Valdispert
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Valdispert
Heeft iemand hier wel eens gebruik gemaakt van valdispert kids? Wat waren jou ervaringen?
Mijn dochter slaapt erg slecht. Wordt heel vaak huilend wakker 's avonds en 's nachts. Ik kan echt aan haar merken dat ze het heel vervelend vind. Nou zat ik eraan te denken om dit te gaan gebruiken, maar ben benieuwd naar ervaringen.
Want heel eerlijk voor mezelf zou ik het ook prettig vinden als ze beter zou gaan slapen. Ik trek dit niet zo heel lang meer, en zeker niet als ik over 2 maanden stage moet gaan lopen.
Mijn dochter slaapt erg slecht. Wordt heel vaak huilend wakker 's avonds en 's nachts. Ik kan echt aan haar merken dat ze het heel vervelend vind. Nou zat ik eraan te denken om dit te gaan gebruiken, maar ben benieuwd naar ervaringen.
Want heel eerlijk voor mezelf zou ik het ook prettig vinden als ze beter zou gaan slapen. Ik trek dit niet zo heel lang meer, en zeker niet als ik over 2 maanden stage moet gaan lopen.
missy.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10
Re: Valdispert
Ik zou zelf niet zomaar gaan experimenteren, maar even langs de huisarts gaan.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet niet wat het is maar ik zou zelf niet zomaar wat gaan gebruiken. Wij hebben ook een periode gehad dat het drama was 's avonds en in de nacht. De kinderarts gaf toen aan wel wat te kunnen geven maar liever niet deed. Een slaapmiddel vergroot bij die kleintjes de kans op wiegedood. Nou dan liever een periode slechter slapen als da er iets gebeurt.
Gast- Gast
@Wennes, ik wou ook even overleggen met het cb maar was gewoon benieuwd naar ervaringen.
@Lotje. Mijn dochter heeft al vanaf dag 1 slecht geslapen, het is dus niet een fase. Valdispert is een homeopatisch middel dat vanaf 1 jaar gebruikt kan worden. Maar idd liever slecht slapen dan dat er iets gebeurt. Ik wou sowieso even overleggen met het cb.
@Lotje. Mijn dochter heeft al vanaf dag 1 slecht geslapen, het is dus niet een fase. Valdispert is een homeopatisch middel dat vanaf 1 jaar gebruikt kan worden. Maar idd liever slecht slapen dan dat er iets gebeurt. Ik wou sowieso even overleggen met het cb.
missy.- Fluisteraar
Oh zo, ik dacht dat de kinderarts toen tegen mij zei dat homeopatisch geen probleem was om te gebruiken. Ik zou het idd even overleggen. Wat vervelend dat ze altijd al zo slecht slaapt zeg. Die weken dat het hier zo was, was echt verschrikkelijk.
Gast- Gast
Ik ken het niet. Ik ga eens opzoeken wat het precies is. Misschien is het ook wel iets voor m'n dochter.
Ik ben trouwens onlangs met haar bij de HA geweest vanwege haar slaapgedrag, de huisarts was er niet voor om medicijnen oid te geven. Wij moeten nu een slaapdagboek bij gaan houden en over 2 weken weer terug om het met hem te bespreken.
Ik ben trouwens onlangs met haar bij de HA geweest vanwege haar slaapgedrag, de huisarts was er niet voor om medicijnen oid te geven. Wij moeten nu een slaapdagboek bij gaan houden en over 2 weken weer terug om het met hem te bespreken.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Hier ook al maanden een dramaslaapster.. Maar zoiets durf ik niet aan op eigen houtje, maar wellicht met overleg wel.
Linda: Jullie HA probeert iets te betekenen op het gebied van de slaapproblemen? Want ik heb het hier laatst aangekaart toen ik er toch moest zijn en toen werd er gezegd dat ik voor dat soort dingen bij het CB moet zijn. En laat ik dat nu net niet willen, aangezien ik al weet wat ze daar gaan zeggen (laten huilen)
Linda: Jullie HA probeert iets te betekenen op het gebied van de slaapproblemen? Want ik heb het hier laatst aangekaart toen ik er toch moest zijn en toen werd er gezegd dat ik voor dat soort dingen bij het CB moet zijn. En laat ik dat nu net niet willen, aangezien ik al weet wat ze daar gaan zeggen (laten huilen)
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Hier ook al maanden een dramaslaapster.. Maar zoiets durf ik niet aan op eigen houtje, maar wellicht met overleg wel.
Oh, dat is jammer zeg, dat je huisarts zo reageerde!
Ik was ook helemaal verbaasd om mijn huisarts. Wij zitten bij zo'n praktijk en dan heb je iedere keer een andere HA. Ik had het al eens eerder met een andere HA besproken en die begon ook over laten huilen en slaaptraining enzo. Dus ik was al helemaal voorbereid om de strijd aan te gaan, maar dat was helemaal niet nodig. Hij was het helemaal met me eens. Zo fijn om eens een professioneel iemand te spreken die daar ook achter staat. Was echt een prettig gesprek!
Het cb is echt hopeloos, daar begin ik niet eens meer over haar slaapgedrag..
Linda- Ratel
Hier zeggen ze op het cb precies het zelfde. Ben laatst bij een inval arts geweest en die gaf mij het gevoel dat ik een slechte moeder ben omdat ik mijn kind niet laat huilen.
Hier is nog een linkje naar de website:
http://www.valdispert.nl/nl/valdispert-assortiment/speciaal-voor-kids/kids-rust.aspx
http://www.valdispert.nl/nl/valdispert-assortiment/speciaal-voor-kids/kids-rust.aspx
missy.- Fluisteraar
missy. schreef:Hier zeggen ze op het cb precies het zelfde. Ben laatst bij een inval arts geweest en die gaf mij het gevoel dat ik een slechte moeder ben omdat ik mijn kind niet laat huilen.
Dank je! Ik zal de link eens bekijken.
Aparte beredenering van die arts...
Als laten huilen niet bij jouw aanpak past, dan moet je het niet doen. En dat maakt je al helemaal geen slechte moeder!
Linda- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: