Haak en brei topic ;)
+40
Vino
Marcellah89
Cheesegirl
Serena
MamaDaan
VeryCherry
applestar
Blue flower
Rush
Sweet33
SarahKey
TukTuk
Petteflet
Viva
liesje
Tazz
Twellie
Minx
meisje
Bimbam
CCC
LaBird
Angela_1986
Pompoen
Mida4you
Filoria
Jules
Lejow
Cow
Mermaid
GreenGrass
Didi
Antibes
Clapperdie
Theezakje13
Ibbeltje
vlinder-19
Dennenappel
Niekske
Happinaz
44 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: Haak en brei topic ;)
Joh, dat maakt toch niet uit. Gewoon plaatsen!!SarahKey schreef:wow rush! Prachtig weer. Ik wou een foto maken van mijn bloemetje maar die lijkt nu nergens op vergeleken met jou creaties haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Christel Krukkert, uit een boekje van haar.applestar schreef:Ohhh wat is tie leuk geworden Rush!
Waar heb je dat patroon vandaan?
Moosje is een poes toch?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush- Lady Post-a-lot
Wat 'n schattige slofjes!
Moosje is inderdaad een poes, bladerde vanmiddag door het boekje dat ik vrijdag heb gekocht en daar staat ie in
Nou, nog 'n half gewei van Rudolf en dan kan ik 'm in elkaar gaan zetten. Was vanmorgen nog van plan om dat vandaag klaar te hebben maar ik weet niet of dat gaat lukken...
Er staat trouwens in dat boekje dat je ca. 30 gram bruin nodig hebt, nou had ik voor de zekerheid een nieuw bolletje van 50 gram gepakt omdat ik niet kon inschatten of m'n oude bolletje net iets meer of net iets minder dan de helft was en het was een ander verfbadnummer. Heb ik gewoon dat hele nieuwe bolletje opgehaakt... Er is nog een stukje draad van 1.25 meter over.
Moosje is inderdaad een poes, bladerde vanmiddag door het boekje dat ik vrijdag heb gekocht en daar staat ie in
Nou, nog 'n half gewei van Rudolf en dan kan ik 'm in elkaar gaan zetten. Was vanmorgen nog van plan om dat vandaag klaar te hebben maar ik weet niet of dat gaat lukken...
Er staat trouwens in dat boekje dat je ca. 30 gram bruin nodig hebt, nou had ik voor de zekerheid een nieuw bolletje van 50 gram gepakt omdat ik niet kon inschatten of m'n oude bolletje net iets meer of net iets minder dan de helft was en het was een ander verfbadnummer. Heb ik gewoon dat hele nieuwe bolletje opgehaakt... Er is nog een stukje draad van 1.25 meter over.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Dat met dat garen herken ik, ben nu ollie de schildpad aan het maken, staat er bij de benodigdheden 30gram geel, nou, heb 1,5 bolletje nodig gehad, en het ''restje"groen was ook een halve bol! Gelukkig had ik nog genoeg ''restjes''!
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
MamaDaan schreef:Dat met dat garen herken ik, ben nu ollie de schildpad aan het maken, staat er bij de benodigdheden 30gram geel, nou, heb 1,5 bolletje nodig gehad, en het ''restje"groen was ook een halve bol! Gelukkig had ik nog genoeg ''restjes''!
Raar toch?! Het was me nog nooit zo opgevallen maar dit vond ik wel erg veel verschil, ik heb gewoon 20 gram meer gebruikt dan aangegeven staat En een half bolletje is ook niet wat je noemt een 'restje'... Gelukkig had je nog genoeg 'restjes'!
Jullie hebben mij aangestoken met het haken
Ik heb nu een pen 3,5 gekocht en een paar bolletjes van katia capri.
Heb alleen het idee dat dit heel erg dun garen is. Ik zie de steken helemaal niet meer zitten na het haken van een lossen ketting.
http://www.dewolfabriek.nl/category/111/Katia-Capri-%283---3-1/2-mm%29
Dit is het katoen dat ik gebruik. kennen jullie het? En gebruiken jullie dikkere katoen?
Ik heb nu een pen 3,5 gekocht en een paar bolletjes van katia capri.
Heb alleen het idee dat dit heel erg dun garen is. Ik zie de steken helemaal niet meer zitten na het haken van een lossen ketting.
http://www.dewolfabriek.nl/category/111/Katia-Capri-%283---3-1/2-mm%29
Dit is het katoen dat ik gebruik. kennen jullie het? En gebruiken jullie dikkere katoen?
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Leuk dat je door ons aangestoken bent Marcellah!
Ik heb het garen wel eens gezien maar heb er nog nooit mee gewerkt. Volgens de beschrijving op de site zou het geschikt zijn voor haaknaald 3 / 3,5 dus het moet kunnen. Het ziet er ook wel qua dikte uit als het katoen dat ik gebruik! Maar als je de steken niet ziet, haak je dan niet te strak?
Ik heb het garen wel eens gezien maar heb er nog nooit mee gewerkt. Volgens de beschrijving op de site zou het geschikt zijn voor haaknaald 3 / 3,5 dus het moet kunnen. Het ziet er ook wel qua dikte uit als het katoen dat ik gebruik! Maar als je de steken niet ziet, haak je dan niet te strak?
Katia Capri is net als Catania en Phil3 geloof ik. Meer geschikt voor naald 2,5 tot 3 voor knuffels en granny's kan 3,5 prima heb ik hier gelezen.
Ik snap geloof ik niet zo goed wat je bedoeld met dat je geen steken meer ziet.
Ik snap geloof ik niet zo goed wat je bedoeld met dat je geen steken meer ziet.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik wil ook weer haken, maar ik ben m'n haaknaald kwijt.... En ik ben zo verschrikkelijk jaloers op de knuffels van Rush, zo goed kan ik er echt niet...
Gast- Gast
Nou, ik ga mijn Bambi zo in elkaar zetten, is er dit weekend niet van gekomen, whahaha. Zo duren projecten wel lang zeg
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hah, wat lief! Je leert echt met de tijd! Ik leer ook nog steeds, echt!Maple schreef:Ik wil ook weer haken, maar ik ben m'n haaknaald kwijt.... En ik ben zo verschrikkelijk jaloers op de knuffels van Rush, zo goed kan ik er echt niet...
Rush- Lady Post-a-lot
Zo, nog even een foto van beide slofjes die ik gisteren heb gemaakt!
Rush- Lady Post-a-lot
Neeee, heel simpel! Het patroon is wel een betaald patroonPluto schreef:oh wat mooi Rush!! Zijn ze erg moeilijk om te maken?
Rush- Lady Post-a-lot
Ik ben verliefd! Waar haak je mee? Welke garen? Ik heb van de wibra dat gemerceriseerde katoen. En ik heb gewoon wol
Gast- Gast
Ik haak de slofjes met naald 3,5 en Drops Paris katoen. Je kan ze ook met ieder ander garen haken hoor, dat is geen probleem!
Rush- Lady Post-a-lot
Zoooo schattig Rush
Ik denk inderdaad dat ik te strak heb gehaakt. Ik heb het nu een keer losser gedaan en dan zie ik het beter!
Ik denk dat ik zo nog wel even dikker katoen ga halen. Ik moet er nog handigheid in krijgen en dan is dikker katoen makkelijker om te zien denk ik.
Ik denk dat ik zo nog wel even dikker katoen ga halen. Ik moet er nog handigheid in krijgen en dan is dikker katoen makkelijker om te zien denk ik.
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Marcellah89: Dat ziet er uit als prima haakkatoen hoor! Met oefenen vond ik ook wel fijn om de goedkope acryl van bv wibra te haken, dat kan volgens mij ook prima met naald 3,5.
Rush: Die slofjes zijn echt leuk, jammer dat ik geen dochtertje heb haha, dan had ik mooi een reden om slofjes te haken!
Ik heb de afgelopen week maar eens wat projecten afgemaakt!
Muis voor vriend:
Schildpad met ''restjes'' garen (is kraamcadeau), vind hem alleen zo kaal van de voorkant gezien, maar weet niet hoe dat op kan lossen:
Rush: Die slofjes zijn echt leuk, jammer dat ik geen dochtertje heb haha, dan had ik mooi een reden om slofjes te haken!
Ik heb de afgelopen week maar eens wat projecten afgemaakt!
Muis voor vriend:
Schildpad met ''restjes'' garen (is kraamcadeau), vind hem alleen zo kaal van de voorkant gezien, maar weet niet hoe dat op kan lossen:
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Je kan met lichtgroen een rondje op z`n buik haken?
MamaDaan er zijn ook hele stoere jongens slofjes hoor! Zal zo een foto plaatsen!
MamaDaan er zijn ook hele stoere jongens slofjes hoor! Zal zo een foto plaatsen!
Rush- Lady Post-a-lot
Jongens slofjes!
Ik ga een paar haken in Petrol, met houten knoopjes!
Rush- Lady Post-a-lot
Oh voor jongens kun je echt waanzinnig leuke dingen haken hoor
Rush schreef:
Jongens slofjes!
Ik ga een paar haken in Petrol, met houten knoopjes!
Zooooooooo leuk!!! Maak je die ook op bestelling?
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Ja Blue Flower, natuurlijk . Maar ik zie dat jullie zoontje al 1+ is? Deze slofjes zijn wel echt voor pas geboren tot ongeveer 6 - 8 maand. Of is het voor de buik-baby? Dan heb ik niets gezegd
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
Pagina 35 van 40
Permissies van dit forum: