Date-topic
+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Date-topic
Isa schreef:Janelie schreef:
@Isa, jammer dat hij stil van zijn zijde is.. Misschien hoopt hij dat jij zo meer moeite gaat doen?
Daar had ik ook al aan gedacht. Maar als hij mij een beetje kent, dan doe ik zoveel moeite als ik kan. En dit was het wel. Ik ga niet honderd keer smsen en maar hopen op een reactie. Geen reactie, dan is het goed geweest.
Hmm Isa ik vind toch dat je er een beetje te makkelijk over doet. Ik zou me ook een beetje beledigd voelen als ik hem zou zijn als jij altijd afzegt en dan deze keer een paar uurtjes van tevoren laat weten dat je savonds met hem wilt shoppen. Hij heeft toch ook een leven? Aan je vorige posts te zien kan iedereen tussen de regels doorlezen dat jij hem echt wel ziet zitten, dus het zou zonde zijn om het nu maar zo te laten. Je moet gewoon wat meer durven en niet zoveel nadenken erover! Hopelijk kom je hem snel tegen zodat je uit kan leggen dat je het eng vindt allemaal en vragen of hij misschien alsnog met je wilt afspreken (en dan ook meteen een datum zodat je er niet onderuit kan komen!)
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Wat voor smsje was het dan? Een beetje bootycall-achtig ofzo? (omdat je die tijd erbij zet)Janelie schreef:
Ik had al sinds maandag niks meer van mijn foute date gehoord, maar gister om 23.50 kreeg ik opeens weer een smsje. Beetje jammer hoor! Haha, heb er ook nog niet op gereageerd.. en weet ook nog niet of ik dat wel ga doen.
Waarom was het ook alweer een 'foute' date?
ButterflyEffect- Prater
Butterflyeffect - Wellicht heb je gelijk, maar ik zit op het punt dat ik niet weet wat ik nog meer kan doen. En wellicht zijn alle positieve dingen die ik heb gedaan, hele gesprekken voeren via msn/sms, kaartje sturen met zijn verjaardag en dus zijn adres opzoeken in ons systeem en continu vragen of hij iets met mij wil ondernemen, in het niet gevallen met alle negatieve dingen die ik heb gedaan, zoals continu nee zeggen op de vraag of ik langskom, afspraken veranderen en simpelweg afzeggen.
Ik moet hier even goed over nadenken. Want jullie openen mijn ogen lichtelijk, maar ik heb het licht nog niet echt gezien. Ik doe iets fout en dat moet ik veranderen, maar ik kom er niet overuit dat hij ook fouten maakt en waarom hij die maakt is mij niet duidelijk en ga van het negatieve uit, dat hij mij niet meer ziet zitten. Ik durf ook niet goed van het andere uitgaan, dat ik het bv heb verkloot door mijn gedrag, dat hij mij wel ziet zitten, maar niet meer weet hoe hij moet reageren. Best moeilijk.
Ik moet hier even goed over nadenken. Want jullie openen mijn ogen lichtelijk, maar ik heb het licht nog niet echt gezien. Ik doe iets fout en dat moet ik veranderen, maar ik kom er niet overuit dat hij ook fouten maakt en waarom hij die maakt is mij niet duidelijk en ga van het negatieve uit, dat hij mij niet meer ziet zitten. Ik durf ook niet goed van het andere uitgaan, dat ik het bv heb verkloot door mijn gedrag, dat hij mij wel ziet zitten, maar niet meer weet hoe hij moet reageren. Best moeilijk.
Gast- Gast
Ik herken het gevoel wat er bij je speelt best goed, want ik had (en heb nog steeds misschien) dat ook heel lang. ***
Toen dacht ik ik kan hier wel over blijven piekeren van wat goed is en wie eigenlijk water bij de wijn zou moeten doen bladiebla maar wat wil ik nou eigenlijk? mn 'gelijk' of een date? Dus daarom heb ik besloten om het achter me te laten en te proberen opnieuw te beginnen. En misschien zeg ik over een paar weken nou jongens het was weer heel leuk maar hij heeft weer niks van zich laten horen ja dan weet ik ook niet hoe ik verder moet en geven jullie me hopelijk vast weer goede adviezen
Toen dacht ik ik kan hier wel over blijven piekeren van wat goed is en wie eigenlijk water bij de wijn zou moeten doen bladiebla maar wat wil ik nou eigenlijk? mn 'gelijk' of een date? Dus daarom heb ik besloten om het achter me te laten en te proberen opnieuw te beginnen. En misschien zeg ik over een paar weken nou jongens het was weer heel leuk maar hij heeft weer niks van zich laten horen ja dan weet ik ook niet hoe ik verder moet en geven jullie me hopelijk vast weer goede adviezen
Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 27 jan 2011 - 23:43; in totaal 2 keer bewerkt
ButterflyEffect- Prater
Haha ja ik zal het even vertellen.
Die jongen waar ik een date mee heb, het is trouwens niet meer vandaag maar overmorgen. Daar heb ik ongeveer een jaar geleden al een keer mee gezoend, met stappen.
Daarna vrij weinig meer gedaan tot twee/drie weken terug, toen kwamen we elkaar tegen op een feestje en dat was allemaal heel gezellig, ook weer gezoend.
Vanaf toen hebben we een beetje gesmst enzo, vorige week zag ik hem ook weer tijdens het stappen op tweede kerstdag, alleen toen is er niks gebeurd, waarom weet ik niet zo goed.
'S nachts na het stappen smste hij nog, maar hij was chagerijnig omdat vrienden van hem eruit waren gezet door ruzie en ik was gewoon vrolijk en dronken dus dat was niet een heel gezellige conversatie.
Daarna hebben we elkaar helemaal niet meer gesproken tot gisteravond/vannacht dus.
Ik was nog even op msn omdat ik gtst aan het kijken was via internet en toen kwam hij online, heel leuk gesprek gehad. We hebben tot 4 uur vannacht zitten kletsen
Nou ja goed, hij vroeg dus of ik een keer iets wilde afspreken maar ik drufde eerst niet zo goed.
Uiteindelijk toch ja gezegt, maar omdat vandaag zo'n drukke dag is gaat dat em niet worden.
Nu gaan we waarschijnlijk overmorgen schaatsen..
Die jongen waar ik een date mee heb, het is trouwens niet meer vandaag maar overmorgen. Daar heb ik ongeveer een jaar geleden al een keer mee gezoend, met stappen.
Daarna vrij weinig meer gedaan tot twee/drie weken terug, toen kwamen we elkaar tegen op een feestje en dat was allemaal heel gezellig, ook weer gezoend.
Vanaf toen hebben we een beetje gesmst enzo, vorige week zag ik hem ook weer tijdens het stappen op tweede kerstdag, alleen toen is er niks gebeurd, waarom weet ik niet zo goed.
'S nachts na het stappen smste hij nog, maar hij was chagerijnig omdat vrienden van hem eruit waren gezet door ruzie en ik was gewoon vrolijk en dronken dus dat was niet een heel gezellige conversatie.
Daarna hebben we elkaar helemaal niet meer gesproken tot gisteravond/vannacht dus.
Ik was nog even op msn omdat ik gtst aan het kijken was via internet en toen kwam hij online, heel leuk gesprek gehad. We hebben tot 4 uur vannacht zitten kletsen
Nou ja goed, hij vroeg dus of ik een keer iets wilde afspreken maar ik drufde eerst niet zo goed.
Uiteindelijk toch ja gezegt, maar omdat vandaag zo'n drukke dag is gaat dat em niet worden.
Nu gaan we waarschijnlijk overmorgen schaatsen..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
O leuk toetje, haha kan me heel goed voorstellen dat smsen niet zo lekker loopt als hij chagerijnig is en jij vrolijk dronken
Maar goed dat hij dan alsnog aan je denkt om je te smsen (ook al was hij niet zo vrolijk)
Heeft hij het schaatsen voorgesteld? Leuk idee!
Maar goed dat hij dan alsnog aan je denkt om je te smsen (ook al was hij niet zo vrolijk)
ButterflyEffect- Prater
ButterflyEffect schreef:O leuk toetje, haha kan me heel goed voorstellen dat smsen niet zo lekker loopt als hij chagerijnig is en jij vrolijk dronken
Ja inderdaad. Hij wilde iets gaan doen en ik zei dat ik dat wel leuk vind.
Maar we bleven er de hele tijd een beetje om heen draaien waardoor hij dacht dat ik eigelijk niet wilde. Toen heb ik gezegt dat hij niet zo moeilijk moet denken, gewoon iets leuks moet verzinnen en moet zeggen hoelaat hij me op komt halen, want dat ik (bijna) alles wel leuk vind.
En toen kwam hij dus met het idee om te gaan schaatsen en dat vond ik helemaal geen verkeerd idee.
Ben benieuwd of het wat gaat worden, ik ben nu al zenuwachtig haha.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
@ Isa, ik sluit me wel bij BE aan. Ik denk dat de tijd is gekomen dat jij er juist wel moeite voor moet doen en als je dan uiteindelijk de deksel op je neus krijgt dan heb je er in ieder geval alles aangedaan en hoef je het jezelf niet verwijten dat het mis is gelopen. Want een jongen laten lopen omdat hij Ă©Ă©n keer niet terugsmst is toch zonde? Misschien is jullie voorgeschiedenis juist wel niet, maar daar kan je nu allemaal niet veel aan doen meer.
Vind je het ook niet gewoon eng om wel echt met hem af te spreken omdat je bang bent dat als het niks wordt je hem niet als 'optie' meer hebt? Dat heb ik zelf weleens gehad, het is wel een lekker gevoel als er iemand ergens toch beschikbaar is en als je dan daadwerkelijk gaat daten en het wordt niks sta je met lege handen. Ook voor je gevoel, want hij als back-up plan is er dan niet meer..
@ Toetje, schaatsen dat is leuk! Overmorgen is ook al heel snel geniet van de zenuwen
@ BE, mocht je over een paar weken verzuild raken in die situatie dan geven wij graag raad hoor Veel succes, super dat je er toch ingestapt bent ondanks jullie voorgeschiedenis!
Mijn date stuurde niet echt een booty-call smsje hoor. Hij had maandag niet meer gereageerd op een smsje van mij en het was daarop een reactie met de vraag of ik kwam logeren. Dat laatste is wel fout, maar dat is wel een beetje ons dingetje. Kom je logeren, kom je ontbijten etc, terwijl we van te voren weten dat de ander toch niet komt omdat die veel te lui is.. Mijn foute date staat beschreven op blz 4, maar korte samenvatting is dat hij gewoon een enorme player is.
Edit: ik heb mijn foute date een uurtje geleden teruggesmst, maar hij laat niks van zich horen. Verrassend! :affraid:
Vind je het ook niet gewoon eng om wel echt met hem af te spreken omdat je bang bent dat als het niks wordt je hem niet als 'optie' meer hebt? Dat heb ik zelf weleens gehad, het is wel een lekker gevoel als er iemand ergens toch beschikbaar is en als je dan daadwerkelijk gaat daten en het wordt niks sta je met lege handen. Ook voor je gevoel, want hij als back-up plan is er dan niet meer..
@ Toetje, schaatsen dat is leuk! Overmorgen is ook al heel snel geniet van de zenuwen
@ BE, mocht je over een paar weken verzuild raken in die situatie dan geven wij graag raad hoor Veel succes, super dat je er toch ingestapt bent ondanks jullie voorgeschiedenis!
Mijn date stuurde niet echt een booty-call smsje hoor. Hij had maandag niet meer gereageerd op een smsje van mij en het was daarop een reactie met de vraag of ik kwam logeren. Dat laatste is wel fout, maar dat is wel een beetje ons dingetje. Kom je logeren, kom je ontbijten etc, terwijl we van te voren weten dat de ander toch niet komt omdat die veel te lui is.. Mijn foute date staat beschreven op blz 4, maar korte samenvatting is dat hij gewoon een enorme player is.
Edit: ik heb mijn foute date een uurtje geleden teruggesmst, maar hij laat niks van zich horen. Verrassend! :affraid:
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
HAPPY NEW YEAR!!!!!!!
Iedereen een leujke jaarwisseling gehad? Ik heb het gister bij mijn nichtje gevierd en ik ben er blijven slapen. Nu lig ik nog op het luchtbed even alle verhalen weer lezen.
Gisteravond nog een beetje gesmst met Disney. Had gister de behoefte om met hem te zoenen en naast hem te liggen dus dat smste ik ook. ( na 6 martini's mag dat wel )
Ik kreeg als reactie de vraag of ik dronken was. Haha nou dronken was ik niet en ook niet echt aangeschoten meer want wist nog wel wat ik smste. We hebben nog even gesmst met elkaar en we hebben afgesproken dat we zondag naar Scheveningen gaan. Hij zei wel dat het koud kon worden waarop ik antwoorde dat ik me dan aan hem kon opwarmen.
Een tijdje terug smste we ook "sexy" verhalen met elkaar. ( tenminste ik smste en ik kreeg som : mmm.. terug ) Nu heb ik me maar voorgenomen om er eentje waar te gaan maken voor dit jaar.
Morgen ben ik rond 11 uur bij hem. Heb er nu al zin in om af te spreken met hem.
@ Janelie: heb je nog wat gehoord van je "foute" date?
@ Toetje : wat leuk dat jullie gaan schaatsen.
@ SF : heb idd whatsapp Lekker makkelijk want in het begin smste we echt erg veel met elkaar.
@ Isa : ik ben het eens met BE. Nog wat gehoord van je date?
Oh en ik heb het er niet over gehad waarom ik niks had gehoord van hem. Weet ook niet of ik het nog wel moet vragen eigenlijk...
Iedereen een leujke jaarwisseling gehad? Ik heb het gister bij mijn nichtje gevierd en ik ben er blijven slapen. Nu lig ik nog op het luchtbed even alle verhalen weer lezen.
Gisteravond nog een beetje gesmst met Disney. Had gister de behoefte om met hem te zoenen en naast hem te liggen dus dat smste ik ook. ( na 6 martini's mag dat wel )
Ik kreeg als reactie de vraag of ik dronken was. Haha nou dronken was ik niet en ook niet echt aangeschoten meer want wist nog wel wat ik smste. We hebben nog even gesmst met elkaar en we hebben afgesproken dat we zondag naar Scheveningen gaan. Hij zei wel dat het koud kon worden waarop ik antwoorde dat ik me dan aan hem kon opwarmen.
Een tijdje terug smste we ook "sexy" verhalen met elkaar. ( tenminste ik smste en ik kreeg som : mmm.. terug ) Nu heb ik me maar voorgenomen om er eentje waar te gaan maken voor dit jaar.
Morgen ben ik rond 11 uur bij hem. Heb er nu al zin in om af te spreken met hem.
@ Janelie: heb je nog wat gehoord van je "foute" date?
@ Toetje : wat leuk dat jullie gaan schaatsen.
@ SF : heb idd whatsapp Lekker makkelijk want in het begin smste we echt erg veel met elkaar.
@ Isa : ik ben het eens met BE. Nog wat gehoord van je date?
Oh en ik heb het er niet over gehad waarom ik niks had gehoord van hem. Weet ook niet of ik het nog wel moet vragen eigenlijk...
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Gelukkig nieuwjaar! Hebben jullie een leuke jaarwisseling gehad en zijn er nog spannende dingen gebeurd?
SF, hoe was het met jouw date?
Toetje, leuk zeg, een schaatsdate! Ik heb gisteren voor het eerst sinds acht jaar weer eens geschaatst en het ging verbazingwekkend goed Leuk idee voor een date! (al zweette ik me wel dood, dus ik zou ook weer niet te hard gaan als ik jou was )
Isa, nog wat gehoord?
Sweety, ben benieuwd hoe het verder gaat met je date. Gaan jullie morgen nou naar Scheveningen? (Edit: ik zie het al, had er even overheen gelezen!)
Ik heb gisteravond/vannacht nog wel wat heen en weer gesmst met mijn date, was leuk! Hij heeft alleen nog niet gezegd of ie a.s. vrijdag zeker naar mij toe komt. Oh, nog even iets trouwens. Drie maanden geleden heb ik al een afspraak gemaakt bij de tattooshop voor een tattoo op mijn voet. Deze afspraak is a.s. zaterdag om 18:00. Ik weet niet echt wat mijn date van tattoos vind (ik heb al een kleintje op mijn pols), maar ik wilde de afspraak eerst al bijna uitstellen omdat hij het misschien niet leuk zou vinden. Maar eigenlijk is dat echt belachelijk: ik wil het graag, dus ik ga hem ook gewoon laten zetten. Misschien wordt het helemaal niks tussen ons en dan zou het helemaal stom zijn om vanwege hem dat ding niet (of pas later) te laten zetten natuurlijk! Wat vinden jullie ervan?
SF, hoe was het met jouw date?
Toetje, leuk zeg, een schaatsdate! Ik heb gisteren voor het eerst sinds acht jaar weer eens geschaatst en het ging verbazingwekkend goed Leuk idee voor een date! (al zweette ik me wel dood, dus ik zou ook weer niet te hard gaan als ik jou was )
Isa, nog wat gehoord?
Sweety, ben benieuwd hoe het verder gaat met je date. Gaan jullie morgen nou naar Scheveningen? (Edit: ik zie het al, had er even overheen gelezen!)
Ik heb gisteravond/vannacht nog wel wat heen en weer gesmst met mijn date, was leuk! Hij heeft alleen nog niet gezegd of ie a.s. vrijdag zeker naar mij toe komt. Oh, nog even iets trouwens. Drie maanden geleden heb ik al een afspraak gemaakt bij de tattooshop voor een tattoo op mijn voet. Deze afspraak is a.s. zaterdag om 18:00. Ik weet niet echt wat mijn date van tattoos vind (ik heb al een kleintje op mijn pols), maar ik wilde de afspraak eerst al bijna uitstellen omdat hij het misschien niet leuk zou vinden. Maar eigenlijk is dat echt belachelijk: ik wil het graag, dus ik ga hem ook gewoon laten zetten. Misschien wordt het helemaal niks tussen ons en dan zou het helemaal stom zijn om vanwege hem dat ding niet (of pas later) te laten zetten natuurlijk! Wat vinden jullie ervan?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou hem denk ook gewoon zetten Bliss.. Jullie hebben immers nog niets. En als hij je echt leuk vindt, neemt hij je ook wel mét tattoo. Hoe denk je er over al je het omdraait? zou je het op prijs stellen als hij je op zou bellen in dit soort dingen nu al zou overleggen?
Gast- Gast
Nee, ik wil het ook niet met hem overleggen hoor. Het is mijn lijf en ik bepaal wat ermee gebeurt. Stel dat hij een tattoo zou nemen die ik niet mooi vind, dan zou ik hem daarom niet meteen helemaal niet meer leuk vinden ofzo. (Maar het is natuurlijk leuker als iedereen je tattoo mooi vindt )
Bliss- Lady Post-a-lot
Gewoon zetten hoor Bliss. Je wil hem al een tijdje dus gewoon doen. Wel jammer dat hij nog niet echt heeft reageert op je vraag of hij komt. Maar de week is nog maar net begonnen.
Disney smste me net. Hij zei dat hij zo ging vertrekken uit Groningen en dan thuis op de bank ging hangen. Omdat ik nu toch in het ritme zit van dingen anders aanpakken en ik er wel zin in heb, zei ik: oh dus ik kan vanavond wel langskomen en blijven slapen?
Waarop hij zei gezellig! Dus ik ga vanavond bij hem slapen!
Disney smste me net. Hij zei dat hij zo ging vertrekken uit Groningen en dan thuis op de bank ging hangen. Omdat ik nu toch in het ritme zit van dingen anders aanpakken en ik er wel zin in heb, zei ik: oh dus ik kan vanavond wel langskomen en blijven slapen?
Waarop hij zei gezellig! Dus ik ga vanavond bij hem slapen!
Sweety- Ratel
Niet afzeggen Bliss! Zoals je zelf al zegt, jullie hebben nog niets, je moet echt helemaal doen wat je zelf wilt. Misschien vind hij het ook juist wel heel mooi? Het is natuurlijk ook een verschil of je een grote tribal op je rug laat zetten of een subtiele tattoo op je voet Wat wil je laten zetten?
En als hij vrijdag naar je toekomt, wat gaan jullie doen?
Leuk toetje schaatsen! Leuk idee voor een date :-)
Sweety leuk dat je zo'n zin hebt om hem morgen te zien! Vind hij jou nou echt leuk, of wist hij het ook niet zeker? Het komt op mij over alsof jij hem in ieder geval wel ECHT leuk begint te vinden! Veel plezier alvast morgen.
Mijn avond was heel leuk! Het was ook gezellig met zijn vrienden en mijn vriendinnen dus daar ben ik ook wel blij om. Het is niet zo dat we elke week met iedereen uitgaan maar ik had het toch wel vervelend gevonden als het echt niet had geklikt. Ik heb om 12 uur een lief kaartje van hem gekregen met daarin dat hij me lief en mooi vind en dat hij hoopt dat we in 2011 nog veel leuke dingen gaan doen met elkaar Dat vond ik echt leuk! Hij is bij mij blijven slapen maar vanochtend moest ik hem heel vroeg alweer naar buiten sturen haha, mijn ouders kwamen vroeg langs en ik vind het een beetje raar staan als hij dan nog in bed ligt of erbij komt zitten terwijl ze elkaar nog nooit hebben ontmoet. Dat komt een andere keer wel. Oh en hij heeft me nog meegevraagd voor een weekendje Antwerpen! Daar is het in januari uitverkoop en hij dacht dat ik dat wel leuk vind om heen te gaan: HELEMAAL GELIJK! Dus dat gaat we binnenkort doen, echt heel leuk :-)
En als hij vrijdag naar je toekomt, wat gaan jullie doen?
Leuk toetje schaatsen! Leuk idee voor een date :-)
Sweety leuk dat je zo'n zin hebt om hem morgen te zien! Vind hij jou nou echt leuk, of wist hij het ook niet zeker? Het komt op mij over alsof jij hem in ieder geval wel ECHT leuk begint te vinden! Veel plezier alvast morgen.
Mijn avond was heel leuk! Het was ook gezellig met zijn vrienden en mijn vriendinnen dus daar ben ik ook wel blij om. Het is niet zo dat we elke week met iedereen uitgaan maar ik had het toch wel vervelend gevonden als het echt niet had geklikt. Ik heb om 12 uur een lief kaartje van hem gekregen met daarin dat hij me lief en mooi vind en dat hij hoopt dat we in 2011 nog veel leuke dingen gaan doen met elkaar Dat vond ik echt leuk! Hij is bij mij blijven slapen maar vanochtend moest ik hem heel vroeg alweer naar buiten sturen haha, mijn ouders kwamen vroeg langs en ik vind het een beetje raar staan als hij dan nog in bed ligt of erbij komt zitten terwijl ze elkaar nog nooit hebben ontmoet. Dat komt een andere keer wel. Oh en hij heeft me nog meegevraagd voor een weekendje Antwerpen! Daar is het in januari uitverkoop en hij dacht dat ik dat wel leuk vind om heen te gaan: HELEMAAL GELIJK! Dus dat gaat we binnenkort doen, echt heel leuk :-)
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Vorige keer zei hij wel dat hij me erg lief vind. En dat ik een leuke meid ben. En dat hij wel wat zag zitten.Sugarfall schreef:
Weet niet of hij er nog steeds zo over denkt.. Zal het er nog eens over hebben met hem. Sta er zelf ook wel van te kijken dat ik zin heb om hem te zien. Tenminste.. Het klinkt raar hoe ik het zo neerzet maar bedoel juist dat het zo snel nog gaat bij mij. Had verwacht dat het langer zou duren... Maar voor nu geniet ik er nog van.
Wat leuk dat je een kaartje kreeg van hem en dat hij een weekendje weg wil met je!! En ik kan me voorstellen dat je hem heb weggestuurd deze ochtend. Eerst maar even verder kijken en dan op een andere manier kennis maken met je ouders dan s'ochtends aan het ontbijt.
Sweety- Ratel
Gast- Gast
Dankje Janelie! Heeft hij al wat teruggestuurd?
Hoe weet je zeker dat het zon player is eigenlijk? Hij laat alleen niet vaak wat van zich horen. En je zei dat die eerste date met het drinken een beetje raar was maar misschien heeft hij het ook zo ervaren? Alleen dat stukje over geen seks heb ik een beetje gemist, dus misschien verklaart dat mijn vragen.
Sugerfall, wat een leuk idee van hem! En lief dat hij je wilt laten weten hoe leuk hij jou vindt!
Toetje, gaat je date nog door?
Sweety, veel plezier vanavond! Ben benieuwd hoe julllie gesprekje gaat
Bliss, heb je je tattoo laten zetten? En wat is het geworden?
Isa, heb je echt gestuurd dat hij erin kon stikken of dacht je dat gewoon
Wat wil je sturen mbt oud en nieuw? dat je niks van hem hebt gehoord oid? Dat is toch niet zon ramp? Ik stuur ook alleen maar gelukkig nieuwjaar naar mensen die het eerst naar mij hebben gestuurd en misschien voelt hij zich nog en beetje gedist door jullie bijna-date.
Hoe weet je zeker dat het zon player is eigenlijk? Hij laat alleen niet vaak wat van zich horen. En je zei dat die eerste date met het drinken een beetje raar was maar misschien heeft hij het ook zo ervaren? Alleen dat stukje over geen seks heb ik een beetje gemist, dus misschien verklaart dat mijn vragen.
Sugerfall, wat een leuk idee van hem! En lief dat hij je wilt laten weten hoe leuk hij jou vindt!
Toetje, gaat je date nog door?
Sweety, veel plezier vanavond! Ben benieuwd hoe julllie gesprekje gaat
Bliss, heb je je tattoo laten zetten? En wat is het geworden?
Isa, heb je echt gestuurd dat hij erin kon stikken of dacht je dat gewoon
Wat wil je sturen mbt oud en nieuw? dat je niks van hem hebt gehoord oid? Dat is toch niet zon ramp? Ik stuur ook alleen maar gelukkig nieuwjaar naar mensen die het eerst naar mij hebben gestuurd en misschien voelt hij zich nog en beetje gedist door jullie bijna-date.
ButterflyEffect- Prater
Nee mijn tattoo-afspraak is volgende week zaterdag!
Bliss- Lady Post-a-lot
Oh heb ik het fout gelezen!Bliss schreef:Nee mijn tattoo-afspraak is volgende week zaterdag!
Heb je al wat gehoord over vrijdag?
ButterflyEffect- Prater
ButterflyEffect schreef:Oh heb ik het fout gelezen!Bliss schreef:Nee mijn tattoo-afspraak is volgende week zaterdag!
Heb je al wat gehoord over vrijdag?
Nee! Heb zijn sms nog eens opgezocht en hij zegt: "lijkt me zeker leuk, zou denk ik vrijdag wel kunnen, ik laat het je zo snel mogelijk weten!". Hmm, right. Hij heeft er verder niks meer over gezegd en ik ga er nu ook niet meer over beginnen (ok misschien alleen als ie donderdag nog niks heeft laten weten erover). Het gaat een beetje moeizaam zo, dus het wordt echt de hoogste tijd voor duidelijkheid!
Bliss- Lady Post-a-lot
Hmm dat is minder leuk, maar wel begrijpelijk. Hij zal het wel druk hebben en hij zegt dat hij het nog laat weten dus is het inderdaad een goed idee om even af te wachten. Ik zou wel sowieso woensdag of donderdag vragen of hij nog kan als je nog niks hebt gehoord tegen die tijd, anders blijf je in die onduidelijkheid zitten en wordt je misschien wel teleurgesteld als je tot vrijdag blijft wachten.
ButterflyEffect- Prater
Ja precies, dat ga ik ook doen! Thanks voor het meedenken
Bliss- Lady Post-a-lot
Tattoo date, schat? Dat klinkt stoer!
Ik vergeet steeds dat ik hier moet lezen zodat ik op de hoogte blijf van hoe het met jou en je mister loverlover gaat.
Ik heb weer een leuk berichtje van iemand gekregen. Al een paar berichtjes heen en weer gestuurd. Alhoewel, berichtjes. Hele lange zelfs
Ik vind het allemaal eng, maar wel leuk.
Ik vergeet steeds dat ik hier moet lezen zodat ik op de hoogte blijf van hoe het met jou en je mister loverlover gaat.
Ik heb weer een leuk berichtje van iemand gekregen. Al een paar berichtjes heen en weer gestuurd. Alhoewel, berichtjes. Hele lange zelfs
Ik vind het allemaal eng, maar wel leuk.
Gast- Gast
Nou ja, niet als in dat mijn date meegaat naar de tattooshop hoor Maar heb dus idd een afspraak staan zaterdag, vind het wel erg spannend! (je hebt PM trouwens)
Heb je een bericht ontvangen op Knuz? Leuk! Ik vergeet de laatste tijd steeds dat ik daar ook nog op sta, af en toe kijk ik nog eens, maar er komt weinig leuks voorbij
Heb je een bericht ontvangen op Knuz? Leuk! Ik vergeet de laatste tijd steeds dat ik daar ook nog op sta, af en toe kijk ik nog eens, maar er komt weinig leuks voorbij
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: