Haak en brei topic ;)
+40
Vino
Marcellah89
Cheesegirl
Serena
MamaDaan
VeryCherry
applestar
Blue flower
Rush
Sweet33
SarahKey
TukTuk
Petteflet
Viva
liesje
Tazz
Twellie
Minx
meisje
Bimbam
CCC
LaBird
Angela_1986
Pompoen
Mida4you
Filoria
Jules
Lejow
Cow
Mermaid
GreenGrass
Didi
Antibes
Clapperdie
Theezakje13
Ibbeltje
vlinder-19
Dennenappel
Niekske
Happinaz
44 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Haak en brei topic ;)
Als het goed is krijg je nu rechts boven in een melding dat je een 'bericht' hebt.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
friends
Rush- Lady Post-a-lot
Woohoo En hoe kan ik foto's toevoegen?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Dan moet je een project aanmaken. Je zoekt het patroon, klikt op 'hook it' en dan wordt het je project. Dan doe je edit project en staat er rechtsboven tabbladen met 'details' 'photos' 'posts' 'comments' . Bij foto`s kan je dan foto`s toevoegen.VeryCherry schreef:Woohoo En hoe kan ik foto's toevoegen?
Hoe je een project van jezelf (zonder Ravelry patroon) kan toevoegen weet ik zo 1,2,3, niet, want ik heb geen eigen projecten zeg maar.
Rush- Lady Post-a-lot
Aaaah je hebt me verslaafd gemaakt!!
Rush- Lady Post-a-lot
Whahaha geeeeft niet
Zooo nieuwe wolletjes voor Tommie de Tijger.
Moet nu van mezelf eerst een Schaap afmaken en dan mag ik met tijger beginnen!!
Loop nog steeds lekker voor op schema haha!
Moet nu van mezelf eerst een Schaap afmaken en dan mag ik met tijger beginnen!!
Loop nog steeds lekker voor op schema haha!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik ben echt langzaam met mijn helicopter, haha maar goed, heb eigenlijk ook maar heel weinig gehaakt de afgelopen dagen en ik kan maar kleine stukjes tegelijk doen want mijn linkerhand doet zeer. Daar word ik in november aan geopereerd, dus dat word dan eventjes niet haken .
Maar goed, ik heb de romp, staart, staartstuk, hechtstukken voor de propeller en de voorraampjes af dus ik ben denk ik zo'n beetje halverwege. Ga vandaag nog maar eens verder mee aan de slag, hij moet volgende week zaterdag af zijn maar dat red ik volgens mij sowieso makkelijk.
Maar goed, ik heb de romp, staart, staartstuk, hechtstukken voor de propeller en de voorraampjes af dus ik ben denk ik zo'n beetje halverwege. Ga vandaag nog maar eens verder mee aan de slag, hij moet volgende week zaterdag af zijn maar dat red ik volgens mij sowieso makkelijk.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Wow, jij was er vroeg bij voor een zondag Pompoen! Maar dan heb je vandaag vast genoeg tijd om aan je helicopter te werken
Hoe gaat het met het schaap Rush? Lekker dat je voorloopt op schema!
Ik loop achter... Heb allerlei ideetjes in m'n hoofd van dingen die ik nog wil maken, er is een baby in mijn omgeving geboren dus daar moet ik nog even in onze verenigingskleuren iets voor haken en ik denk dat dat een mutsje wordt, mag voor iemand anders nog paar mutsjes haken maar dan moet ik wél eerst die giraffe-rammelaar klaar hebben en daar heb ik dus net even géén zin meer in... Geloof dat ik er nu 4 achter elkaar heb gehaakt, dus ben 'm even beu. Maar ja, vandaag toch maar doen, des te eerder mag ik met al die andere leuke dingetjes aan de slag!
Heb net nog 3 bolletjes katoen bestelt die bijna op zijn. Was eens even gaan rond speuren op internet en jeetje wat 'n verschil in prijs! De goedkoopste die ik tegen kwam was € 1,90 (maar die had natuurlijk niet de kleurtjes die ik moest hebben ) en de duurste € 2,85, dat scheelt gewoon bijna 'n euro!
Hoe gaat het met het schaap Rush? Lekker dat je voorloopt op schema!
Ik loop achter... Heb allerlei ideetjes in m'n hoofd van dingen die ik nog wil maken, er is een baby in mijn omgeving geboren dus daar moet ik nog even in onze verenigingskleuren iets voor haken en ik denk dat dat een mutsje wordt, mag voor iemand anders nog paar mutsjes haken maar dan moet ik wél eerst die giraffe-rammelaar klaar hebben en daar heb ik dus net even géén zin meer in... Geloof dat ik er nu 4 achter elkaar heb gehaakt, dus ben 'm even beu. Maar ja, vandaag toch maar doen, des te eerder mag ik met al die andere leuke dingetjes aan de slag!
Heb net nog 3 bolletjes katoen bestelt die bijna op zijn. Was eens even gaan rond speuren op internet en jeetje wat 'n verschil in prijs! De goedkoopste die ik tegen kwam was € 1,90 (maar die had natuurlijk niet de kleurtjes die ik moest hebben ) en de duurste € 2,85, dat scheelt gewoon bijna 'n euro!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Jammer dat het niet zo snel gaat Pompoen! Ik heb gisteren met m`n linkerpink tussen de deur gezeten en daarmee hou ik op 1 of andere manier m`n draad vast. Heel raar als je die ineens maar half kan gebruiken! Hoelang moet je herstellen van je operatie?
Heeft iemand dat nieuwe kerstboekje al van Christel Krukkert? In de webshop op amigurumis.nl kan je ook al patronen bestellen, vind sommige echt zo leuk!!
Zuur he Angela, dat die kosten soms zo verschillen. Ik heb 2 favoriete sites, maar die hebben altijd precies niet die ene kleur die ik dan nog erbij moet. Echt zo stom dat ze niet gewoon alle kleurtjes hebben.
Ik heb schaap gisteren afgekregen en ben al begonnen met de tijger!
Heeft iemand dat nieuwe kerstboekje al van Christel Krukkert? In de webshop op amigurumis.nl kan je ook al patronen bestellen, vind sommige echt zo leuk!!
Zuur he Angela, dat die kosten soms zo verschillen. Ik heb 2 favoriete sites, maar die hebben altijd precies niet die ene kleur die ik dan nog erbij moet. Echt zo stom dat ze niet gewoon alle kleurtjes hebben.
Ik heb schaap gisteren afgekregen en ben al begonnen met de tijger!
Rush- Lady Post-a-lot
Oh, ik was duidelijk niet zo vroeg wakker... Had niet gelezen dat je geopereerd moet worden Pompoen Wat gaan ze doen? Hopelijk gaat het herstel goed en kun je snel weer haken!
Auwww, met je pink tussen de deur is niet fijn Rush! Ik hou de draad ook met m'n pink vast, lijkt me inderdaad lastig als dat niet gaat. Net zoals haken met 'n pleister om je wijsvinger
Ik heb dat boekje volgens mij! Als je 'Christels Kerstboek' tenminste bedoelt? Ik vind sommige ook echt heel erg leuk, andere wat minder. Vooral bij de kerstman en Jozef vind ik de baard niet mooi, eigenlijk gewoon lelijk , maar dat is wel aan te passen!
Oh das ook balen ja, als ze niet alle kleuren hebben die je nodig hebt. Ik heb nu dus 3 bolletjes bestelt voor €2,- p. stuk, dat vind ik een mooi bedrag.
Ruim twee uur verder en ik ben al zo ver dat m'n haakspullen naast me staan... Nú moet ik écht gaan beginnen hoor!
Auwww, met je pink tussen de deur is niet fijn Rush! Ik hou de draad ook met m'n pink vast, lijkt me inderdaad lastig als dat niet gaat. Net zoals haken met 'n pleister om je wijsvinger
Ik heb dat boekje volgens mij! Als je 'Christels Kerstboek' tenminste bedoelt? Ik vind sommige ook echt heel erg leuk, andere wat minder. Vooral bij de kerstman en Jozef vind ik de baard niet mooi, eigenlijk gewoon lelijk , maar dat is wel aan te passen!
Oh das ook balen ja, als ze niet alle kleuren hebben die je nodig hebt. Ik heb nu dus 3 bolletjes bestelt voor €2,- p. stuk, dat vind ik een mooi bedrag.
Ruim twee uur verder en ik ben al zo ver dat m'n haakspullen naast me staan... Nú moet ik écht gaan beginnen hoor!
Oh en dat schaap is leuheuk!
Ja ik denk dat ik dat boekje bedoel, staat daar ook die krans in, met die 3 vogeltjes met kerstmutsen op?
Staan al deze; http://www.amigurumiswebshop.nl/index.php?action=page&group_id=13&lang=NL patronen daarin?
Rudolf ook?
Staan al deze; http://www.amigurumiswebshop.nl/index.php?action=page&group_id=13&lang=NL patronen daarin?
Rudolf ook?
Rush- Lady Post-a-lot
Ja, die krans die hier laatst ook werd geplaatst! En Rudolf staat er in!
Heb op de link gekeken die je plaatste en die sneeuwpop staat niet in dat boekje en volgens mij is de kerstgroep in het boekje niet zo groot, alleen Jozef, Maria & kindje Jezus in het kribje.
Daarnaast staat er nog een kerstman in, kleine kersthangertjes, een engel op een kerstbal...
Heb op de link gekeken die je plaatste en die sneeuwpop staat niet in dat boekje en volgens mij is de kerstgroep in het boekje niet zo groot, alleen Jozef, Maria & kindje Jezus in het kribje.
Daarnaast staat er nog een kerstman in, kleine kersthangertjes, een engel op een kerstbal...
Hmmm, misschien moet ik het boekje dan toch maar bestellen!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik vond de kaft er niet heel aantrekkelijk uitzien dus had ik 'm nog niet bestelt maar toen zag ik 'm in het echt en Rudolf en die eendjes gaven de doorslag Al zijn de eendjes in het boekje paars
Heeft iemand van jullie trouwens het boekje 'Kerstballen haken'? Ik twijfel of ik die moet bestellen of niet en kan 'm hier in het dorp nergens vinden om even in te kijken... En ik heb geen zin om daarvoor naar de stad verderop te gaan.
Heeft iemand van jullie trouwens het boekje 'Kerstballen haken'? Ik twijfel of ik die moet bestellen of niet en kan 'm hier in het dorp nergens vinden om even in te kijken... En ik heb geen zin om daarvoor naar de stad verderop te gaan.
Ik zie het niet zitten om zelfgemaakte kerstballen in de boom te hangen, dus dat is bij voorbaad al niets voor mij haha!
Het winkeltje hier verkoopt ook boekjes, kan wel even voor je kijken? Ga denk ik daar ook het kerstboek van Christel halen, scheelt weer verzendkosten!
Het winkeltje hier verkoopt ook boekjes, kan wel even voor je kijken? Ga denk ik daar ook het kerstboek van Christel halen, scheelt weer verzendkosten!
Rush- Lady Post-a-lot
Haha nee dat gaat hier ook niet gebeuren, 'n boom vol zelfgemaakte kerstballen
Ik bestel ook vaak op cosmox.nl, daar betaal je geen verzendkosten! Maar mocht je het boekje in de winkel gaan halen dan mag je wel even kijken wat er in staat. Had ook al wat gegoogeld maar daar werd ik niet veel wijzer van.
Ik bestel ook vaak op cosmox.nl, daar betaal je geen verzendkosten! Maar mocht je het boekje in de winkel gaan halen dan mag je wel even kijken wat er in staat. Had ook al wat gegoogeld maar daar werd ik niet veel wijzer van.
En de basis van de rammelaar is ook af! Nu alleen nog maar in elkaar zetten... En dan wil ik voorlopig even géén giraffe meer zien
Hahahaha kan ik me voorstellen!
Lijf en kop van tijger zijn klaar, nu de pootjes en snuit!
Lijf en kop van tijger zijn klaar, nu de pootjes en snuit!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik was idd vroeg, ik kon namelijk niet slapen, maar ben later toch nog terug naar bed gegaan. Heb nog geen steek gehaakt vandaag, zit er steeds naar te kijken, maar kan me er niet toe zetten...
@Angela, ik heb een ganglion/knobbel op de basis van mijn ringvinger. Dat is een overblijfsel van mijn twee vorige handoperaties. Omdat ik nog steeds last heb van mijn hand en ook duidelijk last heb van het ganglion gaan ze dat nu eerst weghalen en kijken of de rest er misschien ook beter van word. Mijn linkerhand is dus nog altijd dikker (en pijnlijker) dan mijn rechterhand, ondanks twee operaties en heleboel handtherapie. En helaas, ik hoopte dat het beter zou worden als ik geen kruk meer zou gebruiken (ik liep met die hand met een kruk om mijn rechterheup te ondersteunen) maar dat heeft helaas nog niets opgeleverd.
@Rush, ik heb eigenlijk geen idee hoe lang ik moet herstellen. Ik herstel ontiegelijk snel van operaties, hechtingen moeten er vaak al na een paar dagen weer uit (ipv 14 dagen), maar de pijn blijft meestal wel langer. Ik ga meestal heel snel weer van alles er mee doen, maar of dat 'handig' is... Haken is in ieder geval een beweging die tot op de dag van vandaag pijn doet sinds de operaties, dat zal wel even een tijdje wat erger worden denk ik zo. Maar of het me echt er van weerhoud om te haken...
Jullie zijn trouwens wel fanatiek zeg !
@Angela, ik heb een ganglion/knobbel op de basis van mijn ringvinger. Dat is een overblijfsel van mijn twee vorige handoperaties. Omdat ik nog steeds last heb van mijn hand en ook duidelijk last heb van het ganglion gaan ze dat nu eerst weghalen en kijken of de rest er misschien ook beter van word. Mijn linkerhand is dus nog altijd dikker (en pijnlijker) dan mijn rechterhand, ondanks twee operaties en heleboel handtherapie. En helaas, ik hoopte dat het beter zou worden als ik geen kruk meer zou gebruiken (ik liep met die hand met een kruk om mijn rechterheup te ondersteunen) maar dat heeft helaas nog niets opgeleverd.
@Rush, ik heb eigenlijk geen idee hoe lang ik moet herstellen. Ik herstel ontiegelijk snel van operaties, hechtingen moeten er vaak al na een paar dagen weer uit (ipv 14 dagen), maar de pijn blijft meestal wel langer. Ik ga meestal heel snel weer van alles er mee doen, maar of dat 'handig' is... Haken is in ieder geval een beweging die tot op de dag van vandaag pijn doet sinds de operaties, dat zal wel even een tijdje wat erger worden denk ik zo. Maar of het me echt er van weerhoud om te haken...
Jullie zijn trouwens wel fanatiek zeg !
Pompoen- Lady Post-a-lot
Hopelijk kan je na de operatie en het herstel weer zonder pijn haken!
Tijger nog poot en oorloos
Tijger nog poot en oorloos
Rush- Lady Post-a-lot
Oh gelukkig ben ik dus niet de enige die dat heeft; kijken naar je haakwerk maar je er niet toe kunnen zetten er aan te beginnen...
Wat balen dat je ondanks de vorige operaties, de therapie en het nu niet meer met een kruk lopen nóg steeds last van je hand hebt... Hopelijk helpt het verwijderen van die ganglion en is dit de laatste operatie die je moet ondergaan aan je hand!
Ik denk niet dat het heel 'handig' is nee om alweer snel aan het haken te gaan... Maar juist dan wíl je natuurlijk haken, nu kun je er niet toe zetten en dadelijk kan/mag het niet en dan zou je niets liever willen
Trouwens, even geheel off-topic *sorry*, heb jij wel eens een slijmbeursontsteking in je heup gehad? En tips tegen de pijn?
Aaaah Rush, hij ziet er zo wel 'n beetje zielig uit... haha! Maar hij gaat leuk worden!
Nou, zo maar even 'n broodje eten en dan ga ik maar m'n naaigaren tevoorschijn toveren en de giraffe in elkaar zetten.
Wat balen dat je ondanks de vorige operaties, de therapie en het nu niet meer met een kruk lopen nóg steeds last van je hand hebt... Hopelijk helpt het verwijderen van die ganglion en is dit de laatste operatie die je moet ondergaan aan je hand!
Ik denk niet dat het heel 'handig' is nee om alweer snel aan het haken te gaan... Maar juist dan wíl je natuurlijk haken, nu kun je er niet toe zetten en dadelijk kan/mag het niet en dan zou je niets liever willen
Trouwens, even geheel off-topic *sorry*, heb jij wel eens een slijmbeursontsteking in je heup gehad? En tips tegen de pijn?
Aaaah Rush, hij ziet er zo wel 'n beetje zielig uit... haha! Maar hij gaat leuk worden!
Nou, zo maar even 'n broodje eten en dan ga ik maar m'n naaigaren tevoorschijn toveren en de giraffe in elkaar zetten.
@Angela, ik heb wel een verdenking gehad van een slijmbeursontsteking van mijn heup. Ik moest toen van de huisarts diclofenac slikken en lopen als een man. Door te lopen als een man maak je je loopspoor breder en belast je dat vlak waar de slijmbeurs zit minder. Alleen bleek bij mij het euvel in mijn bilspier te zitten, ik had ook niet echt pijn aan mijn slijmbeurs, ik had last van een heel moe been. Maar dat bleek dus later te komen doordat mijn bilspier mijn zenuw afknelt.
En ja ik heb dat bij tijd en wijle ineens, dat ik me er gewoon niet toe kan zetten om te beginnen terwijl ik het tegelijk heel leuk vind. Maar soms heeft het te maken met iets moeten. Ik moet dit nu volgende week af hebben en dan heb ik soms ineens al geen zin meer.
Tijger wordt leuk Rush!!
En ja ik heb dat bij tijd en wijle ineens, dat ik me er gewoon niet toe kan zetten om te beginnen terwijl ik het tegelijk heel leuk vind. Maar soms heeft het te maken met iets moeten. Ik moet dit nu volgende week af hebben en dan heb ik soms ineens al geen zin meer.
Tijger wordt leuk Rush!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: