Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!
+26
Enelya
xxjojootjexx
Spring
Caramba
love
Shine86
VanillaRose
NoorA
Lavendel
Feline
Isis
Kamperseboekenwurm
May
Jasmina
Rebecca
Jade
blondje1313
Parel
_Lana_
Sugarfall
dr_oupy
Blond
Bliss
Lousanne
Gympie
Pannetoet
30 plaatsers
Pagina 7 van 13
Pagina 7 van 13 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13
Re: Wij gaan de strijd met de kilo's aan..!
@Chance; heb jij maat 42 van broeken? Dat zou je echt niet zeggen, ik zou eerder 38 schatten!
@ikzelf87; proficiat met je -1,4 kg! En mmm, een smoothie!
@Rebekka; ik woon in België, dus geen Roosvicee. Al gaan we wel soms de grens over omdat we er niet heel ver vandaan wonen, dan kan ik misschien wat pakken inslaan. Ik heb ook de indruk dat je in NL meer keuze hebt qua dranken. Heb net in de winkel maar wat light frisdranken gekocht want enkel water, dat ga ik niet volhouden. Was een beetje te ambitieus, haha. Nu ga ik proberen daar 2 glazen van te nemen per dag en de rest water, eens kijken of dat meer succes heeft.
@ikzelf87; proficiat met je -1,4 kg! En mmm, een smoothie!
@Rebekka; ik woon in België, dus geen Roosvicee. Al gaan we wel soms de grens over omdat we er niet heel ver vandaan wonen, dan kan ik misschien wat pakken inslaan. Ik heb ook de indruk dat je in NL meer keuze hebt qua dranken. Heb net in de winkel maar wat light frisdranken gekocht want enkel water, dat ga ik niet volhouden. Was een beetje te ambitieus, haha. Nu ga ik proberen daar 2 glazen van te nemen per dag en de rest water, eens kijken of dat meer succes heeft.
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Hebben jullie het ook zo warm? Pffft!
Wat zijn jullie trouwens consequent voor jezelf! Wauw! Daar ben ik echt wel jaloers op..
Overigens drink ik hier de hele dag Karvan Cevitam (citroensmaak) met water of Spa Rood. Heerlijk, verfrissend en beter dan water. Ik krijg het water gewoon echt niet meer weg en van de limo kan ik rustig 2 liter opdrinken. En ik mag van mijzelf maximaal 1 glas cola/frisdank op een dag, geen light ofzo, en dat doe ik ook gewoon. Is 't op, dan is 't op. Spa rood en KC is wel altijd in huis (evenals Bar le duc, ik drink het kraanwater hier niet omdat het zo smerig smaakt, bah).
Vandaag was ik overigens ook blij! Een poosje geleden had ik een broek gekocht die eigenlijk nét een beetje te strak zat. En vandaag moest ik 'm steeds een stukje ophijsen! Mijn korte broeken kan ik ook zo allemaal van mijn kont trekken zonder de knoop open te doen en ik pas oude broeken weer.
Wat zijn jullie trouwens consequent voor jezelf! Wauw! Daar ben ik echt wel jaloers op..
Overigens drink ik hier de hele dag Karvan Cevitam (citroensmaak) met water of Spa Rood. Heerlijk, verfrissend en beter dan water. Ik krijg het water gewoon echt niet meer weg en van de limo kan ik rustig 2 liter opdrinken. En ik mag van mijzelf maximaal 1 glas cola/frisdank op een dag, geen light ofzo, en dat doe ik ook gewoon. Is 't op, dan is 't op. Spa rood en KC is wel altijd in huis (evenals Bar le duc, ik drink het kraanwater hier niet omdat het zo smerig smaakt, bah).
Vandaag was ik overigens ook blij! Een poosje geleden had ik een broek gekocht die eigenlijk nét een beetje te strak zat. En vandaag moest ik 'm steeds een stukje ophijsen! Mijn korte broeken kan ik ook zo allemaal van mijn kont trekken zonder de knoop open te doen en ik pas oude broeken weer.
Gast- Gast
Ik_zelf @ Oreo: goed bezig!!
Mijn ouders namen als toetje een mini Magnum en ik een dubbellikker. Wat was ik sterk
Mijn ouders namen als toetje een mini Magnum en ik een dubbellikker. Wat was ik sterk
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Chance, netjes!
Hier gaat het redelijk. Ik let goed op en beweeg voldoende. Vanaf maandag ga ik er nog beter tegen aan. Dan heb ik eindelijk weer een beetje ritme.
Hier gaat het redelijk. Ik let goed op en beweeg voldoende. Vanaf maandag ga ik er nog beter tegen aan. Dan heb ik eindelijk weer een beetje ritme.
Gast- Gast
Chance schreef:Ik_zelf @ Oreo: goed bezig!!
Gast- Gast
Hoevaak staan jullie op de weegschaal?
Het liefst ga ik elke dag, om te zien of er wel wat af is gegaan, maar dat probeer ik niet te doen.
Het liefst ga ik elke dag, om te zien of er wel wat af is gegaan, maar dat probeer ik niet te doen.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
dr_oupy schreef:Hoevaak staan jullie op de weegschaal?
Ik probeer dat ook niet te doen maar dat lukt me niet echt... Dat is ook demotiverend, want het schommelt per dag. Dan weer 500gr eraf, dan weer 1 kilo erbij enz...
Het lijkt mij het beste om elke week op hetzelfde tijdstip te wegen. Moeilijk, he!
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Ik weeg mij wanneer ik daar zin in heb haha vaak is dat 1x in de 10 dagen ofzo.. Elke dag doe ik niet meer omdat dat totaal niet werkt.. Haha
Ik ga trouwens straks............zwemmen! Iets wat ik al 8jaar in Nederland niet meer heb gedaan Gewoon omdat ik niet durfde maar na heel veel overtuigingskracht van mijn vriend vanmorgen ga ik maar gewoon gezellig mee..! Ergens heel leuk maar ook heel eng...
Ik ga trouwens straks............zwemmen! Iets wat ik al 8jaar in Nederland niet meer heb gedaan Gewoon omdat ik niet durfde maar na heel veel overtuigingskracht van mijn vriend vanmorgen ga ik maar gewoon gezellig mee..! Ergens heel leuk maar ook heel eng...
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weeg me maar 1x per week, op zaterdag of zondag. Doordeweeks ben ik al aangekleed als ik in de badkamer arriveer, geen zin om me dan weer uit te kleden.
Blond- Lady Post-a-lot
Oh, lekker zwemmen Ikzelf! Het is er heerlijk weer voor en eigenlijk moet je dat dan gewoon doen, dus goed bezig!
Ik weeg me nu wel veel omdat ik er bewust mee bezig ben. Maar het gaat echt hard bij mij. Zit nu op 61,5 kg, dus dat is 1,5 kg eraf. Ik denk echt dat die kilo's door de cola kwamen. Wat een verschil. Ik merk het gelijk aan mijn buik en voel me wat beter in mijn vel. Nog de andere 1,5 kg en dan vind ik het helemaal goed.
Ik weeg me nu wel veel omdat ik er bewust mee bezig ben. Maar het gaat echt hard bij mij. Zit nu op 61,5 kg, dus dat is 1,5 kg eraf. Ik denk echt dat die kilo's door de cola kwamen. Wat een verschil. Ik merk het gelijk aan mijn buik en voel me wat beter in mijn vel. Nog de andere 1,5 kg en dan vind ik het helemaal goed.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Zoals gezegd ben ik weer helemaal terug bij af, dus vanaf maandag begin ik opnieuw en dan moet de knop dus écht weer om!!!
Ik sta trouwens elke dag op de weegschaal, vaak zelfs twee keer per dag Ik ben steeds te bang dat ik aankom en als ik dit elke dag in de gaten houd, kan ik er meteen wat aan doen.
Ik sta trouwens elke dag op de weegschaal, vaak zelfs twee keer per dag Ik ben steeds te bang dat ik aankom en als ik dit elke dag in de gaten houd, kan ik er meteen wat aan doen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik schrijf mijn gewicht maar 1 keer per week op, maar toch betrap ik mezelf erop dat ik graag elke dag even kijk of er weer wat afgegaan is.
Probeer dit nu wel wat te minderen, want ik word er wel een beetje kriegel van als ik dus weer zie dat er een paar ons bij is gekomen.
Probeer dit nu wel wat te minderen, want ik word er wel een beetje kriegel van als ik dus weer zie dat er een paar ons bij is gekomen.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb vandaag de goede dingen voor aankomende week weer in huis gehaald, vandaag wel even een dipdagje, ben alleen thuis vanavond en besloot mezelf te trakteren, vanaf morgen is het wel weer klaar en vanaf maandag ga ik echt goed aan de bak, dan heb ik tenminste weer een gewoon ritme!
Ook ik ga morgen betere/gezondere dingen kopen in de winkel. Er liggen alleen een paar bananen op de fruitschaal. Ik geniet van mijn laatste vakantieweekend en dan ga ik maandag er weer tegenaan met alles. Ik ben wel blij als ik weer een beetje ritme heb.
Ik weeg me 1x per week. In de vakantie ben ik op gewicht gebleven, dus dat is netjes met 6 weken vakantie. Ik weet nog niet wat mijn weegdag gaat worden. Ik denk dat ik voor de maandag kies.
Ik weeg me 1x per week. In de vakantie ben ik op gewicht gebleven, dus dat is netjes met 6 weken vakantie. Ik weet nog niet wat mijn weegdag gaat worden. Ik denk dat ik voor de maandag kies.
Gast- Gast
Ik weeg me elke week op maandagochtend (na het douchen). En tussendoor ga ik er niet op staan. Voor mij werkt dit het beste. Morgenochtend mag ik dus weer, maar ik denk dat er niks af is. Heb niet zo streng gelet op mijn eten, 2x pasta gegeten en vandaag frietjes en een ijsje.
En geen boodschappen voor a.s. week in huis, daar baal ik wel van. Dus vriend morgen maar even vragen om na 't werk naar de Jumbo te gaan en voor mij tomaatjes en sla te halen. Dan overleef ik het wel weer De Fred & Ed tomaatjes uit een emmertje van de Jumbo vind ik namelijk de allerlekkerste tomaatjes Daar gaan 1 a 2 emmertjes (500gr) per week van doorheen.
En geen boodschappen voor a.s. week in huis, daar baal ik wel van. Dus vriend morgen maar even vragen om na 't werk naar de Jumbo te gaan en voor mij tomaatjes en sla te halen. Dan overleef ik het wel weer De Fred & Ed tomaatjes uit een emmertje van de Jumbo vind ik namelijk de allerlekkerste tomaatjes Daar gaan 1 a 2 emmertjes (500gr) per week van doorheen.
Gast- Gast
Ik was 300 gram afgevallen. Niet echt spetterend dus.
Vandaag weinig gegeten (was misselijk, had gisteren teveel gedronken).
Vandaag weinig gegeten (was misselijk, had gisteren teveel gedronken).
Blond- Lady Post-a-lot
Het is toch weer 300 gr. Chance, toch weer een stapje dichter naar je doel!
Hier deze week nog niet zo goed opgelet, maar vanaf morgen ga ik weer goed aan de bak. Ik denk dat ik op maandagochtend ga wegen.
Die tomaatjes eet ik ook altijd Oreo, gaan er bij mij ook met een kilo per week doorheen!
Hier deze week nog niet zo goed opgelet, maar vanaf morgen ga ik weer goed aan de bak. Ik denk dat ik op maandagochtend ga wegen.
Die tomaatjes eet ik ook altijd Oreo, gaan er bij mij ook met een kilo per week doorheen!
nieuwe week = weer werken = nieuwe kansen
Ik ga er tegenaan!
Ik ga er tegenaan!
Gast- Gast
_Liv schreef:nieuwe week = weer werken = nieuwe kansen
Ik ga er tegenaan!
Ik ook! En zoals verwacht ben ik weer terug bij af, d.w.z. 10 kilo moet eraf! Of 10.3 om precies te zijn. In elk geval ga ik voor zeven kilo vóór de herfstvakantie. Tsjakka!
Bliss- Lady Post-a-lot
Hoii dames!
Gaat goed met jullie, super! We zijn goed bezûggg..
Bij mij gaat het ook goed! Volgens mij heb ik nu de knop omgezet en echt veel zin in zoetigheid heb ik de laatste dagen niet meer.. dus dat is wel fijn! Zoals ik eind vorige week zei dat ik ging zwemmen (Na 8 jaar weer dus ik moet wel even over een hele hoge drempel heen) ging het eigenlijk heel goed..! In het begin wou ik het liefste meteen weer weg want: al die mensen, dikke mensen in badpak maar ook perfecte figuurtjes in bikini en het idee dat iedereen mij aankijkt wat natuurlijk helemaal niet zo is..maar na een half uur vond ik het heerlijk! Lekker zonnen, zwemmen..heerlijk die afkoeling! Volgende dag ben ik weer gegaan haha en morgen ga ik alweer.. het enige nadeel vind ik dat mijn benen tegen elkaar 'schuren' en dat gaat op een gegeven moment irriteren..
Alleen mijn moeder reageerde heel lullig want ik vertelde heel trots dat ik afgevallen was, 1½kg.. Zegt ze: Ja je mag ook wel afvallen.. WTF! Toen werd ik even boos! Want dat vind ik echt lullig en zo motiveer je iemand toch ook niet?En ik voel mij dan weer ontzettend dik. Mijn moeder is ook het type wat zichzelf altijd te dik vind.. ze is 1.70 lang en weegt maar 56kg, ze is eerder te dun dan te dik, let altijd op wat ze eet. Maar mijn vader is precies zo: die zegt regelmatig tegen m'n zusje of mij 'Zou je dat wel eten want dat is niet goed voor je lijn' Zucht! Of 'Mama heeft genoeg boimedische isolatie'.. nou werkelijk waar dan denken wij echt: Doe normaal! Ze is gewoon dun, zo praat je iemand ook een complex aan..
@ Chance: Maakt niet uit of het veel of weinig is..elke gram is er één die er wel mooi vanaf is
@ Liv & Bliss: Goede instelling! Komt helemaal goed!
Gaat goed met jullie, super! We zijn goed bezûggg..
Bij mij gaat het ook goed! Volgens mij heb ik nu de knop omgezet en echt veel zin in zoetigheid heb ik de laatste dagen niet meer.. dus dat is wel fijn! Zoals ik eind vorige week zei dat ik ging zwemmen (Na 8 jaar weer dus ik moet wel even over een hele hoge drempel heen) ging het eigenlijk heel goed..! In het begin wou ik het liefste meteen weer weg want: al die mensen, dikke mensen in badpak maar ook perfecte figuurtjes in bikini en het idee dat iedereen mij aankijkt wat natuurlijk helemaal niet zo is..maar na een half uur vond ik het heerlijk! Lekker zonnen, zwemmen..heerlijk die afkoeling! Volgende dag ben ik weer gegaan haha en morgen ga ik alweer.. het enige nadeel vind ik dat mijn benen tegen elkaar 'schuren' en dat gaat op een gegeven moment irriteren..
Alleen mijn moeder reageerde heel lullig want ik vertelde heel trots dat ik afgevallen was, 1½kg.. Zegt ze: Ja je mag ook wel afvallen.. WTF! Toen werd ik even boos! Want dat vind ik echt lullig en zo motiveer je iemand toch ook niet?
@ Chance: Maakt niet uit of het veel of weinig is..elke gram is er één die er wel mooi vanaf is
@ Liv & Bliss: Goede instelling! Komt helemaal goed!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Chance, beter eraf dan erbij.
Rebecca en Bliss, hoe was jullie eerste dag? Zijn jullie ook moe?
Ik_zelf, goed dat je hebt gezwommen. Ik vond zwemmen echt lekker.
Gister ben ik met mijn vriend naar het strand geweest. Het was echt lekker. Het voelde helemaal niet heet, er stond een lekker windje. Daarna lekker uiteten geweest. Vandaag weer de eerste werkdag na de vakantie gehad. Ik voel mijn benen nu wel, maar het was weer leuk. Die kinderen van groep 3 en 4 vinden alles spannend en leuk. Ik ga zo koken. Ik heb lekker veel groenten.
Rebecca en Bliss, hoe was jullie eerste dag? Zijn jullie ook moe?
Ik_zelf, goed dat je hebt gezwommen. Ik vond zwemmen echt lekker.
Gister ben ik met mijn vriend naar het strand geweest. Het was echt lekker. Het voelde helemaal niet heet, er stond een lekker windje. Daarna lekker uiteten geweest. Vandaag weer de eerste werkdag na de vakantie gehad. Ik voel mijn benen nu wel, maar het was weer leuk. Die kinderen van groep 3 en 4 vinden alles spannend en leuk. Ik ga zo koken. Ik heb lekker veel groenten.
Gast- Gast
Ik dacht eerst dat t wel meeviel, maar nu ik op de bank zit, ben ik echt compleet gesloopt! Helaas moet ik zo weer van mn kont af komen en naar de sportschool. Ga ff een half uurtje sporten denk ik en dan heb ik een afspraak bij de fysiotherapeut. Qua eten gaat het iig goed vandaag (tot nu toe ). Ik hoop dat de weegschaal morgen al minimaal 0.3 minder aangeeft, dan zit ik in elk geval niet meer boven de tien kilo die eraf moet
Bliss- Lady Post-a-lot
Succes allemaal deze week!
Ik ben sinds 3 augustus 5 kilo afgevallen met Cambridge, en ik heb besloten al af te bouwen, om daarna verder te gaan met gezond eten, bewegen, maar toch ook genieten. Ik mis het kauwen en het samen eten gewoon écht. En 5 kilo was mijn minimum, zit 3 kilo onder mijn begingewicht van de zwangerschap, en dus echt weer mijn oude ik. Ik voel me ook goed!
Ben wel nog met een strikt schema een week aan het afbouwen en daarna komt het wel weer. Ik ben erg benieuwd hoe het me vergaat!
Ik ben sinds 3 augustus 5 kilo afgevallen met Cambridge, en ik heb besloten al af te bouwen, om daarna verder te gaan met gezond eten, bewegen, maar toch ook genieten. Ik mis het kauwen en het samen eten gewoon écht. En 5 kilo was mijn minimum, zit 3 kilo onder mijn begingewicht van de zwangerschap, en dus echt weer mijn oude ik. Ik voel me ook goed!
Ben wel nog met een strikt schema een week aan het afbouwen en daarna komt het wel weer. Ik ben erg benieuwd hoe het me vergaat!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Vervelend ik-zelf, snap dat zulke opmerkingen niet motiveren!
Qua eten ging mijn dag vandaag super, heerlijk en gezond gegeten, het enige extra dat ik gehad heb is een waterijsje, maar dat voelde niet echt slecht en was een zeer welkomme afkoeling, met zijn 24en in een lokaaltje gepropt waar het 27 graden is is echt geen pretje!
Mijn eerste dag was prima, ben wel erg geschrokken van een leerling die van een privéschool afkomt, ik wist wel dat hij heel dyslectisch is, heb hem wel meelaten doen met het instapdictee, nou drama, hij gaf het halverwege de woorden al op, het was onleesbaar en alles fout, schok! En ik had ook wel medelijden met hem, iedereen was nog even aan het verbeteren, maar hij niet, toen legde hij zijn arm over zijn tafel en deed met zijn andere arm of hij aan het gummen was... alsof hij zich geen houding wist te geven ofzo. Maar genoeg juffengepraat!
Lekker Liv, als ze alles spannend en leuk vinden, maakt het voor jou als leerkracht ook leuk! De eerste weken van het jaar lijkt me een groep 3/4 combinatie best pittig, wanneer de groep 3 kinderen nog 'niks' kunnen en weten. Ik heb een keer ingevallen in een groep 3/4/5 vrij aan het begin, poepoe!
Ik ga zo lekker zwemmen, voor het eerst na 7 weken weer, het werd eens tijd om weer wat te gaan doen! Het zwembad is de hele vakantie dichtgeweest voor verbouwing, en een andere zoeken voor die paar weken heb ik dus ook niet gedaan. Nu maar weer flink aan de bak dus!
Netjes Parel, dat is toch in vrij korte tijd 5 kilo eraf! Ben je niet bang dat er nu eerst weer wat aankomt? Ik weet van een collega (die echt maanden bezig was en een kilo of 30 kwijt denk ik) dat zij wel eerst weer een kilo of 2/3 aankwam, maar misschien is dat ook wel niet als je maar zo kort bent bezig geweest?
Qua eten ging mijn dag vandaag super, heerlijk en gezond gegeten, het enige extra dat ik gehad heb is een waterijsje, maar dat voelde niet echt slecht en was een zeer welkomme afkoeling, met zijn 24en in een lokaaltje gepropt waar het 27 graden is is echt geen pretje!
Mijn eerste dag was prima, ben wel erg geschrokken van een leerling die van een privéschool afkomt, ik wist wel dat hij heel dyslectisch is, heb hem wel meelaten doen met het instapdictee, nou drama, hij gaf het halverwege de woorden al op, het was onleesbaar en alles fout, schok! En ik had ook wel medelijden met hem, iedereen was nog even aan het verbeteren, maar hij niet, toen legde hij zijn arm over zijn tafel en deed met zijn andere arm of hij aan het gummen was... alsof hij zich geen houding wist te geven ofzo. Maar genoeg juffengepraat!
Lekker Liv, als ze alles spannend en leuk vinden, maakt het voor jou als leerkracht ook leuk! De eerste weken van het jaar lijkt me een groep 3/4 combinatie best pittig, wanneer de groep 3 kinderen nog 'niks' kunnen en weten. Ik heb een keer ingevallen in een groep 3/4/5 vrij aan het begin, poepoe!
Ik ga zo lekker zwemmen, voor het eerst na 7 weken weer, het werd eens tijd om weer wat te gaan doen! Het zwembad is de hele vakantie dichtgeweest voor verbouwing, en een andere zoeken voor die paar weken heb ik dus ook niet gedaan. Nu maar weer flink aan de bak dus!
Netjes Parel, dat is toch in vrij korte tijd 5 kilo eraf! Ben je niet bang dat er nu eerst weer wat aankomt? Ik weet van een collega (die echt maanden bezig was en een kilo of 30 kwijt denk ik) dat zij wel eerst weer een kilo of 2/3 aankwam, maar misschien is dat ook wel niet als je maar zo kort bent bezig geweest?
In principe moet je je hersens blijven gebruiken, het is normaal dat je weer wat aankomt dus ze raden aan om onder je streefgewicht te gaan zitten. Ik kon het echter niet meer, de motivatie was weg.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pagina 7 van 13 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» Gaan jullie de strijd aan, aan tafel?
» Pro-gay marriage strijd in Amerika
» Gooi jij je charmes weleens in de strijd?
» Personeelsuitje - Gaan of niet gaan?
» Hoe om te gaan met ...
» Pro-gay marriage strijd in Amerika
» Gooi jij je charmes weleens in de strijd?
» Personeelsuitje - Gaan of niet gaan?
» Hoe om te gaan met ...
Pagina 7 van 13
Permissies van dit forum: