Date-topic
+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Date-topic
Bliss schreef:Haha Sugarfall, dus jij snoept de laatste tijd extra veel? Leuk toch, zo wordt een tandartsbezoekje een stuk aangenamer En fijn dat je gewoon kunt blijven daten met die jongen; misschien ga je toch nog meer voor hem voelen en zo niet, ook prima toch?
Haha nou, dat valt wel mee, maar weet je wat het is. Ik vond het single voorheen helemaal niet zo leuk omdat ik eigenlijk nog teveel met mijn ex bezig was. Het daten boeide me helemaal niet, en ik zag ook helemaal geen leuke mannen, tenminste niemand die me echt interesseerde. En nu ik het single zijn echt leuk vind, zie ik ineens zoveel leuke mannen! Maar je hebt gelijk, komen er toch meer gevoelens is dat alleen maar leuk en anders is het heel jammer maar je kunt zoiets toch niet afdwingen, achja we zien het allemaal wel!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
@ Sweety: Ik denk dat het je goed zal doen om even alleen te zijn. Ik was ook heel bang om alleen te zijn. Ik heb ruim 8 jaar een relatie gehad en daarvoor had ik ook altijd wel een vriendje (van 1-2 maanden ofzo haha) maar alleen ben ik dus ook amper geweest.
Toen mijn relatie over was, was ik ook erg bang om alleen te zijn. Daarbij kwam ik hierdoor achter op mijn levensschema dus ik vond eigenlijk dat ik maar zo snel mogelijk weer moest gaan daten. Nou is daar uiteindelijk niet echt iets van gekomen maar inmiddels merk ik dat het goed voor me is om even alleen te zijn. Ik leer mezelf beter kennen, ik word zelfverzekerder (mijn zelfvertrouwen hangt nu niet meer af van of een jongen me leuk vindt) en ik weet beter wat ik zoek in een jongen en wat bij me zal passen. Ikzelf sta voor het eerst in mijn leven op plek 1 en dat geeft een fijn gevoel .
En ik denk dat jij jezelf ook even op plek 1 moet zetten. Jongens kunnen lieve dingen doen, jullie kunnen dezelfde series leuk vinden, maar dat zijn natuurlijk geen redenen om dan maar een relatie aan te gaan. Er mist namelijk een heel belangrijk ingrediënt aan jouw kant: gevoelens.
Probeer geen genoegen te nemen met minder en wees alsjeblieft niet bang om alleen te zijn. Ik het begin is het eng, maar het wordt echt leuker. En genoegen nemen met minder kan ook nog op je 80e . Gun jezelf een jongen waarbij je zélf ook gevoelens hebt, die komt echt wel voorbij
Toen mijn relatie over was, was ik ook erg bang om alleen te zijn. Daarbij kwam ik hierdoor achter op mijn levensschema dus ik vond eigenlijk dat ik maar zo snel mogelijk weer moest gaan daten. Nou is daar uiteindelijk niet echt iets van gekomen maar inmiddels merk ik dat het goed voor me is om even alleen te zijn. Ik leer mezelf beter kennen, ik word zelfverzekerder (mijn zelfvertrouwen hangt nu niet meer af van of een jongen me leuk vindt) en ik weet beter wat ik zoek in een jongen en wat bij me zal passen. Ikzelf sta voor het eerst in mijn leven op plek 1 en dat geeft een fijn gevoel .
En ik denk dat jij jezelf ook even op plek 1 moet zetten. Jongens kunnen lieve dingen doen, jullie kunnen dezelfde series leuk vinden, maar dat zijn natuurlijk geen redenen om dan maar een relatie aan te gaan. Er mist namelijk een heel belangrijk ingrediënt aan jouw kant: gevoelens.
Probeer geen genoegen te nemen met minder en wees alsjeblieft niet bang om alleen te zijn. Ik het begin is het eng, maar het wordt echt leuker. En genoegen nemen met minder kan ook nog op je 80e . Gun jezelf een jongen waarbij je zélf ook gevoelens hebt, die komt echt wel voorbij
Gast- Gast
@VH: Dank je wel voor je woorden. Ik ben een rare meid.. Het zou inderdaad goed voor me zijn om even alleen te zijn en mezelf te leren kennen. Het is inderdaad geen reden om en relatie met iemand te nemen die wel dezelfde interesses heeft maar waar er geen gevoelens bij zijn. Behalve het fijn vinden om bij hem te zijn en het kroelen. Maar dat kan ik eigenlijk bij een ander ook krijgen. ( hard gezegd ) Juist omdat ik nooit iemand heb gehad die dit ook heeft ( dezelfde series enz ) ben / was ik bang om hem te laten gaan. Ik krijg geen sms van hem en ik kan het hem niet kwalijk nemen, dat had ik ook niet gedaan denk ik, maar toch jammer. Maar dat is dan de aandacht die ik mis. Ik zal mezelf beter moeten leren kennen en de tijd en ruimte geven om dingen te verwerken en om blij te zijn met mijzelf.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
BJA: Wat jammer als het niks wordt tussen jullie, alleen maar om de reden dat hij jou 'te slim' vindt Kan je hem niet duidelijk maken dat jij het niet zo ziet en dat hij *zelf invullen* juist heel goed kan? Ik hoop dat jullie nog afspreken!
Sweety: Het is idd niet leuk als je het geknuffel mist, maar ik denk inderdaad ook adhv jouw verhaal te lezen dat het niet veel potentie heeft.. wil je succes wensen met jezelf ontdekken en dat je maar snel een geschikte kandidaat tegenkomt
Bliss: Ik denk echt niet dat je onzeker hoeft te zijn (ook al is het natuurlijk hartstikke spannend, de kerstdate klinkt echt leuk!), de jongen is nu al bezig met wat voor eten hij gaat maken haha En twee weken vliegen zo voorbij!
Sweety: Het is idd niet leuk als je het geknuffel mist, maar ik denk inderdaad ook adhv jouw verhaal te lezen dat het niet veel potentie heeft.. wil je succes wensen met jezelf ontdekken en dat je maar snel een geschikte kandidaat tegenkomt
Bliss: Ik denk echt niet dat je onzeker hoeft te zijn (ook al is het natuurlijk hartstikke spannend, de kerstdate klinkt echt leuk!), de jongen is nu al bezig met wat voor eten hij gaat maken haha En twee weken vliegen zo voorbij!
Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 27 jan 2011 - 23:35; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
@ Bliss: Oow wat lastig die onzekerheid, hoewel het duidelijk overkomt alsof jullie mekaar erg leuk vinden!
@BJA: Oow dat is jammer zeg! Ook niet echt een reden waar je veel mee kan, is er veel niveauverschil tussen jullie of is dat zijn eigen onzekerheid?
@Sweety: Hmmmm jammer dat het steeds net niet is, wel goed dat je duidelijk aan hebt gegeven wat je wel en niet wilde. Misschien toch een tijdje alleen zijn, zoals ook al eerder gezegt..
@BE: Leuk voor herhaling vatbaar of gewoon leuk? Leuk dat het nu leuk was! Waarom ging je date niet door?
@BJA: Oow dat is jammer zeg! Ook niet echt een reden waar je veel mee kan, is er veel niveauverschil tussen jullie of is dat zijn eigen onzekerheid?
@Sweety: Hmmmm jammer dat het steeds net niet is, wel goed dat je duidelijk aan hebt gegeven wat je wel en niet wilde. Misschien toch een tijdje alleen zijn, zoals ook al eerder gezegt..
@BE: Leuk voor herhaling vatbaar of gewoon leuk? Leuk dat het nu leuk was! Waarom ging je date niet door?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Hoi dames,
bedankt voor jullie reacties.
Gisteren hebben we even gebeld en er toch wel achter gekomen dat hij ontzettend onzeker is.
Er is inderdaad wal wat niveau verschil, maar dat is geen issue voor mij.
Voor hem is dat het wel omdat de onzekerheid hem erg tot last is.
Het probleem is ook dat hij al over de 30 is, zijn huis bijna 4 jaar geleden af heeft gestaan aan zijn nu ex en nu net pas weer zelfstandig gaat wonen. Hij heeft nog nooit alleen gewoond en vindt dat erg eng.
Ik snap ook wel dat je dan onzeker wordt op die leeftijd en ik moet hem gelijk geven dat ik daarin zelfstandiger ben.
We hebben afgesproken gewoon contact te houden en waarschijnlijk weer af te spreken als hij verhuisd is.
Tot die tijd leef ik lekker verder en hou ik uiteraard mijn ogen open!
bedankt voor jullie reacties.
Gisteren hebben we even gebeld en er toch wel achter gekomen dat hij ontzettend onzeker is.
Het probleem is ook dat hij al over de 30 is, zijn huis bijna 4 jaar geleden af heeft gestaan aan zijn nu ex en nu net pas weer zelfstandig gaat wonen. Hij heeft nog nooit alleen gewoond en vindt dat erg eng.
Ik snap ook wel dat je dan onzeker wordt op die leeftijd en ik moet hem gelijk geven dat ik daarin zelfstandiger ben.
We hebben afgesproken gewoon contact te houden en waarschijnlijk weer af te spreken als hij verhuisd is.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
*
Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 27 jan 2011 - 23:36; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect- Prater
BJA schreef:
Hmm klinkt lastig, vooral voor hem. Ik vind het wel een volwassen beslissing om even te settelen en dan te kijken hoe het gaat na de verhuizing, misschien dat hij dan toch dingen meer op een rijtje heeft en in kan zien dat jij hem echt ziet zitten!
ButterflyEffect- Prater
Nog even een bericht van mijn kant. Vandaag ben ik met Disney naar de stad geweest. We zouden gaan shoppen. Nou dat is helemaal goed gekomen. Was erg gezellig, goed gepraat en gelachen met elkaar. Hij liep met alle tassen maar doordat ik zoveel kocht sjouwde ik graag mee. We hadden samen nog wat gegeten in de middag en we besloten om naar de film te gaan in de avond. Nadat we klaar waren met shoppen hadden we de spullen bij hen thuis gezet en zijn we uit eten gegaan. Eenmaal daar was het erg druk. Dus we gingen aan de hoge tafel zitten en mochten daar eten. Disney ging naar het toilet toe en ik zag toen een vriendin lopen. Een goede vriendin van mijn ex. Dus ik deed mijn haar voor mijn ogen en hield mijn hoofd beetje scheef. Volgens mij had ze me niet gezien. Maar Disney wel.. Toen ze weg was vertelde ik dat ik niet wilde dat ze me zag omdat ze het kon vertellen aan mijn ex. Niet omdat ik me voor hem schaam maar ik heb geen zin in gedoe. We hebben een goed gesprek gehad. Ik heb aangegeven dat ik nog geen relatie wil en dat ik mijzelf eerst wil leren kennen en dat ik moet leren om alleen te zijn. Ik moet hem niet gaan vervangen voor mijn ex. Ik moet hem willen om hem en niet omdat hij een plek kan vullen waar ik bang voor ben. Hij begreep het en het was fijn om zo te praten. We gaan elkaar gewoon leren kennen en noemen het niks. Hij weet wat ik denk en hoe ik het voel. Ik cijfer mezelf vaak weg voor anderen omdat ik ze blij/gelukkig wil maken. Maar ik zal mezelf eerst blij moeten maken. Door mijn relatie te verwerken en voor mezelf te kiezen..
Het was een fijn gesprek en de film was leuk. Daarna zijn we bij hem thuis nog wat gaan drinken. We hebben wel gezoend en hij wilde meer maar drong niet aan ofzo. Ik merkte het aan zijn manier van zoenen en hoe hij me vasthield. Ik zei toen of het erg was dat ik niet verder wilde gaan. Hij vond het fijn dat ik het aangaf naar ik voelde me weer schuldig. Omdat ik het gevoel had/heb dat ik hem teleur heb gesteld. Terwijl hij dat niet zo ziet. Hij vond het jammer maar stelde me gerust. Al met al een leuke dag gehad en goede gesprekken.
Het was een fijn gesprek en de film was leuk. Daarna zijn we bij hem thuis nog wat gaan drinken. We hebben wel gezoend en hij wilde meer maar drong niet aan ofzo. Ik merkte het aan zijn manier van zoenen en hoe hij me vasthield. Ik zei toen of het erg was dat ik niet verder wilde gaan. Hij vond het fijn dat ik het aangaf naar ik voelde me weer schuldig. Omdat ik het gevoel had/heb dat ik hem teleur heb gesteld. Terwijl hij dat niet zo ziet. Hij vond het jammer maar stelde me gerust. Al met al een leuke dag gehad en goede gesprekken.
Sweety- Ratel
Fijn dat jullie erover hebben kunnen praten Sweety en dat het nu duidelijk is. Voel je je er zelf fijn bij hoe jullie er nu tegenaan kijken? Waarom mocht die vriendin je eigenlijk niet zien? Jouw ex heeft de relatie toch beeindigd? Waarom zou je het dan in godsnaam erg vinden als hij te weten komt dat je met iemand anders date? Dat betekent toch alleen maar dat je verdergaat met je leven? Lijkt me alleen maar heel gezond. Maar ik ken de situatie niet, ik ben alleen benieuwd!
Ik ga morgen een kerstboom kopen samen met mijn date, voor hem. Hij zei dat hij anders altijd met een te grote of een te kleine thuiskomt, haha en ik ga graag mee. Ik heb er wel heel veel zin in, het is een weekje geleden dat ik hem heb gezien en ik mis hem wel een beetje dus misschien was het wel een beetje te snel gezegd dat ik echt helemaaaaal niet verliefd ben Misschien een klein beetje, beginnend..
Ik ga morgen een kerstboom kopen samen met mijn date, voor hem. Hij zei dat hij anders altijd met een te grote of een te kleine thuiskomt, haha en ik ga graag mee. Ik heb er wel heel veel zin in, het is een weekje geleden dat ik hem heb gezien en ik mis hem wel een beetje dus misschien was het wel een beetje te snel gezegd dat ik echt helemaaaaal niet verliefd ben Misschien een klein beetje, beginnend..
Sugarfall- Kletskop
haha, leuk toch!Sugarfall schreef: ik mis hem wel een beetje dus misschien was het wel een beetje te snel gezegd dat ik echt helemaaaaal niet verliefd ben Misschien een klein beetje, beginnend..
Sweety: klinkt als een geslaagde date! Moet meteen denken aan wat ik mijn exvriendje altijd liet sjouwen in de stad, deed ie graag hoor haha Ben het eens met SF dat het toch juist een teken is dat je verder aan het gaan bent met je leven. Of vond je het puur voor jezelf fijn om die confrontatie nog even niet aan te gaan met kennissen van je ex omdat je het nog niet helemaal heb verwerkt? En goed dat je nu aan hem hebt kunnen vertellen hoe je erover denkt en dat hij daar begrip voor toont!
ButterflyEffect- Prater
Hihi ik heb net ook een leuk berichtje gehad op Knuz van een leuke jongen.
Hij's alleen beetje jong (22), ik denk toch zelf eerder aan een vent van in de 30. Maar who knows.
Hij's alleen beetje jong (22), ik denk toch zelf eerder aan een vent van in de 30. Maar who knows.
Gast- Gast
@ BE en SF: Ik denk dat ik haar niet wilde zien omdat ik het nog niet helemaal verwerkt heb. Terwijl ik ook denk: "waarom deed ik zo aan de tafel. Ik mag toch ook met een jongen uit eten? Hij wilde geen relatie meer met mij. Dus ik mag verder gaan met mijn leven." Mijn ex ging ook weleens eten met die vriendin die ik zag. Dus waarom ik dan mezelf moest "verbergen" snap ik ook niet.
Ik denk dat ik ook dacht dat sommige mensen het misschien te snel vinden gaan dat ik door wil gaan. En ik wil toch wel dat mensen normaal/aardig over me denken. Mezelf wegcijferen dus voor een ander. Ik krijg van mijn ex ook nog een geld en ik wil hem nog te vriend houden om maar even zo te zeggen. Hij zal heus niet anders gaan doen als hij ervan weet. ( denk ik )
Maar ik wil nog niet dat hij het weet. Er worden anders al conclusies gemaakt en verhalen terwijl ik juist bezig ben met mezelf te leren kennen.
Verder voel ik me wel goed na het gesprek. Ik ben blij dat ik er op een volwassen manier met hem erover kon praten en ik voel me goed over mezelf dat ik het zo heb aangepakt. Nieuw jaar komt eraan en ik wil dolgraag aan mezelf werken. Dat betekent soms nee zeggen tegen een ander maar daarmee zeg ik wel ja tegen mezelf.
@ SF, wat leuk dat jullie een boom gaan kopen! Wel een echte boom neem ik aan als ik het zo lees. En klinkt goed als je zegt dat je hem toch wel beetje mist :knipoog:
Ik denk dat ik ook dacht dat sommige mensen het misschien te snel vinden gaan dat ik door wil gaan. En ik wil toch wel dat mensen normaal/aardig over me denken. Mezelf wegcijferen dus voor een ander. Ik krijg van mijn ex ook nog een geld en ik wil hem nog te vriend houden om maar even zo te zeggen. Hij zal heus niet anders gaan doen als hij ervan weet. ( denk ik )
Maar ik wil nog niet dat hij het weet. Er worden anders al conclusies gemaakt en verhalen terwijl ik juist bezig ben met mezelf te leren kennen.
Verder voel ik me wel goed na het gesprek. Ik ben blij dat ik er op een volwassen manier met hem erover kon praten en ik voel me goed over mezelf dat ik het zo heb aangepakt. Nieuw jaar komt eraan en ik wil dolgraag aan mezelf werken. Dat betekent soms nee zeggen tegen een ander maar daarmee zeg ik wel ja tegen mezelf.
@ SF, wat leuk dat jullie een boom gaan kopen! Wel een echte boom neem ik aan als ik het zo lees. En klinkt goed als je zegt dat je hem toch wel beetje mist :knipoog:
Sweety- Ratel
Marin schreef:Hihi ik heb net ook een leuk berichtje gehad op Knuz van een leuke jongen.
Altijd leuk toch om een berichtje te krijgen. Zeker als het een leuk berichtje is met een leuke jongen :knipoog:
Wel jammer dat hij jonger is dan waar je aan denkt. Maar misschien is hij wel erg volwassen.
Sweety- Ratel
Ik snap je gevoel wel hoor Sweety. Misschien ook omdat het voor jou als een definitief einde voelt als hij weet dat je aan het daten bent met een andere jongen? Ik heb een keer ergens gelezen dat een verbroken relatie echt helemaal klaar is wanneer een van de twee een nieuwe relatie krijgt, ik denk dat daar wel iets van waarheid inzit. Maar je hoeft je echt niet te verbergen, hij heeft de keuze gemaakt om de relatie te beeindigen, wat zou je dan moeten doen? Nog steeds thuis zitten huilen? Als hij anders zou doen als hij te horen krijgt dat jij date met iemand anders, tja dat is dan echt zijn probleem. Je hoeft helemaal niets uit te leggen en je hoort je geld gewoon nog steeds terug te krijgen. Je hoeft jezelf echt niet weg te cijferen, dat is heel moeilijk als je dat heel vaak doet, maar probeer gewoon bij jezelf te denken 'Wat wil IK nu eigenlijk ECHT op dit moment'? op zulke momenten. Je hebt in ieder geval alvast een goed voornemen voor 2011
Wij gaan inderdaad een echte kerstboom kopen, ik heb zelf geen kerstboom thuis maar ik vind het versieren en dat soort dingetjes echt heel leuk om te doen dus ik heb er echt zin in, ben ook wel blij dat hij een echte boom neemt want ik vind een fake kerstboom stiekem echt heel erg lelijk
Wij gaan inderdaad een echte kerstboom kopen, ik heb zelf geen kerstboom thuis maar ik vind het versieren en dat soort dingetjes echt heel leuk om te doen dus ik heb er echt zin in, ben ook wel blij dat hij een echte boom neemt want ik vind een fake kerstboom stiekem echt heel erg lelijk
Sugarfall- Kletskop
@ SF: leeeeeuk, misschien vind je hem idd wel iets leuker dan je wilt toegeven
@ Marin: goed bezig! Heb je al iets teruggestuurd? Hou ons op de hoogte!
@ Sweety: fijn dat je je er nu goed bij voelt, dat is toch het belangrijkste. En idd lekker aan jezelf gaan werken en zorgen dat je zelf eerst gelukkig bent; geluk moet niet afhangen van het wel of niet samen zijn met iemand.
@ Marin: goed bezig! Heb je al iets teruggestuurd? Hou ons op de hoogte!
@ Sweety: fijn dat je je er nu goed bij voelt, dat is toch het belangrijkste. En idd lekker aan jezelf gaan werken en zorgen dat je zelf eerst gelukkig bent; geluk moet niet afhangen van het wel of niet samen zijn met iemand.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss gaan de smsjes nog steeds heen en weer tussen jou en je date? Kan je nog wachten tot kerst?
Sugarfall- Kletskop
@ Sweety: Fijn dat je je er goed bij voelt en dat je nu duidelijkheid hebt voor jezelf.
@ Marin: Wat leuk, leuke berichtjes zijn altijd leuk en leeftijd zegt natuurlijk soms ook weer helemaal niks, het gaat meer om de manier van in het leven staan!
@SF: Oow dat is leuk, een kerstboom kopen! Hahaha ergens wel goed toch, dat je hem een beetje mist!
Ik heb zondag een vervolgdate! We gaan eten (bij hem of bij mij) en dan zien we wel!
@ Marin: Wat leuk, leuke berichtjes zijn altijd leuk en leeftijd zegt natuurlijk soms ook weer helemaal niks, het gaat meer om de manier van in het leven staan!
@SF: Oow dat is leuk, een kerstboom kopen! Hahaha ergens wel goed toch, dat je hem een beetje mist!
Ik heb zondag een vervolgdate! We gaan eten (bij hem of bij mij) en dan zien we wel!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Dubbel
Laatst aangepast door Sugarfall op di 14 dec 2010 - 0:03; in totaal 1 keer bewerkt
Sugarfall- Kletskop
Leuk dat je nog steeds aan het daten bent met hem Roze Roos! Veel plezier alvast zondag
Sugarfall- Kletskop
Sugarfall schreef:Bliss gaan de smsjes nog steeds heen en weer tussen jou en je date? Kan je nog wachten tot kerst?
Ja de smsjes gaan nog steeds over en weer. Zondag tijdens Boer zoekt vrouw helemaal, want we waren het allebei aan het kijken En sowieso sturen we elke avond voor het slapen gaan wel even een "slaap lekker"-sms of iets in die trant Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik tot kerst moet wachten en op zich gaat dat nu wel redelijk!
Ik ben benieuwd naar jouw kerstboomdate!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Zie je dat je wel blijft smsen Blissie!
Ja, die jongen en ik hebben nog een paar berichtjes heen en weer gestuurd en ik heb 'm intussen op Facebook. Hij klinkt heel erg leuk. Maar ik vind het wel echt heel erg jong, 22 jaar, gezien de gemiddelde leeftijd waar ik op val rond de 35 of hoger is.
Ja, die jongen en ik hebben nog een paar berichtjes heen en weer gestuurd en ik heb 'm intussen op Facebook. Hij klinkt heel erg leuk. Maar ik vind het wel echt heel erg jong, 22 jaar, gezien de gemiddelde leeftijd waar ik op val rond de 35 of hoger is.
Gast- Gast
Bliss schreef:Sugarfall schreef:Bliss gaan de smsjes nog steeds heen en weer tussen jou en je date? Kan je nog wachten tot kerst?
Ja de smsjes gaan nog steeds over en weer. Zondag tijdens Boer zoekt vrouw helemaal, want we waren het allebei aan het kijken En sowieso sturen we elke avond voor het slapen gaan wel even een "slaap lekker"-sms of iets in die trant Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik tot kerst moet wachten en op zich gaat dat nu wel redelijk!
Ik ben benieuwd naar jouw kerstboomdate!
Ooh goed dat jullie nog steeds veel smsen! Haha ik heb zondag ook gesmst tijdens Boer zoekt vrouw, hij kijkt het niet, maar ik zei dat hij heel even moest kijken voor die stem van die Boer die in Duitsland woont? Of bij Nijmegen.. Haha dat was wel even leuk.
Mijn date was heel leuk!! Ik vind het toch wel fijn om gewoon met hem te zijn. Hij zou eigenlijk vanavond nog komen eten maar hij moest werken dus dat is niet doorgegaan. Wel jammer maar hij zei dat hij nog even zou bellen vanavond dus dat is wel fijn.. Over 2 weken is het al zover, kerst en dan heb jij eindelijk je date!
Sugarfall- Kletskop
Klinkt leuk Marin! Misschien is hij wel heel volwassen voor zijn leeftijd?
ButterflyEffect- Prater
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: