Samsung Galaxy SIII - ervaringen?
+12
Zwerver
Shopaholic
kippiee
M@niek
Lenthe
dyingbride
Mida4you
Pannetoet
Arwyn
SuzieQ
Bubbelicious
Kerel
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Samsung Galaxy SIII - ervaringen?
Mijn HTC Desire Z is nu voor de derde keer in anderhalf jaar kapot. Hij zal ''t wel weer even doen, maar ja, met pensioen gaat ie binnenkort. Nu viel mijn oog op de Samsung Galaxy SIII. Technisch mooi, maar hij lijkt me zo onhandig in de hand liggen. En de batterij schijnt hongerig te zijn. Heeft iemand van jullie al ervaring met het toestel?
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Re: Samsung Galaxy SIII - ervaringen?
De Galaxy S die vreet in ieder geval wel batterijen! Die moet ik echt dagelijks opladen omdat hij het geen 24 uur trekt. Dus dat zal wel niet veranderd zijn
Bubbelicious- Prater
- Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb even naar de verschillen tussen de SII en de SIII gekeken, maar ik vind ze niet heel erg groot. De SIII is wel iets beter, maar ik vind hem echt te groot.
Ik heb zelf de SII en die werkt echt heel fijn. Veel geheugen, snelle processor, loopt nooit vast, heel mooie scherpe camera, hij kan echt tegen een stootje. Alleen ik vind hem ook best groot. Ben er nu wel aan gewend en het werkt natuurlijk wel fijn op zo'n groot scherm, maar de SIII is nog groter en dat vind ik net een halve tablet lijken.
Dus misschien is de SII wel een optie? Is ook meteen wat goedkoper dan de SIII.
Ik heb de mijne nu iets meer dan een jaar en wil binnenkort overstappen op een iphone 4S, maar wacht even tot de 5 er is zodat de 4S misschien wat goedkoper wordt.
Ik heb zelf de SII en die werkt echt heel fijn. Veel geheugen, snelle processor, loopt nooit vast, heel mooie scherpe camera, hij kan echt tegen een stootje. Alleen ik vind hem ook best groot. Ben er nu wel aan gewend en het werkt natuurlijk wel fijn op zo'n groot scherm, maar de SIII is nog groter en dat vind ik net een halve tablet lijken.
Dus misschien is de SII wel een optie? Is ook meteen wat goedkoper dan de SIII.
Ik heb de mijne nu iets meer dan een jaar en wil binnenkort overstappen op een iphone 4S, maar wacht even tot de 5 er is zodat de 4S misschien wat goedkoper wordt.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Ik wil graag de SIII, dus heb er ook al wat dingen over gezocht, maar over de batterij hoor ik juist positieve dingen (iig in vergelijking met mijn S). Bij de meesten gaat hij blijkbaar 2 dagen mee. Vind ik toch best netjes voor een smartphone.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Oh ja de batterij. Die van mijn SII gaat bij intensief gebruik mee van 7 uur 's ochtends tot ca 20.00 u 's avonds. Maar dan heb ik wel veel gewhatsappt, internet, spelletjes, enz. Als ik hem weinig gebruik (op vakantie bv, alleen een paar foto's gemaakt en 1 of 2 berichtjes per dag) dan gaat hij 2 dagen mee.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Ik ben bang dat het bij mij ook weer opladers thuis, in de auto en op het werk wordt. Welk toestel het ook wordt Ik neig sterk naar deze, maar inderdaad, dat ding is zo groot. Kan je die in je zak kwijt en hoe werk je er mee? Je hebt haast drie handen nodig
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
SuzieQ schreef:Oh ja de batterij. Die van mijn SII gaat bij intensief gebruik mee van 7 uur 's ochtends tot ca 20.00 u 's avonds. Maar dan heb ik wel veel gewhatsappt, internet, spelletjes, enz. Als ik hem weinig gebruik (op vakantie bv, alleen een paar foto's gemaakt en 1 of 2 berichtjes per dag) dan gaat hij 2 dagen mee.
Bij mij ook.
Ik heb hem nu paar maanden en ik kan er echt niet meer zonder.
Hij is echt wel met een hand te bedienen en in je broekzak voel je hem nog eens.
Gast- Gast
Een vriend van mijn vriend heeft de SIII trouwens en hij bevalt hem erg goed.
Formaat is hij snel aan gewend (had daarvoor een S) en past gewoon in z'n broekzak. De SIII is heel dun, waardoor je er in je broekzak blijkbaar niet eens zoveel last van hebt. Ik heb het zelf toen ook even geprobeerd en bij mij paste het ook en ik had er ook geen last van.
Die vriend is er alleen maar positief over! Oh, behalve het toetsenbord, die van de S vond hij fijner.
Formaat is hij snel aan gewend (had daarvoor een S) en past gewoon in z'n broekzak. De SIII is heel dun, waardoor je er in je broekzak blijkbaar niet eens zoveel last van hebt. Ik heb het zelf toen ook even geprobeerd en bij mij paste het ook en ik had er ook geen last van.
Die vriend is er alleen maar positief over! Oh, behalve het toetsenbord, die van de S vond hij fijner.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
SuzieQ schreef:Ik heb zelf de SII en die werkt echt heel fijn. Veel geheugen, snelle processor, loopt nooit vast, heel mooie scherpe camera, hij kan echt tegen een stootje. .
Mijn broertje heeft ook de 2 en die van hem loopt continue vast, gaat uit zichzelf uit en vervolgens weer aan.. en als hij hem zelf uit zet start hij zichzelf ook weer op.. Mijn zusje heeft de plus en die heeft precies hetzelfde probleem..
@ TS: Persoonlijk zou ik voor de Galaxy Advance gaan.. kleiner dan S3 en ook beter in de recensies (Bron: Kieskeurig)
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb de galaxy s 3 nu vanaf juni en bevalt super!! Batterij gaat zeker 2 dagen mee tenzij je er superveel mee intrenet, muziek luisterd enz
Scherm is lekker groot voor internetten ideaal en verder schepr beeld.
Hij is dun en lichtgewicht en tja de groote stoor me er niet aan. Als je ziet wat je er allemaal mee kan..
Kortom ik vind het echt een super telefoon en ben blij dat ik hem heb!
Scherm is lekker groot voor internetten ideaal en verder schepr beeld.
Hij is dun en lichtgewicht en tja de groote stoor me er niet aan. Als je ziet wat je er allemaal mee kan..
Kortom ik vind het echt een super telefoon en ben blij dat ik hem heb!
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Zo. Even weer dit topic omhoog halen
We zijn bijna 3 maand verder en er zullen vast meer meiden de S3 in gebruik hebben..en ik ben ook heel benieuwd naar jullie mening over de S3..
Kippiee? Bevalt ie nog steeds zo goed?
We zijn bijna 3 maand verder en er zullen vast meer meiden de S3 in gebruik hebben..en ik ben ook heel benieuwd naar jullie mening over de S3..
Pannetoet- Kletskop
Ik heb ook een s3. Ik heb hem nu een dikke maand maar ik kan er niet helemaal goed aan wennen. Ik vind hem te groot en ik heb vrij kleine handen. Vooral het typen vindt ik niet fijn. Verder is het wel een heel mooi toestel en maakt super foto's. Mijn accu gaat ongeveer 2 dagen mee. Hiervoor heb ik een s2 gehad. Voorlopig hou ik de s3 nog wel maar misschien dat ik mijn s3 weer ga ruilen met mijn man ( die heeft ook een s2 ) en die ligt mij veel beter in de hand
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik heb hem ook sinds een paar maanden. In het begin dacht ik wel, zo dat ding is groot, maar ja nu ben ik daar wel aan gewend. En tja, ik sleep altijd met een tas en verder stop ik hem wel eens in mijn jaszak, maar het lijkt mij niet lekker zitten in je broekzak.
Batterij laad ik dagelijks of om de dag op, ligt eraan wat ik er mee heb gedaan.
Batterij laad ik dagelijks of om de dag op, ligt eraan wat ik er mee heb gedaan.
dyingbride- Fluisteraar
- Aantal berichten : 63
Punten : 69
Registratiedatum : 19-11-10
Bubbelicious schreef:De Galaxy S die vreet in ieder geval wel batterijen! Die moet ik echt dagelijks opladen omdat hij het geen 24 uur trekt. Dus dat zal wel niet veranderd zijn
Heb je toevallig je gps en wifi altijd aanstaan? Dat vreet echt batterijen.
Ik vind de Galaxy sIII veel te groot. Voor hetzelfde geld heb je een iPhone, dan zou ik daarvoor kiezen!
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Ik heb ook de s3, bevalt echt super! Ik ben er ondertussen wel aan gewend dat ie een stuk groter is. De camera met HD kwailiteit is echt een dikke vette pluspunt! Oja en de batterij gaat bij ongeveer 2a 3 dagen mee.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Ik_zelf_87 schreef:Zo. Even weer dit topic omhoog halen
Jazeker!! Vind het echt een fijn toestel. Hij is wel wat groot maar vind ik juist wel fijn
En foto's super en werkt lekker snel. Kortom een top toestel:cheers:
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Gaat de batterij serieus 2 dagen mee? Ook als je de halve dag whats-appt en veel op internet zit?
Ufff..ik was vandaag bij de T-mobile in A.peldoorn..even de S3 aan een vriendin laten zien. Vraagt die verkoper 'Kan ik jullie helpen?' Dus ik zeg dat we even aan het kijken waren, knoopt hij een gesprek met ons aan en toen vroeg hij dus welke telefoon ik had omdat ik hem volgende maand kan verlengen.. Ik heel eerlijk 'Een iphone 4s' Nou toen kwam het! Ik was knettergek dat ik van een iphone naar een samsung ging want een iphone is de beste telefoon ever! En daar ga ik spijt van krijgen.. Ik zei dus 'Tja..als de iphone werkelijk zo goed is dan is muziek ook wel gratis en zijn álle apps ook gratis' Was hij even stil haha en toen begon hij weer met zijn pleidooi dat de iphone de beste is blablabla.. Oké ik heb zelf de 4s en die is fijn! Maar ik baal er zo van dat bijna alles geld kost en ik heb hiervoor altijd Android gehad.. maar goed even terzijde; ik vond hem bloedirritant, dat snappen jullie vast wel
Ufff..ik was vandaag bij de T-mobile in A.peldoorn..even de S3 aan een vriendin laten zien. Vraagt die verkoper 'Kan ik jullie helpen?' Dus ik zeg dat we even aan het kijken waren, knoopt hij een gesprek met ons aan en toen vroeg hij dus welke telefoon ik had omdat ik hem volgende maand kan verlengen.. Ik heel eerlijk 'Een iphone 4s' Nou toen kwam het! Ik was knettergek dat ik van een iphone naar een samsung ging want een iphone is de beste telefoon ever! En daar ga ik spijt van krijgen.. Ik zei dus 'Tja..als de iphone werkelijk zo goed is dan is muziek ook wel gratis en zijn álle apps ook gratis' Was hij even stil haha en toen begon hij weer met zijn pleidooi dat de iphone de beste is blablabla.. Oké ik heb zelf de 4s en die is fijn! Maar ik baal er zo van dat bijna alles geld kost en ik heb hiervoor altijd Android gehad.. maar goed even terzijde; ik vond hem bloedirritant, dat snappen jullie vast wel
Pannetoet- Kletskop
Ik heb de S3 nu een maand of 2 en ik ben er blij mee. Supergoede foto's, helder scherm etc. Hij is uiteraard groot, maar ik bewaar mijn telefoon toch niet in mijn broekzak, dus daar heb ik geen last van. De batterij gaat bij mij geen 2 dagen mee, maar ik ben dan ook erg actief met mijn telefoon. 24u lukt meestal wel, al heb ik dan mijn scherm wel op het zuinigst staan bijv.
Gast- Gast
De grootte maakt op zich niet heel veel uit..ik heb mijn telefoon of in de jaszak of in de tas of op tafel liggen :p
Maar wat ik mij wel afvraag: ik zit bij vodafone, in april loopt mijn abbo af maar als ik hem volgende maand verleng bij bijv. studentmobiel..nl (wel als provider vodafone) gaat hij dan ook echt pas in april in of zit ik dan 4maand met 2 abonnementen opgescheept? Want als ik hem via studentmobiel bestel moet ik 158,- bijbetalen...en via vodafone zelf moet ik dan 340,- bijbetalen. Hoe kan dit? Weet iemand dat?
Maar wat ik mij wel afvraag: ik zit bij vodafone, in april loopt mijn abbo af maar als ik hem volgende maand verleng bij bijv. studentmobiel..nl (wel als provider vodafone) gaat hij dan ook echt pas in april in of zit ik dan 4maand met 2 abonnementen opgescheept? Want als ik hem via studentmobiel bestel moet ik 158,- bijbetalen...en via vodafone zelf moet ik dan 340,- bijbetalen. Hoe kan dit? Weet iemand dat?
Pannetoet- Kletskop
Hebben jullie nog een tip mbt hoesjes voor de galaxy sIII.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ebay! Heb je hele leuke voor een paar euro!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Wat voor 1 hebben jullie?
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Mijn man heeft die en is er erg tevreden over.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik heb zo'n soft case en verder een beschermfolie voor erop.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Samsung galaxy SIII mini of de Samsung galaxy SII plus(2013)
» Samsung galaxy SIII
» Ervaringen Samsung galaxy note2
» samsung sIII of samsung note 2?
» Samsung galaxy.
» Samsung galaxy SIII
» Ervaringen Samsung galaxy note2
» samsung sIII of samsung note 2?
» Samsung galaxy.
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: