Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic

+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic - Pagina 15 Empty Re: Date-topic

Bericht  Bliss wo 29 dec 2010 - 7:39

Sugarfall schreef:
En de zomer komt er ook weer aan, dat is toch de flirtperiode bij uitstek? Wink

Hahaaa jij bent wel heel optimistisch, de winter is net begonnen! Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Janelie wo 29 dec 2010 - 7:43

Haha.. ik kan eigenlijk ook beter flirten in de winter. Vreemd is dat, dus wat dat betreft ben ik blij dat de winter begonnen is angel

Bliss, wat meer gehoord vandaag van je drukke date?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Bliss wo 29 dec 2010 - 7:58

Nee, de enige sms van vandaag was die van eind vd ochtend. Heb een uurtje geleden pas wat teruggestuurd, maar ik verwacht voorlopig geen reactie. Ze zullen wel weer een druk avondprogramma hebben! Volgens mij is morgen de laatste dag, gelukkig Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 8:09

Haha oh bliss ik herken die onzekere gevoelens zo!

Mijn vriend is inderdaad jonger dan ik, 1,5 jaar. Maar dat zie je niet aan hem inderdaad en merk je ook gewoon niet in zijn gedrag. BE, ik moet zeggen dat ik ook nooit zo happig ben voor (of is het op?) jongere jongens, maar toen ik er achter kwam dat hij jonger was was ik al voor hem gevallen:P. Normaal waren jongens altijd minstens wel 3 jaar ouder.. maarja zo zie je maar he, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 9:26

ButterflyEffect schreef:
Isa: O dat klinkt sexy! zoals bij mr and mrs smith die konden ook elkaar niet uitstaan haha! Gewoon de stoute schoenen aantrekken, wat sommige meiden al zeiden: je hebt niks te verliezen en zo probeer ik nu ook te doen. En waar ben je eigenlijk onzeker over? Want dát jullie een date hebben deze week staat toch al vast? Dus hij wilt wel smile Nu hopen dat hij morgen kan!

We zouden al ontelbaar keren daten, maar ik houd het af. Ik doe het niet expres, maar op het laatst durf ik niet meer. En dan laat ik gewoon helemaal niets meer van me horen. Of ik sms hem af als er iets concreets gepland staat. Maandag heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken en hem gevraagd of hij zin had om met mij iets te ondernemen en hierop kreeg ik dat het zeker een leuk idee was. Hij ging slapen en we zouden het er gisteren over hebben, maar ik heb niets van mezelf laten horen.

Daarnaast zei ik net op het einde van het gesprek dat ik nog visitie kreeg van een manspersoon. Als ik iets van hem weet is dat hij die manspersoon niet kan luchten of zien. Dus waarom ik hem dat eerlijk heb verteld?

Ik ben gewoon ontzettend angstig, want ik wil helemaal niet vast zitten aan een man. Maar tegelijktijd doet hij zoveel met me dat ik bij hem wil zijn. Ik ben zo niet te begrijpen! Mad

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 29 dec 2010 - 9:43

Nouuuu ik vind mijn date stom! Twisted Evil Ik had hem dus wat gestuurd, maar zijn smsjes zijn kort en gaan alleen maar over wat ie heeft gedaan op het kamp. Normaal gaat ie ook wel op mijn smsjes in, maar nu dus niet. Ik hoop dat ie na het kamp weer normaal doet Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sugarfall wo 29 dec 2010 - 9:48

Isa ik moet eerlijk zeggen dat ik je gedrag wel een beetje asociaal/gemeen vind naar hem toe hoor. Gewoon niets meer laten horen? Misschien wacht hij wel op een berichtje? Dat is toch normaal als je al zo goed als iets hebt afgesproken? Het is toch minstens wel gewoon zo normaal om tegen hem te zeggen dat je het gewoon niet wil/durft als je het op een gegeven moment niet meer wil?

Ik zal (misschien) wel een keer kort een foto van hem plaatsen Powerbabe :P
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  ButterflyEffect wo 29 dec 2010 - 9:55

Isa, waarom zit je meteen vast aan een man als je één date aangaat? Ik vind het wel een beetje lullig dat je steeds afzegt! Get yourself together! EN VRAAG HET NOU! Very Happy
Hij blijft niet achter je aanlopen, straks heb je net bedacht dat je voor hem wilt gaan en heeft hij jouw hoofdstuk afgesloten.. hoe zou je je dan voelen?

ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 9:56

Sugarfall schreef:Isa ik moet eerlijk zeggen dat ik je gedrag wel een beetje asociaal/gemeen vind naar hem toe hoor. Gewoon niets meer laten horen? Misschien wacht hij wel op een berichtje? Dat is toch normaal als je al zo goed als iets hebt afgesproken? Het is toch minstens wel gewoon zo normaal om tegen hem te zeggen dat je het gewoon niet wil/durft als je het op een gegeven moment niet meer wil?

Mijn gedrag is heel erg gemeen, maar komt voort uit pure onzekerheid. En eerlijkheidshalve kan ik zeggen dat ik hem door dit gedrag al een keer aan een ander ben kwijtgeraakt. En wat ik niet wil is hem weer kwijtraken aan een ander, maar ik durf ook allemaal niet zo goed wat jullie wel doen in dit topic. En dus raak ik hem kwijt, tenzij ik niet NU actie onderneem. Ik vind het allemaal doodeng. Zo eng dat ik mij gemeen ga gedragen. En wellicht ook asociaal. Dat denk ik ook wel...

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall wo 29 dec 2010 - 10:02

Isa schreef:
Sugarfall schreef:Isa ik moet eerlijk zeggen dat ik je gedrag wel een beetje asociaal/gemeen vind naar hem toe hoor. Gewoon niets meer laten horen? Misschien wacht hij wel op een berichtje? Dat is toch normaal als je al zo goed als iets hebt afgesproken? Het is toch minstens wel gewoon zo normaal om tegen hem te zeggen dat je het gewoon niet wil/durft als je het op een gegeven moment niet meer wil?

Mijn gedrag is heel erg gemeen, maar komt voort uit pure onzekerheid. En eerlijkheidshalve kan ik zeggen dat ik hem door dit gedrag al een keer aan een ander ben kwijtgeraakt. En wat ik niet wil is hem weer kwijtraken aan een ander, maar ik durf ook allemaal niet zo goed wat jullie wel doen in dit topic. En dus raak ik hem kwijt, tenzij ik niet NU actie onderneem. Ik vind het allemaal doodeng. Zo eng dat ik mij gemeen ga gedragen. En wellicht ook asociaal. Dat denk ik ook wel...

Hoop je dan niet eigenlijk stiekem dat hij zegt ''Ik kap ermee'' door je gedrag? Zou je dat makkelijker vinden, zodat je zelf geen keuze hoeft te maken? Dat schiet natuurlijk niet op! Je zegt dat je hem niet aan een ander kwijt wil raken, maar dat gaat natuurlijk wel gebeuren als je er deze keer niets mee doet! Hij onthoud dat ook, dat je elke keer afzegt of hem probeert te kwetsen, dat pikt hij misschien nu, en pikte hij vorige keer, dat houdt voor iedereen toch een keer op! Wij zitten allemaal in spanning als we onze ''dates'' gesmst hebben, of iets afgesproken hebben! Dat hoort er nu eenmaal bij, ik denkt dat geen een relatie is ontstaan zonder dat dat erbij kwam kijken. En je hoeft toch helemaal niet aan hem vast te zitten? Zeg gewoon eerst eens een keer niet af, ga doen wat je afgesproken hebt, en zie daarna weer verder! Het IS eng, maar het is OOK heel leuk! Zet gewoon een keer door en je zal het zelf zien! Anders zit je straks of over een tijd ''Had ik toen maar WEL...''.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 10:09

Sugarfall schreef:
Isa schreef:

Hoop je dan niet eigenlijk stiekem dat hij zegt ''Ik kap ermee'' door je gedrag? Zou je dat makkelijker vinden, zodat je zelf geen keuze hoeft te maken? Dat schiet natuurlijk niet op! Je zegt dat je hem niet aan een ander kwijt wil raken, maar dat gaat natuurlijk wel gebeuren als je er deze keer niets mee doet! Hij onthoud dat ook, dat je elke keer afzegt of hem probeert te kwetsen, dat pikt hij misschien nu, en pikte hij vorige keer, dat houdt voor iedereen toch een keer op! Wij zitten allemaal in spanning als we onze ''dates'' gesmst hebben, of iets afgesproken hebben! Dat hoort er nu eenmaal bij, ik denkt dat geen een relatie is ontstaan zonder dat dat erbij kwam kijken. En je hoeft toch helemaal niet aan hem vast te zitten? Zeg gewoon eerst eens een keer niet af, ga doen wat je afgesproken hebt, en zie daarna weer verder! Het IS eng, maar het is OOK heel leuk! Zet gewoon een keer door en je zal het zelf zien! Anders zit je straks of over een tijd ''Had ik toen maar WEL...''.

Je slaat de spijker op zijn kop met jouw stukje. Ik heb hem al zoveel "geflikt" en telkens vergeeft hij het me. En ik geloof ook dat we op het eind zitten, waarbij hij op het punt staat om mij de deur te wijzen. En ja, dat is voor mij veel makkelijker dan ervoor gaan, maar diep in mijn hart wil ik dat helemaal niet. Diep in mijn hart wil ik daten, wil ik bij hem zijn, met hem praten, lachen zoals we altijd doen... Maar dat is zo eng...

Vanavond maak ik de afspraak met mezelf dat ik sowieso deze week iets met hem ga ondernemen, zoals we afgesproken hadden. Dan al mijn angsten maar eens onder ogen komen. Dat zou ook wel eens tijd worden. Want qua angsten leef ik heel makkelijk. Als ik bang ben voor iets, dan kruip ik ervoor weg. Tja, dat moet maar eens veranderen. Want ik voel heel duidelijk aan dat hij op het punt staat om me een rotschop te verkopen. En daar heeft hij groot gelijk in, had hij veel eerder moeten doen, maar niet iets wat ik wil!

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall wo 29 dec 2010 - 11:05

Heel goed dat je iets met hem gaat doen Isa! Jullie gingen iets voor jou shoppen toch? Het wordt vast echt leuk!
Ik was (en ben soms) hetzelfde als jij, als ik iets eng vond dan deed ik het maar niet, want dat is ook gewoon makkelijker en rustiger dan het wel doen. Alleen je komt er nergens mee, en je houdt er toch altijd een rot gevoel aan over omdat je weer iets niet hebt gedaan wat je eigenlijk WEL wil. En ik heb ontdekt dat het vaak veel minder eng is dan in je eigen hoofd, het is zoveel leuker als je het ''gewoon'' doet. Je ziet wel wat er gebeurd, wordt het wel wat dan is het hartstikke leuk, wordt het niets dan kun je het loslaten + trots op jezelf zijn omdat je wel bent gegaan! Alvast veel plezier. En meteen ons een update geven natuurlijk Wink
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 11:36

Morgenvroeg ga ik hem smsen of hij morgenmiddag zin heeft om naar mij te komen. Wish me luck! (En natuurlijk geef ik een update. Maar eerst ga ik het heel doodeng vinden, haha.)

Gast
Gast

Bericht  ButterflyEffect wo 29 dec 2010 - 11:40

Good luck!! Very Happy
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Sweety wo 29 dec 2010 - 11:56

Bliss schreef:@ Sweety: het klinkt nog steeds niet echt alsof je helemaal gek van hem bent, maar meer alsof je graag verliefd op hem wíl zijn... Ik denk dat je eens goed moet nadenken over je eigen gevoel en wat je nu precies van hem wilt.

Ik snap wel wat je bedoelt. Maar ik durf niet te zeggen of het klopt wat je zegt. Ik heb nu 2 dagen niks van hem gehoord en daar baal ik wel van. Dus ja of ik dan graag verliefd op hem wil zijn of dat ik dat aan het worden ben..
En over jouw date... Heeft hij al wat gestuurd over het feit dat je voorstelde om elkaar weer te zien? Misschien is hij gewoon druk bezig met kamp nu. Maar wel leuk dat hij wat terug stuurde naar je. Dus hij denkt wel aan je. Maar daarentegen wel weer jammer dat het korte smsjes zijn

Isa schreef:
Owja, achteraf bleken we een spiegelbeeld van elkaar te zijn. Dus vandaar dat we elkaar niet mochten. Maar toen we elkaar leerden kennen, leerden we elkaar kennen als onszelf. Zeer confronterend, maar ook ontzettend fijn.
Is wel fijn dat jullie over veel dingen hetzelfde denken dan. Tenminste ik neem dat aan omdat je zegt dat jullie een spiegelbeeld zijn van elkaar. Heb je hem al gebeld of gesmst om af te spreken?

ButterflyEffect schreef:Isa, waarom zit je meteen vast aan een man als je één date aangaat? Ik vind het wel een beetje lullig dat je steeds afzegt! Get yourself together! EN VRAAG HET NOU! Very Happy
Hij blijft niet achter je aanlopen, straks heb je net bedacht dat je voor hem wilt gaan en heeft hij jouw hoofdstuk afgesloten.. hoe zou je je dan voelen?
Gewoon bellen naar die jongen hoor! Vooral als je gister al contact met hem zou hebben. Ben het helemaal met SF eens.

@ SF: Is de "ruzie"die jullie hadden weer uitgepraat? Leuk om te horen dat je hem nu wel gaat missen als jullie niet samen zijn. En goed dat je langzaam verliefd wordt. Wat gaan jullie vrijdag doen met oud en nieuw? ( heb al gelezen dat de ruzie is uitgepraat. Goed dat je erover ben begonnen. Meeste mensen zullen het voor zich houden omdat ze niet nog een keer ruzie willen of het wel goed vinden zo. )

Janelie schreef:@ Sweety, heb je hem nog gesmst? Ik vind je niet pusherig hoor! Je houdt juist eerder de boot af, wat natuurlijk niet zo raar is in jouw situatie en misschien zelfs ook wel beter. Een gewoon interesse smsje moet hij juist wel leuk vinden als hij jou leuk vindt toch? Als je hem nou elke dag 10 smsjes stuurt wordt het wat anders, maar volgens mij is dat niet het geval toch Wink

Ik heb hem net gesmst. Gister heb ik de hele dag niks gehoord en vandaag ook niet. Kom net van de bios vandaan met mijn ma dus dacht ik sms hem even. Gelijk even vragen of zondag nog doorgaat. Mijn gedachten gingen nu even op zijn beloop en ik bedacht dus dat hij nu meer afstand gaat nemen van mij. Voor mijn gevoel. Dus het kan best zijn dat ik een sms krijg dat het niet meer doorgaat.. Of juist wel. Wordt er een beetje onzeker van eigenlijk als ik niks hoor..Embarassed
Goed van je trouwens dat je zei dat je niet met hem naar bed wilde. Ben wel benieuwd of hij nog wat laat horen van zichzelf. smile

ButterflyEffect schreef:
Sweety: Ik ben het eens met RR. Hij doet ws wat afstandelijker omdat jij dat hebt aangegeven. Dus laten weten hoe je je nu voelt voor hem is een goed plan! En leuk dat je naar arrangementen aan het kijken bent! Misschien is de boodschap ook wel duidelijk als je dat aan hem voorstelt smile
Ik ga het zondag inderdaad voorstellen aan hem. Heb al wat leuke hotels gevonden en zal ze eens laten zien aan hem. Ben benieuwd wat hij ervan gaat vinden. Very Happy
En leuk dat je maandag je date heb! En dat je jezelf heb uitgenodigd.

@PB : Heb even jullie foto opgezocht. En jullie zijn een heel leuk setje! Ook een leuke foto trouwens van manneke pis Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Sugarfall wo 29 dec 2010 - 22:59

You go Isa! cheers

Sweety we gaan naar het vuurwerk bij de Erasmusbrug kijken, en daarna op stap met vrienden van hem en vriendinnen van mij, wordt dus wel gezellig! Ik ben de rest van de avond (voor 0.00) gewoon bij mijn ouders. Wat zijn jouw plannen voor oud & nieuw?

Leuk is een weekendje weg plannen he? Ik ben benieuwd naar zijn reactie. Je kunt hem natuurlijk ook de links van de hotels mailen (of zondag meenemen!) en dan iets zeggen als ''Laat even weten welke jij de leukste vind!'' Dan heb je hem al gevraagd maar wel op een iets minder directe manier Wink
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss do 30 dec 2010 - 0:17

Hmm hij stuurt net dat het kamp klaar is en dat hij naar huis gaat, even bijslapen... Ik wil nog steeds weten of ie volgend weekend langs kan komen, dus zal ik het maar gewoon nog een keer vragen??

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss do 30 dec 2010 - 0:25

Ok ik heb het weer gevraagd, aaaaaaaaahh vind het eng!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus do 30 dec 2010 - 1:03

Spannend Bliss! Hopelijk reageert hij snel als hij uitgeslapen is smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 1:35

Spannend Bliss!

Inmiddels zit ik in de woonkamer mezelf op te vreten, want ik durf niet te smsen. Wat ben ik ook een ongelofelijke sufkut. Ik zit de hele morgen al te bedenken WAT ik hem dan moet sturen. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall do 30 dec 2010 - 1:38

Isa schreef:Spannend Bliss!

Inmiddels zit ik in de woonkamer mezelf op te vreten, want ik durf niet te smsen. Wat ben ik ook een ongelofelijke sufkut. Ik zit de hele morgen al te bedenken WAT ik hem dan moet sturen. Embarassed

Geef zijn nummer maar, dan doe ik het wel voor je Wink
Haha nee stuur iets als, ''Sorry dat ik gisteren niets heb laten horen, zin om straks nog even weg te gaan?'' Gewoon iets simpels, en dan ook echt gaan natuurlijk!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 3:01

Oneindig veel uren later.... Ik heb gesmst... Nu maar wachten op antwoord, haha.

Gast
Gast

Bericht  Janelie do 30 dec 2010 - 3:18

Isa schreef:Oneindig veel uren later.... Ik heb gesmst... Nu maar wachten op antwoord, haha.

Jaaa!! cheers Echt fijn dat je gesmst hebt! Naast dat je nu in de zenuwen zit, is het ook wel fijn toch? Wat heb je uiteindelijk gestuurd? Over vandaag nog of over een andere dag? Ik hoop dat jullie vandaag nog gaan, dan kan je ook niet meer terugkrabbelen. Heel veel plezier Isa!

@Bliss, oooo zo zenuwslopend! Ik leef met je mee hug

@ Sweety, ook met jou leef ik mee! Ik hoop dat hij nog wat van zich laat horen!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 3:27

Volgens mij heb ik het inmiddels een half uur geleden verstuurd, hij is meestal heel snel met antwoorden, maar nu niet. Dus ga er maar vanuit dat het hele daten niets gaat worden. Ach, het was ook eigenlijk wel te mooi om waar te zijn. smile

Gast
Gast

Bericht  Janelie do 30 dec 2010 - 3:32

Frustrerend ja! Maar niet direct de moed laten zakken he! Er kunnen 1000 en 1 reden zijn waarom hij nog niet gereageerd heeft.. :-)
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud