Date-topic
+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Date-topic
Ja maar ik moest zonet direct al huilen dus ik geloof toch niet dat ik er al aan toe ben
Nou goed, ik ga er morgen nog wel even over piekeren. Nu eerst maar slapen.
Nou goed, ik ga er morgen nog wel even over piekeren. Nu eerst maar slapen.
Gast- Gast
Hmm ja, lastig... Als je het écht niet wilt, moet je het niet doen natuurlijk. Maar ik ben toch ook van mening dat t misschien een goede manier is om S. naar de achtergrond te laten verdwijnen (soort van 'fade out'-idee i.p.v. ineens patsboem voorbij). Dit moet uiteindelijk toch en het wordt er niet makkelijker op. (als ik iets weg moet halen, moet je t zeggen!)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ja daarom en dat weet ik. Er is nooit een goed moment denk ik. Maar goed, we zien wel. Eerst maar eens even slapen.
Gast- Gast
Slaap lekker! idd wat Bliss zegt als je echt niet wilt moet je niet gaan, maar wie weet hoe leuk het wordt
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Wat leuk al die dates!
Ik ben dit jaar van plan actiever te gaan daten.
Zowel internetdaten als in real life!
Zondag heb ik een 'date'. Ik ga voor hem koken. Het is een erg leuke jongen, maar denk dat dit een date is puur voor de gezeligheid! Heb al eerder met hem gedate, en hij gaf aan het niveau verschil te groot te vinden en daardoor voelt hij zich onzeker.
Ik ben dit jaar van plan actiever te gaan daten.
Zowel internetdaten als in real life!
Zondag heb ik een 'date'. Ik ga voor hem koken. Het is een erg leuke jongen, maar denk dat dit een date is puur voor de gezeligheid! Heb al eerder met hem gedate, en hij gaf aan het niveau verschil te groot te vinden en daardoor voelt hij zich onzeker.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik ga 'm toch maar zeggen dat ik 't wat snel vind. Tips om dat tactisch te brengen?
Gast- Gast
Gewoon: bedankt voor je aanbod, maar ik denk dat ik er nog niet aan toe ben. Punt
Gast- Gast
Leuk BJA, heb je eerdere verhaal hier ook over gevolgd. Hopelijk kan je hem zondag er wat meer van overtuigen dat dat voor jou geen issue is!
Marin, wat jammer.. ben benieuwd hoe hij reageert
Marin, wat jammer.. ben benieuwd hoe hij reageert
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Jammer Marin! Maar als je je er echt niet goed bij voelt, moet je het natuurlijk niet doen. Wellicht heb je over een tijdje wel zin om met hem af te spreken (of is dat geen optie?).
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Weet je Marin, ik denk dat elke eerste keer te vroeg is. Ook al is die eerste keer over een jaar. Als ik jou was zou ik gewoon gaan. De kans is groter dat het niks wordt dan dsat het wel wat wordt, maar dan ben je in ieder geval over die drempel van de eerste keer heen.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Prosecco schreef:Weet je Marin, ik denk dat elke eerste keer te vroeg is. Ook al is die eerste keer over een jaar. Als ik jou was zou ik gewoon gaan. De kans is groter dat het niks wordt dan dsat het wel wat wordt, maar dan ben je in ieder geval over die drempel van de eerste keer heen.
Ik denk juist dat je het wel voelt als het goed is, ook al heb je soms wat tegenzin, dan ga je toch wel. Tenminste, dat had ik wel eens bij dates. Maar als je echt niet wilt, het geen kwestie is van een beetje spanning en nieuwheid maar als alles in je "nee" zegt, nee dan denk ik niet dat je het moet doen.
Gast- Gast
Ik heb direct daarna de hele tijd lopen huilen, dus nee, m'n gevoel zegt dat ik het nog niet aan kan. Maar ik ben er wel blij mee dat ik dat nu weet. Dus wat dat betreft zie ik het gewoon positief in. Komt wel weer. Nu nog niet.
Heb wel gezegd dat ik contact wil houden want het lijkt me echt een aardige jongen.
Heb wel gezegd dat ik contact wil houden want het lijkt me echt een aardige jongen.
Gast- Gast
Als je er niet aan toe bent moet je het niet doen natuurlijk. Maar ik vind ook dat je niet moet overdrijven, het is maar een date, je hoeft niet meteen met hem te trouwen:). Gewoon gezellig een kopje koffie drinken kan toch gewoon gezellig zijn. In je hoofd kun je er natuurlijk iets heel groots van maken, maar ik ben van mening dat het dat niet is. Maar goed, zo zie ik het, iedereen natuurlijk zijn eigen manier en snelheid.
Veel plezier vanavond Bliss!
Feline, ik vind het echt enorm stom van hem. Bahh!
Veel plezier vanavond Bliss!
Feline, ik vind het echt enorm stom van hem. Bahh!
Gast- Gast
Klopt, ben ik ook wel met je eens PB. Het geeft me echter nu meer stress dan dat het het waarschijnlijk waard is. Dan kan ik het beter niet doen. Nog niets terug overigens.
Blissie, veel plezier!
Blissie, veel plezier!
Gast- Gast
Ja dat snap ik wel Marin. Als het je meer stress oplevert dan dat je er iets aan hebt moet je het inderdaad maar niet doen. Maar denk je dat dat komt omdat het te snel is? Of omdat het onbekend terrein is?
Gast- Gast
Het is te snel. Ik ben er nog niet aan toe denk ik. Ik wil graag er aan toe zijn, dus ben ik allerlei dingen aan het proberen, om de stap makkelijker te maken, maar ik merk hierdoor dat ik er idd nog niet aan toe ben. Nou prima dan.
(en verder laat ik het liever even rusten, voel me goed nu, if you don't mind)
(en verder laat ik het liever even rusten, voel me goed nu, if you don't mind)
Gast- Gast
BJA: Wat leuk dat jullie weer gaan daten of niet? Wat vond jij van het niveauverschil? Dat is mij ff ontschoten!
Bliss: Heb je al duidelijkheid en is het leuk? Ff nieuwsgierig!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ben ook heel benieuwd naar de date van Bliss op dit moment En hoe is je tatoeage geworden?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
hee meiden,
ik ben meer een meelezer hier, heb op yes.nl ook wel een account gehad waar ik eigenlijk niet zo heel veel mee deed.
maar nu heb ik dus morgen een date, ik ga samen met een vriendin die ook een date heeft.. (misschien een beetje raar maar zij wilde graag dat ik meeging en we kunnen altijd apart gaan zitten denk ik dan.
maar ik weet niet of t wel echt goedvoelt.. vind het echt doodeng, ben bang dat het rl niet klikt en dat het gezellige contact wat we nu hebben dan weg is oid... ik heb echt nog geen zin haha..
bang voor stiltes die vallen e.d. herkenbaar? en/of tips?
Liefs
ik ben meer een meelezer hier, heb op yes.nl ook wel een account gehad waar ik eigenlijk niet zo heel veel mee deed.
maar nu heb ik dus morgen een date, ik ga samen met een vriendin die ook een date heeft.. (misschien een beetje raar maar zij wilde graag dat ik meeging en we kunnen altijd apart gaan zitten denk ik dan.
maar ik weet niet of t wel echt goedvoelt.. vind het echt doodeng, ben bang dat het rl niet klikt en dat het gezellige contact wat we nu hebben dan weg is oid... ik heb echt nog geen zin haha..
bang voor stiltes die vallen e.d. herkenbaar? en/of tips?
Liefs
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Als er geen klik is kunnen jullie altijd nog met z'n vieren samen gaan zitten! En verder, gewoon kletsen en als het niks is dan dat gewoon zeggen en lekker naar huis gaan! Wees jezelf, geniet een beetje en meer kun je niet doen!
Roze Roos- Ratel
Ik had er, toen hij had nog niet verteld had, helemaal geen moeite mee. Maar toen hij erover vertelde en wat voorbeelden gaf, ben ik er op gaan letten. Ik denk niet dat ik ermee zit. Ach, we zien het wel morgen!Roze Roos schreef:BJA: Wat leuk dat jullie weer gaan daten of niet? Wat vond jij van het niveauverschil? Dat is mij ff ontschoten!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik zou zo graag weer eens een date willen hebben, dat is nu weer een tijdje geleden...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
@ BJA: Ik ben benieuwd hoe je date vandaag is! Wellicht dat het "niveauverschil" iets is waar jullie overheen kunnen komen? Als het verder leuk is enzo!
@ Qiara: Tijd voor actie dus!
@ Qiara: Tijd voor actie dus!
Roze Roos- Ratel
Bliss.. enorm nieuwsgierig naar je date van gisteravond/vannacht! Hoop dat je er duidelijkheid uit hebt kunnen krijgen
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: