Haak en brei topic ;)
+40
Vino
Marcellah89
Cheesegirl
Serena
MamaDaan
VeryCherry
applestar
Blue flower
Rush
Sweet33
SarahKey
TukTuk
Petteflet
Viva
liesje
Tazz
Twellie
Minx
meisje
Bimbam
CCC
LaBird
Angela_1986
Pompoen
Mida4you
Filoria
Jules
Lejow
Cow
Mermaid
GreenGrass
Didi
Antibes
Clapperdie
Theezakje13
Ibbeltje
vlinder-19
Dennenappel
Niekske
Happinaz
44 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Haak en brei topic ;)
Oh dat is jammer, dat het sneller splijt. Dat vind ik juist het voordeel van katoen ten opzichte van acryl, dat het niet zo splijt. Maar ik kan het natuurlijk altijd eens proberen!
MamaDaan, heb je naam trouwens net verkeerd geschreven zie ik nu, sorry , ik vind dat inderdaad heel lastig om in te schatten! En ik vond het ook zo raar dat het voor 9 tot 18 maanden één maat was, in 9 maanden groeit een hoofdje toch wel zou ik zeggen. Ik hoop maar dat het geen probleem zal zijn en anders haak ik 'm gewoon opnieuw!
Dat is inderdaad wel zonde! Retourneren is geen optie? Of doorverkopen op MP ofzo?
MamaDaan, heb je naam trouwens net verkeerd geschreven zie ik nu, sorry , ik vind dat inderdaad heel lastig om in te schatten! En ik vond het ook zo raar dat het voor 9 tot 18 maanden één maat was, in 9 maanden groeit een hoofdje toch wel zou ik zeggen. Ik hoop maar dat het geen probleem zal zijn en anders haak ik 'm gewoon opnieuw!
Dat is inderdaad wel zonde! Retourneren is geen optie? Of doorverkopen op MP ofzo?
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Het zou jammer zijn als je het opnieuw moest maken!
Ik ben nog hard aan het denken wat ik met het garen kan maken, en anders denk ik inderdaad marktplaats!
Ik ben nog hard aan het denken wat ik met het garen kan maken, en anders denk ik inderdaad marktplaats!
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Jeej, mijn eerste diertje! Iets aangepast van patroon door knopen als oogjes te gebruiken.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Cheesegirl: Hij is leuk geworden!
Ik heb ook eindelijk mijn zebra af!
Ik heb ook eindelijk mijn zebra af!
MamaDaan- Fluisteraar
Leuk dames!!!
Ik heb vandaag 'lazy sunday' gehad en ook lekker zitten haken. Het mutsje is af, ik heb een kerstboom en kerstster afgewerkt en ben nu met de tweede kerstster bezig.
Ik heb vandaag 'lazy sunday' gehad en ook lekker zitten haken. Het mutsje is af, ik heb een kerstboom en kerstster afgewerkt en ben nu met de tweede kerstster bezig.
Hoe nemen jullie haakwerk ergens mee naar toe? Ik moet nog even iets handigs bedenken!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Hoe nemen jullie haakwerk ergens mee naar toe? Ik moet nog even iets handigs bedenken!
In een breitas/etui?
Gast- Gast
Oh ik pak gewoon een klein plastic tasje, daarin stop ik het haakwerk en de bolletjes die ik op dat moment nodig heb (en meestal een volgend bolletje voor als ik harder ga dan verwacht) en dat stop ik dan gewoon in mijn tas. Haken 'op locatie' doe ik dan ook met het tasje naast me, de bolletjes laat ik er gewoon in zitten zodat ze niet vies worden bij het uitrollen. De haaknaald laat ik altijd in het laatste lusje zitten en die trek ik dan een wat aan zodat je de minste kans hebt dat het uit elkaar getrokken word.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Zo doen ik het ook pompoen, ik doe alleen een veiligeheidsspeld in het laatste lusje, zodat het niet uitgetrokken kan worden.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja ik was al op zoek naar een soort etui, dat bedacht ik na m`n post. De meeste tasjes vind ik te groot.Reva schreef:Rush schreef:Hoe nemen jullie haakwerk ergens mee naar toe? Ik moet nog even iets handigs bedenken!
In een breitas/etui?
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb tegenwoordig de spullen waar ik mee bezig ben (1/paar bolletje(s) katoen, evt. al onderdelen die klaar zijn, klosje garen, haaknaaldenetui) in een doos zitten die eigenlijk is bedoeld om crackers vers te houden Wilde dat ding weggooien omdat het nutteloos in de kast stond en ineens bedacht ik me dat het hier wel heel geschikt voor was. Die kan ik dan in een/m'n tas meenemen.
Tadaaa!!
Rush- Lady Post-a-lot
Wat leuk Rush!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
MamaDaan- Fluisteraar
Leuk Rush!
Leuk die tijger Rush!
Door jullie verhalen ben ik begonnen met de kameleon. Bij mij alleen een geellijfje. Hij is bijna af gelukkig.
Heb vandaag ook het boekje vingerpoppetjes haken (sprookjesfiguren) binnen en daar staan ook echt leuke patronen in!!!!
Door jullie verhalen ben ik begonnen met de kameleon. Bij mij alleen een geellijfje. Hij is bijna af gelukkig.
Heb vandaag ook het boekje vingerpoppetjes haken (sprookjesfiguren) binnen en daar staan ook echt leuke patronen in!!!!
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Giraffe Giraffe Giraffe Giraffe Giraffe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hahaha Lejow. Ik maak morgen een foto . Ben door de omstandigheden echt even op nu. Maar hij komt heel snel naar B.!
Rush- Lady Post-a-lot
Skat, doe rustig aan! Wat niet gaat, gaat niet.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik meld mij ook weer eens voor mijn verjaardag heb ik deze boekjes gekregen:
En ik ben aan deze begonnen: maar dan in het paars/blauw, beetje paradijsvogel achtig.
Rush, ik vind het knap hoe je zo snel en zo netjes die knuffels kan afmaken! Kost mij veel tijd...
En ik ben aan deze begonnen: maar dan in het paars/blauw, beetje paradijsvogel achtig.
Rush, ik vind het knap hoe je zo snel en zo netjes die knuffels kan afmaken! Kost mij veel tijd...
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Dat is echt een schatje Niekske! Gefeliciteerd nog maar!
Ik doe enkele projecten tegelijk. Dus het lijkt soms misschien dat ik heel snel achter elkaar knuffels klaar heb, maar in werkelijkheid zijn die dan allemaal 'bijna' klaar en hoef ik ze alleen nog af te maken of in elkaar te zetten haha.
@Lejow, ik doe het ook rustig aan hoor! Ik blij wel lekker door haken, maar ik denk wel om mezelf
Ik doe enkele projecten tegelijk. Dus het lijkt soms misschien dat ik heel snel achter elkaar knuffels klaar heb, maar in werkelijkheid zijn die dan allemaal 'bijna' klaar en hoef ik ze alleen nog af te maken of in elkaar te zetten haha.
@Lejow, ik doe het ook rustig aan hoor! Ik blij wel lekker door haken, maar ik denk wel om mezelf
Rush- Lady Post-a-lot
Nog gefeliciteerd met je verjaardag Niekske! Leuke cadeautjes heb je gehad
Ben heel benieuwd naar jouw versie van de papegaai, heb 'm nu twee keer gezien zoals hij in het boekje staat, heel leuk!
Ook al haak je er meerdere tegelijk Rush, je gaat nog als een speer hoor!
Maar kan me voorstellen dat je nu moe bent door alles en er daardoor minder aan toe komt. Hoe gaat het met je? Zal straks nog even het topic over je vader bijlezen...
Dat boekje van vingerpoppetjes haken heb ik ook Petteflet, leuk is ie hè! Had al bedacht dat het toch wel heel leuk is als je als (kraam)cadeau een sprookjesboek cadeau geeft met een paar van die poppetjes erbij
Ik heb een paar kleine kerstdingetjes gehaakt uit het boekje 'Kerstballen haken' en ben nu met Rudolph bezig, denk dat ie heel leuk wordt!
Ben heel benieuwd naar jouw versie van de papegaai, heb 'm nu twee keer gezien zoals hij in het boekje staat, heel leuk!
Ook al haak je er meerdere tegelijk Rush, je gaat nog als een speer hoor!
Maar kan me voorstellen dat je nu moe bent door alles en er daardoor minder aan toe komt. Hoe gaat het met je? Zal straks nog even het topic over je vader bijlezen...
Dat boekje van vingerpoppetjes haken heb ik ook Petteflet, leuk is ie hè! Had al bedacht dat het toch wel heel leuk is als je als (kraam)cadeau een sprookjesboek cadeau geeft met een paar van die poppetjes erbij
Ik heb een paar kleine kerstdingetjes gehaakt uit het boekje 'Kerstballen haken' en ben nu met Rudolph bezig, denk dat ie heel leuk wordt!
Mijn kameleon nummer 2 is ook bijna klaar gelukkig. Toevallig heb ik ook een geel lijfje
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik ben even gestopt met haken, heb ineens heel erg last van mijn schouder, echt heel irritant, want nu heb ik juist wel weer zin...
Kennen jullie deze site trouwens al? Staan erg veel gratis patronen op en links naar gratis patronen:
http://www.allfreecrochet.com/
Kennen jullie deze site trouwens al? Staan erg veel gratis patronen op en links naar gratis patronen:
http://www.allfreecrochet.com/
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Nee, die kende ik nog niet. Ik ga meteen even kijken.
Balen dat je schouder niet mee wil werken, maar inderdaad verstandig om dan even rust te houden. Mijn handen en ellebogen hebben ook niet heel veel zin momenteel.
Balen dat je schouder niet mee wil werken, maar inderdaad verstandig om dan even rust te houden. Mijn handen en ellebogen hebben ook niet heel veel zin momenteel.
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: