Date-topic
+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Date-topic
Haha ja ik snap het nu
maar toch gaaf.
En ja, de jongen van het berichtje (had hij gestuurd naar mij, alleen dat vind ik al leuk) klinkt heel interessant en leuk. Iemand die niet perse in NL hoeft te blijven wonen, ook internationaal is opgegroeid en wel interessante hobbies heeft. En hij ziet er ook leuk uit. En hij's niet zo jong als die ander, maar zes jaar ouder dan ik. Vind ik toch stiekem wel beter haha.
maar toch gaaf.
En ja, de jongen van het berichtje (had hij gestuurd naar mij, alleen dat vind ik al leuk) klinkt heel interessant en leuk. Iemand die niet perse in NL hoeft te blijven wonen, ook internationaal is opgegroeid en wel interessante hobbies heeft. En hij ziet er ook leuk uit. En hij's niet zo jong als die ander, maar zes jaar ouder dan ik. Vind ik toch stiekem wel beter haha.
Gast- Gast
Spannend Marin, via een datingsite?
Ik heb zonet ook een berichtje verstuurd via E.matching, aan een leuke jongen! Ben benieuwd of ik reactie krijg. Heb mijn mailadres erbij gezet, voor het geval hij geen betalend lid is. Ik was dat ook niet, maar ik had er wel 18 euro voor over om hem een berichtje te sturen. Ik vind het ook doodeng hoor..
Ik heb zonet ook een berichtje verstuurd via E.matching, aan een leuke jongen! Ben benieuwd of ik reactie krijg. Heb mijn mailadres erbij gezet, voor het geval hij geen betalend lid is. Ik was dat ook niet, maar ik had er wel 18 euro voor over om hem een berichtje te sturen. Ik vind het ook doodeng hoor..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, via knuz. Ik zit ook op ematching trouwens, al jaren, maar sinds kort weer als betalend lid.
Leuk zeg, dat jij ook een leuke jongen gevonden hebt daar.
Laat me weten als hij wat laat horen!
Gast- Gast
Zal ik doen!Marin schreef:Ja, via knuz. Ik zit ook op ematching trouwens, al jaren, maar sinds kort weer als betalend lid.
Lady4- Ratel
Leuk Lady, hoop dat je snel een reactie krijgt! Ik ben ook nog lid van e-Matching, maar niet betalend, dus er gebeurt vrij weinig daar
En Marin, klinkt goed, die man!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik weigerde altijd te betalen voor datingsites, vond het stom dat anderen verdienen aan de zoektocht naar liefde van iemand. Maar goed, anders kon ik niet zoveel dus toch maar overstag gegaan.Bliss schreef:Leuk Lady, hoop dat je snel een reactie krijgt! Ik ben ook nog lid van e-Matching, maar niet betalend, dus er gebeurt vrij weinig daar
Ben benieuwd of ik iets van hem hoor. Ben wel weer toe aan een nieuw 'projectje'.
Lady4- Ratel
Wat spannend Lady! Heb je 't 'm ook laten weten dat je speciaal voor hem hebt betaald? Dan zal ie zich wel vereerd voelen!
Ik ben ook druk aan 't daten met een jongen die ik via werk heb leren kennen. Dacht dat ik 'm vandaag ook nog zou zien maar dat ging helaas niet door. En nu ben ik te koppig om 'm even te bellen
Ik ben ook druk aan 't daten met een jongen die ik via werk heb leren kennen. Dacht dat ik 'm vandaag ook nog zou zien maar dat ging helaas niet door. En nu ben ik te koppig om 'm even te bellen
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline schreef:Wat spannend Lady! Heb je 't 'm ook laten weten dat je speciaal voor hem hebt betaald? Dan zal ie zich wel vereerd voelen!
Haha ja! Ik heb er, met een knipoog, ingezet dat dit berichtje me 17.95 heeft gekost.
Lady4- Ratel
Nou, dan moet ie wel reageren En anders weet je ook direct weer genoeg! (lekkere dooddoener )
Feline- Kletskop
Alle succesverhalen zijn zo leuk om te lezen!
en de rest van de date ervaringen zijn leerzaam
Bliss.. wat jammer dat je zo onzeker bent terwijl de dates en berichtjes heel leuk klinken!
Kan het me wel voorstellen hoor.. Hopelijk hoor je snel wat over vrijdag en kan hij bij de volgende date wat van je onzekerheid wegnemen!
Lady4.. datzelfde dacht ik ook! geen zin om te betalen voor die sites.. Rp had aan het eind van het jaar een aanbieding, 3 maanden voor 30,- dus dat heb ik gedaan.. Eens zien of het werkt haha!
Sweety.. zo te lezen begin jij Disney toch wel leuk te vinden,toch? leuk hoor!
Hoe gaat het met de rest?
Hebben jullie eigenlijk wel eens dates gehad met mannen waarvan je alleen maar een onduidelijke foto had gezien? en hoe ging dat? herkende je 'm wel?
en de rest van de date ervaringen zijn leerzaam
Bliss.. wat jammer dat je zo onzeker bent terwijl de dates en berichtjes heel leuk klinken!
Kan het me wel voorstellen hoor.. Hopelijk hoor je snel wat over vrijdag en kan hij bij de volgende date wat van je onzekerheid wegnemen!
Lady4.. datzelfde dacht ik ook! geen zin om te betalen voor die sites.. Rp had aan het eind van het jaar een aanbieding, 3 maanden voor 30,- dus dat heb ik gedaan.. Eens zien of het werkt haha!
Sweety.. zo te lezen begin jij Disney toch wel leuk te vinden,toch? leuk hoor!
Hoe gaat het met de rest?
Hebben jullie eigenlijk wel eens dates gehad met mannen waarvan je alleen maar een onduidelijke foto had gezien? en hoe ging dat? herkende je 'm wel?
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Gigi, dat heb ik wel eens gehad ja, via Paiq. Had Ă©Ă©n onduidelijke foto van hem gezien maar wel onwijs met hem gelachen op msn dus toen toch maar afgesproken. Hij was wel ok in 't echt.. totdat ie z'n muts (het was winter) afzette en half kaal bleek te zijn. Heb niets tegen kale mannen maar het stond 'm zo niet dat ik totaal geen aantrekkingskracht meer voelde.
En nog een keer met een andere jongen. Had 2 foto's gezien.. op de ene was ie heel leuk, op de andere niet.. En met die laatste kwam ie overeen in het echt. Dus dat was na 1 date ook weer klaar.
En nog een keer met een andere jongen. Had 2 foto's gezien.. op de ene was ie heel leuk, op de andere niet.. En met die laatste kwam ie overeen in het echt. Dus dat was na 1 date ook weer klaar.
Feline- Kletskop
Even een kort berichtje van mijn zijde, ben een beetje moe..
Bliss, jammer dat hij nog niks serieus toegezegd heeft voor vrijdag. Ik heb daar ook zo'n hekel aan, want jij houdt het natuurlijk nu wel fijn en meneer kan dan fijn nog afzeggen... :s
Feline, leuk van je dates!
Isa, jammer dat je niks terug hebt gehad, maar de moed niet opgeven he! Ik zou gewoon nog 1 keer een poging doen, als hij daar niet op reageert heb je het geprobeerd..
Mijn foute date is echt exit. Ik heb met oud en nieuw ook niks van hem gehoord. Ik heb hem vandaag zelf gesmst, maar dit lijkt mij een mooi moment om hem in 2010 achter te laten .. Ik weet eigenlijk niet waarom ik hem gesmst heb, niet echt bij nagedacht. Hij heeft ook gereageerd trouwens waarop ik een gesloten smsje heb teruggestuurd.
O en dat hij echt een player is weet ik wel zeker.. Tijdens uitgaan praat ik eigenlijk nooit met hem, hij ook niet echt met mij. Hij staat elke keer met een ander te praten, we kwamen hem en zijn vriend plus twee meisjes een keer tegen op straat en dat was uh erg lachwekkend! Hij liep direct door, helemaal geschrokken. Volgens hem was dat later inderdaad ook een heel fout moment en het zou zijn zusje zijn geweest. Uhuh, dat dacht ik ook al Ach het is gewoon zijn hele doen en laten.. Niks voor mij ook! Alleen hij is op dit moment de enige die mij aandacht geeft.Oh my, dat klinkt echt enorm slecht!! Schaam schaam.. En met hem durf ik wel, bij mannen die ik leuk vind word ik echt een monster, dus als ik een echte leuke man tegenkom moeten jullie me echt behoeden voor hele stomme dingen!
Bliss, jammer dat hij nog niks serieus toegezegd heeft voor vrijdag. Ik heb daar ook zo'n hekel aan, want jij houdt het natuurlijk nu wel fijn en meneer kan dan fijn nog afzeggen... :s
Feline, leuk van je dates!
Isa, jammer dat je niks terug hebt gehad, maar de moed niet opgeven he! Ik zou gewoon nog 1 keer een poging doen, als hij daar niet op reageert heb je het geprobeerd..
Mijn foute date is echt exit. Ik heb met oud en nieuw ook niks van hem gehoord. Ik heb hem vandaag zelf gesmst, maar dit lijkt mij een mooi moment om hem in 2010 achter te laten .. Ik weet eigenlijk niet waarom ik hem gesmst heb, niet echt bij nagedacht. Hij heeft ook gereageerd trouwens waarop ik een gesloten smsje heb teruggestuurd.
O en dat hij echt een player is weet ik wel zeker.. Tijdens uitgaan praat ik eigenlijk nooit met hem, hij ook niet echt met mij. Hij staat elke keer met een ander te praten, we kwamen hem en zijn vriend plus twee meisjes een keer tegen op straat en dat was uh erg lachwekkend! Hij liep direct door, helemaal geschrokken. Volgens hem was dat later inderdaad ook een heel fout moment en het zou zijn zusje zijn geweest. Uhuh, dat dacht ik ook al Ach het is gewoon zijn hele doen en laten.. Niks voor mij ook! Alleen hij is op dit moment de enige die mij aandacht geeft.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Janelie schreef:
O en dat hij echt een player is weet ik wel zeker.. Tijdens uitgaan praat ik eigenlijk nooit met hem, hij ook niet echt met mij. Hij staat elke keer met een ander te praten, we kwamen hem en zijn vriend plus twee meisjes een keer tegen op straat en dat was uh erg lachwekkend! Hij liep direct door, helemaal geschrokken. Volgens hem was dat later inderdaad ook een heel fout moment en het zou zijn zusje zijn geweest. Uhuh, dat dacht ik ook al Ach het is gewoon zijn hele doen en laten.. Niks voor mij ook! Alleen hij is op dit moment de enige die mij aandacht geeft.Oh my, dat klinkt echt enorm slecht!! Schaam schaam.. En met hem durf ik wel, bij mannen die ik leuk vind word ik echt een monster, dus als ik een echte leuke man tegenkom moeten jullie me echt behoeden voor hele stomme dingen!
Goed voornemen!
CrazyGrace- Fluisteraar
- Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10
Feline schreef:Gigi, dat heb ik wel eens gehad ja, via Paiq. Had Ă©Ă©n onduidelijke foto van hem gezien maar wel onwijs met hem gelachen op msn dus toen toch maar afgesproken. Hij was wel ok in 't echt.. totdat ie z'n muts (het was winter) afzette en half kaal bleek te zijn. Heb niets tegen kale mannen maar het stond 'm zo niet dat ik totaal geen aantrekkingskracht meer voelde.
Dat vind ik nog het spannendste op het moment.. dat ik geen duidelijke foto gezien heb..
Zometeen herken ik 'm niet haha!
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Grww mijn date is niet doorgegaan
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Grww mijn date is niet doorgegaan
Waarom niet?? Je zou toch gaan schaatsen??
Janelie- Ratel
what! verteltoetje_ schreef:Grww mijn date is niet doorgegaan
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
he shit je was 2 sec eerderJanelie schreef:toetje_ schreef:Grww mijn date is niet doorgegaan
Waarom niet?? Je zou toch gaan schaatsen??of ben ik in de war?
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Waarom niet? Omdat mannen rare wezens blijven.
Nou ja goed, toen we het er van de week op msn over hadden, hebben we ook nog geen concrete afspraken gemaakt. Dus misschien ging ik wel gewoon te hard van stapel in m'n gedachte.
Nu was zijn telefoon kapot, dat had hij al gezegt dus hij was niet bereikbaar.
Gisteravond had ik nog niks van hem gehoort en ik vertikte het gewoon om moeite te doen om contact met hem te zoeken. Ik dacht: hij wil een date, zijn telefoon is kapot dus dan moet hij ook maar z'n best doen om mij te bereiken.
Nou ja goed, toen we het er van de week op msn over hadden, hebben we ook nog geen concrete afspraken gemaakt. Dus misschien ging ik wel gewoon te hard van stapel in m'n gedachte.
Nu was zijn telefoon kapot, dat had hij al gezegt dus hij was niet bereikbaar.
Gisteravond had ik nog niks van hem gehoort en ik vertikte het gewoon om moeite te doen om contact met hem te zoeken. Ik dacht: hij wil een date, zijn telefoon is kapot dus dan moet hij ook maar z'n best doen om mij te bereiken.
Toet- Lady Post-a-lot
Feline- Kletskop
Feline schreef:Nou Toetje, ik sluit me bij je aan.. Mijn date stuurde vandaag ook een vaag smsje dat ie te brak was.. En nu ben ik kwaad want had m'n hele dag vrijgehouden voor hem terwijl ik anders met vrienden mee kon naar 't strand. Heb heel aardig gereageerd maar sindsdien is het radiostilte.. Snap er niets van!
Waarom reageer je daar aardig op?
Ik vind het echt niet relaxed dat mijn date niks heeft laten weten, stuur dan op z'n minst een berichtje, desnoods via hyves want m'n nummer heeft hij nu natuurlijk niet.
Maargoed, misschien ligt het ook wel aan mij, omdat we dus nog geen concrete afspraken hadden gemaakt.
Ik ga het hem iig wel vertellen.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Feline schreef:Nou Toetje, ik sluit me bij je aan.. Mijn date stuurde vandaag ook een vaag smsje dat ie te brak was.. En nu ben ik kwaad want had m'n hele dag vrijgehouden voor hem terwijl ik anders met vrienden mee kon naar 't strand. Heb heel aardig gereageerd maar sindsdien is het radiostilte.. Snap er niets van!
Waarom reageer je daar aardig op?Of was dat sarcastisch?
Ik vind het echt niet relaxed dat mijn date niks heeft laten weten, stuur dan op z'n minst een berichtje, desnoods via hyves want m'n nummer heeft hij nu natuurlijk niet.
Maargoed, misschien ligt het ook wel aan mij, omdat we dus nog geen concrete afspraken hadden gemaakt.
Laatst aangepast door Feline op di 4 jan 2011 - 9:17; in totaal 1 keer bewerkt
Feline- Kletskop
Dat begrijp ik, maar waarom?
Je zegt hier kwaad te zijn, maar tegen hem zeg je niks. Terwijl het wel zijn fout is?
Misschien doet hij het de volgende keer weer, omdat jij er niets van zegt.
Je zegt hier kwaad te zijn, maar tegen hem zeg je niks. Terwijl het wel zijn fout is?
Misschien doet hij het de volgende keer weer, omdat jij er niets van zegt.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Feline schreef:Nou Toetje, ik sluit me bij je aan.. Mijn date stuurde vandaag ook een vaag smsje dat ie te brak was.. En nu ben ik kwaad want had m'n hele dag vrijgehouden voor hem terwijl ik anders met vrienden mee kon naar 't strand. Heb heel aardig gereageerd maar sindsdien is het radiostilte.. Snap er niets van!
Waarom reageer je daar aardig op?Of was dat sarcastisch?
Haha, jij bent net zo'n happer als ik! Ik zou het ook netter hebben gevonden als hij wat van zich had laten horen.. Zo heb ik een keer een date gehad waar ik misschien mee af zou spreken, hij zou het nog laten weten. Niks gehoord natuurlijk. Ik hem bellen, was echt boos! Had inderdaad ook mijn avond vrijgehouden enzo. Hij was helemaal verontwaardigd, want we hadden toch niks afgesproken? Hij zou het nog laten weten en ja hij kon niet. Dat kon ik natuurlijk ook echt ruiken?? Bleh mannen!
Maar goed, ik reageer zelf altijd veel te fel! Misschien nachtje over slapen en dan iets milder reageren? Wie weet was hij ook wel bang dat jij niet al te serieus met de date was?
@ Feline, ja best lullig ja! Maar ja ik heb ook weleens een afspraak afgezegd omdat ik te brak was. Geen leuke reden, maar als je echt gewoon misselijk bent en alleen maar je ogen dicht wil doen en je dekbed over je hoofd wil trekken dan is daten niet het eerste wat op je verlanglijstje staat toch? Ik zou het initiatief nu wel van hem laten afhangen.
@ BE, nanananana Jouw date was ook al snel toch? Woensdag? Ik kon het eerst zo goed onthouden, maar de laatste tijd gaat het zo snel bij iedereen! Hebben jullie tussendoor nog contact?
Janelie- Ratel
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: