Haak en brei topic ;)
+40
Vino
Marcellah89
Cheesegirl
Serena
MamaDaan
VeryCherry
applestar
Blue flower
Rush
Sweet33
SarahKey
TukTuk
Petteflet
Viva
liesje
Tazz
Twellie
Minx
meisje
Bimbam
CCC
LaBird
Angela_1986
Pompoen
Mida4you
Filoria
Jules
Lejow
Cow
Mermaid
GreenGrass
Didi
Antibes
Clapperdie
Theezakje13
Ibbeltje
vlinder-19
Dennenappel
Niekske
Happinaz
44 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Haak en brei topic ;)
Ik denk dat de meeste een bestaande poef 'omhaken'. Misschien kan je een binnenzak maken?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja een binnenzak zat ik ook aan te denken, maar mijn poef heeft een beetje een aparte vorm dus eigenlijk is dat nog vrij lastig omdat ik dan een binnenzak in de vorm van een donut zou moeten maken... Oh god wat heb ik nou toch weer bedacht?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
тыквашка schreef:Ja een binnenzak zat ik ook aan te denken, maar mijn poef heeft een beetje een aparte vorm dus eigenlijk is dat nog vrij lastig omdat ik dan een binnenzak in de vorm van een donut zou moeten maken... Oh god wat heb ik nou toch weer bedacht?
1 lange koker en dan aan het eind aan elkaar maken? Of denk ik nu te simpel?
Rush- Lady Post-a-lot
Nee je denkt slim :-D! Een koker is ook niet zo moeilijk te naaien en het is toch maar een binnenhoes dus het is ook niet alsof het erg is als er wat kreukels in zitten...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb sinds 48 uur het haak-virus ook te pakken, en het lukt me nu ook eindelijk.
Zie hier mijn eerste paddenstoel. Ik moet alleen nog een borduurnaald kopen om te witte stippen te maken.
Weten jullie waar in nog meer (knuffel) patronen kan vinden die niet al te moeilijk zijn?
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Leuk Tazz! Op deze site vind je een aantal makkelijk te haken gratis patroontjes http://www.amigurumis.nl/ Als je googled op amigurumi dan krijg je ook veel sites waar knuffel patroontjes op staan.
Succes!
Succes!
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Wat leuk Tazz! De stippen zou je evt. ook van wit vilt kunnen maken.
Op internet zijn via google inderdaad wel patronen te vinden en er zijn ook héél veel leuke boekjes! En qua moeilijkheid, de meeste knuffels bestaan uit vaste dus als je dat eenmaal te pakken hebt en het meerdere en mindere dan moet dat lukken!
Wat jammer Rush dat je geen leuke bolletjes hebt kunnen vinden op de markt!
Pompoen, klinkt weer lekker ambitieus wat je aan het maken bent Ben heel benieuwd naar het eindresultaat! Ik heb hier ook nog 2 bollen van dat spul staan maar kan er ook écht niet mee overweg, m'n gewrichten vinden het niet grappig
Ik heb de hele week niets uitgevoerd qua haken... Wil in ieder geval dit weekend nog een mutsje afmaken, hoef er alleen nog maar 2 sterretjes op vast te maken. Dan wil ik nog een mutsje haken en daarna wil ik aan Rudolph beginnen uit het nieuwe kerstboekje
Op internet zijn via google inderdaad wel patronen te vinden en er zijn ook héél veel leuke boekjes! En qua moeilijkheid, de meeste knuffels bestaan uit vaste dus als je dat eenmaal te pakken hebt en het meerdere en mindere dan moet dat lukken!
Wat jammer Rush dat je geen leuke bolletjes hebt kunnen vinden op de markt!
Pompoen, klinkt weer lekker ambitieus wat je aan het maken bent Ben heel benieuwd naar het eindresultaat! Ik heb hier ook nog 2 bollen van dat spul staan maar kan er ook écht niet mee overweg, m'n gewrichten vinden het niet grappig
Ik heb de hele week niets uitgevoerd qua haken... Wil in ieder geval dit weekend nog een mutsje afmaken, hoef er alleen nog maar 2 sterretjes op vast te maken. Dan wil ik nog een mutsje haken en daarna wil ik aan Rudolph beginnen uit het nieuwe kerstboekje
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Leuk Tazz!
Kom je er nog een beetje doorheen Angela? Dit weekend kwamen er echt weer 14979421 dingen tussen dus vanavond moet ik echt het hondje afhaken. Heb ook een opdracht gekregen voor een zpagetti kussen, maar die kan nog wel even wachten.
Kom je er nog een beetje doorheen Angela? Dit weekend kwamen er echt weer 14979421 dingen tussen dus vanavond moet ik echt het hondje afhaken. Heb ook een opdracht gekregen voor een zpagetti kussen, maar die kan nog wel even wachten.
Rush- Lady Post-a-lot
Jullie maken echt leuke dingen!!
Ik zou het ook wel willen leren maar heb echt geen idee war ik moet beginnen. Hoe hebben jullie dat gedaan??
Ik zou het ook wel willen leren maar heb echt geen idee war ik moet beginnen. Hoe hebben jullie dat gedaan??
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Ik ben begonnen op Youtube.
Heb een haaknaald gekocht (random), wat wol gepakt en maar steken oefenen met Youtube erbij.
Heb een haaknaald gekocht (random), wat wol gepakt en maar steken oefenen met Youtube erbij.
Rush- Lady Post-a-lot
Is idd veel te vinden op youtube. Is het ook een beetje snel op te pakken?
Cow- Prater
Ik heb er 1 avondje voor gezeten. De dag erna heb ik de afkortingen van steken geleerd (ook wel makkelijk als je een patroon moet lezen haha) en daarna ging het eigenlijk vanzelf.ILD schreef:Is idd veel te vinden op youtube. Is het ook een beetje snel op te pakken?
Rush- Lady Post-a-lot
Heb het idee al langer gehad maar toen ik een patroon zag ben ik afgehaakt (haha)
Maar nu ga ik me er denk ik toch maar eens op storten, zie zulke leuke dingen voorbij komen!!
Maar nu ga ik me er denk ik toch maar eens op storten, zie zulke leuke dingen voorbij komen!!
Cow- Prater
Heeft iemand nog zpaghetti in wit? Een restje?
Rush- Lady Post-a-lot
Nee ik heb zwart en aqua-blauw...
ILD, ik kende al een klein beetje haken maar alle afkortingen e.d. zeiden me niet toen ik hier aan begon. Ik heb een patroontje genomen, bolletje katoen en een haaknaald en met de laptop erbij begonnen. Met filmpjes kan ik niet zo veel maar ik zocht de uitleg van steken op, geschreven i.c.m. plaatjes. Zo heb ik mezelf het meeste geleerd. Soms vroeg ik even hulp aan een 'kenner', die het dan voor deed.
ILD, ik kende al een klein beetje haken maar alle afkortingen e.d. zeiden me niet toen ik hier aan begon. Ik heb een patroontje genomen, bolletje katoen en een haaknaald en met de laptop erbij begonnen. Met filmpjes kan ik niet zo veel maar ik zocht de uitleg van steken op, geschreven i.c.m. plaatjes. Zo heb ik mezelf het meeste geleerd. Soms vroeg ik even hulp aan een 'kenner', die het dan voor deed.
Thanks Angela.
HEMA heeft nu geen verzendkosten, dus heb maar een hele klos textielgaren besteld.
HEMA heeft nu geen verzendkosten, dus heb maar een hele klos textielgaren besteld.
Rush- Lady Post-a-lot
Haha das een hele goede reden om gewoon een hele klos te bestellen Wat wil je er van gaan maken?
Ik heb een opdracht voor een grijs kussen met een witte bloem erop, dus dat ga ik maken!Angela_1986 schreef:Haha das een hele goede reden om gewoon een hele klos te bestellen Wat wil je er van gaan maken?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik heb een opdracht voor een grijs kussen met een witte bloem erop, dus dat ga ik maken!Angela_1986 schreef:Haha das een hele goede reden om gewoon een hele klos te bestellen Wat wil je er van gaan maken?
Leuk! En ja ach, van het 'restje' wit dat je van die klos overhoudt maak je gewoon weer wat anders leuks!
HEMA bestelling is binnen. En de Zpagetti is verzonden met DHL maandag, dus hopelijk komt dat vandaag!
Heb m`n haakwerk mee naar het werk vandaag! Voor in de pauze!
Heb m`n haakwerk mee naar het werk vandaag! Voor in de pauze!
Rush- Lady Post-a-lot
Wat ijverig Rush Een paar maanden geleden zou je dat echt niet gedaan hebben hè
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had het inderdaad niet kunnen vermoeden haha! Waar ben jij mee bezig? Gaat het al beter met je arm?VeryCherry schreef:Wat ijverig Rush Een paar maanden geleden zou je dat echt niet gedaan hebben hè
Rush- Lady Post-a-lot
Jaaaaa, de ontsteking is eindelijk weg Ik ben gister begonnen met een duifje. Moet zaterdag af zijn, daarna die kameleon haken en dan zie ik wel weer verder
Nice!! Ik kreeg het hondje gewoon echt niet af, weet niet wat me mankeerde hoor.
Kameleon ga ik binnenkort ook 2x maken!
Kameleon ga ik binnenkort ook 2x maken!
Rush- Lady Post-a-lot
Dat heb ik ook wel is, dan lukt het me gewoon werkelijk niet.
Die kameleon is zooo leuk om te haken. Die ik moet haken is een kraamcadeautje, ik doe er ook nog een rammeltje in. Alleen jammer dat ik niet weet of het voor een jongen of meisje is. Voor een meisje zou ik los gaan met roze, nu weet ik niet welke kleuren ik moet gebruiken
Die kameleon is zooo leuk om te haken. Die ik moet haken is een kraamcadeautje, ik doe er ook nog een rammeltje in. Alleen jammer dat ik niet weet of het voor een jongen of meisje is. Voor een meisje zou ik los gaan met roze, nu weet ik niet welke kleuren ik moet gebruiken
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: