Haak en brei topic ;)
+40
Vino
Marcellah89
Cheesegirl
Serena
MamaDaan
VeryCherry
applestar
Blue flower
Rush
Sweet33
SarahKey
TukTuk
Petteflet
Viva
liesje
Tazz
Twellie
Minx
meisje
Bimbam
CCC
LaBird
Angela_1986
Pompoen
Mida4you
Filoria
Jules
Lejow
Cow
Mermaid
GreenGrass
Didi
Antibes
Clapperdie
Theezakje13
Ibbeltje
vlinder-19
Dennenappel
Niekske
Happinaz
44 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Haak en brei topic ;)
Ik heb dat nog nooit in het echt gezien haha. Maar zou ook totaal niet weten wat ik er mee maken moet!VeryCherry schreef:Dit is mijn favo regenboogkatoen
Er is nog zoiets, maar dan met pasteltinten, maar die heb ik nooit meer kunnen vinden. Heb er gelukkig nog 1 bolletje van
Vandaar, dat ik jou ook mijn andere bolletje afgestaan heb haha. Heb je'm al? Of misschien komtie morgen wel!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
VeryCherry schreef:Pompoen schreef:Nou ik ben bij die wolwinkel geweest waar ze de wol op kleur sorteren maar helaas, geen regenboogkatoen. Mur heeft het ook niet, wel andere katoen met kleurverloop maar dan meer in 1 kleurstelling. Had jij nog gekeken in die winkel bij jullie VC?
Nee, ben er nog niet aan toe gekomen, sorry.
Geeft niet hoor, dacht ook wel dat je dat dan wel zou zeggen . Maar krijg van die mooie katoentjes altijd zo'n zin om te haken haha!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Die is ook mooi Pompoen!! Hij lijkt er een beetje op, maar die ik bedoel heb ik ook voor de vleugeltjes van dan zeepaardje gebruikt. Ik weet alleen nog dat het van het merk Online is, maar ik kan het nergens nergens nergens meer vinden
Ik heb je pakketje nog niet ontvangen Rush, zal vast morgen komen
En die regenboogkatoen is waanzinnig handig voor de kameleon, hoef je niet van kleur te wisselen, whahaha.
Ik heb je pakketje nog niet ontvangen Rush, zal vast morgen komen
En die regenboogkatoen is waanzinnig handig voor de kameleon, hoef je niet van kleur te wisselen, whahaha.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Die kost maar 2,50 in deze webwinkel VC: http://www.liques-handmade.nl/index.php?-rio-katoen-multicolor,52
Ik zag later inderdaad ook toen ik nog een keer keek dat ie veel geliger is dan wat jij bedoeld. Want ik weet wel welke dat is idd, ik heb je die vaker zien gebruiken.
Ik zag later inderdaad ook toen ik nog een keer keek dat ie veel geliger is dan wat jij bedoeld. Want ik weet wel welke dat is idd, ik heb je die vaker zien gebruiken.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik heb bij boekenvoordeel zo'n combiboekje van Christel Krukkert gekocht, 'Gehaakte dierenvriendjes'. Twee patroontjes staan ook al in een ander boekje dat ik laatst bij Kruidvat heb gekocht maar hé voor € 7,99 kon ik 'm toch niet laten liggen
Hier staan die giraffe en zebra ook in, die jij laatst hebt gehaakt Rush en die wil ook graag een keertje haken. Het zeepaardje van VC staat er ook in.
Echt, waar ga ik de tijd vandaan halen om uit alle boekjes wat te gaan haken?!
Hier staan die giraffe en zebra ook in, die jij laatst hebt gehaakt Rush en die wil ook graag een keertje haken. Het zeepaardje van VC staat er ook in.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Whahahaha, daar loop ik ook tegenaan hoor. Dat ik zoveel heb om te haken, dat ik niet meer weet waar ik mee moet beginnen.
Mijn Bambi is nog niet klaar, ik was niet tevreden, dus ben opnieuw met de achterpootjes begonnen Moet wel voorzichtig doen met haken, heb vanmiddag mijn vinger verbrand en de haaknaald komt er nu constant tegen aan.
Mijn Bambi is nog niet klaar, ik was niet tevreden, dus ben opnieuw met de achterpootjes begonnen Moet wel voorzichtig doen met haken, heb vanmiddag mijn vinger verbrand en de haaknaald komt er nu constant tegen aan.
Hahaha, herkenbaar! Zeker met al die (geweldig leuke) opdrachten die ik allemaal nog 'moet' doen!Angela_1986 schreef:
Maar december hou ik voor mezelf. Dus ik wil ik november keihard gaan haken! Morgen kan ik lekker de hele dag haken!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hahaha, herkenbaar! Zeker met al die (geweldig leuke) opdrachten die ik allemaal nog 'moet' doen!Angela_1986 schreef:
Maar december hou ik voor mezelf. Dus ik wil ik november keihard gaan haken! Morgen kan ik lekker de hele dag haken!
Haha ja en dan sta ik met zo'n boekje in m'n hand en dan *zucht* 'Ik heb nog genoeg dingen die ik kan haken, ik heb al zoveel boekjes, waar ga ik de tijd vandaan halen?!', het schiet allemaal door m'n hoofd maar dan denk ik 'Boeien! Ik wil deze ook hebben, hebben, hebben!' En voila, collectie weer uitgebreidt
Wat een goed plan om december voor jezelf te houden! Je hebt wel een heuse planning hè? Goed hoor!
Ah lekker, veel haakplezier dan alvast voor morgen!!!
ik heb nu pas 1 boekje maar ik vrees als ik jullie verhalen hoor, ben ik bang dat mijn verzameling binnenkort ook gaat groeien haha.
heb nu gelukkig mijn 4e kleur binnen. kan ik morgen ook lekker gaan haken en het een en ander aan elkaar maken. ;-)
heb nu gelukkig mijn 4e kleur binnen. kan ik morgen ook lekker gaan haken en het een en ander aan elkaar maken. ;-)
ik heb nu pas 1 boekje maar ik vrees als ik jullie verhalen hoor, ben ik bang dat mijn verzameling binnenkort ook gaat groeien haha.
Tis echt verslavond hoor Applestar!
Laat je een keer een foto zien als je de laatste kleur er ook om gehaakt hebt?
Laat je een keer een foto zien als je de laatste kleur er ook om gehaakt hebt?
Zo, een pootje af en naar mijn zin, nog eentje te gaan
Ja, als ik weer een stukje verder ben laat ik het zien.
mijn collega heeft trouwens ook een grannykleed gemaakt alleen die in het midden en wat grotere granny gemaakt en daar omheen heeft ze een boel kleintjes gemaakt
dat vond ik ook wel erg leuk!
ga er nog even over nadenken :-)
mijn collega heeft trouwens ook een grannykleed gemaakt alleen die in het midden en wat grotere granny gemaakt en daar omheen heeft ze een boel kleintjes gemaakt
dat vond ik ook wel erg leuk!
ga er nog even over nadenken :-)
Waar ben jij ook alweer mee bezig VC? En als dat ene pootje af is, ben je dan helemaal klaar met deze?
Dat klinkt inderdaad ook leuk Applestar. Welke kleuren gebruik je?
Ik ga ook maar weer eens een stukje haken; nog 2 achterpootjes en 1 gewei te gaan! Einde komt in zicht...
Dat klinkt inderdaad ook leuk Applestar. Welke kleuren gebruik je?
Ik ga ook maar weer eens een stukje haken; nog 2 achterpootjes en 1 gewei te gaan! Einde komt in zicht...
Ik heb vanmorgen in mijn vinger gesneden, haken met een pleister om je wijsvinger haakt niet echt lekker. Ben (nog steeds) met mijn kikker bezig, lijfje en hoofdje zitten eindelijk aan elkaar vast.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Cheesegirl schreef:Ik heb vanmorgen in mijn vinger gesneden, haken met een pleister om je wijsvinger haakt niet echt lekker. Ben (nog steeds) met mijn kikker bezig, lijfje en hoofdje zitten eindelijk aan elkaar vast.
Au! En nee, het haakt inderdaad niet echt lekker, heel irriant vind ik dat!
M'n bolletje zwart is bijna op en ik moet nog 'n paar toeren... hopelijk heb ik nog 'n nieuw bolletje liggen maar dat weet ik niet zeker
morgen maak ik een foto van wat ik tot nu toe heb.
Wilde ik net al mijn draadjes gaan wegwerken, heb ik geen stopnaald Heel handig, haha. Maandag maar even op zoek in de winkels.
Ik gebruik trouwens 4 kleuren; wit, oranje, bruin en beige. Het zijn ook precies de kleuren die ik in mijn slaapkamer heb.
Misschien dat ik vanavond ook nog begin met een poging tot het haken van een knuffel. Even iets anders dan die granny's en stokjes.
Wilde ik net al mijn draadjes gaan wegwerken, heb ik geen stopnaald Heel handig, haha. Maandag maar even op zoek in de winkels.
Ik gebruik trouwens 4 kleuren; wit, oranje, bruin en beige. Het zijn ook precies de kleuren die ik in mijn slaapkamer heb.
Misschien dat ik vanavond ook nog begin met een poging tot het haken van een knuffel. Even iets anders dan die granny's en stokjes.
Jippie!!
Vanochtend knoopjes gekocht voor op slofjes en ik heb alweer bijna 2 paar slofjes af!!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik zag trouwens vandaag bij de Zeeman dat ze van dat pluizige wol hadden ( weet niet of dat nog een speciale naam heeft ) in het wit, zwart, roze en blauw!
wow rush! Prachtig weer. Ik wou een foto maken van mijn bloemetje maar die lijkt nu nergens op vergeleken met jou creaties haha.
Dames even een vraagje.
Ben nu met de eerste poging bezig voor een knuffel maar ik snap het volgende niet:
Toer 22: 12v
Toer 23. 2v, 4x 2 v in de volgende v, herhaal nog 1x ( = 20v )
Wat moet ik nu dan doen?
Ben nu met de eerste poging bezig voor een knuffel maar ik snap het volgende niet:
Toer 22: 12v
Toer 23. 2v, 4x 2 v in de volgende v, herhaal nog 1x ( = 20v )
Wat moet ik nu dan doen?
@Applestar is altijd een beetje lastig als je de 'taal' van het patroon niet kent, dat verschilt elke keer weer maar dit is wat ik denk:
Toer 22: 12 vasten
Toer 23: 2 vasten, in de volgende 4 vasten telkens 2 vasten dan weer 2 vasten en dan weer in de volgende 4 vasten 2 vasten (zo kom je ook uit op 20).
Toer 22: 12 vasten
Toer 23: 2 vasten, in de volgende 4 vasten telkens 2 vasten dan weer 2 vasten en dan weer in de volgende 4 vasten 2 vasten (zo kom je ook uit op 20).
Pompoen- Lady Post-a-lot
Zo, even wat foto's van mijn projecten tot nu toe.
Dit was mijn ronde proeflapje;
En dit heb ik van de grannys al af.
Deze moeten nog een laatste rand
En ik denk dat ik toch een grote granny in het midden doe en de kleintjes er dan omheen.
En het begin van Moosje, uit het boekje van Christel Krukkert
Al denk ik dat ik deze te strak ben begonnen dus ben nog even aan het twijfelen of ik hem uithaal en overnieuw ga doen of het zo laat en verder ga.
Dit was mijn ronde proeflapje;
En dit heb ik van de grannys al af.
Deze moeten nog een laatste rand
En ik denk dat ik toch een grote granny in het midden doe en de kleintjes er dan omheen.
En het begin van Moosje, uit het boekje van Christel Krukkert
Al denk ik dat ik deze te strak ben begonnen dus ben nog even aan het twijfelen of ik hem uithaal en overnieuw ga doen of het zo laat en verder ga.
Hij is leuk Rush!
SarahKey, we zijn allemaal ooit voor de eerste keer begonnen! Dus hup, gewoon showen die bloem!
Ik lees je patroon hetzelfde als Pompoen, Applestar. Ik zie dat jij een paperclip als 'marker' gebruikt. Mocht je dat niet prettig (het lijkt mij irritant omdat er dan steeds wat bungelt) dan kun je dat ook met een stukje garen in een andere kleur dan je haakwerk doen. Je granny's zijn leuk Een grote in het midden lijkt me ook leuk!
Wat voor beestje is/wordt Moosje?
SarahKey, we zijn allemaal ooit voor de eerste keer begonnen! Dus hup, gewoon showen die bloem!
Ik lees je patroon hetzelfde als Pompoen, Applestar. Ik zie dat jij een paperclip als 'marker' gebruikt. Mocht je dat niet prettig (het lijkt mij irritant omdat er dan steeds wat bungelt) dan kun je dat ook met een stukje garen in een andere kleur dan je haakwerk doen. Je granny's zijn leuk Een grote in het midden lijkt me ook leuk!
Wat voor beestje is/wordt Moosje?
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: