Haak en brei topic ;)
+40
Vino
Marcellah89
Cheesegirl
Serena
MamaDaan
VeryCherry
applestar
Blue flower
Rush
Sweet33
SarahKey
TukTuk
Petteflet
Viva
liesje
Tazz
Twellie
Minx
meisje
Bimbam
CCC
LaBird
Angela_1986
Pompoen
Mida4you
Filoria
Jules
Lejow
Cow
Mermaid
GreenGrass
Didi
Antibes
Clapperdie
Theezakje13
Ibbeltje
vlinder-19
Dennenappel
Niekske
Happinaz
44 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Haak en brei topic ;)
Tadaaaam!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Goed zo!!!
Ik kan voorlopig niet haken en ik heb nog wel zulke leuke projecten liggen.
Ik kan voorlopig niet haken en ik heb nog wel zulke leuke projecten liggen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goed hoor! Nog een paar rondjes doorhaken en je hebt al bijna een muts!
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Nou dat wilde ik dus proberen als eerste project. Meer dan een hobbelige pannenlap werd het niet.MamaDaan schreef:Goed hoor! Nog een paar rondjes doorhaken en je hebt al bijna een muts!
VC wat heb je nou precies gehad dan?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nieske: misschien is dit handig? (kwam ik tegen bij zoeken naar tutorials)
GreenGrass- Kletskop
Je hebt al 'n rondje GreenGrass
Ik probeer met maar één project tegelijk bezig te zijn maar regelmatig heb ik toch nog een tweede en heel soms een derde. Het punt is dat ik dingen afwerken niet zo leuk vind, draadjes instoppen en in elkaar zetten enzo. En dan heb ik al een volgend project in m'n hoofd waar ik mee aan de slag vind en laat ik het project dat nog in elkaar gezet moet worden liggen. Probeer meestal met mezelf af te spreken dat ik eerst het één afwerk voordat ik aan het volgende begin.
Hier lagen die boekjes er maandag ook nog dus ik kan evt. ook nog voor je kijken VC. Waarom kan je voorlopig niet haken? Jammer!
Het mutsje met dubbele draad is af! Nu nog even sterretjes haken die er op moeten. Oh en de rammelaar die ik van de week af moest maken is goed ontvangen
Niekske, zoals jij denkt dat de zool van het slofje moet, klopt inderdaad! Althans, zo moest ik dat ook doen, heb niet naar de engelse uitleg gekeken.
Ik probeer met maar één project tegelijk bezig te zijn maar regelmatig heb ik toch nog een tweede en heel soms een derde. Het punt is dat ik dingen afwerken niet zo leuk vind, draadjes instoppen en in elkaar zetten enzo. En dan heb ik al een volgend project in m'n hoofd waar ik mee aan de slag vind en laat ik het project dat nog in elkaar gezet moet worden liggen. Probeer meestal met mezelf af te spreken dat ik eerst het één afwerk voordat ik aan het volgende begin.
Hier lagen die boekjes er maandag ook nog dus ik kan evt. ook nog voor je kijken VC. Waarom kan je voorlopig niet haken? Jammer!
Het mutsje met dubbele draad is af! Nu nog even sterretjes haken die er op moeten. Oh en de rammelaar die ik van de week af moest maken is goed ontvangen
Niekske, zoals jij denkt dat de zool van het slofje moet, klopt inderdaad! Althans, zo moest ik dat ook doen, heb niet naar de engelse uitleg gekeken.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb het nu wel aardig onder de knie! Heb zojuist een hartje gemaakt (was wel eerst even uitvinden hoe het werkte)
Nu nog leren hoe ik die schema's lees!
Nu nog leren hoe ik die schema's lees!
GreenGrass- Kletskop
Leuk Green Grass! Ik wil morgen ook weer even verder gaan oefenen.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Rush schreef:Nou dat wilde ik dus proberen als eerste project. Meer dan een hobbelige pannenlap werd het niet.MamaDaan schreef:Goed hoor! Nog een paar rondjes doorhaken en je hebt al bijna een muts!
VC wat heb je nou precies gehad dan?
Een chronische ontsteking op mijn onderarm, heb ik weg laten snijden
Woohoo, ik heb weer een haakopdracht
Wat mag je gaan haken? Voor iemand van het forum of iemand privé? Ben benieuwd!VeryCherry schreef:Woohoo, ik heb weer een haakopdracht
Wat rot van die ontsteking. Wanneer ben je weer beter?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Wat mag je gaan haken? Voor iemand van het forum of iemand privé? Ben benieuwd!VeryCherry schreef:Woohoo, ik heb weer een haakopdracht
Wat rot van die ontsteking. Wanneer ben je weer beter?
Nog een kameleon voor een zwangere collega van mijn tante ^^ Hoeft pas eind oktober af te zijn, dus ik kan rustig aan doen gelukkig.
Volgende week woensdag mogen de hechtingen eruit, dus dan zal het denk ik ook geen pijn meer doen.
Leuk VC!
Zou ik gisteren dat patroon overnemen, komt er een verzekeringsmannetje de hele avond. Bluhhh!! Ben nu wel weer goed op de hoogte, maar kwam nergens aan toe!
Zou ik gisteren dat patroon overnemen, komt er een verzekeringsmannetje de hele avond. Bluhhh!! Ben nu wel weer goed op de hoogte, maar kwam nergens aan toe!
Rush- Lady Post-a-lot
Oh dat geeft toch niks, kan gebeuren hoor
Ik zou een ster (van een patroon gaan maken), maar dit lukte niet helemaal (begreep patroon niet helemaal). Ik heb er uiteindelijk een bloem van gemaakt en zelf een steeltje erbij verzonnen
GreenGrass- Kletskop
Oh dat klinkt niet prettig VC! Hopelijk kun je snel aan je opdracht beginnen.
Hoe gaat het met jouw bestellingen Rush?
GreenGrass, dat gaat goed bij jou! Je kunt zelfs al 'freeweehlen'
Ik ga zo verder aan een mutsje, dat wil ik zaterdag kado geven.
Had vandaag trouwens een mutsje meegenomen naar m'n werk, clienten vinden het altijd leuk om te weten wat ik aan het 'freubelen' ben thuis en willen dan ook af en toe wat zien. Vandaag kwam m'n manager ook even op de groep, hij ging dus bij die dames kijken wat ze allemaal aan het doen waren en complimentjes geven. Daar worden ze dan verlegen van en om de aandacht van hun af te halen, pakte ze dat mutsje dat ik gemaakt had er maar bij en zeiden 'Kijk, dit is ook heeeeel leuk!' dus mijn manager 'Oh ja, inderdaad heel leuk!', en zij 'Ja dat heeft Angela gemaakt, goed hè? Die kan toch ook alles he!' bla bla bla... Mijn manager; 'Oh dus jij zit hier ook lekker te haken?' Uh nee, dat doe ik thuis...
Hoe gaat het met jouw bestellingen Rush?
GreenGrass, dat gaat goed bij jou! Je kunt zelfs al 'freeweehlen'
Ik ga zo verder aan een mutsje, dat wil ik zaterdag kado geven.
Had vandaag trouwens een mutsje meegenomen naar m'n werk, clienten vinden het altijd leuk om te weten wat ik aan het 'freubelen' ben thuis en willen dan ook af en toe wat zien. Vandaag kwam m'n manager ook even op de groep, hij ging dus bij die dames kijken wat ze allemaal aan het doen waren en complimentjes geven. Daar worden ze dan verlegen van en om de aandacht van hun af te halen, pakte ze dat mutsje dat ik gemaakt had er maar bij en zeiden 'Kijk, dit is ook heeeeel leuk!' dus mijn manager 'Oh ja, inderdaad heel leuk!', en zij 'Ja dat heeft Angela gemaakt, goed hè? Die kan toch ook alles he!' bla bla bla... Mijn manager; 'Oh dus jij zit hier ook lekker te haken?' Uh nee, dat doe ik thuis...
Rush, dat schaap!!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Ik heb gelukkig tot eind oktober de tijd ^^
Paar weken terug heb ik een geurzakje gehaakt voor mijn 'oma', heeft ze het patroon helemaal ontleed zodat ze die geurzakjes ook kon haken met de mensen waar ze vrijwilligerswerk bij doet. Ging ze het hun ook vol trots laten zien, zo schattig.
Paar weken terug heb ik een geurzakje gehaakt voor mijn 'oma', heeft ze het patroon helemaal ontleed zodat ze die geurzakjes ook kon haken met de mensen waar ze vrijwilligerswerk bij doet. Ging ze het hun ook vol trots laten zien, zo schattig.
Ik heb foto`s van het patroon VC!. Zal ze zo even uploaden!
Rush- Lady Post-a-lot
Hahaha Angela, je baas kan wel rare dingen gaan denken!
Het gaat goed met m`n bestellingen. Heb er weer 2 bijna klaar en dan ga ik beginnen aan het schaapje van PC en de Giraffe van Lejow, ondertussen probeer ik ook nog te werken aan het paard (is een cadeautje zonder tijdsdruk) en de babydeken (cadeautje met tijdsdruk van december/januari). De baby wordt in november geboren, maar ze vieren altijd een baby-feestje voor iedereen, wel zo handig.
Thanks Viva!
Het gaat goed met m`n bestellingen. Heb er weer 2 bijna klaar en dan ga ik beginnen aan het schaapje van PC en de Giraffe van Lejow, ondertussen probeer ik ook nog te werken aan het paard (is een cadeautje zonder tijdsdruk) en de babydeken (cadeautje met tijdsdruk van december/januari). De baby wordt in november geboren, maar ze vieren altijd een baby-feestje voor iedereen, wel zo handig.
Thanks Viva!
Laatst aangepast door Rush op ma 24 sep 2012 - 22:42; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik heb foto`s van het patroon VC!. Zal ze zo even uploaden!
Woohoo *doet een dansje*
Ah dat is ook leuk VC, dat je oma zo enthousiast was!
Wow Rush, jij bent echt fanatiek! Had je het boekje van Christel Krukkert al ontvangen?
Wow Rush, jij bent echt fanatiek! Had je het boekje van Christel Krukkert al ontvangen?
Jaaaaa het boekje is geweldig! Als ik het rustiger heb qua opdrachten ga ik sowieso de krans haken met die 3 vogeltjes erop en die zuurstokken met de muisjes! En Rudolf, oh en doe muis op kerstbal, en en en........
Heb nog weer een opdracht erbij, voor volgende week, moet lukken . Nog een hondje, met roze halsbandje dit keer!
Heb nog weer een opdracht erbij, voor volgende week, moet lukken . Nog een hondje, met roze halsbandje dit keer!
Rush- Lady Post-a-lot
Nou ik heb die helicopter met pijn en moeite bijna af gekregen op vrijdagavond. Had het veel te lang uitgesteld eigenlijk dus ik moest echt stevig doorhaken. Ik heb uiteindelijk de deur niet gehaakt, dat valt niet op als je het niet weet. Zaterdagochtend heb ik het cadeau gedaan en iedereen was erg onder de indruk. Terwijl ik zelf eigenlijk niet zo heel tevreden was. Ik heb wel eens netter gehaakt en het beter in elkaar gezet. Nu zaten er wat dingen een beetje scheef. Ik ben ook wel een perfectionist hoor, hij zag er best goed uit, goed genoeg om cadeau te doen, dat zeker. Maar toch baalde ik omdat ik weet dat ik het mooier kan. Haha.
Helaas kan ik nu even niet meer haken want mijn linkerhand en rechterpols doen er zeer van. Dat is niet fijn!!
Helaas kan ik nu even niet meer haken want mijn linkerhand en rechterpols doen er zeer van. Dat is niet fijn!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb de deur ook niet gehaakt, want die vond ik er eigenlijk niet zo heel mooi op haha!
M`n laatste project. Hondje voor slaatje van het forum. Hij ligt inmiddels al ergens bij DHL in een doosje!
M`n laatste project. Hondje voor slaatje van het forum. Hij ligt inmiddels al ergens bij DHL in een doosje!
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: