerde! Wat gaan jullie doen met jullie date dit weekend?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189

Bericht  Roze Roos zo 9 jan 2011 - 20:52

@ Bliss: Wat leuk en positief allemaal! Ik sluit bij aan bij Marin, hij is gebleven toen jij je kwetsbaar opstelde, dat is een groot pluspunt!

@ Prosecco: Dat is leuk! Initatief tonen is goed Very Happy Hopelijk kun je en heb je snel een date!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 3:45

Marin schreef:Jeej Blissie, ik zat de hele dag al te wachten op je update. Ik wilde je niet smsen voor 't geval ie nog bij je was. Ik moet nu eigenlijk gaan slapen, maar wilde even zeggen dat ik het heel positief vind klinken. Zelfs je breakdown met huilen is wel goed, want nu heeft hij je zo kwetsbaar gezien en hij rent nog niet weg. Hij vindt je echt wel leuk en ik geef hem wel gelijk dat hij niet zo goed weet wat hij met de afstand aan moet. Dat weet jij zelf immers ook niet. Daarom is het misschien goed dat je het nu hebt aangekaart hoe jij er over denkt en het ook van hem weet, en als je het bespreekbaar houdt (maar niet elke keer zeurend over beginnen), dan wijst het zich vanzelf wel denk ik. Als je echt helemaal verliefd op elkaar wordt, dan overleef je die afstand ook wel weer en komt er op de lange termijn wel een oplossing. Maar voor nu klinkt het wel goed hoor meid. Laat je niet kisten.

Ja maar je weet toch nog niet of hij niet is weggerent na haar emotionele bui? Ik bedoel, je pakt niet meteen letterlijk je spullen en gaat naar huis... Verder ben ik het met je eens. Ik hoop wel voor je Bliss dat je nĂłg meer duidelijkheid krijgt, want ik zou er ook helemaal onzeker van worden.

Gast
Gast

Bericht  Bliss ma 10 jan 2011 - 4:41

@ Jen: klopt, zou wel raar zijn als ie meteen opstond en wegging Wink Maar hij reageerde lief, zei aan t eind dat we weer af zouden spreken en we hebben 's avonds nog gesmst, dus ik denk dat ie nu nog niet is afgeschrikt. Volgende keer heb ik mn emoties vast beter onder controle Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  klavertje ma 10 jan 2011 - 5:28

heey meiden,
mijn date was ook geslaagd smile ik was samen met een vriendin, omdat zij niet alleen durfte zij had ook een date en dat was echt een mislukkeling haha.. hele rare vent.. maar ja, dat brengt ook wel weer grappige dingen met zich mee nerd
Mijn date was echt gezellig had ik niet verwacht.. ik ga hem zeker vaker zien !! heb nu alweer zin om hem terug te zien..

liefs
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Prosecco ma 10 jan 2011 - 5:58

Janelie schreef:Prosecco! Jeuh Very Happy Fijn dat hij zo snel reageerde! Wat gaan jullie doen met jullie date dit weekend?

Nou ik kan, dus dat is echt super leuk smile

Maar ik heb gezegd dat ik wel een rondleiding door mij stad zou geven. Alleen is daar op zondag volgens mij niks te doen...

Dus wie heeft er leuke tips?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Zwoesj ma 10 jan 2011 - 6:17

Prosecco schreef:
Janelie schreef:Prosecco! Jeuh Very Happy Fijn dat hij zo snel reageerde! Wat gaan jullie doen met jullie date dit weekend?

Maar ik heb gezegd dat ik wel een rondleiding door mij stad zou geven. Alleen is daar op zondag volgens mij niks te doen...

In welke regio woon je?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Prosecco ma 10 jan 2011 - 6:22

Zwoesj schreef:
Prosecco schreef:

In welke regio woon je?

Regio utrecht
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Zwoesj ma 10 jan 2011 - 6:31

Hmm daar weet ik erg weinig, en kan op internet ook niet echt iets speciaals vinden..
Misschien mensen die uit die buurt komen die goeie tips hebben?
Misschien gewoon lekker wandelen en een goeie brunch ervoor of erna?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775

Bericht  Bliss ma 10 jan 2011 - 7:01

@ klavertje: leuk dat je date geslaagd was, ben benieuwd wanneer jullie weer afspreken!
@ Prosecco: kun je de Dom niet gaan beklimmen? smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Prosecco ma 10 jan 2011 - 7:13

Bliss schreef:@ klavertje: leuk dat je date geslaagd was, ben benieuwd wanneer jullie weer afspreken!
@ Prosecco: kun je de Dom niet gaan beklimmen? smile

Hij woont in Utrecht, en ik woon in een stad daar vlakbij. Dus hij zou nu naar mij komen omdat ik gister daar was. Maar ik ga even informeren of het mogelijk is om een rondleiding door de bierbrouwerij te doen. Dat vind hij vast leuk :P
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  ButterflyEffect ma 10 jan 2011 - 9:02

klavertje: leuk!
prosecco: kunnen jullie niet met de trein naar amsterdam? duurt maar iets korter dan een halfuurtje

Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 27 jan 2011 - 23:51; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075

Bericht  Prosecco ma 10 jan 2011 - 9:13

ButterflyEffect schreef:whaaa ik heb eindelijk een sms gestuurd! had m gister aangesproken op fb, geen gehoor.. net op msn, geen gehoor.. maar ik dacht ja doeiii ik heb het met mezelf afgesproken om assertief te zijn, misschien staat zn pc wel gewoon nog aan..

edit: wow hij stuurt nu al terug! was idd niet achter zn pc
donderdag ga ik bij hem eten smile

klavertje: leuk!
prosecco: kunnen jullie niet met de trein naar amsterdam? duurt maar iets korter dan een halfuurtje

Dat zou wel kunnen maar ik vind Amsterdam niet zo leuk. Wat had je daar in gedachten?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  ButterflyEffect ma 10 jan 2011 - 9:23

ehm, niks specifieks, er is altijd wel wat te doen in een andere stad en dan zijn de winkels open :P Wat ook leuk is is in den bosch naar het subtropisch zwembad, in hetzelfde gebouw is een schaatsbaan Very Happy
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075

Bericht  Prosecco ma 10 jan 2011 - 9:36

ButterflyEffect schreef:ehm, niks specifieks, er is altijd wel wat te doen in een andere stad en dan zijn de winkels open :P Wat ook leuk is is in den bosch naar het subtropisch zwembad, in hetzelfde gebouw is een schaatsbaan Very Happy

Haha, zwemmen op een tweede date: no way :P

Meneer heeft een hekel aan winkelen dus naar een stad gaan waar de winkels open zijn heeft ook niet echt veel zin.

Ik hoop dat we een rondleiding door die brouwerij kunnen krijgen, dat zou wel echt leuk zijn!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sweety ma 10 jan 2011 - 22:07

YES!!! Ik kan voor nu op mijn werk op de site!! Normaal gesproken kan ik dat niet dus dan moet ik of op mijn iphone of thuis. ( informatie die eigenlijk niet belangrijk is maar die ik wel graag even van me af wilde schrijven :P )

Sugarfall schreef:Ik wilde net komen vragen hoe je dagen geweest waren Sweety Wink Goed dus! Leuk zeg hoe het allemaal gaat tussen jullie, Londen is echt superleuk dus dat kan niet mis gaan haha. Hebben jullie al een hotel uitgekozen? Het hotel waar ik zat was echt een mooi en goed hotel, alleen niet heel erg goedkoop (wel heel centraal gelegen) dus ik weet niet of je daar misschien ook even naar wilt kijken?

''Wij'' gaan volgende week naar Antwerpen en anders het weekend daarna, nog even kijken wat het beste uitkomt qua werk, want ik wil eigenlijk op vrijdagmiddag weggaan, maar dan werkt hij meestal dus dat moeten we dan nog even bekijken. :-)
Ja vind het echt leuk gaan tussen ons. Ben er zondag avond geweest en er zou een vriend komen maar die kwam dus toch niet. Uiteindelijk hebben we samen tv gekeken en heb ik boekjes van Londen erbij gepakt en ben ik gaan kijken. Hij keek zo af en toe met me mee. Wat ik dus echt leuk vond/vind. Mijn ex hield daar helemaal niet van. Het was erg leuk weer. Maandagochtend ging de wekker om 7 uur en hij ging een kwartier later eruit. Om kwart over 8 kreeg ik van hem een ontbijtje op bed. angel We zijn samen aan tafel gaan eten anders zat hij alleen in de woonkamer en dat vond ik ongezellig voor hem. Hij vertelde dat hij met een vriend ( waar hij het weekend was gaan klussen ) had afgesproken om dit jaar misschien weer te gaan kitesurfen. Maar nu wilde hij een andere locatie dan NL. Dus zijn vrouw kwam met Zuid-Frankrijk voor 2 weken. En toen zei Disney dat als ik tegen die tijd nog steeds zo lief was ik misschien wel mee kon. :shock: Ik sta er van versteld wat voor jongen ik nu heb! Omdat hij dingen die ik ook leuk vind hij ook leuk vind... Ga er iedere keer met een glimlach weg. En ik zou heel graag de naam van het hotel willen SF. Heb je misschien nog andere leuke tips voor daar? Wat leuk van Antwerpen! Weet je al welk hotel?

@ Lady : Heb je je collega al gevraagd voor een drankje? Ik denk dat je er gewoon relax mee om moet gaan. En als het goed voelt dat je dan vraagt of hij zin heeft om een drankje met je te doen.

Feline schreef:
Voor diegene die 't vroeg.. ik heb niet meer gemaild. Kreeg gister ineens weer een neutraal berichtje. Heb nog niets terug gestuurd omdat ik niet zo goed weet wat. Denk dat ik maar dezelfde houding aanneem als hem. Hij heeft blijkbaar besloten dat we van date naar vrienden zijn gegaan. En 1 smsje per week als vriend kan ik wel aan smile Hem regelmatig zien als 'gewoon vrienden' zou ik dan weer niet blij van worden. Nu niet althans.
Wat een goede instelling heb je! Heb je ondertussen nog wat gestuurd en wat gehoord?

@ Prosecco: Klinkt als een leuke en goede date die je heb gehad!

@ Bliss: Wat klote van de afstand. Maar als jullie elkaar nou in het weekends zien? Dat kan toch ook. Dan kan je eventueel eens mee naar zijn voetbaltraining of je gaat naar je ouders toe. Hij vind je iig wel erg leuk.

@ Klavertje: Wat leuk dat je date zo goed ging! Wanneer is de volgende date met hem?

@ BE: Wat leuk dat je blijft eten bij hem!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sugarfall ma 10 jan 2011 - 23:06

Sweety ik heb je even een PM gestuurd!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sweety ma 10 jan 2011 - 23:25

Sugarfall schreef:Sweety ik heb je even een PM gestuurd!
Dank je wel! Je heb een PM terug.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  klavertje di 11 jan 2011 - 6:09

hee meiden,
we hebben zondag onder voorbehoud afgesproken. even kijken of we dat gaan redden! Very Happy hoop het..
hij is echt leuk en lief!

Liefs
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud