Haak en brei topic ;)
+40
Vino
Marcellah89
Cheesegirl
Serena
MamaDaan
VeryCherry
applestar
Blue flower
Rush
Sweet33
SarahKey
TukTuk
Petteflet
Viva
liesje
Tazz
Twellie
Minx
meisje
Bimbam
CCC
LaBird
Angela_1986
Pompoen
Mida4you
Filoria
Jules
Lejow
Cow
Mermaid
GreenGrass
Didi
Antibes
Clapperdie
Theezakje13
Ibbeltje
vlinder-19
Dennenappel
Niekske
Happinaz
44 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Haak en brei topic ;)
Ik hield eerst de opdrachten een beetje af, omdat ik dacht dat het snel ging vervelen als iets af ''moet''. Maar heb nu 1 opdracht gedaan en ben met 1 bezig en denk alleen maar ik wil meer! Dus hopelijk volgen ook hier meer opdrachten!
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Bij deze heb ik denk ik een steek te weinig per toer.... Ach volgende keer beter!!
dodo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 26
Punten : 26
Registratiedatum : 15-11-11
Haak je er 1 extra in een vaste, zit je weer op het goede aantal steken. 1 meerdering valt niet op.dodo schreef:Bij deze heb ik denk ik een steek te weinig per toer.... Ach volgende keer beter!!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Dat ik daar nog niet opgekomen ben!!
Jammer dat Ravely in het Engels is, dat is mijn struikelblok altijd al geweest op school. Maar wie weet, is het veelal dezelfde termen? Want dat maakt het lezen op den duur makkelijker.
Jammer dat Ravely in het Engels is, dat is mijn struikelblok altijd al geweest op school. Maar wie weet, is het veelal dezelfde termen? Want dat maakt het lezen op den duur makkelijker.
dodo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 26
Punten : 26
Registratiedatum : 15-11-11
Ja een Engels patroon lezen is net als Nederlands, een V (vaste) is bijv. SC (single crochet) maar zo`n vertaal tabel kan je wel vinden op internet en dan kan je het gewoon haken. Ik denk nu Engels als ik haak, haha!dodo schreef: Dat ik daar nog niet opgekomen ben!!
Het is heel makkelijk te volgen hoor. De website ook gewoon. Je hoeft er echt geen master Engels voor te hebben. Wanneer je een patroon zoekt moet je alleen het engelse woord weten van wat je zoekt, maar ook dat lijkt me geen probleem met Google bij de hand (of dit forum )
Rush- Lady Post-a-lot
ik heb nu het breien onder de knie, maar eigenlijk wil ik ook gaan haken. maar dat heb ik nog nooit gedaan! haken gaat toch veel sneller? ik wil namelijk wat kleine meubels die ik heb , gehaakte wol omheen doen klinkt echt vaag zo waar kan ik niet al te dure haak en wol garen kopen? en is het makkelijk om te leren?
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Shygirl87: Je kan ip met de meeste wol wel haken, als je meubels wilt omhaken zou ik grove wol kopen met een dikke naald 8a10 of misschien nog groter. Je kan ook zpaghetti (of de goedkopere namaak) gebruiken, bij zo'n rol zit vaak ook een haaknaald. Het is wel zwaarder haken en zeker als je grote lappen maakt. Voor te beginnen zou ik in ieder geval geen haaknaalden bij de wibra kopen, daar zitten haakjes aan en kun je niet mee haken!
MamaDaan- Fluisteraar
Zo hehe, eindelijk een poot van mijn kikker af! Ik kan meteen merken dat ik nu door 2 lusjes haak, het werk is veel steviger. Als deze kikker af is, dan bestaat alle onderdelen uit verschillende manieren van haken haha! Maar goed, nu heb ik echt onder de knie hoe het moet dus mijn volgend project zal beter zijn.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Cheesegirl: Zo waren mijn eerste projecten ook, het wordt steeds beter, en gaat steeds sneller en makkelijker! Ben wel heel benieuwd naar het eindresultaat van de kikker. Ik vind als het zelfgemaakt is al snel mooi, alleen al omdat je weet hoeveel moeite iemand ervoor heeft gedaan!
MamaDaan- Fluisteraar
Had net nog even 2 bolletjes katoen gekocht. Dat haakt toch wel een stuk lekkerder hoor. Ik heb alleen het idee dat mijn werk er nog steeds anders uitziet dan bij jullie. Jammer dat ik niet bij iemand in de buurt woon die misschien even kon kijken.
Cheesegirl- Ratel
Waar woon je dan cheesegirl?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
*
Laatst aangepast door Cheesegirl op do 15 nov 2012 - 1:26; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl- Ratel
*
Laatst aangepast door VeryCherry op do 15 nov 2012 - 1:28; in totaal 1 keer bewerkt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Dat valt inderdaad mee. Ik haal het ook weg hoor!
Cheesegirl- Ratel
Via de foto is het zo lastig zien wat ik precies bedoel. Het lijkt alsof bij jullie echt de ronde toeren duidelijk naar voren komen, bij mij niet echt.
Cheesegirl- Ratel
Cheese show nog eens een foto van je werk dan?
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=36260
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=36260
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: