Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic

+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic - Pagina 16 Empty Re: Date-topic

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 3:34

Janelie schreef:Frustrerend ja! Maar niet direct de moed laten zakken he! Er kunnen 1000 en 1 reden zijn waarom hij nog niet gereageerd heeft.. :-)

Na mijn sms kwam hij gelijk online op MSN. Hij heeft het dus alles behalve heel erg druk. Ik sta offline trouwens, omdat ik ook met andere dingen bezig ben. Ik ga hem niet aanspreken op MSN om te vragen waarom hij niet reageert op mijn SMS. Het is wel goed zo.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bliss do 30 dec 2010 - 3:46

Nou ik heb nog steeds niks gehoord... Ik weet niet, ben er ineens ook een stuk minder enthousiast over ofzo! Zit me alleen maar te ergeren de afgelopen dagen Sad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sugarfall do 30 dec 2010 - 4:04

Meideeen kom op! cheers

Bliss kan het niet zo zijn dat die van jou nog gewoon slaapt? Hoelaat is hij naar bed gegaan?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Janelie do 30 dec 2010 - 4:19

Sugarfall schreef:Meideeen kom op! cheers

Bliss kan het niet zo zijn dat die van jou nog gewoon slaapt? Hoelaat is hij naar bed gegaan?

Hier sluit ik me bij aan!

@ Isa, misschien wil hij jou nu bewust even laten wachten..? Gezien jullie geschiedenis lijkt me dat helemaal geen gekke optie. Hij wil denk ik ook niet té beschikbaar zijn. En als je het echt wilt weten moet je het hem gewoon vragen.. met speculeren en zijn gedachten invullen kom je uiteindelijk ook niet ver..
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Bliss do 30 dec 2010 - 4:59

Ik weet niet, rond kwart voor twaalf kreeg ik die sms van hem waarin stond dat hij naar huis ging en nog wel even bij ging slapen. Inmiddels zal ie vast wel weer een keer wakker zijn. Blegh en nu is vanmiddag ook mn hele schoenenrek nog ingestort en heb ik 30 paar schoenen midden in de kamer liggen omdat dat kutding zo gammel is als weet ik wat. Nu ben ik mijn oude rek weer aan t neerzetten, maar daar passen maar 9 paar schoenen op. Schiet lekker op dus!
Sorry hoor, heb ff een dip en zit nu gewoon een potje te janken Sad Dat hele dategedoe werkt me vreselijk op de zenuwen!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 5:06

Janelie schreef:
@ Isa, misschien wil hij jou nu bewust even laten wachten..? Gezien jullie geschiedenis lijkt me dat helemaal geen gekke optie. Hij wil denk ik ook niet té beschikbaar zijn. En als je het echt wilt weten moet je het hem gewoon vragen.. met speculeren en zijn gedachten invullen kom je uiteindelijk ook niet ver..

Dat geloof ik om eerlijk te zijn ook wel. Hij geeft ook altijd wel aan dat hij geen idee heeft wat hij met mij moet. Dan ben ik verliefd, dan niet. Dan wil ik bij hem zijn, dan niet. Het zijn, zijn woorden. In hoeverre deze nu nog gelden weet ik niet, aangezien deze woorden van een paar maanden geleden zijn. Dingen kunnen veranderen?

En ik denk ook dat hij niet heel erg blij was met het feit dat ik eerlijk aangaf dat er een andere man, midden in de nacht notabene, langskwam. Achteraf denk ik, wat had jij gedacht als hij zoiets zou zeggen? Ik denk dat ik hem gewurgd had.

Maar... ik vind hem zo leuk en kennelijk is het dan zo dat ik me als een complete idioot ga gedragen. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 30 dec 2010 - 5:11

Bliss, konden we die onzekerheid (overigens heel herkenbaar hoor) maar eens bij je wegnemen. Je moet er niet gelijk vanuit gaan dat hij jou niet wil omdat hij niet op de specifieke vraag heeft gereageerd. Dat komt wel, echt. Ik ben zelf ook jarenlang met een kinderkamp meegegaan en ik kan je vertellen dat je voor dood thuis komt. Het zou mij niks verbazen als je date tot morgenochtend doorslaapt, want echt, je bent compleet gesloopt na een paar kampdagen. Je mag blij zijn als je daar in totaal 5 uurtjes slaapt.

Isa, jouw angst is voor mij ook heel herkenbaar. Ik ben daardoor ook een paar leuke jongens misgelopen. Ik heb dit jaar besloten me niet meer te laten leiden door die angst, al is dat soms heel moeilijk. Naar mijn idee modder ik nog steeds maar wat aan op mannen-gebied, maar mijn vriendinnen zien duidelijk progressie in mijn gedrag. Date-topic - Pagina 16 166342 Ik hoop voor je dat je snel reactie van hem krijgt.

Bij mij is het momenteel erg rustig op mannen-gebied. Jammer, want ik ben wel toe aan wat leuks!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Bliss do 30 dec 2010 - 5:37

Lady4 schreef:Bliss, konden we die onzekerheid (overigens heel herkenbaar hoor) maar eens bij je wegnemen. Je moet er niet gelijk vanuit gaan dat hij jou niet wil omdat hij niet op de specifieke vraag heeft gereageerd. Dat komt wel, echt. Ik ben zelf ook jarenlang met een kinderkamp meegegaan en ik kan je vertellen dat je voor dood thuis komt. Het zou mij niks verbazen als je date tot morgenochtend doorslaapt, want echt, je bent compleet gesloopt na een paar kampdagen. Je mag blij zijn als je daar in totaal 5 uurtjes slaapt.

Ik ben zelf idd ook vier jaar lang leiding geweest op een zomerkamp voor kinderen, maar dat was vijf nachten en daarna was ik idd GESLOOPT! Maar dit kamp duurde maar ruim twee dagen, dus dat is wel anders... Pfff ik weet het ook gewoon niet hoor, ik kan hier gewoon echt niet tegen. Dat vage gedoe steeds! (ligt ook aan mezelf, omdat ik geen duidelijkheid durf te vragen) Dateloos zijn was toch echt stukken simpeler, ik wist tenminste waar ik aan toe was Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 5:41

Oh lieve Bliss, je moet je niet zo druk maken. Ik ben het eens met Lady, misschien ligt hij nog gewoon wel te tukken. Ik ben ook leidster geweest op een kamp en oke dat was 3 weken achter elkaar, maar dan kon ik echt wel een week slapen daarna. En je weet het niet.. mijn vriend kan ook tot bizarre tijdstippen doorslapen, zolang hij nog helemaal niet heeft gereageerd zou ik nog geen conclusie trekken!
Het komt goed!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 5:46

Lady4 schreef:[color=violet]
Isa, jouw angst is voor mij ook heel herkenbaar. Ik ben daardoor ook een paar leuke jongens misgelopen. Ik heb dit jaar besloten me niet meer te laten leiden door die angst, al is dat soms heel moeilijk. Naar mijn idee modder ik nog steeds maar wat aan op mannen-gebied, maar mijn vriendinnen zien duidelijk progressie in mijn gedrag. Date-topic - Pagina 16 166342 Ik hoop voor je dat je snel reactie van hem krijgt.
Fijn dat er progressie inzit. smile

Volgens mij ben ik alleen leuk als ik niet verliefd ben. Voor de man lijkt het alsof ik mijn interesse ben verloren, maar ik durf gewoon niet meer voor of achteruit. Ik bel niet, sms niet, durf niets te vragen, onderneem geen actie, helemaal niets. En hoe dat ooit zo is gekomen? Ik weet het niet. Zo ben ik nooit geweest en ik vind het vervelend. En ja, hierdoor ben ik al wat leuke mannen misgelopen.... En wellicht hem nu ook wel?!

Gast
Gast

Bericht  Janelie do 30 dec 2010 - 5:47

@ Isa, ik had het ook niet leuk gevonden nee als mijn date vrouwelijk bezoek 's nachts had gekregen. Niet dat je wat aan hem verplicht bent, maar ik zou het wel een afknapper vinden.. Maar ja, je hebt het toch al gezegd, dus daar is niks meer aan te doen. Ik denk dat je hem gewoon ook even de tijd moet geven. Jij bent ook niet altijd even duidelijk geweest. Hij weet waarschijnlijk door jouw wispelturigheid ook niet goed wat hij moet doen en als hij je wel echt leuk vindt, dan doet het hem natuurlijk ook pijn als je opeens weer afhaakt.

Misschien moet je hem maar gewoon zeggen dat je je als een idioot gaat gedragen zodra je iemand leuk vindt? En anders moet je gewoon hem de tijd geven. Als het meant to be is komt het wel goed.. smile

@ Bliss, kan je niet iets gaan doen ofzo? Zo maak je jezelf alleen maar gek en dat is waarschijnlijk helemaal niet nodig.. Lekker makkelijk praten zo, ik ben dateloos. Veel makkelijker, maar niet leuker Sad
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss do 30 dec 2010 - 5:56

Janelie schreef:

Misschien moet je hem maar gewoon zeggen dat je je als een idioot gaat gedragen zodra je iemand leuk vindt? En anders moet je gewoon hem de tijd geven. Als het meant to be is komt het wel goed.. smile

@ Bliss, kan je niet iets gaan doen ofzo? Zo maak je jezelf alleen maar gek en dat is waarschijnlijk helemaal niet nodig.. Lekker makkelijk praten zo, ik ben dateloos. Veel makkelijker, maar niet leuker Sad

@ Isa: ik ben het met Janelie eens! Als je idd gewoon toegeeft dat je je vreemd gaat gedragen zodra je iemand écht leuk vindt, is het voor hem ook wat duidelijk en dan snapt ie ook dat jij hem wél ziet zitten!

Ik maak mezelf idd gek. Had vandaag met rapporten voor school willen beginnen, maar ben er niet eens aan toegekomen. Gelukkig ga ik straks nog ff borrelen met Lagom en Vruchtenhagel, dus dan heb ik in elk geval wat afleiding smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:13

Nou, ik zie net dat de reguliere All You Need weer begint, dus dan laat ik RtB gewoon het rotklusje opknappen. Dan hoef ik alleen maar op te komen draven en lief te lachen. Dat laatste kan ik dan weer wel. :P

Gast
Gast

Bericht  Bliss do 30 dec 2010 - 10:51

Jeeeezus Christus, ik heb dan toch eindelijk een reactie gekregen! Hij was eindelijk weer boven water (of boven de dekens), zei hij. En t leek hem zeker leuk, hij dacht dat ie vrijdag wel zou kunnen en hij laat t zo snel mogelijk weten. Damn er viel echt iets van me af toen ik het las.......... Thanks meiden voor jullie steun & ik hou jullie op de hoogte! smile (en kan niet beloven dat ik de volgende keer niet weer zo reageer... :shock:)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 11:06

Fijn dat je eindelijk iets hebt gehoord! Voor alles is een goede reden, zeggen ze toch? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Sweety do 30 dec 2010 - 12:50

Fijn dat je wat heb gehoord Bliss! Komt allemaal goed Very Happy

Ik heb ondertussen ook wat van Disney gehoord. Ik kreeg vanacht om 3 uur een berichtje dat hij net thuis was. Hij was namelijk in Frankrijk om champagne te halen :shock:
Ik had gevraagd of het nog uitkwam dat ik zondag langskwam maar het was nog steeds ok. Leuk juist! (wat hij zei )
Toen had ik vanochtend nog wat gestuurd over zijn reisje en vanaf hoelaat ik mocht komen.
Daarop kreeg ik dat het niet uit maakt en dat hij me met oud & nieuw zou bellen. Very Happy
Ik heb nog voorgesteld om zondag wat te gaan doen. Bios, uit eten of scheveningen. Het leek hem een leuk idee. Ik had nog gestuurd of alledrie. Wink En nog wat... Daarna geen reactie meer gekregen. Wij smsen namelijk gratis met elkaar maar dat programma ligt er nu uit silent
Hoop morgen dus weer wat te horen van hem.

Ik weet niet of ik morgen nog online ben dus ik wil jullie allemaal alvast een goede jaarwisseling wensen en dat er maar veel liefde en geluk op jullie pad mag komen!! hug
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  ButterflyEffect do 30 dec 2010 - 14:31

Fijn om te horen Bliss

Sweety wat leuk! Jullie chatten zeker ook via whatsapp? En bedankt voor de goede wensen, jij ook fijn nieuwjaar en de beste wensen!hug

en de rest van de meiden natuurlijk ook al het goeds gewenst voor 2011! (en vooral in de liefdes hoek;))
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Toet do 30 dec 2010 - 14:35

Waaaaaah ik heb morgen misschien een date!
Oooh ik ben nu al zó zenuwachtig.... :shock:
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Sugarfall do 30 dec 2010 - 21:39

Spannend toetje_! Wat gaan jullie doen? En hoe is het ineens zo gekomen? Laughing

Gelukkig heb je iets gehoord Bliss! Kan me voorstellen dat je opgelucht bent, en als het nog een keer voorkomt gewoon weer hier posten.

Isa heb jij ondertussen al een smsje terug gekregen?!

Klinkt goed Sweety! Waarom had hij niets van zich laten horen, of hebben jullie het daar niet over gehad? Jij gaat zondag naar hem toe toch? Alvast veel plezier :-)

Ik wens iedereen alvast een happy, loving, healthy and glamorous 2011 toe! Ik hoop dat het iedereen brengt wat je wil of nodig hebt hug
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  BJA do 30 dec 2010 - 21:58

Hoi Meiden,

Ook ik wil jullie alvast een happy 2011 wensen!
Ik post hiet niet vaak, maar weet maar al te goed wat jullie meemaken, omdat ik er vaak ook middenin zit.
Laten we hopen dat iedereen nu eens een leuke relatie mag krijgen in 2011. Die van mij is in ieder geval welkom!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Bliss do 30 dec 2010 - 22:44

Ha meiden, ook ik wens jullie een goede jaarwisseling & héél veel liefde in 2011! Jullie zijn schatten! smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus do 30 dec 2010 - 23:00

Oh wat spannend, toetje! En dat heb je 's nachts geregeld? smile
Ik wens iedereen ook een liefdevol 2011!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 23:39

Iedereen alvast een heel goed, fijn, liefdevol, interessant, mooi en evenwichtig 2011 toegewenst!

Laatst aangepast door Isa op ma 3 jan 2011 - 7:27; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Janelie vr 31 dec 2010 - 0:26

@Bliss, jeuh!! cheers Een leuke reactie! Zo zie je maar weer, als je vanalles voor hem in gaat vullen dan wordt je gek. Toch de volgende keer gewoon weer posten hoor smile Wij kunnen het ons allemaal heeeeel goed voorstellen en het is wel lekker om het even van je af te schrijven toch?

@ Toetje, hoe heb je dat zo snel gedaan! Tell us more! bounce

@Isa, jammer dat hij stil van zijn zijde is.. Misschien hoopt hij dat jij zo meer moeite gaat doen?

Ik had al sinds maandag niks meer van mijn foute date gehoord, maar gister om 23.50 kreeg ik opeens weer een smsje. Beetje jammer hoor! Haha, heb er ook nog niet op gereageerd.. en weet ook nog niet of ik dat wel ga doen.

Lieve meiden (en enkele mannen), ik wens jullie ook een hele fijne jaarwisseling en een spetterend, liefdevol 2011! I love you Heel veel plezier vanavond, wie weet wat voor een mooie dingen er in de mist met vuurwerk kunnen ontstaan Wink
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 0:40

edit

Laatst aangepast door Isa op ma 3 jan 2011 - 7:27; in totaal 1 keer bewerkt