Haak en brei topic ;)
+40
Vino
Marcellah89
Cheesegirl
Serena
MamaDaan
VeryCherry
applestar
Blue flower
Rush
Sweet33
SarahKey
TukTuk
Petteflet
Viva
liesje
Tazz
Twellie
Minx
meisje
Bimbam
CCC
LaBird
Angela_1986
Pompoen
Mida4you
Filoria
Jules
Lejow
Cow
Mermaid
GreenGrass
Didi
Antibes
Clapperdie
Theezakje13
Ibbeltje
vlinder-19
Dennenappel
Niekske
Happinaz
44 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Haak en brei topic ;)
Haha ik dacht ook dat de cupcakes gehaakt waren, snapte al niet dat je er echte chocolade op wilde doen!
Ik heb gisteren een vriendin geprobeerd te leren haken. Heel suf maar ik dacht echt dat ze dat in een middagje wel zou kunnen, maar ze vond het heel moeilijk! Maar toen ik weg ging kon ze wel lossen haken en daarna vasten gaan haken en het werd ook al wat regelmatiger. Binnenkort nog maar eens een sessie doen, in ieder geval lukte het wel uiteindelijk dat geeft hoop!
Ik heb gisteren een vriendin geprobeerd te leren haken. Heel suf maar ik dacht echt dat ze dat in een middagje wel zou kunnen, maar ze vond het heel moeilijk! Maar toen ik weg ging kon ze wel lossen haken en daarna vasten gaan haken en het werd ook al wat regelmatiger. Binnenkort nog maar eens een sessie doen, in ieder geval lukte het wel uiteindelijk dat geeft hoop!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Haha zo stom, ik heb er niet eens bij stil gestaan dat jullie zouden kunnen denken dat het om gehaakte cupcakes ging.
Nou ja, de een leert het nu eenmaal sneller dan de ander. Ik heb het een paar collega's geleerd en de een was aan het eind van de avond een stuk verder dan de ander. Wat ik wel eens vergeet is dat niet iedereen even snel leert en omdat ik het zelf best snel door had, moet ik er echt rekening mee houden dat dit niet voor iedereen zo makkelijk gaat.
Hopelijk blijft je vriendin tussendoor wel een beetje haken, anders raakt ze het misschien weer kwijt. Dat is mijn ervaring tenminste.
Nou ja, de een leert het nu eenmaal sneller dan de ander. Ik heb het een paar collega's geleerd en de een was aan het eind van de avond een stuk verder dan de ander. Wat ik wel eens vergeet is dat niet iedereen even snel leert en omdat ik het zelf best snel door had, moet ik er echt rekening mee houden dat dit niet voor iedereen zo makkelijk gaat.
Hopelijk blijft je vriendin tussendoor wel een beetje haken, anders raakt ze het misschien weer kwijt. Dat is mijn ervaring tenminste.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Hier m`n spoedopdracht helipkopter haha! Best leuk geworden en er zit een rammeltje in!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ah Rush, wat leuk!! Was de 'opdrachtgeefster' er blij mee?
Ik heb nog 2 bruidsduifjes gemaakt, die lagen al een tijdje te wachten want ik had ze al bijna af. Heb ook nog 2 gelukspoppetjes gemaakt. Zal morgen ofzo even foto's plaatsen.
Ik heb nog 2 bruidsduifjes gemaakt, die lagen al een tijdje te wachten want ik had ze al bijna af. Heb ook nog 2 gelukspoppetjes gemaakt. Zal morgen ofzo even foto's plaatsen.
oooh leuk Rush!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Leuk rush!!! Erg gaaf gedaan! Was de opdrachtgeefstr er blij mee?
Ik hb vandaag ook phildar wolletjes gehaald bij euroland en wat patroontje voor mutsjes op etsy! Leuk leuk leuk
Ik hb vandaag ook phildar wolletjes gehaald bij euroland en wat patroontje voor mutsjes op etsy! Leuk leuk leuk
Gast- Gast
Dankjewel!! Ja de opdrachtgeefster was er heel blij mee en heeft zelf meer betaald dan ik vroeg. Kan ik weer een extra wolletje kopen haha! De zebra wordt ook echt heel leuk al. Heb het hoofd klaar, nu de est nog.
Angela kom maar op met die foto's..
Angela kom maar op met die foto's..
Rush- Lady Post-a-lot
Fijn dat de opdrachtgeefster ook blij was! En zelfs nog 'fooi' ook Dat is toch nog een extra blijk van waardering!
Oh ja, de foto's... Mogen die ook morgen? Dan kan ik ook meteen het mutsje laten zien waar ik vanavond aan ben begonnen, althans, denk dat ik die morgen wel af heb
Oh ja, de foto's... Mogen die ook morgen? Dan kan ik ook meteen het mutsje laten zien waar ik vanavond aan ben begonnen, althans, denk dat ik die morgen wel af heb
Rush: mooi gemaakt!
Waar haal jij eigenlijk je katoen (op een webshop)? Het valt me altijd op dat je goed op de prijs let en ik wil er ook niet teveel aan uitgeven .
Waar haal jij eigenlijk je katoen (op een webshop)? Het valt me altijd op dat je goed op de prijs let en ik wil er ook niet teveel aan uitgeven .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Haha natuurlijk mag dat morgen, ben benieuwd!
Tuinstoel ik bestel katoen van Catania of Phildar op www.hobbydoos.nl of www.echtstudio.nl. Bij die eerste heb je standaard 4,95 verzendkosten, maar als het toch door de brievenbus past krijg je een cadeaubon van 3euro. Bij die andere heb je verzendkosten aan de hand van wat je besteld.
Ik ben erg tevreden over Hobbydoos. Maar nu ik weet dat ik hier in mijn woonplaats en vlakbij zowel Phildar als Catania voor 2 euro kan krijgen stap ik sneller op de fiets.
Al blijft er altijd 'apart' garen wat alleen online verkrijgbaar is en dat is dan ook vaak goedkoper..
Tuinstoel ik bestel katoen van Catania of Phildar op www.hobbydoos.nl of www.echtstudio.nl. Bij die eerste heb je standaard 4,95 verzendkosten, maar als het toch door de brievenbus past krijg je een cadeaubon van 3euro. Bij die andere heb je verzendkosten aan de hand van wat je besteld.
Ik ben erg tevreden over Hobbydoos. Maar nu ik weet dat ik hier in mijn woonplaats en vlakbij zowel Phildar als Catania voor 2 euro kan krijgen stap ik sneller op de fiets.
Al blijft er altijd 'apart' garen wat alleen online verkrijgbaar is en dat is dan ook vaak goedkoper..
Rush- Lady Post-a-lot
Ik moet toch eens gaan kijken of hier een euroland is die dat heeft want dat scheelt toch weer!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pfff, blij dat ik je toestemming heb om de foto's vandaag te plaatsen Rush! Ga zo maar weer eens verder aan m'n mutsje!
Ik bestel Catania bij via http://www.trendje.nl , daar zijn de bolletjes € 2,- per stuk. Vind de site alleen totaal niet handig! Je moet via 'Breien' (bovenaan links) / 'Wol' / 'Schachenmayer Nomotta' / 'Zomer' / 'Catania' (4e kolom, 2e rij).
Ik heb nog geen grote bestellingen gedaan maar max. 3 of 4 bolletjes per keer en dat deden ze per brievenbus de maximale verzendkosten zijn dan € 3,-.
Als er geen Euroland bij je in de buurt zit Pompoen zou je ook eens kunnen kijken of er wel een HobbyVoordeel-winkel bij je in de buurt zit. Volgens mij horen die twee winkels bij dezelfde keten. Ben twee of drie keer bij HobbyVoordeel geweest en toen lagen er ook goedkopere bolletjes van Phildar. Ze hadden toen ook 'n keertje wat meer 'apart' garen liggen.
Ik bestel Catania bij via http://www.trendje.nl , daar zijn de bolletjes € 2,- per stuk. Vind de site alleen totaal niet handig! Je moet via 'Breien' (bovenaan links) / 'Wol' / 'Schachenmayer Nomotta' / 'Zomer' / 'Catania' (4e kolom, 2e rij).
Ik heb nog geen grote bestellingen gedaan maar max. 3 of 4 bolletjes per keer en dat deden ze per brievenbus de maximale verzendkosten zijn dan € 3,-.
Als er geen Euroland bij je in de buurt zit Pompoen zou je ook eens kunnen kijken of er wel een HobbyVoordeel-winkel bij je in de buurt zit. Volgens mij horen die twee winkels bij dezelfde keten. Ben twee of drie keer bij HobbyVoordeel geweest en toen lagen er ook goedkopere bolletjes van Phildar. Ze hadden toen ook 'n keertje wat meer 'apart' garen liggen.
Er is geen euroland in Amersfoort en de hobby-voordeel is volgens mij ook weg... :-(
Pompoen- Lady Post-a-lot
Volgens de site is die er inderdaad niet in Amersfoort... http://www.hobby-voordeel.nl/
Ik ontdekte laatst wel nog een wol en mozaĂŻkwinkel in Amersfoort, maar die hebben toch iets doms gedaan! Die hebben de wol op kleur gesorteerd, dus ligt alles wat turquoise is bij elkaar, en rood ligt bij elkaar etc. heel leuk, maar dus wel alle soorten door elkaar. Ik kon helemaal geen katoen vinden zelfs...
Pompoen- Lady Post-a-lot
Dat is niet echt handig nee... Vast wel een mooi gezicht, al die kleurtjes bij elkaar maar dan hadden ze beter in kleinere vakjes kunnen opdelen ofzo zodat het wel per kleur bij elkaar lag maar ook per soort/merk weer in 'n vakje.
Op mijn werk hebben we een vakjeskast waar de wol/katoen in ligt en de meeste van mijn collega's leggen het gewoon daar neer waar plek is. Vorig jaar heb ik 'm eens opnieuw ingedeeld en dan de wol per kleur bij elkaar en de katoen per kleur bij elkaar. Was daarna als een klein kind zo blij Helaas was het binnen een paar weken weer een chaos
Op mijn werk hebben we een vakjeskast waar de wol/katoen in ligt en de meeste van mijn collega's leggen het gewoon daar neer waar plek is. Vorig jaar heb ik 'm eens opnieuw ingedeeld en dan de wol per kleur bij elkaar en de katoen per kleur bij elkaar. Was daarna als een klein kind zo blij Helaas was het binnen een paar weken weer een chaos
In mijn wolwinkel ligt het ook op kleur, maar wel op type en dan ook nog dat het met elkaar matched, zoals Catania en Phildar bij elkaar enzo. Ik ben nog steeds goed bezig met de zebra!
Rush- Lady Post-a-lot
Goed bezig Rush!
Hier mijn laatste creaties:
*weg*
Hier mijn laatste creaties:
*weg*
Even een stomme vraag tussendoor... Mag je haak-naalden in je handbagage hebben in het vliegtuig? Wij gaan morgen op vakantie en moeten wel een paar uur vliegen, dus ik wilde een van mijn projectjes meenemen voor in het vliegtuig... Maar ik vroeg me af of dat wel kan. Hebben jullie ervaring?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik heb laatst met hetzelfde dilemma gezeten, maar ik heb ze maar thuis gelaten. Gewone naalden mogen niet, een nagelknipper ook niet en ik ging er maar vanuit dat in dezelfde lijn haaknaalden ook wel niet zouden mogen. Maar ik weet het niet zeker!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik heb gisteren de foto`s nog gezien Angela, maar kon toen niet reageren haha.
Het zag er allemaal erg leuk uit. Schattig ook dat roosje boven op het mutsje!
Het zag er allemaal erg leuk uit. Schattig ook dat roosje boven op het mutsje!
Rush- Lady Post-a-lot
Niekske schreef:Even een stomme vraag tussendoor... Mag je haak-naalden in je handbagage hebben in het vliegtuig? Wij gaan morgen op vakantie en moeten wel een paar uur vliegen, dus ik wilde een van mijn projectjes meenemen voor in het vliegtuig... Maar ik vroeg me af of dat wel kan. Hebben jullie ervaring?
Ik heb het een tijdje terug eens opgezocht, ik denk dat het per maatschappij verschilt, maar bij de maatschappij waar ik het toen opzocht stond in de voorwaarden dat het mocht. Breinaalden moest je dan wel speciale beschermdopjes voor hebben, haaknaalden mochten gewoon. Ik zou de maatschappij even bellen waarmee je vliegt of kijken of je het op hun site kunt vinden!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Een client van mij stopt haar haaknaald altijd in haar bh als ze gaat vliegen Bij haar is er wel eens uit de handbagage gehaald omdat het niet mocht.
Dank je Rush! Had ze alweer weggehaald i.v.m. mogelijke herkenbaarheid, want ze staan ook op facebook. Ben nu nog zo'n mutsje aan het haken maar dan in het beige met felblauw voor een jongen. Wil kijken of ik daar sterretjes op kan maken i.p.v. bloemetjes.
Dank je Rush! Had ze alweer weggehaald i.v.m. mogelijke herkenbaarheid, want ze staan ook op facebook. Ben nu nog zo'n mutsje aan het haken maar dan in het beige met felblauw voor een jongen. Wil kijken of ik daar sterretjes op kan maken i.p.v. bloemetjes.
Ik heb vanmiddag haak en breiles van mijn oma gehad. Ik begrijp het allemaal een stuk beter nu, ook hoe je de vaste steek maakt. Ik ga nu eerst oefenen door gewoon wat lapjes te maken, zodat ik beter aan ga voelen hoe strak je het moet doen etc.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Waar die oma's al niet goed voor zijn
Succes!
Succes!
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
» Haak en brei topic ;)
» Haak en brei topic ;)
» ACTIE! Haak/brei/maak mutsjes voor M. van mama_van2! UPDATE!
» whaaah het lukt me echt niet om brei steken op te zetten..
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: