Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!

+26
Enelya
xxjojootjexx
Spring
Caramba
love
Shine86
VanillaRose
NoorA
Lavendel
Feline
Isis
Kamperseboekenwurm
May
Jasmina
Rebecca
Jade
blondje1313
Parel
_Lana_
Sugarfall
dr_oupy
Blond
Bliss
Lousanne
Gympie
Pannetoet
30 plaatsers

Pagina 8 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 8 Empty Re: Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 20:43

Ik wil me ook aanmelden in dit topic :P

Ik ben er zo klaar mee! Ik weeg nu ongeveer 64 bij een lengte van 1.58/1.60, te zwaar dus. Ik zit totaal niet lekker in mijn vel met dit gewicht en ik wil ongeveer 5 a 6 kilo kwijt. Dat moet te doen zijn toch?

Ik ga hier meelezen voor tips, want ik weet nooit zo goed wat nou gezonde dingen zijn...

O en hier een foto van mij.

Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 8 Foto-ODKD87JX-1

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 8 Empty Re: Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!

Bericht  Parel ma 20 aug 2012 - 20:54

Zelda meestal is het de minder kilo's de meer moeite haha
Maar het is zeker te doen! Hoe ga je het doen? Succes!

Ik ben wat vocht kwijtgeraakt vannacht na die snikhete dagen, ik zit weer onder de 73! Jeej! Eerst wilde ik naar de 68, maar dan pas ik mijn jeans enzo niet meer dus dat vond ik ook zonde.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 21:00

Gezonder eten, meer bewegen. Ik snoep nu nog teveel,
Dat meer bewegen komt wel goed, want volgende week moet ik naar stage en dan fiets ik sowieso al 1,5 uur per dag!

Gast
Gast

Bericht  Parel ma 20 aug 2012 - 21:25

Zo dan! Dat is pittig, zo´n eind fietsen!
Wat mij echt heeft geholpen, en helpt, is na het avondeten niks meer eten, dat scheelt hier al zoveel!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Blond ma 20 aug 2012 - 21:30

Go Zelda! Al zin in je nieuwe opleiding?

Bij mij zet fietsen echt totaal geen zoden aan de dijk Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 8 1371890812. Ik fiets een paar keer per week een uur per dag, en ik val er niets extra's door af. En mijn benen worden ook niet slanker/strakker.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bliss ma 20 aug 2012 - 21:41

Kut, ipv -0.3 is er dus gewoon 0.5 bij in vergelijking met gisteren! Stom! Nou ja, ik laat me (nog) niet ontmoedigen na één dag Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 8 394967

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 22:42

Jij was toch heel slank bliss en iets van 13 kilo afgevallen of was iemand anders dat nou?

Ik moet ook echt weer afvallen. Wou vandaag weer beginnen met sporten maar ben uit blijven slapen Embarassed Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Parel ma 20 aug 2012 - 23:12

Bliss schreef:Kut, ipv -0.3 is er dus gewoon 0.5 bij in vergelijking met gisteren! Stom! Nou ja, ik laat me (nog) niet ontmoedigen na één dag Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 8 394967

Lieve schat, met dit weer houd je ook vocht vast hè!
Ik heb een week 500 kcal gegeten en stil blijven staan, vanochtend was er een pond af!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  NoorA di 21 aug 2012 - 0:35

Parel schreef:
Bliss schreef:Kut, ipv -0.3 is er dus gewoon 0.5 bij in vergelijking met gisteren! Stom! Nou ja, ik laat me (nog) niet ontmoedigen na één dag Wij gaan de strijd met de kilo's aan..! - Pagina 8 394967

Lieve schat, met dit weer houd je ook vocht vast hè!
Ik heb een week 500 kcal gegeten en stil blijven staan, vanochtend was er een pond af!

Per dag?
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 1:14

NoorA schreef:
Per dag?
Echt zo'n vraag met een afkeurend toontje.

Gast
Gast

Bericht  NoorA di 21 aug 2012 - 1:35

Forumster schreef:
NoorA schreef:
Per dag?
Echt zo'n vraag met een afkeurend toontje.

Oh ja joh?

Voor het geval jij dat ook denkt Parel: ik vroeg mij gewoon af of je een week gevast hebt en dus maar aan 500 kc kwam (door vocht, shakes of iets?), of dat je per dag 500 kc mocht. Staat er namelijk niet zo duidelijk.
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Pannetoet di 21 aug 2012 - 3:21

Ladiesss!

@ Liv: Aah het strand is lekker met dit weer hé? Al is het godzijdank vandaag wat minder warm..

@ Bliss: Lieve lieve meid..je moet je niet elke dag gaan wegen want dat werkt zo demotiverend. 1x per week of nog minder is veel beter. Echt doen hoor! Hoe ging het bij de sportschool trouwens..?

@ Parel: Wat ontzettend goed van je! Vooral omdat je echt alleen maar shakes hebt gehad..jeetje ik zou na een week het kauwen al missen haha.. respect hoor!

@ Rebecca: Ja ik vond het ook écht geen leuke reactie maar dat snapt ze dan weer niet dat zoiets lullig overkomt..maar goed. Jeetje wat sneu voor zo'n jongetje! Ik had ooit een meisje bij mij in de klas die ook zwaar dyslectisch was en zij is uiteindelijk naar speciaal onderwijs gegaan.. Hoe ging het zwemmen?

@ Zelda: Superleuk dat je mee gaat schrijven! Ik ga je ook in de tabel zetten.. (zie onderaan) maar ik vind dat je een mooi figuur hebt!

@ Chance: Fietsen is ook zeker bewegen..en als jij bijv nu zou stoppen met fietsen merk je dat echt wel.Wink Voor je benen zou je dan oefeningen moeten doen..

Bij mij gaat het nog steeds goed! Ik heb gisteren wel een klein bakje chips gehad maar dat kon met de rest van mijn calorie-inname: ik heb de calorie app gedownload en dat is echt ideaal! Ik kom echt max aan 1000Kc..best weinig maar ik heb op dit moment gewoon echt niet meer honger.. Ik denk dat dat vanaf volgende week wel weer anders word aangezien ik dan weer naar school moet = regelmaat, wel weer zin in!

En de tabel:
Vinden jullie het trouwens handig om erbij te hebben hoeveel je al afgevallen bent?

Naam:
Wil graag afvallen……
Bliss
10kg
Blondje1313
10kg
Chance

Dr. Oupy
30kg
Feline

Gympie
3kg
Ik_zelf_87
10kg
Isis
11kg
Jade
5kg
Jasmina
10kg
Kamperseboekenwurm
4kg
Lana

Liv
10kg
Luc
10kg
May

Oreo
8kg
Pippa
7kg
Rebecca
6kg
Sugarfall
3kg
Zelda
6kg
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Blond di 21 aug 2012 - 3:54

Bliss! Elke dag wegen moet je niet doen joh! Eén of twee vaste dagen per week maar, dan houd je dat ook prima bij.

Ik_zelf: 1000 cal, dat is inderdaad niet super veel. Maar goed, als je geen honger hebt, dan heb je misschien nu ook niet meer nodig. Ik heb een kantoorbaan en heb ook echt geen 2000 cal. per dag nodig. Ook niet als ik fiets of ga sporten trouwens, dan kom ik een kilo per week aan als ik me daaraan zou houden.

Vandaag weer eens brood tussen de middag gegeten in plaats van zuivel. Was noodzaak, m'n ouders zijn op vakantie en er is allemaal beleg wat op moet. Smaakte voor geen meter trouwens, brood was oud Neutral. Morgen maar weer een bak kwark en een gekookt eitje. Veel lekkerder.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss di 21 aug 2012 - 4:59

Ja ik weet dat ik me beter maar 1x per week kan wegen, maar ben elke dag zó nieuwsgierig, dat me dat volgens mij niet gaat lukken! Maar goed, ik weet natuurlijk ook best dat het per dag kan verschillen en misschien is er morgen wel iets af.

Katie, ik weet niet of je de goede voor je hebt hoor, ben nooit heel slank geweest! Ben wel afgelopen jaar tien kilo afgevallen, maar daarvan zitten er dus weer vier bij aan... Sowieso ben ik een wandelende jojo, ik ben al een paar keer eerder 13 kilo afgevallen en er kwam altijd weer meer aan uiteindelijk.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 5:01

Mag ik me nog aansluiten hier?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 5:28

Bliss schreef:Ja ik weet dat ik me beter maar 1x per week kan wegen, maar ben elke dag zó nieuwsgierig, dat me dat volgens mij niet gaat lukken! Maar goed, ik weet natuurlijk ook best dat het per dag kan verschillen en misschien is er morgen wel iets af.

Katie, ik weet niet of je de goede voor je hebt hoor, ben nooit heel slank geweest! Ben wel afgelopen jaar tien kilo afgevallen, maar daarvan zitten er dus weer vier bij aan... Sowieso ben ik een wandelende jojo, ik ben al een paar keer eerder 13 kilo afgevallen en er kwam altijd weer meer aan uiteindelijk.

Dan ben je er gelukkig toch nog 6 afgevallen?
Ik ken het probleem was er 11 afgevallen maar nu wel weer 5 van aan en ben daar zo boos om!

Maar ik dacht op foto's te zien dat jij heel slank was en ik zag staan dat je er nu 10 wilde afvallen vandaar dat ik het me afvroeg want ik vind je ECHT mooi slank.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 5:29

Ik wil me ook graag aansluiten hier ben veels te dik weer. (1.72 en 74 kilo ofzo)

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 21 aug 2012 - 5:31

Geloof me, slank ben ik écht niet, bmi is rond de 27 ofzo denk ik.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 5:33

Ben je dan heel lang? Ik vind je er echt slank uitzien altijd!

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 21 aug 2012 - 5:54

Dat wel ja, ben 1.83m.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 6:04

Bliss schreef:Geloof me, slank ben ik écht niet, bmi is rond de 27 ofzo denk ik.

Nou, dat valt dan in BMI-termen toch best mee, Bliss?

Maar goed, BMI is ook weer zo'n "nietszeggend" iets.. mijn BMI ligt rond de 28 of 29, ook te hoog dus. Maar een BMI van 25 zou inhouden dat ik nu nog 15 kilo moet afvallen. Daar voel ik mij zelf ook niet prettig bij.

@ Zelda, gezellig dat je mee komt schrijven! Maar jij hebt zo'n mooi figuur, dat heb je toch niet nodig?
@ Ik_zelf, wat voor beleg "moest" er op dan? En 1000 kcal.. tsja, het is niet veel maar je gaat jezelf niet onnodig volproppen, toch? smile

Ik had gister een minder weeg-moment. Maar ik ben met frisse moed weer aan mijn bakken groenvoer voor overdag begonnen. Voor de grap zet ik het elke ochtend even op de weegschaal en ik werk tijdens de lunch gemiddeld 350 tot 500 gram salade weg. Dus komkommer, tomaatjes, sla en paprika. Dat "spike" ik met een gekookt eitje en iets van sandwich-tonijn. Of met feta-kaas of mozzarella en spekjes ofzo. Smaakt me tot op heden iig prima. Hopelijk is er a.s. maandag weer iets af, want ik ben ook weer 2x pw aan het sporten.

Succes iedereen!

Gast
Gast

Bericht  Blond di 21 aug 2012 - 6:09

Katie_ schreef:Ik wil me ook graag aansluiten hier ben veels te dik weer. (1.72 en 74 kilo ofzo)

Haha, dan ben ik ook veels te dik Wink
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 6:10

Chance schreef:
Katie_ schreef:Ik wil me ook graag aansluiten hier ben veels te dik weer. (1.72 en 74 kilo ofzo)

Haha, dan ben ik ook veels te dik Wink

+ 1 ... nog meer veels te dik ...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 6:33

Oreo schreef:@ Zelda, gezellig dat je mee komt schrijven! Maar jij hebt zo'n mooi figuur, dat heb je toch niet nodig?

Succes iedereen!
Dank je!
Ik heb het wel echt nodig hoor. Mijn BMI is 25/26 en ik zou me gewoon veel prettiger in mijn kleren voelen als ik die overtollige kilo's kwijt ben.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 6:35

Ik bedoel omdat ik een tijdje geleden 68.8 woog vind ik 74 kilo ineens weer veels te dik.

Ben zo boos op mezelf dat ik dan weer zo ver laat komen!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: