Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..

+67
mii_joyce
Sterrin_
CCC
Fortissimo
Sanne
Sam
Highway
Thunder
Stokstaartje
Chocoholic
Slakje
Suus
Supertalentje
Océane
Gympie
_Lana_
Minx
Verona
lente
Discordia
Mida4you
Arwyn
SoGood
Lumen
sonly
Lilou
Mermaid
Ooh La La!
Darius
Caramba
Elliot
Rush
Anousch91
vlinder-2011
Lonely Goatherd
Parisienne
Steep
Flower_L
Guus
Snoes
Twellie
Lousanne
Alex
studiebol
Parel
Rebecca
Makamba
Paper Crown
Marin
Atelier Madame
Lady1984
Silver
Lejow
slaatje
Stuiterbal
Bloempjuh23
PapillonRose
luenca
Ezzer
Susan
Aardbei
JD
Liz
Purpleflower
RYW
Jade
_Nina
71 plaatsers

Pagina 9 van 19 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 9 Empty Re: Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..

Bericht  Snoes ma 27 aug 2012 - 20:24

Ooh La La, dat zou ik ook erg vervelend vinden zeg, als ze dit zo vaak zeggen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 9 Empty Re: Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren..

Bericht  Lilou ma 27 aug 2012 - 21:00

Meld me! Al 1,5 jaar kriebels bij mij en mijn vriend, maar sinds begin dit jaar hoor je die eierstokken echt rammelen haha. We hadden er toen ook al voor willen gaan, toen vriend toch niet dat vaste contract kreeg waar we al een tijd op zitten te wachten. Komende maand moet duidelijk worden of hij die nu wel krijgt of op zoek moet naar een andere baan. Heel vervelend, vooral als dat het enige is wat je tegenhoudt. We hebben een lange relatie, een eigen huis met genoeg ruimte, we zijn er beiden echt klaar voor en financieel gaat het goed, spaargeld achter de hand. Ik hoop ontzettend hard dat het met dat werk goed komt, dan kunnen we er echt voor gaan. Vind dat wel een spannend vooruitzicht. Moet onder medische begeleiding, medicatie stoppen en over op nieuwe medicatie etc., maar het is niet anders en het komt vast goed.

Ooh La La; wat een vervelende opmerkingen van je (schoon)ouders! Mijn ouders zitten zelf nog in de jongere kinderen, dat is wel een beetje raar. Mijn vader roept dan ook wel eens dat hij echt nog te jong is om opa te worden, maar daar hebben we natuurlijk geen boodschap aan Wink. De rest van mijn familie hint al een tijdje naar trouwen en kindjes. Ze vinden het langzamerhand wel eens tijd worden! Wij ook! Dit weekend ook drie meisjes te logeren gehad, wel moe daarna maar wat geniet ik van die kinderstemmetjes in dit huis! Vriend plofte 's avonds met me op de bank en ik dacht dat hij met een zucht van verlichting zou zeggen hoe heerlijk rustig het weer in huis was. Het eerste wat hij zei is 'wat zou het fijn zijn, zo samen met een klein hummeltje erbij he' Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 9 2970661624 . Kortom: rammelend? JA! Maar nu moet dat werk nog even meewerken... (Zo niet dan ben ik bang dat het nog wat langer wachten zou worden Cry, vooral ik vind die stabiele financiële situatie wel belangrijk.)
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  RYW ma 27 aug 2012 - 22:32

Marin schreef:Hahahaha vraagt je kind later: "Waarom besloten jullie toen voor een kindje te gaan?"
Jij: "Nou, omdat we lekker recalcitrant waren"

Laughing

Dit zou ik totally kunnen zeggen Wink wat een rare opmerking van de schoonouders, zeg. Wat denken mensen daar toch altijd een mening over te hebben...

Ik moest wel lachen toen mijn schoonzusje zwanger was van hun eerste, 2 jaar geleden. Mijn moeder zei vrolijk tegen haar vriendin: ik word nog een keer oma! En die vriendin helemaal geschokt, dat ik nog een kindje ging krijgen terwijl ik niet eens samenwoonde blahblah. Het kwam blijkbaar niet in haar op dat mijn moeder nog een kind had (mijn broer) en dat die ook wel eens kinderen zou kunnen krijgen, hij was nota bene net een jaar getrouwd en dus gewoon samenwonend enzo, in veel betere gelegenheid om een kind te krijgen dan ik Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Ooh La La! di 28 aug 2012 - 3:19

Soms moet ik ook wel es lachen om de reactie van mijn (schoon)ouders.
Laatst hadden we een verjaardag bij mijn schoonouders en mijn ouders en de rest van mijn vriends familie waren er ook. Heel erg gezellig. Tot we het over kindjes kregen. Een oom van mijn vriend zit al vanaf dag 1: R, je hebt echt een leuke meid gevonden, zorg dat ze blijft! Wink En met Wink bedoelt ie dus kindjes. Zo ook tijdens die verjaardag.

In december hebben we met zijn familie altijd een familieweekend. Elk jaar vraagt ie; en, hebben we al nieuws Wink
Nu zei hij dus op die verjaardag (toen we zaten te denken waar we het dit jaar gaan houden): Het maakt me niet uit waar het is, als R en R maar kunnen aankondigen dat ze een kindje verwachten. Ik wacht al zo lang hahaha.
Nu is dit natuurlijk allemaal geouwehoer van hem, maar toch. Wel fijn dat er ook mensen binnen de familie zijn die er wel positief tegen aan kijken Wink

Denk gewoon dat onze ouders zich zorgen maken over hoe we het allemaal gaan financieren. Oke, we zitten nu nog met 2 huizen, maar ik ben nog niet zwanger en dan nog duurt het 9 maanden. En misschien speelt het wel mee dat onze ouders op 1 en 2 uur rijden van ons vandaan wonen... Ik weet het niet. Een echt antwoord krijg je er helaas niet op als je ze er direct naar vraagt.

Gelukkig zitten we samen thuis regelmatig te dagdromen en noemen we de namen wel af en toe om te wennen Embarassed

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Stokstaartje di 28 aug 2012 - 5:02

Ja mijn schoonouders en eigen ouders roepen ook weleens dat ze het nog lang niet willen, maar ik weet dat diep in hun hart ze het echt super leuk zouden vinden hihi.

@ Lilou: Ik duim voor je! Wanneer hoor je dat van het contract??
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Lilou di 28 aug 2012 - 10:07

Stokstaartje; komende maand moet de beslissing gemaakt worden, maar we zouden niet gek op staan te kijken als het echt op de laatste dag aan gaat komen Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 9 1371890812.
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Stokstaartje di 28 aug 2012 - 10:27

ja helaas is dat tegenwoordig geen uitzondering meer. Werkgevers willen je zo lang mogelijk gebruiken en hoe vroeger ze het zeggen hoe langer ze zonder personeel zitten als mensen zeggen: ow hoef ik niet weer te komen dan meld ik me gewoon ziek.

Nou zeg ik niet dat iedereen dit zegt, maar er zijn toch wel mensen die dit doen.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  sonly wo 29 aug 2012 - 0:02

Lilou schreef:
Vriend plofte 's avonds met me op de bank en ik dacht dat hij met een zucht van verlichting zou zeggen hoe heerlijk rustig het weer in huis was. Het eerste wat hij zei is 'wat zou het fijn zijn, zo samen met een klein hummeltje erbij he' Klapperende eierstokken, maar nog niet te realiseren.. - Pagina 9 2970661624

Wat vreselijk lief!!!

Hier ook wel rammelende eierstokken, vooral als ik leuke kinderen of babies zie. Maar ik heb geen eens een vriend en al had ik die, dan zou ik ook eerst klaar willen zijn met school en een beetje financiele stabiliteit willen.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  Lumen wo 29 aug 2012 - 0:29

Darius schreef:
Marin schreef:Ja dat zeg jij Wink Kijk naar het hoge gehalte tweelingen hier op 't forum. Maar een vijfling is nog niet voorgekomen nee Laughing

Vorige week zaterdag las ik de NRC, en bij de geboorteaankondigingen zag ik een advertentie staan van een man en een vrouw en vijf kinderen, en zij hadden een vijfling gekregen. Gezellige boel, 10 kinderen!

Dat verhaal blijkt verzonnen te zijn, volgens verschillende bronnen. Inmiddels heeft het NRC de geboorteaankondigingen van de website gehaald.
Lumen
Lumen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 78
Registratiedatum : 25-04-12

Bericht  Marin wo 29 aug 2012 - 0:30

Lumen schreef:
Darius schreef:
Marin schreef:Ja dat zeg jij Wink Kijk naar het hoge gehalte tweelingen hier op 't forum. Maar een vijfling is nog niet voorgekomen nee Laughing

Vorige week zaterdag las ik de NRC, en bij de geboorteaankondigingen zag ik een advertentie staan van een man en een vrouw en vijf kinderen, en zij hadden een vijfling gekregen. Gezellige boel, 10 kinderen!

Dat verhaal blijkt verzonnen te zijn, volgens verschillende bronnen. Inmiddels heeft het NRC de geboorteaankondigingen van de website gehaald.

Ik had speciaal nog de NRC van afgelopen zaterdag gekeken maar daar zag ik 't niet in. Maar was dus van de week er voor. Wat stom dat het verzonnen is. Waarom bedenk je dat en waarom wil je zo veel geld uitgeven aan een advertentie?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Stokstaartje wo 29 aug 2012 - 0:38

sommige mensen zijn aandachtgeil en ook negatieve aandacht is aandacht Wink
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Lumen wo 29 aug 2012 - 1:08

Marin schreef:
Lumen schreef:
Darius schreef:

Ik had speciaal nog de NRC van afgelopen zaterdag gekeken maar daar zag ik 't niet in. Maar was dus van de week er voor. Wat stom dat het verzonnen is. Waarom bedenk je dat en waarom wil je zo veel geld uitgeven aan een advertentie?

hier is er een stukje over geschreven (daar staan de namen ook in)

http://www.voornamelijk.nl/?p=8613
Lumen
Lumen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 78
Registratiedatum : 25-04-12

Bericht  Snoes wo 29 aug 2012 - 1:47

Wat stom zeg! Ze beseffen toch ook wel dat die leugen sowieso uitkomt?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Marin wo 29 aug 2012 - 1:53

Jemig wat stom!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Stokstaartje wo 29 aug 2012 - 3:39

whahaha +1
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Guus vr 31 aug 2012 - 3:41

Och ik heb er deze week echt heel veel last van! Zou echt heel graag voor een kindje gaan...

Heb heel toevallig ook m'n eisprong gead dus wie weet zijn het vruchtbaarheids hormonen silent

Ik heb trouwens elke maand echt veel pijn van m'n eisprong, best vervelend eigenlijk... Hou maar in m'n hoofd dat tegen die tijd dat het kan het hee handig is om te weten Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989

Bericht  Stokstaartje ma 3 sep 2012 - 20:09

hey meiden,

hoe gaat het met jullie. Het is al een tijdje rustig hier. Ik zag dat er een paar meiden waren in dit topic die toch hebben besloten om er voor te gaan. Hartstikke leuk! Ook dat mag hier vermeld worden hoor, dit is niet alleen een klaagtopic Razz ! Zijn er bij meer meiden nog dingen veranderd de laatste tijd?
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  RYW ma 3 sep 2012 - 20:33

Nog niet echt veranderd, maar ergens ook weer wel. Bitterzoet, eigenlijk, want mijn vriend gaat waarschijnlijk over een week of 2 naar de rechter stappen om via die weg een omgangsregeling op papier te krijgen. Hij gaat zijn ex nog een keertje de kans geven zijn zoontje bij hem te laten slapen (hij heeft aan al haar voorwaarden voldaan) en als ze weigert start hij de gang naar de rechter.

Heel verdrietig dat dit zo moet, maar we zijn er ook gewoon klaar mee. Dit moet iets gaan forceren zodat wij eindelijk door kunnen met ons leven samen.

En natuurlijk weer grote zwijmelmomenten... Vandaag is mijn vriend mee als begeleider op schoolreis van mijn oudste zoon. Hij is niet zijn echte vader, maar hij is door school gebombardeerd tot 'papa van Sam' en Sam was zo trots dat hij meeging! Zaten ze samen te zwaaien vanuit de bus, nou... Doe mij nog maar drie kinderen denk ik dan Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Stokstaartje ma 3 sep 2012 - 21:34

He bah wat vervelend dat het zo moet zeg. Maar denk dat je dit eigenlijk wel verwacht had aangezien haar stoornis? Hopelijk draait ze toch nog weer een beetje bij, maar eerlijk gezegd verzinnen borderliners altijd wel weer iets erbij waardoor je ineens niet meer aan de voorwaarden voldoet. confused

Ik heb zelf trekken van borderline gediagnosticeerd jaren geleden en ik kan wel zeggen dat ik soms al best flink manipulerend was en dan had ik het nog niet eens echt! Ik heb er met therapie een heleboel aangedaan, maar heeeel af en toe komt er nog weleens een tipje manipulatie naar boven, maar ik denk niet dat ik nog steeds gediagnosticeerd zal worden als trekken van borderline.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Silver di 4 sep 2012 - 22:57

RYW, wat jammer dat het zo allemaal moet, maar als het niet anders kan. Bedoel als er dan duidelijkheid is, hebben jullie ook eindelijk rust.. En kunnen jullie ook verder. Deze spanningen lijken mij ook zwaar vervelend, en daarbij het wantrouwen wat er nog bij komt kijken.

Stokstaartje, wat is jou reden dat jullie moeten "wachten"? Of heb ik het over het hoofd gelezen?

Hier zijn de kriebels weer wat sterker dan eerst, vriendin van mij is zaterdag bevallen van een dochtertje, we zijn er nog niet geweest, maar kan niet wachten de kleine meid te zien, vrijdag gaan we erheen Very Happy . Van de week hadden mijn vriend en ik het erover dat we toch wel heel graag ook willen, maar gewoon toch (verstandig) moeten afwachten. Een collega van mij is aan het solliciteren ergens anders, dus ik zit nu op haar uren te azen. Yes Nu maar hopen dat zij die baan krijgt, en ik haar uren kan krijgen. Dan hebben we weer een stukje (financiële) zekerheid.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Stokstaartje wo 5 sep 2012 - 0:11

Silver dat zou mooi zijn als je die extra uren krijgt! Ik kan me voorstellen dat de kriebels nu heftiger zijn. Extra knap dus om niet aan je gevoel toe te geven op dit moment Yes

Mijn vriend en ik wonen in een jongerenwoning. Voor 1 persoon is dat heel mooi, 2 wat krapjes en laat staan met een baby er bij. Kindje zal dan geen eigen slaapkamer hebben wat ik wel een vereiste vind. Daarnaast hebben we nog geen financiële zekerheid. Mijn vriend is net afgestudeerd en heeft nog geen baan en ik heb een oproepcontract. Ik ben druk aan het solliciteren en hij ook maar het lukt gewoon nog niet. Daarnaast wil mijn vriend ook nog graag eerst trouwen voor we aan kinderen beginnen. Van mij mag het ook andersom, lijkt met wel leuk je kindjes als bruidskindjes.
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Silver wo 5 sep 2012 - 0:33

Ik wou ook altijd eerst graag trouwen, maar nu wil ik toch liever eerst kindjes, en dan als dat achter de rug is en hun idd op een leuke leeftijd zijn dan trouwen. De liefde zit er wel, de gebondenheid nog niet, maar dat kan later ook nog wel. smile En ja je hebt dan alleen met de kindjes wat meer te regelen op papier omdat je niet getrouwd bent.

Stokstaartje, begrijpelijke maar ook een moeilijke keuze om dan alsnog te wachten. Een vriendin van mij heeft dus ook zo'n woning en ja die bevalt toch echt in dec al van hun eerste kindje. Het kindje heeft geen eigen slaapkamer, komt in een soort van "nisje" in de woonkamer afgeschermd met kamerschermen. Maar echt ideaal zal het niet zijn. Denk je dat het dan nog lang zal duren? Je durft het gewoon niet aan met een 0uren contract? Of wil je sowieso (net als ik) eerst gewoon die financiële zekerheid?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Stokstaartje wo 5 sep 2012 - 6:37

ik ben degen die het geld verdient dus als ik zwanger raak zal ik misschien minder kunnen werken en als ik pech heb ik een later stadium van de zwangerschap helemaal niet meer. Dus dan komt er minder tot geen geld binnen. Dus dat vind ik echt te riskant. Als mijn vriend een baan heeft wordt het al een ander verhaal, maar ik vind ook dat ik mijn kindje op dit moment niet zou kunnen bieden wat ik vind dat hij/zij verdient. Zelf heb ik meegemaakt hoe het is als er geldzorgen zijn en daar wil ik mijn kindje niet meer belasten. Niet bij voorbaat al. Als het plotseling gebeurt dan heb je geen keus, shit happens, maar wil het niet op de spits drijven.

Als het nu onverwachts gebeurt dan redden we het vast wel, maar liever niet. Wij zouden dan het achterkamertje in kunnen delen en idd afschermen met van die kamerschermen maar ik zou er niet bewust voor kiezen. Was het van jou vriendin onverwachts of was het een bewuste keuzen?
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 6:40

Stokstaartje schreef:ik ben degen die het geld verdient dus als ik zwanger raak zal ik misschien minder kunnen werken en als ik pech heb ik een later stadium van de zwangerschap helemaal niet meer. Dus dan komt er minder tot geen geld binnen. Dus dat vind ik echt te riskant. Als mijn vriend een baan heeft wordt het al een ander verhaal, maar ik vind ook dat ik mijn kindje op dit moment niet zou kunnen bieden wat ik vind dat hij/zij verdient. Zelf heb ik meegemaakt hoe het is als er geldzorgen zijn en daar wil ik mijn kindje niet meer belasten. Niet bij voorbaat al. Als het plotseling gebeurt dan heb je geen keus, shit happens, maar wil het niet op de spits drijven.

Als het nu onverwachts gebeurt dan redden we het vast wel, maar liever niet. Wij zouden dan het achterkamertje in kunnen delen en idd afschermen met van die kamerschermen maar ik zou er niet bewust voor kiezen. Was het van jou vriendin onverwachts of was het een bewuste keuzen?

bedoel je ziekte door zwangerschap? in dat geval krijg je 100% van je loon hoor!

Gast
Gast

Bericht  Steep wo 5 sep 2012 - 6:46

Rejoy. schreef:
Stokstaartje schreef:ik ben degen die het geld verdient dus als ik zwanger raak zal ik misschien minder kunnen werken en als ik pech heb ik een later stadium van de zwangerschap helemaal niet meer. Dus dan komt er minder tot geen geld binnen. Dus dat vind ik echt te riskant. Als mijn vriend een baan heeft wordt het al een ander verhaal, maar ik vind ook dat ik mijn kindje op dit moment niet zou kunnen bieden wat ik vind dat hij/zij verdient. Zelf heb ik meegemaakt hoe het is als er geldzorgen zijn en daar wil ik mijn kindje niet meer belasten. Niet bij voorbaat al. Als het plotseling gebeurt dan heb je geen keus, shit happens, maar wil het niet op de spits drijven.

bedoel je ziekte door zwangerschap? in dat geval krijg je 100% van je loon hoor!

Ook als je een oproepcontract hebt? Dan heb je geen vaste uren lijkt me?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 19 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: