Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic

+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic - Pagina 14 Empty Re: Date-topic

Bericht  Sweety di 28 dec 2010 - 10:49

Dat denk ik ook wel. Dan leer ik hem ook op een andere manier kennen. En ik wil wel graag. Maar wil graag dat hij uit zichzelf ermee komt. Maar ja hoe kan je dat nou van iemand verwachten als het meisje waarmee je date tegen je zegt dat ze nog niet gelijk een relatie wil. Ik snap dan wel dat hij meer afstand gaat nemen. Ook al vond hij het goed dat we elkaar beter zouden leren kennen.

Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sweety di 28 dec 2010 - 10:50

@ Isa: hoe kwam het dat jullie elkaar niet konden luchten of zien?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Roze Roos di 28 dec 2010 - 10:52

Sweety schreef:Dat denk ik ook wel. Dan leer ik hem ook op een andere manier kennen. En ik wil wel graag. Maar wil graag dat hij uit zichzelf ermee komt. Maar ja hoe kan je dat nou van iemand verwachten als het meisje waarmee je date tegen je zegt dat ze nog niet gelijk een relatie wil. Ik snap dan wel dat hij meer afstand gaat nemen. Ook al vond hij het goed dat we elkaar beter zouden leren kennen.

Ik zeg gewoon even wat al die mensen ook tegen mij zeggen.. "Als het goed voelt, neem initiatief". Ik denk dat hij er niet zo snel zelf mee gaat komen omdat je aan hebt gegeven niet meteen een relatie te willen..
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Sweety di 28 dec 2010 - 10:58

Ik denk dat als ik hem zondag de 2de zie maar eens moet vragen wat hij van het arrangement vind wat ik heb gezien. Wink
Is het trouwens raar dat ik nu niet pusherig over wil komen bij hem? Heb niks van hem gehoord vandaag. En ik zou het wel leuk vinden. We smsten eerst altijd s'avonds met elkaar. Maar dan werd hij moe en dat merkte je aan zijn smsjes. Nu wordt het steeds korter. En ik wil hem dus eigenlijk smsen met hoe zijn dag was. Maar wil dus niet pusherig zijn... :shock:
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Roze Roos di 28 dec 2010 - 11:05

Nee dat is niet raar! Denk wel dat je hem op de een of andere manier duidelijk moet maken dat je toch wel meer interesse hebt dan dat je eerst had, ik zou hem gewoon smsen hoor! Ik denk steeds gewoon "iemand moet je leuk vinden om wie jij bent en als ie je niet leuk vind haakt ie wel af".
Gewoon lekker smsen! Beetje warm houden:D
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Sweety di 28 dec 2010 - 11:10

Ik zal me eens naar bed gaan verplaatsen en hem straks nog even smsen. En anders sms ik hem morgen Very Happy
Denk dat ik het zondag toch wel moet zeggen idd dat ik ondanks dat ik niet gelijk een nieuwe relatie wil ik wel wat leuks wil gaan doen met hem. Dus een weekendje weg Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss di 28 dec 2010 - 11:13

@ Sweety: het klinkt nog steeds niet echt alsof je helemaal gek van hem bent, maar meer alsof je graag verliefd op hem wíl zijn... Ik denk dat je eens goed moet nadenken over je eigen gevoel en wat je nu precies van hem wilt.

@ SF: wat leuk! Zo zie je maar weer, gevoel kan groeien... Zijn jullie al een stel, of dat nog niet?

@ Isa: veel plezier op je date & hou ons op de hoogte!

Nog even over mijn jongen. Er schoot me vandaag weer iets te binnen namelijk. Toen we in bed lagen zaterdagnacht en we gingen slapen, zei hij ineens (volgens mij sliep hij al half): "slaap lekker schat" en ik dacht meteen: huh, wat zegt hij nou?, aangezien we nog niet bepaald zulk soort koosnaampjes voor elkaar hadden. Vlak erna zei hij ook: "zei ik nou maar zo schat tegen jou?", alsof ie er zelf ook verbaasd over was ofzo. Was een beetje vaag, alsof ie het er per ongeluk uit flapte en ik ben er dan ook maar niet op ingegaan verder om een ongemakkelijke situatie te voorkomen. Pff haha, raar gedoe eigenlijk.
Heb hem net gesmst of hij zin heeft om volgend weekend langs te komen, dus ik ben erg benieuwd...! Hij is nu drie dagen leider bij een voetbalkamp voor kinderen, dus hij zal wel niet veel tijd hebben om te smsen denk ik. We wachten het maar weer af...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roze Roos di 28 dec 2010 - 11:16

Sweety schreef:Ik zal me eens naar bed gaan verplaatsen en hem straks nog even smsen. En anders sms ik hem morgen Very Happy
Denk dat ik het zondag toch wel moet zeggen idd dat ik ondanks dat ik niet gelijk een nieuwe relatie wil ik wel wat leuks wil gaan doen met hem. Dus een weekendje weg Very Happy

Goed plan, haha lekker alles omvattend! Ik ga ook naar bed, ga rare dingen typen enzo!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 11:24

Sweety schreef:@ Isa: hoe kwam het dat jullie elkaar niet konden luchten of zien?

Daar verschillen ik en mezelf qua mening. Maar waar we het over eens zijn.

Hij verscheen graag in pak. Een pak vind ik best mooi, maar niet als je net als ik niets bent binnen het bedrijf.

Het schijnt zelfs zo erg te zijn, mijn niet mogen van hem, dat wanneer hij op mijn bureau plaats wilde nemen, dat ik al mijn spullen op de zijde schoof. Hahaha!

Owja, achteraf bleken we een spiegelbeeld van elkaar te zijn. Dus vandaar dat we elkaar niet mochten. Maar toen we elkaar leerden kennen, leerden we elkaar kennen als onszelf. Zeer confronterend, maar ook ontzettend fijn.

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall di 28 dec 2010 - 23:04

Bliss schreef:
@ SF: wat leuk! Zo zie je maar weer, gevoel kan groeien... Zijn jullie al een stel, of dat nog niet?

Nog even over mijn jongen. Er schoot me vandaag weer iets te binnen namelijk. Toen we in bed lagen zaterdagnacht en we gingen slapen, zei hij ineens (volgens mij sliep hij al half): "slaap lekker schat" en ik dacht meteen: huh, wat zegt hij nou?, aangezien we nog niet bepaald zulk soort koosnaampjes voor elkaar hadden. Vlak erna zei hij ook: "zei ik nou maar zo schat tegen jou?", alsof ie er zelf ook verbaasd over was ofzo. Was een beetje vaag, alsof ie het er per ongeluk uit flapte en ik ben er dan ook maar niet op ingegaan verder om een ongemakkelijke situatie te voorkomen. Pff haha, raar gedoe eigenlijk.
Heb hem net gesmst of hij zin heeft om volgend weekend langs te komen, dus ik ben erg benieuwd...! Hij is nu drie dagen leider bij een voetbalkamp voor kinderen, dus hij zal wel niet veel tijd hebben om te smsen denk ik. We wachten het maar weer af...

Nee dat niet haha, misschien in het nieuwe jaar Laughing

Oooh dat is echt een goed teken! Dat hij het zomaar automatisch zegt zou ik opvatten als dat hij het zo voelt.. Leuk!! Volgens mij gaat het echt wat worden met jullie. Mark my words! (En als het - wat ik heel raar zou vinden - toch niets wordt, ik ben niet aansprakelijk. :P)
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss wo 29 dec 2010 - 0:06

Haha SF! Ik weet het niet hoor, het was heel vreemd. Volgens mij was ie niet helemaal meer bij bewustzijn en t leek wel alsof ie dacht dat ie met iemand anders in bed lag ofzo :s (maar dit kunnen ook mijn rare hersenspinsels zijn Wink)

Maar nu nog wat: ik heb dus gisteravond gesmst of ie volgend weekend langs wil komen. Nu doet hij dus een paar dagen dat voetbalkamp en heeft weinig tijd om te smsen. Ik kreeg vannacht om half drie wel een sms van hem dat ie ging slapen en vandaag weer om half acht ochtendgymnastiek moest doen en dat ie zou proberen vandaag wat meer te smsen. Nu kreeg ik net weer een sms, gewoon beetje oppervlakkig over dat kamp, maar hij reageert dus helemaal niet op mijn voorstel! Blehhh dit is NIET leuk Sad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sugarfall wo 29 dec 2010 - 0:35

Dat is inderdaad een beetje jammer! Maar eigenlijk ook wel weer heel begrijpelijk, ik ben dan nog nooit op zo'n kamp geweest maar ik kan me er wel iets bij voorstellen, heel druk, je moet volgens mij ook de hele tijd je aandacht erbij hebben! Waarschijnlijk smst hij snel tussendoor even, als het kan, of zoals vannacht heel laat, dat is ook een goed teken, terwijl hij waarschijnlijk heel moe is maar je alsnog even een smsje stuurt! Hij denkt echt wel aan je, en ik weet zeker dat hij gewoon op je voorstel ingaat, ik denk dat hij daar alleen wat later op reageert als hij het rustiger heeft. Niet teveel piekeren, hij gaat er echt op reageren en hij gaat er ook op in! Laughing
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Janelie wo 29 dec 2010 - 0:52

@ Sweety, heb je hem nog gesmst? Ik vind je niet pusherig hoor! Je houdt juist eerder de boot af, wat natuurlijk niet zo raar is in jouw situatie en misschien zelfs ook wel beter. Een gewoon interesse smsje moet hij juist wel leuk vinden als hij jou leuk vindt toch? Als je hem nou elke dag 10 smsjes stuurt wordt het wat anders, maar volgens mij is dat niet het geval toch Wink

@ Isa, leuk dat jullie en date hebben! Geweldig dat jullie elkaar eerst echt niet konden luchten of zien.. er zijn dus altijd wel gevoelens tussen jullie geweest, al was het in dit geval dan negatief. Maar goed, het zíjn wel gevoelens, veel mensen doen je juist helemaal niks! Wanneer hebben jullie je date?

@ Sugarfall, leuk dat het daten zo lekker verloopt! I love you Jammer van jullie ruzietje.. Maar dat komt wel weer goed toch? Heb je hem al gebeld?

@ Bliss, lastig dat je soms toch wat afstand voelt, ook met dat 'schatje-gedoe'. Of je juist zit dat hij dacht dat er iemand anders naast hem lag dat kunnen wij natuurlijk niet zeggen.. Hij kan ook in een flits aan een dierbaar persoon hebben gedacht, jullie zijn allebei geen 14 meer natuurlijk. Dat wil helemaal niet zeggen dat hij niks voor jou voelt of liever bij een ander zou willen zijn. ALS hij al aan een ander dacht he Wink Jullie hebben het toch heel gezellig gehad en een fijne intieme kerst gehad? Ik denk dat het wel fijn is om het er toch een keer over te hebben, dat schept toch wel meer duidelijkheid. Maar ja ik heb makkelijk praten, dat soort gesprekken zijn altijd zo moeilijk! En dat hij niet gereageerd heeft op je voorstel, vreemd! Maar hij kan het ook vergeten zijn, hij smst na een drukken dag ect.. Stel het anders nog een keer voor! Wel positief dat hij zelf aangeeft dat hij hoopt dat hij vandaag meer kan sms'en.. Ik zie het nog steeds helemaal goed komen hoor! I love you

Bij mij ligt het daten helemaal stil. Ik heb mijn foute date nog wel gezien maandag. Het is altijd wel gezellig.. Ik ben heel erg benieuwd of ik nog wat van hem hoor, aangezien het maandag hem wel helemaal duidelijk is geworden dat 'nee, ik ga niet met je naar bed' ook echt betekend dat dat niet gaat gebeuren Wink Mocht hij nooit meer wat zich laten horen dan ben ik daar helemaal niet rouwig om trouwens. Hij is mooi 'oefenmateriaal', aangezien ik niet zo heel veel ervaring heb met mannen (en dan doel ik niet eens op het seksuele aspect Wink). Bij hem valt er toch niks te verpesten, lekker makkelijk! Ik kan lekker mezelf bij hem zijn, al stond hij wel even te kijken toen ik mijn sloffen uit mijn tas haalde maandag. Ik had de vorige keer zulke koude voeten! Maar goed, aanklooien met hem zet geen zoden aan de dijk. Uiteindelijk wil ik gewoon graag een leuke vriend en geen scharrel. Op naar 2011, op naar een nieuwe leuke man! :arrow:
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 0:55

Janelie schreef:
@ Isa, leuk dat jullie en date hebben! Geweldig dat jullie elkaar eerst echt niet konden luchten of zien.. er zijn dus altijd wel gevoelens tussen jullie geweest, al was het in dit geval dan negatief. Maar goed, het zíjn wel gevoelens, veel mensen doen je juist helemaal niks! Wanneer hebben jullie je date?

Deze week. Maar ik heb weer last van het ik-durf-niet-syndroom. Dus ik probeer hem te ontwijken. Embarassed

Maar morgen is de enige dag dat ik nog kan. Dus ik heb besloten om vanavond maar de stoute schoenen aan te trekken en hem voor morgen te vragen. Maar ik durf niet, haha. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Janelie wo 29 dec 2010 - 1:02

Dat syndroom ken ik ook! Het enige medicijn ertegen is om het gewoon wel te doen! Je hebt niks te verliezen toch?? Alleen maar heel veel te winnen Very Happy Mocht het helemaal niet leuk zijn om wat voor een reden dan ook, dan heb je in ieder geval in 2010 nog iets gedaan wat je wel graag wilde, maar eigenlijk niet durfde! Altijd een mooi einde van 2010 toch?? En wat als het wel heel leuk wordt?

Zeg ik, terwijl ik date-loos en veilig op de bank zit angel
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 1:06

Janelie schreef:Dat syndroom ken ik ook! Het enige medicijn ertegen is om het gewoon wel te doen! Je hebt niks te verliezen toch?? Alleen maar heel veel te winnen Very Happy Mocht het helemaal niet leuk zijn om wat voor een reden dan ook, dan heb je in ieder geval in 2010 nog iets gedaan wat je wel graag wilde, maar eigenlijk niet durfde! Altijd een mooi einde van 2010 toch?? En wat als het wel heel leuk wordt?

Zeg ik, terwijl ik date-loos en veilig op de bank zit angel

Dat is ook mijn eigen insteek. En het is niet dat we elkaar niet kennen. Maar ik vind het eng. Haha. We zullen zien wat de toekomst brengt.

Gast
Gast

Bericht  ButterflyEffect wo 29 dec 2010 - 1:23

Wow ik kijk even niet en er zijn al bijna 3 pagina's bij! haha, leuk die kerstperiode Wink

SF: klinkt goed! lekker langzaam verliefd woden I love you

PB: jaaa dat kan ik me nog zo goed herinneren van het oude datetopic, echt lief, is best snel gegaan tussen jullie toch?

Sweety: Ik ben het eens met RR. Hij doet ws wat afstandelijker omdat jij dat hebt aangegeven. Dus laten weten hoe je je nu voelt voor hem is een goed plan! En leuk dat je naar arrangementen aan het kijken bent! Misschien is de boodschap ook wel duidelijk als je dat aan hem voorstelt smile

Bliss: Wat SF zegt, is toch lief dat hij om half 3 nog de puf heeft om wat te sturen! Misschien kan je het nog een keer vragen als hij terug is van voetbalkamp

Isa: O dat klinkt sexy! zoals bij mr and mrs smith die konden ook elkaar niet uitstaan haha! Gewoon de stoute schoenen aantrekken, wat sommige meiden al zeiden: je hebt niks te verliezen en zo probeer ik nu ook te doen. En waar ben je eigenlijk onzeker over? Want dát jullie een date hebben deze week staat toch al vast? Dus hij wilt wel smile Nu hopen dat hij morgen kan!

Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 27 jan 2011 - 23:39; in totaal 4 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Janelie wo 29 dec 2010 - 1:25

Haha, eng is het zeker! Maar toch he.. áls het niet eng was, was het ook half zo leuk niet! Al kan ik dat moment dat ik met knikkende knietjes op de bank zit voor een date missen als kiespijn op dat moment, achteraf glimlach ik er altijd om.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  ButterflyEffect wo 29 dec 2010 - 1:27

Janelie schreef: Mocht hij nooit meer wat zich laten horen dan ben ik daar helemaal niet rouwig om trouwens...........Maar goed, aanklooien met hem zet geen zoden aan de dijk. Uiteindelijk wil ik gewoon graag een leuke vriend en geen scharrel. Op naar 2011, op naar een nieuwe leuke man! :arrow:
Gelijk heb je meid! Ook al heb ik makkelijk praten, doen is een tweede Wink
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Bericht  Janelie wo 29 dec 2010 - 1:38

@BE, het doen gaat nog wel, het vinden dát is het moeilijkste haha.. clown

Leuk dat je maandag een date hebt! Goed begin van het nieuwe jaar.. Houd je ons op de hoogte??
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 2:06

Haha wat leuk dat je dat nog weet Butterflyeffect. het is zeker snel gegaan tussen ons. Hij loopt hier net de deur uit en ik vind hem eigenlijk elke keer dat ik hem weer zie NOG leuker. Erg he.. haha.

Ik vind dit topic nog steeds heel leuk om te lezen! Bliss, hij denkt echt wel aan je zo te zien en misschien weet hij gewoon nu even zo snel niet of hij kan dat weekend of wat SF zegt.. Ik kan me er ook wel wat bij voorstellen dat het druk is op zo'n kamp. En over dat slaap lekker schat denk ik ook dat SF gelijk heeft.. ik flapte er in het begin ook wel eens zoiets uit, en dat was echt niet omdat ik dacht dat ik met iemand anders in bed lag, maar omdat ik het echt zo voelde. Dus dat is volgens mij alleen maar een goed teken.

Wat leuk voor je sf dat het zo leuk gaat tussen jou en je date! Hoeraa!

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall wo 29 dec 2010 - 3:15

Superleuk om te lezen dat je nog steeds verliefd bent en zelfs nog verliefder wordt Powerbabe! Very Happy Ik zag een foto van jullie in het fototopic en ik vind jullie ook echt bij elkaar passen!

Janelie goed voornemen heb je voor 2011 en ik hoop ook echt dat jij een hele leuke jongen tegenkomt! En de zomer komt er ook weer aan, dat is toch de flirtperiode bij uitstek? Wink

ButterflyEffect, jij hebt dus zo'n beetje jezelf uitgenodigd? Of heb ik het verkeerd gelezen? Echt gaaf! Zou ik echt nooit gedurfd hebben haha! Blijven updaten :P

Ik wilde mijn date gisterenavond bellen maar ik durfde niet zo goed, weet nooit goed ik dan moet beginnen. Maar toen smste hij mij dus toen heb ik hem even gebeld, en op een gegeven moment begon ik over die discussie die we hadden (in mijn ogen), en hij zei van: Waar heb jij het nou over? ''Ja over dat waarover je gisteravond geirriteerd was?'' Dus hij zegt: Wat? Ohh dat! Neeee joh ik was gewoon heel moe en daardoor te snel geirriteerd, ik ben dat allang weer vergeten!

Dus toen was ik wel even opgelucht angel Nu ga ik morgen een leuk jurkje proberen te vinden voor Oud&Nieuw en er een superleuke avond van maken! Let 2011 begin!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 3:22

Wat fijn SF dat het dus niets uitmaakte:). Ik vind het echt leuk voor je! ben wel benieuwd hoe hij er uit ziet haha.. Veel plezier oudjaarsavond. Heb je al een idee wat voor jurkje je wilt?

Haha ja ik word echt nog steeds verliefder, gaat super goed. Bedankt voor het complimentje:). Het is wel grappig want echt heel veel wederzijdse vrienden/kennissen van ons die zeggen jaa jullie passen echt zo goed bij elkaar. Er was zelfs een vriend van mij die zei: nou dit is zo bizar! Ik had het er laatst nog met *naam vriendin* over dat jullie goed bij elkaar zouden passen! Dat was toen we echt net aan het daten waren. Dat was wel grappig haha.

Gast
Gast

Bericht  ButterflyEffect wo 29 dec 2010 - 3:38

Janelie: ja houd jullie op de hoogte! ook al weet ik nu al hoe het gaat lopen haha scratch

PB: Ja jullie zijn ook zo leuk samen! Je kan idd echt niet zien dat hij 2 jaar jonger is! Vind ik ook wel stoer van je want ik heb toch wel een paar keer de avances van jongere jongens niet serieus genomen, simpelweg omdat ze jonger waren.. maar ik kon het dan wel meteen zien aan ze dus misschien was het wel goed zo :P

SF: goed dat de 'ruzie' is opgehelderd. nee je hebt het goed gelezen! haha het is ook echt niks voor mij om initiatief te tonen, maar ik ben het helemaal zat om erover te denken hoe het nou zit ik ken hem al zooo lang. Het was zo leuk vorige keer dus ik denk dat hij misschien bang is om zelf wat af te spreken. Maarja het kan ook idd zijn dat het hem allemaal niet zoveel boeit, weet niet hoe ik daar nou weer achter moet komen.. zie ik na maandag wel weer :P
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Bericht  Janelie wo 29 dec 2010 - 4:48

@ SF, haha mooi is dat! Jij maakt je helemaal druk over jullie 'ruzie' en hij weet eerst niet eens waar je het over hebt! clown Fijn dat het weer uit de wereld is!

@ PB, is jouw vriend jonger?? Dat is aan zijn uiterlijk helemaal niet te zien.. zo als al meer is gezegd jullie zijn echt een leuk stel! Van sommige stelletjes denk je weleens van goh hoe zouden zij elkaar nou kennen? Question Maar dat is bij jullie niet zo.

@ BE, echt leuk dat je de stoute schoenen aangetrokken hebt! Nog een paar daagjes smile
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud