Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic

+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic - Pagina 28 Empty Re: Date-topic

Bericht  Sweety za 8 jan 2011 - 23:12

Goedemorgen!
Er zijn weer heel wat pagina's bijgekomen dus had even wat te lezen. Very Happy
Ik was vrijdag naar Disney gegaan en we zijn toen samen boodschappen gaan halen. Zijn huis was wel een rommeltje maar ik vond dat niet erg. Vond het juist leuk dat ik hem weer zag maar hij schaamde zich wel. We hadden een verpakking van brownie's gekocht en hij dacht dat hij wel een mixer kon lenen van de buren. Eenmaal thuis waren de buren er niet dus we konden geen brownie's maken. Sad Toen is hij gaan koken en ben ik gaan stofzuigen en beetje opruimen. ( ik stond er van versteld dat ik me zo op mijn gemak voel bij hem en in zijn woning ) Toen ik een envelop zag van Center Parcs en ik die mocht open maken zaten we erover te praten. Hij vertelde dat hij weleens met zijn familie erheen ging maar dat het niet altijd leuk was omdat hij soms alleen was. Maar daar kon verandering in komen want ik kon ook mee, zei hij!! bounce
Daarna zijn we samen gaan eten, beetje tv gekeken en veel gelachen. Toen zijn we naar bed gegaan, gepraat,seks gehad, daarna heel veel gelachen en geintjes gemaakt en daarna waren we weer klaarwakker! Dus toen gingen we naar de woonkamer toe en pakte hij een grote bak met chips. :shock:
Ik pakte er de ipad bij en ging kijken naar hotels in londen. En we hebben besloten dat we eind feb naar Londen gaan met zn 2!!!!!! bounce bounce bounce bounce
Na mijn opmerking op Scheveningen dat we een weekendje weg gingen dacht hij dat hij ook voor mij moest betalen. Dat bedoelde ik helemaal niet dus dat hadden we ook even uit de wereld geholpen.
De volgende dag hadden we problemen met uit bed komen, we lagen zo heerlijk, maar ja ik moest werken. Hij maakte een lekker ontbijt klaar en ik had nog een kerstcadeau voor hem. Dat was een dvd die hij jaren geleden had gezien en erg leuk vond. Hij had voor mij geen cadeau. Tenminste.. niet eentje die je kon inpakken. Hij wilde met mij op een zaterdag naar Antwerpen gaan, daar blijven slapen en dan zondag weer vertrekken. Ik vond dat zo leuk om te horen. Maar we hadden nu besloten dat we naar Londen gaan dus we gaan iets combineren zei hij. Moest hij nog over nadenken.

Hij had voor vanavond afgesproken met een vriend ( die ik ook ken ) en ik ga ook. Nu weet die vriend dat nog niet. ( volgens mij ) Maar ik heb aangegeven dat ik niet wil dat die vriend zich "verstoten" voelt door mij. Hij zei dat dat niet gebeurd en dat het anders een probleem is van die vriend. Hij wil me graag zien. Very Happy Heel leuk om te horen natuurlijk en ik wil hem ook graag zien. Maar ik wil niet tussen hun in komen te staan. Dus ik ga vanavond erheen en kijk hoe het loopt. Mocht het echt niet lekker lopen dan ga ik gewoon weer naar huis toe. Maar kijk er toch wel naar uit om weer naast hem te liggen.
(ondertussen weer een heel verhaal getypt... sorry... )

@ BJA: Heel veel plezier met je date vandaag! Hoe laat komt hij?

@ Bliss: Hoe was je date? En deed je tatoeage veel pijn?

@ Klavertje: Veel plezier op je date vandaag. Geniet ervan.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  klavertje za 8 jan 2011 - 23:26

RR, ja, ik weet het dat doen we ook wel mocht het niet klikken, maar ik ben gewoon bang het gezellige contact te verliezen wat we nu hebben.. maaarrr we zien wel, ik zie er echt tegenop.. het lullige eraan is dat hij er heel veel zin in heeft! Maarja, we zien wel wat het wordt..!!

Sweetie, bedankt..!! leuke dingen allemaal zeg voor jou! Veel plezier met alles..
liefs
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Sweety za 8 jan 2011 - 23:39

De eerste keer is altijd eng. Gewoon er naartoe gaan en dan zul je zien dat je het leuk heb. Of niet maar daar leer je weer van Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  ButterflyEffect za 8 jan 2011 - 23:48

Sweety, leuk om te lezen smile Jullie hebben wel veel uitjes gepland lees ik zo, of bedoel je dat jullie toch maar niet naar antwerpen gaan omdat jullie nu al naar londen willen? Zou niet erg zijn toch, als je ook al mee mag naar center parcs. Vind t allemaal heel leuk voor je! En misschien kan je voor zn verjaardag een mixer geven :P

Bliss, hoe ging het met je tattoo? en je date?
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Roze Roos za 8 jan 2011 - 23:53

Sweety schreef:De eerste keer is altijd eng. Gewoon er naartoe gaan en dan zul je zien dat je het leuk heb. Of niet maar daar leer je weer van Wink

Inderdaad en als het contact nu al leuk is dan is dat in ieder geval een positief begin!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  ButterflyEffect za 8 jan 2011 - 23:53

O feline, heb je nog gemaild? en heeft hij al wat terug gestuurd? Vervelend zeg zo iemand die de hele week smeekt om een afspraak met je en na een paar dates van de aardbodem is verdwenen.. bah! Heb ik ook gehad een tijdje geleden.. als ik er aan denk denk ik van goh hij heeft zeker iemand anders ontmoet..of ik zal wel een erge afknapper hebben gemaakt ofzo? wat ws niet zo is natuurlijk, maar je gaat wel erg twijfelen aan jezelf Rolling Eyes

ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Sugarfall za 8 jan 2011 - 23:59

Ik wilde net komen vragen hoe je dagen geweest waren Sweety Wink Goed dus! Leuk zeg hoe het allemaal gaat tussen jullie, Londen is echt superleuk dus dat kan niet mis gaan haha. Hebben jullie al een hotel uitgekozen? Het hotel waar ik zat was echt een mooi en goed hotel, alleen niet heel erg goedkoop (wel heel centraal gelegen) dus ik weet niet of je daar misschien ook even naar wilt kijken?

Klavertje de eerste keer is inderdaad altijd eng, je kunt beter niets bedenken over wat je wilt zeggen of hoe je je wil gedragen want dat gaat toch allemaal anders en het loopt echt vanzelf wel. En zo niet, dan weet je dat ook meteen weer! Veel plezier en laat je even weten hoe het was? :-)

Bliss, update!

''Wij'' gaan volgende week naar Antwerpen en anders het weekend daarna, nog even kijken wat het beste uitkomt qua werk, want ik wil eigenlijk op vrijdagmiddag weggaan, maar dan werkt hij meestal dus dat moeten we dan nog even bekijken. :-)
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lady4 zo 9 jan 2011 - 0:30

Oke, dilemma.. Er is een jongen en ik vind hem leuk. Het is echter een (in)directe collega van mij, met wie ik toch wel wekelijks wel een of twee keer samenwerk. Ik had hem voor de kerstdagen via FB een kort privéberichtje gestuurd om hem fijne feestdagen te wensen, nadat ik die dag ook weer met hem samengewerkt had. Kort berichtje terug, waarop ik nog een keer heb gereageerd. Toen heb ik geen reactie meer gehad, dus dat zegt eigenlijk al genoeg of hoe hij mij ziet.

Sta ik vannacht in de Febo, voel ik ineens een arm om me heen. Wie staat er naast me: mijn collega! Overigens ontzettend genant om hem tegen te komen op het moment dat ik met een vriendin sta te discussiëren wat ik na mijn kroket nog meer zal gaan eten, haha! Ik heb even leuk met hem staan praten en daarna zijn we allebei naar huis gegaan. Nu heb ik hem net uitgenodigd op FB en erbij geschreven dat ik het leuk vond dat ik hem gisteravond tegen ben gekomen.

Het liefst zou ik gewoon eens met hem gaan daten, we klikken goed met elkaar namelijk, maar ik vind het zo lastig omdat hij een collega is. Het zal er waarschijnlijk, zoals altijd, wel weer op uitdraaien dat ik hem leuk vind en hij mij niet, en ik heb geen zin in lastige situaties op het werk omdat ik hem mee op date heb gevraagd terwijl hij dat niet wil.

Snap?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Roze Roos zo 9 jan 2011 - 0:45

Gesnapt! Maar je weet het nooit, is het deze keer wederzijds en wordt het hartstikke leuk en gaan jullie trouwen en kindjes krijgen enzo! Gewoon gezellig blijven kletsen/berichtjes sturen op FB of gewoon een keer wat gaan drinken!

Wat leuk SF!!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  BJA zo 9 jan 2011 - 1:07

Roze Roos schreef:@ BJA: Ik ben benieuwd hoe je date vandaag is! Wellicht dat het "niveauverschil" iets is waar jullie overheen kunnen komen? Als het verder leuk is enzo!

@ Qiara: Tijd voor actie dus!
Wat mij betreft kunnen we daaroverheen komen! Hij komt einde dag. Ik laat het hier weten hoe het gegaan is!
Al weet ik toch wel dat deze date wellicht geen relatie gaat opleveren. Dat vind ik ook helemaal niet erg. Ik wil wellicht weer een deeltijd studie gaan volgen en heb dan denk ik niet veel tijd om een afstandsrelatie te onderhouden. Cool

Is jouw date alweer beter?
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  BJA zo 9 jan 2011 - 1:11

@ Sweety, wat een ontzettend leuk verhaal zeg! Het is ook erg leuk dat jullie al plannen maken! Dat is een goed teken naar mijn mening.

Oh ja, hij komt om 18 uur.
BJA
BJA
Prater
Prater

Bericht  Roze Roos zo 9 jan 2011 - 1:20

Ik ben benieuwd BJA, als het goed zit hoeven dingen zoals afstand of studie natuurlijk geen belemmering te zijn!

Nee, hij is nog steeds ziek en ik kan volgende week vrij weinig, dus ben benieuwd wanneer ik hem weer zie! Heb de week daarna wel vakantie dus misschien dat er dan wat meer mogelijk is!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Feline zo 9 jan 2011 - 1:51

Lady, ik denk dat je gewoon lekker relaxt erin moet gaan. Niet meteen het label 'daten' erop plakken. Gewoon op 't werk gezellig met 'm praten en dan merk je vanzelf wel of er een klik/spanning is. Als die klik er is kun je altijd een keer vragen of ie nog op stap gaat etc.. Dit is juist de ideale situatie om 't niet geforceerd te gaan maken.

SF, heb je al zin in je weekendje Antwerpen? Lijkt me echt heerlijk, met een leuke man een weekendje in een hotel doorbrengen Wink

Bliss ligt denk ik nog steeds in bed met date Wink

Voor diegene die 't vroeg.. ik heb niet meer gemaild. Kreeg gister ineens weer een neutraal berichtje. Heb nog niets terug gestuurd omdat ik niet zo goed weet wat. Denk dat ik maar dezelfde houding aanneem als hem. Hij heeft blijkbaar besloten dat we van date naar vrienden zijn gegaan. En 1 smsje per week als vriend kan ik wel aan smile Hem regelmatig zien als 'gewoon vrienden' zou ik dan weer niet blij van worden. Nu niet althans.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Lady4 zo 9 jan 2011 - 2:02

Feline, daar heb je op zich ook wel een punt. Zal proberen er wat luchtiger in te staan. Jouw houding ten opzichte van die jongen vind ik goed van je. Het is inderdaad niet verstanding om vrienden proberen te blijven terwijl jij hem nog leuk vindt. Ik spreek uit ervaring..

SF, wat leuk dat jullie samen naar Antwerpen gaan. Dikke liefde als ik het zo lees, leuk!

Sweety, ik had niet gedacht dat je Disney toch zo leuk zou gaan vinden. En zelfs al een weekendje Londen in het vooruitzicht, echt superleuk voor jullie!

BJA, veel plezier met je dat vanmiddag!

Ik ben ook heel benieuwd naar Bliss haar avonturen. Het is vast een goed teken dat ze hier nog niet is geweest vandaag. smile

RR, jij hebt wel echt een succesverhaal tot nu toe! Jammer dat je date nu ziek is, maar je ziet hem vast snel weer.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Roze Roos zo 9 jan 2011 - 2:51

@ BJA: Wat gaan jullie eigenlijk doen?

@ Lady: Dank je, hopelijk is ie snel beter en zie ik hem weer! Gelukkig komt ie niet zo zeurderig over terwijl hij ziek is! Of hij houdt zich nog in :P

Ik ben inmiddels wel heel benieuwd naar Bliss dr verhaal, ik gok dat het positief is, anders hadden we denk ik al wel wat vernomen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Janelie zo 9 jan 2011 - 5:46

@ Feline, wel lastig hoor! Pas je goed op jezelf, want je hart maakt vast elke keer een sprongetje als je een berichtje van hem krijgt.. En dan zie je hem wel niet, maar elk teken van leven doet je weer even aan hem denken.

@ Sweety, leuk joh! Geniet ervan Very Happy

@ BJA, veel plezier

@ Bliss, nu is het wel een keer tijd voor een up-date hoor!! :P

Bij mij is het rustig.. erg rustig. Voor degene die het zich nog herinneren, ik zie mijn 'foute' date nog weleens. Hij had vrijdagavond voor mij en zijn huisgenoot gekookt, maar daarna was ik er ook echt helemaal klaar mee! We hebben ook gewoon niks gemeen. Hij smste gister nog, maar heb niks meer van me laten horen. Kwam hem tegen met stappen van een afstandje dan, maar ben met een grote boog om hem heengelopen. Even geen zin in. Ging hij me bellen om 5.20! Schrok me dood joh! Ik lag toen al in bed. Heb hem vandaag maar teruggesmst, want nadat mijn mobiel uitgerinkeld was heb ik me lekker weer omgedraaid. Aan de ene kant ben ik er zo klaar mee, maar aan de andere kant denk ik dat dit nog wel doorsuddert tot er 'wat beters' langsloopt. Dus wat dat betreft hoort dit verhaal hier ook helemaal niet thuis. Dit is het date-topic :P

Nou ja meiden, ik post hier niet zo vaak meer, maar lees wel altijd mee! Heerlijk die date-verhalen! Ik wil ook! angel
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  BJA zo 9 jan 2011 - 6:02

@ Roze Roos, eigenlijk niks bijzonders. Hij komt bij me eten en gaat vanavond denk ik ook weer op tijd naar huis ivm werk morgen.
BJA
BJA
Prater
Prater

Bericht  Prosecco zo 9 jan 2011 - 6:13

Ik ben zojuist terug van een super gezellige date. Eigenlijk had ik er helemaal geen zin in omdat ik er al vanuit ging dat het toch wel weer niks zou worden maar we konden wel gezellig kletsen dus ik dacht "laten we maar weer zien".
Maar het was echt super gezellig, we hebben lekker zitten kletsen, veel gelachen en het voelde gewoon heel gemakkelijk.
Hij had al betaald toen ik naar het toilet was, dus ik zei dat hij me dan wel de kans moest geven de volgende keer te betalen. Nou dat zou aan hem niet liggen, dus ik ben heel benieuwd smile
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Bliss zo 9 jan 2011 - 6:23

Ik meld mij! Tijd voor een update, komt ie (bereid je voor op een lang verhaal!):
Gisteren had ik dus eerst mijn tattoo-afspraak om 18:00. Date zou rond 20:00 komen, maar ik moest ruim een half uur wachten bij de tattooshop, dus had hem al gesmst of we 20:15-20:30 af konden spreken. Nou, samen met tatoeëerder een nieuwe schets gemaakt, ik had nog wat opmerkingen erover en uiteindelijk ging ik ervoor smile Ik was van tevoren wel zenuwachtig, maar toen ik daar eenmaal lag niet meer echt (al had ik wel van die klamme zweethandjes haha) In t begin vond ik de pijn meevallen, maar later was het toch niet echt een pretje. Maar ik bleef gewoon rustig en t was op zich wel uit te houden. (voor resultaat zie tattoo-topic!) Ik was pas iets voor 20:30 thuis, dus ik smste hem en hij was er toen ook net, dus ik was nog helemaal hyper door het zetten van de tattoo (krijg je echt een adrenalinekick van :P) en toen 'moest' ik meteen door naar mn date. We gingen eerst ff een wijntje drinken en zouden dus eigenlijk naar de film gaan. Ik had daar ook echt zin in en was daar helemaal op ingesteld, maar hij zei al vrij snel: "ach, we hoeven ook niet per se te gaan toch?". Ik was echt verbaasd, omdat ie vrijdag nog zo enthousiast was over die film. Ik dacht: ik krijg hem uiteindelijk nog wel mee, maar hij was de hele dag druk geweest en had van hot naar her gerend en toen dus nog naar mij toe gereden en hij had echt geen zin meer om te gaan! Doorzeuren werkte ook niet echt en ik was eigenlijk wel een beetje teleurgesteld, want bij elke date zijn we alleen nog maar thuis (bij hem of bij mij) geweest en t leek me juist leuk om nu eens iets te ondernemen! Maar goed, hij zei dat ie zin had om lekker met mij te zoenen enzo en ook na mijn opmerking dat ie dan meteen wat van de stad kon zien, kwam hij met: "maar wat ik wil zien, zie ik nu toch al?" (de slijmbal Wink). Hoe dan ook, toen ben ik om 21:57 nog snel naar AH gerend (zit tegenover mn huis) om nog een extra flesje wijn te halen en zijn we dus thuis gebleven. Was uiteindelijk ook leuk hoor, lekker relaxed op de bank gehangen, beetje tv gekeken, muziek geluisterd en lekker gezoend smile Rond twaalven ofzo maar eens naar bed verplaatst en daar nog een paar uur verder liggen vozen (en seksen Laughing haha weet niet of jullie op deze info zitten te wachten, maar goed). Rond drie uur gaan slapen volgens mij en om acht uur was ik alweer wakker, kon echt niet meer slapen. Had ook heel onrustig geslapen en werd tussendoor steeds wakker, maar ik vond het al heel wat dat ik überhaupt een oog dicht heb gedaan (eerste slaapdate heb ik de hele nacht wakker gelegen). Maar goed, even later werd hij ook wakker en hebben we weer gesekst (check dit: op één dag heb ik mijn aantal keer seks in 2010 al verdubbeld :P) en daarna nog een hele poos in bed blijven liggen. Ondertussen zat ik maar te denken wanneer ik nou eens een gesprek moest aangaan om duidelijkheid te scheppen. Op een gegeven moment ben ik er toch maar over begonnen. Ik vroeg: "hoe zit dat nu eigenlijk met ons, wat vind jij ervan?". Hij was wel verbaasd volgens mij en vroeg meteen wat ik er dan van vond, maar ik zei dat ik het van hem wilde horen. Heb gezegd dat ik niet goed tegen vaag gedoe kan en graag wil weten waar ik aan toe ben. Ik overviel hem met de vraag en hij had er nog niet over nagedacht zei hij. Hij moest even denken, maar na een tijdje zei hij dat ie mij wel echt leuk vindt, dat het niet maar om één ding gaat en dat ie niet voor niks helemaal naar mij toe is gekomen. Maar ook dat het lastig is dat ik helemaal hier woon en dat ie in de weekenden altijd druk is en niet veel tijd heeft om hierheen te komen. En verder vindt ie me grappig en slim en delen we veel dezelfde interesses. Toen gebeurde waar ik al bang voor was, ik kreeg echt ff een dikke huilbui en een aanval van onzekerheid. Heb hem gezegd dat ik wat vervelende ervaringen heb gehad met mannen, die niet goed zijn voor mijn zelfvertrouwen, en nog wat dingen waar ik het moeilijk mee heb gehad (zoals mensen die zomaar ineens niks meer van zich laten horen, waaronder mijn ex-beste vriendin). Hij reageerde lief en daarna ging het wel weer. Hij zei trouwens ook dat veel mensen dachten dat ie altijd veel vriendinnetjes had en met meisjes bezig was (en die indruk had ik ook van hem in 2007, toen we nog collega's waren), maar dat dit eigenlijk helemaal niet zo was en dat ik t eerste meisje was dat bij hem thuis is blijven slapen! (hij woont er volgens mij anderhalf jaar ofzo) Daar was ik wel verbaasd over! Maar goed, eigenlijk is er verder nog niet veel meer duidelijk geworden...
Ik heb nog ontbijt gemaakt en omdat het erg lekker weer was, zei ik dat t wel een mooie dag was om even naar het strand te gaan. Vond ie wel een goed idee, dus rond twee uur zijn we naar Scheveningen gereden. Daar hebben we eerst ff een poosje over t strand gewandeld, toen nog ff in het winkelcentrum geweest, daarna nog een poosje op de Pier geweest (ook helemaal naar boven gelopen waar je kunt bungeejumpen) en tot slot op de Pier ergens nog wat gedronken en een appeltaartje gegeten. Was gezellig, al waren we allebei wel een beetje duf. Rond vijf uur zijn we naar de auto terug gegaan en heeft ie me thuis afgezet. Hij zei dat we elkaar weer zouden zien en ik zei nog dat ik t niet leuk vond dat ie alweer weg moest en hoe dit nou verder moet. Wist ie ook niet. Toen reed ie weg en liep ik naar huis en meteen liepen de tranen me alweer over de wangen (en nu ik dit typ alweer).

That's it... Hij zou me smsen als ie thuis is. Tja, wat nu?? Hij vindt mij dus kennelijk leuk en ik vind hem leuk, maar de afstand maakt het zo lastig! Het is natuurlijk nogal ironisch dat ik gewoon daar vandaan kom, maar anderhalf jaar geleden hierheen ben verhuisd en een nieuw leven heb opgebouwd. Weet dus ook niet hoe dit verder moet, maar het is gewoon zo leuk en relaxed elke keer, ik wil hem wel blijven zien. Hier moet toch een mouw aan te passen zijn? Pffff het lijkt wel een film ofzo, blegh. Moeilijk gedoe! Ben benieuwd naar reacties...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Prosecco zo 9 jan 2011 - 6:33

Als je elkaar echt leuk vind is die afstand ook wel overkombaar toch? Sowieso wonen jullie allebei in Nederland, dus die afstanden zijn allemaal binnen een dag te bereizen Wink
Maar even serieus, zelf heb ik ook jaren een weekend relatie gehad. Natuurlijk is dat niet altijd even ideaal, maar voor de time being werkte het prima. We zagen elkaar meestal elke vrijdag avond en dan weer vanaf zaterdagavond tot zondag avond.
Bij jullie zal het dan misschien meer alleen de zaterdag en zondag worden, maar dan heb je wel heerlijk het weekend samen. En mocht het dan lange tijd goed gaan kunnen jullie altijd nog zien of 1 van de 2 gaat verhuizen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss zo 9 jan 2011 - 6:40

Ja, ik denk er ook zo over. Maar ik weet niet of hij mij leuk genoeg vindt om een (weekend)relatie aan te gaan... Daarbij moet hij binnenkort weer elke zondagochtend voetballen en ik geloof ik niet dat ie dat een keer over wil slaan. Ik weet dus niet echt hoe dit moet gaan werken, maar we zullen zien.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 9 jan 2011 - 6:56

Bliss Wat een leuk en lang verhaal! Fijn dat jullie je zo hebben vermaakt.

Ik denk dat het handig is dat om nu "Go with the flow" te gaan. De afstand zal altijd een probleem zijn, maar moet op het eind geen belemmering zijn voor een relatie. Wellicht dat hij dit nu wel ziet als belemmering, maar dan ben jij er nog om het zo leuk met hem te hebben en omgekeerd, dat hij het op een gegeven moment nog maar "een domme gedachte" vindt. Komt allemaal vast goed! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Prosecco zo 9 jan 2011 - 7:27

Bliss schreef:Ja, ik denk er ook zo over. Maar ik weet niet of hij mij leuk genoeg vindt om een (weekend)relatie aan te gaan... Daarbij moet hij binnenkort weer elke zondagochtend voetballen en ik geloof ik niet dat ie dat een keer over wil slaan. Ik weet dus niet echt hoe dit moet gaan werken, maar we zullen zien.

Nou ja wellicht zou het er dan uiteindelijk op uitdraaien dat jij vaker bij hem bent en jezelf vermaakt als hij gaat voetballen (naar je ouders, opa/oma's gaan, vriendinnen bezoeken, uitslapen, enz). Of gaat hij eerder weg als jij een weekend in DH wil blijven zodat hij kan gaan voetballen.

Je hebt nu in ieder geval de bevestiging dat hij jou super leuk vind en niet alleen maar voor de sex wil. Probeer dat te onthouden en daar op te teren, ondanks dat het super moeilijk is. Het is namelijk wel zo dat mochten jullie elkaar regelmatig blijven zien het voor hem heel irritant wordt als hij jou elke keer je onzekere buien uit je hoofd moet praten. Ik snap dat dit hard en lullig overkomt, maar ik wil je waarschuwen voor een valkuil die mij m'n relatie gekost heeft. Elke keer als we elkaar zagen was er wel wat te zeiken, en ik begrijp ook wel dat de lol er dan vanaf gaat.

Dus probeer gewoon te genieten van alle leuke momenten samen. Je bent een super leuke meid en hij is heus niet de enige die dat in ziet!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Prosecco zo 9 jan 2011 - 9:42

Oh oh oh... waarom heb ik nu weer een niet-smser getroffen. Gisteren kreeg ik al geen smsje terug, maar nu heb ik na vanmiddag ook niks meer gehoord. Opzich zit het me wel allemaal prima, want als het niks wordt dan wordt het niks. Maar het zou natuurlijk wel heel leuk zijn :P
Moet ik nu zelf een smsje sturen?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fred zo 9 jan 2011 - 9:49

@ Bliss.. leuk weekend gehad zo te lezen. Dat gaat de goede kant op. Hoeveel is de reisafstand ongeveer?
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud